Okunma

iPhone 7 Yine Videoda Görüldü!


18 Temmuz 2016 Pazartesi 08:00
iPhone 7 Yine Videoda Görüldü!

Apple‘ın merakla beklenen yeni akıllı telefonu iPhone 7 ile ilgili sızıntılar gelmeye devam ediyor.

Daha önce iPhone 6s ile beraber yan yana fotoğraflarının ortaya çıktığı telefonla ilgili şimdi de 2 dakika 38 saniyelik yeni bir video yayınlandı.

iPhone 7 ve iPhone 6s yan yana!

Çin’in Vine’ı olarak bilinen Miaopai ağında paylaşılan videoda iPhone 7 ile iPhone 6s modelini yan yana görüyoruz.

Daha önceki sızıntılardan gördüğümüz gibi anten çizgilerinin yukarı alındığı, daha büyük bir arka kameranın olduğu ve kulaklık girişinin yer almadığı iPhone 7 modeli bu detaylar haricinde aslında genel tasarım dili olarak iPhone 6s’e oldukça benziyor.

Henüz kesin olarak hangi renk seçeneklerine sahip olacağı bilinmeyen telefon, büyük ihtimalle karşımıza yine altın, uzay grisi, gümüş ve rose gold modelleriyle çıkacak.

Her zaman olduğu gibi Eylül ayı itibarıyla resmi olarak tanıtılacak iPhone 7 ile ilgili bakalım önümüzdeki günlerde ne gibi bilgiler göreceğiz.

Sızdırılan videoya aşağıdan ulaşabilirsiniz, iyi seyirler.

:: iPhone 7 tasarımını nasıl buluyorsunuz?

 




yazarKerem Enginar

Özellikle akıllı telefonlar olmak üzere uzun süredir en yeni mobil ürünleri inceleyen Kerem, bunun yanı sıra donanım ürünleriyle de ilgileniyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

49 yorum - “iPhone 7 Yine Videoda Görüldü!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Bu özelliklerle 64 gb ta 1500 lira veririm anca

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Video kaldırılmış

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel ama tasarim iğrenç

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Migdem bulandi resmen bu ne lan

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Bütün firmalar tasarımı iPhone gibi yapınca Apple değişikliğe gitmiş anlaşılan 😀

  6. SDN Okuru dedi ki:

    bu kadar saçma telefon olamaz ne hızlı şarz var nede yüksek kapasiteli batarya nede hafıza kartı desteği 16gb li ıphone bile