Okunma

iPhone 6s’e 2 GB RAM Etkisi!


27 Eylül 2015 Pazar 09:00
iPhone 6s’e 2 GB RAM Etkisi!

Apple, iPhone 6s ile nihayet 1 GB RAM ısrarından vazgeçmiş ve RAM kapasitesini 2 GB’a yükseltmişti. iOS 9 ile gelen yenilikleri 2 GB RAM ile başarıyla yerine getirebilen iPhone 6s, yıllarıdır süren Safari tarayıcısının sorunlarını da ortadan kaldırıyor.

Bildiğiniz gibi 1 GB RAM’e sahip olan iPhone modellerinde Safari tarayıcısında sayfa yenileme sorunu yaşanıyor. Farklı sekmelerde açık olan internet sayfaları, Safari uygulamasından çıkıp yeniden açtığınızda yenileniyor. 1 GB RAM’in dezavantajı olan bu sorun iPhone 6s ile tarih oluyor.

IDB ekibi iPhone 6s ile iPhone 6’in Safari tarayıcısını karşılaştırdı. Her iki iPhone’da da 10’dan fazla sekme açılıp tarayıcıdan çıkıldı. Uygulamaya geri dönüldüğünde ise 1 GB RAM’e sahip iPhone 6 tüm sayfaları yeniden yükleyerek zaman kaybı yaşattı. iPhone 6s ise 2 GB RAM’i sayesinde sayfaları bırakılan yerden direkt olarak görüntüledi.

2 GB RAM’in iPhone 6s’e etkisinin sadece Safari ile sınırlı olmayacağı aşikar. Arka planda uygulama ve oyunlar açıkken kontrol merkezinde yaşanan kasma ve uygulama geçişlerinde yaşanan fraps düşüklüğü 2 GB RAM sayesinde yaşanmayacak.

:: iPhone 6s’in 2 GB RAM’e sahip olması hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

127 yorum - “iPhone 6s’e 2 GB RAM Etkisi!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    2 gb ama tel dolduğunda yine kasıyor donuyor kahretsin

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Artik apple in 3 gb ramli modelinide 2020 lerde falan goruruz

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Arkdaşlar bende yaptım bu testi ama durum bende değişmedi bu nasıl iş anlamadım bende iphone 6 kullanıyorum 15 Adet Sekme açtım hepsi 1 saniyede açıldı bende olmadı bunun nedeni bende Wirelles 100 Mbps Hat war ondan mı Evimdeki wirelles dan bağlandım bu testi yaptım bilmiyorum ama bende herşey snaiyelik… bu teste inanmadım.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Çok elzem bir özellikmiş! Olmazsa olmaz 🙂

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Bende denedim 12 sekme açtım sayfalar arası geçiş yaptım yenıden yükleme yapmadı 20 30 sekme yaparsanız o ayrı o kadar sekme açık tutan insan olacağınıza sanmıyorum ıp6 performans olarak ıos 9 da biraz takılmalar olsana genel olarak ıyı

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Yazılım hilesi

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone telefonlarinin performansi her zaman iyiydi ama 1 gb ram bence cogu kullanicilara yetiyordu ama tabii kide 2 gb olmasi cok iyi olmus artik yeni Iphone modellerindede artik 2gb ram olmus sayfalarin acilis hizina gelince sayfalarin cabuk acilmasi zaman kaybini onluyor

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Ben 2 video yürütüyorum onlar açıkken radio açıyorum sonra instagram face flan açıp birkaç oyun açıyorum sanki hiç acmamısım gibi rahat çalışıyor blackberry kullanıcısıyım sizi keriz yerine koyuyor bu saçma marka

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Denedim kasmadı yenilemedi hatta 11sekme açtım Twitter açtım sahadan açtım yine sıkıntı çıkarmadı kapitalist bir haber gerçek değil moral bozmayın

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Elma değil, yine ayva hahaha. 🙂

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Ya ulan Dandroidci ezikler siz gidin daha o alamadığınız güncellemelerin, istediğiniz kadar yüksek donanımla ulaşamadığınız stabilitenin hesabını verin sonra gelin yazın buraya. iOS'a özgür değil diyen Dandroidciler siz root erişiminiz olmadan tam anlamıyla özgür mü sayılıyorsunuz? Rom atmayı işten mi sayıyorsunuz? Bootloader'i aç bakalım kapatama sonra da görürsün dünya kaç bucakmış. Rom atarken cihazın hard brick olsun da gör bakalım. Hadi konu kapanmıştır bu kadar yeter konuştukça batıyorsunuz. Eyv.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    ulan şurda herkes dürüstçe söylesin kim 10 tane sekme açıyor telefonda ben 3 tane açarım diyerini kapar 4 açarım yani ben öyle sorunlar yaşamıyorum 6 satıp üstüne 900tl verip iphone 6s alamam sırf o yüzden

  13. SDN Okuru dedi ki:

    6s e 2 gb koyup 6 alanları kazıkladın diyen mal zaten s serisi donanım özelliklidir. Böyle olacağı belliydi. Düz serilerde sadece kasa değişir sen ne anlamaz adamsın. Ayrıca 1 gb ram da hala sorun çıkarmaz uzun süre sen canını sıkma

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Benim telefonumun ramı 416 mb , giriş seviyesi bir telefon ,, ama 10 hatta 15 sekme açsam bile yenilemiyo :-). İphone kazıklıyor. benim arkadaşımın iphone 5s i var ekranın rengi sık sık değişiyor , karalıyor yada kızarıyor. yeşil felanda oluyor 🙂 elma salatası olmuş. servise götürmüş , demişlerki kullanıcı sorunu diğil . sorun üründe. yani almayın artık iphone. noolmuş yani kasmıyorsa ? sizde stok yani saf androidli cihaz alın . yada touchwizli cihaz alsanız bile rootlayıp CayonogenMod kursanız uçar. birde bakıyor cihazı nasıl kullanıyon. isteyen 10 Gb ramli iphonuda kastıra kastıra kullanır…

  15. SDN Okuru dedi ki:

    ipad almayı düşünüyordum whatsapp ve viber yüklemek için maymun olmak gerek resmen ulan zaten tableti biz film izlemek ve oyun oynamak için alıyoruz arada sohbet etmek için ipade flash bellek takamıyoruz klavye mouse takamıyoruz ayrı bi dünya para vermek lazım aparatlar için eee ne diye aptallık edeyim gider samsungun tab note 10.1 modelini alırım istediğimi yaparım beee. iphonelerde artık tadını yedi sony ve samsung en iyisi şu an telefonlardada

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Dünyada ilk"i başaracaklar bataryası olmayan telefon uretecekler az kaldı

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Apple her şeyi paraya ve sömürüye başlamışken apple kullananlar hem donanım hem yazılım o kadar çok kısıtlamayla maruz kalmışlar ki fikirleri ve düşünceleri de kısıtlı kalmış sağlıklı ve özgürce düşünemiyorlar, toplumun geneli de böyle olduğundan apple in telefonu değil de şirket politikası gayet akıllı 1 gb iPhone 6 alanlara geçmiş olsun diyorum,Android özgürlük iOS köleliktir

  18. SDN Okuru dedi ki:

    iOS 9 da arka planda fazla uygulama kalırsa kamera geç geliyor. 1GB ramin eksisi. Hani iOS 9 compact olacaktı. hani 16 GB olmayacaktı. Hani iOS 9 az yer kaplayacaktı. 12 GB boş alan 11.9 GB a düştü. bütün markalar aynısınız. garantisi bitmeden bozulmadan telefon alanlarıda kınıyorum, sizin yüzünüzden bu haldeyiz.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Bu 3d touchla yapilan seyleri uzerine basili tutarak da yapmak mumkun degil mi

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Sayfanın yeniden yüklenmesi iyi bir şey değil mi? Ne yapayım saatler öncesinden kalmış site tabanını. İlginç

  21. SDN Okuru dedi ki:

    16 ekim gelsede alsak

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Herkes 1gb ram olayına sadece sekme olayından ornek vermiş başka ? O kdr sekme acmak oha yaw 🙂 adam 10 sekme peşine düşmüş 🙂 ki apple fanları değil dandroidcilerinn sikayrtleri bunlar sahsen 5s kullanıorm omrumde o kdr sekme açmadım bn dandroidciler işsizmisiniz siz yaw 🙂 neymiş sayfa yeniden yuklenio yuklensin ne oldu ? Telefon mu kasıyor yada çöküyor ? 1gb rame sekme sayfasının yenıden yuklenmesini problem göreb zavallı dandroidci arkadaslarım soruom 999999999999 ramli işlemcili bilmem hızlı bi android markalı telefonlar neden kasar çöker pili şişer patlar çatlar kopar ??? AhhahahahahahahhaAdamlar sayfa yenıden yuklenıo die sorun gormus ahahhahahah bi gidinde kamerasına bakın su dandroid markaların mercekler çöp renk tonları çöp her özellik var tmm guselde ama çöp yaw 🙂 yani kalitede çöp 🙂 her ikisininde mesela kamerası var da neden iphone iyi ? Bu adamların amacı kamerayı telefona mı koymak hayır !!! Onu mükemmelleştirebilmek renk tonu çözünürlük vs vs bu sadece kamera 🙂 bn iphone kullanıorum ve alırken bu inceliklere sahip oldugunu biliorm apple'ın ki tüm iphone kullanıcıları bunun farkında , bilinçli 🙂 öle bak s6 cıkmıs 99999 donanım koş alalım diyecek kdr teknolojiden geri kalmadı yaw 🙂 tmm gusel sen faydalan teknolojiden , ama biz teknolojinin mükemmelleştirilmiş halini kullanmayı telefon kısmında iphone ' dan öğrendik. Hadi iyi kasılmalar iyi batarya şişirmeler 🙂 x2 99999 donanımlı yeni galaxy geliomuş koşuuuuuuuun 🙂

  23. SDN Okuru dedi ki:

    ne böyük bi yenilik…

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Apple ram konusunda cimridir. 11 inch macbook air €1000 ama 4gb ram 8 mi istiyosun €120 ekle vereyim. Vermiyormusun? ebediyyen 4gb'a mahkumsun 😀

  25. SDN Okuru dedi ki:

    alamiyosaniz paranız yok Sa laf atmayın yok 1 gb ram az mis felan filan. Atalarimiz ne demiş kedi uzanamadı et e mundar dermiş

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Ben 2gb ramlı nexus 4'te 10 sekme açtım. Sekmeler arasında geçiş yaparken bazen yenileme oluyor, bazen olmuyor. Bu biraz da açığın siteden kaynaklanıyor. Bazı siteler belirli aralıklarla kendini yeniler. İsterse tek sekme olsun.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    ABD ninki tatlı geliyor diye ağzını bozan arkadaş sen nereninkini yiyorsun yerli olduğunu düşünmüyorum. Bi konuştuğunuzun nereye vardığını hesap edin arkadaş.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    eyyyyy iyfön iP6 alanlar sana sövmesimde napsın. iyös 9'u 2gb ram'e göre dizayn edip öyfön 6 alanları nie kazıkladın 😀

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Samsungun rami ile iphone 6s cosuyor helal olsun

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Suan olmasi gereken yapılmış.

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Az önceki IOS a gelen yeni özelligi 2013 model Xperia Z de ***** 10 dan fazla sayfa ***** yenileme filan *****
    Apple a yeni ***** fanboylara diyecegim fazla elma ***** ***** ondan baskasini görmüyor

  32. SDN Okuru dedi ki:

    eeeeeyyyy apple kazikci apple bir yilda iki model arasina bu kadar donanim farki mi olur.. sirketinin politikasina tukureyim..ver lan paramizi geri.. zaten yeni ios 9 da i6 da dogru duzgun calismiyo.. iki kere kazikladin herkesi.. sessiz kalmayin arkadaslar mail atin apple iade etsin yada degistirsin…

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Apple birtek iphone yapisi degil. IMac'de Adobe calisir/Ipad ile paylasir/Iphone ile disardaki hayatima devam ederim. Hic bir zaman ram/islemci ozelliklerini dusunmeme neden olmadi. Kesinlikle hic bir uygulama ve programda hicbir cihazim sorun yasamadi. Ben yaptigim islerden apple serilerine verdigim paralari cokdan amorti ettim. Banka hediye iphone ve ipad gonderdi o vesile ile model yukselttim yoksa iphone4s'i kesinlikle degistirmezdim. Iphone4s'ide satip "Losev" hesabina yatirdim. Bu kadar net.

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Wallahi billahi gelir gelmez ilk gün alacağım. BİJİ iPhone 6s Plus 64 GB.

  35. SDN Okuru dedi ki:

    10 sekme gayet ***** okadar sekme cti dinyen arkadas facebookta teknoloji sitelerinde birden cok site ***** haber sitelerinde sekme sayisi 15 20 yi rahat buluyor.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    ABD'nin ki tatlı geliyor birilerine.. Yemesinde ne yapsın Fanboylar.. Sorsan hepsi ANTİ kapitalisttir veya devrimci..

  37. SDN Okuru dedi ki:

    En güzeli alın bir cihaz ve unutun işiniz gücünüze bakın sonra ne zaman cihaz bozuldu o zaman skin arkadaşlar neden her yeni cihazı almak istiyoruz ki ? Bırakın gelişsin biraz sonra alalım.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Aynı boyutlarda telefona 3000-4000mah batarya koyulabiliyorken iPhone lar neden 1 günü zar zor idare edecek güçte batarya ya mahkum ediliyor..? Köy 3000mah batarya kullansın millet 2 gün. Eyyyyyyy elma ahalisi şikayet etmez verilenler yetinirsen kerizlenmeye mahkum olursunnnn……

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Dandroid Fanboy'lari dolmus yine. Seviye her gecen gün daha da düsüyor!

  40. tahir40 dedi ki:

    1GB ile IOS catir cutur calisiyor diyen arkadas, Yenilikci(!) Apple’in Samsung’daki ekrani ikiye bolup 2 uygulamayi ayni anda calistirma olayini neden sadece Ipad’e verdigini ve neden yeni Iphonelerin ramini 2 katina cikardigini saniyor ki? Ram yetmediginden…

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Isınma sorunu varmış jamerada onu haber yapacak mısınız

  42. SDN Okuru dedi ki:

    hanginiz ayni anda o kadar sekme acti acaba lutfen yapmayin elbette 6s 6 ya gore oldukca hizli fakat 6 yada o kadar camur atmayalim

  43. SDN Okuru dedi ki:

    İphone kullananlara akıl noksanı diyen arkadaşa sesleniyorum. Asıl sen akıl noksanısın ben hala 2011 de çıkmış olan 4S kullanıyorum ve kasma, donma, kendi kendine kapanma gibi bir sorun yaşamıyorum. Önce öğren, araştır öyle gel. Ordan atıp tutması kolay.

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Yavrım yapmayn böle 🙂

  45. SDN Okuru dedi ki:

    3-4 gb olsa daha da iyileşme olurdu ama apple fanboylara fazla bile.

" iPhone 6s’e 2 GB RAM Etkisi! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iPhone 6s’e 2 GB RAM Etkisi! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iPhone 6s’e 2 GB RAM Etkisi! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "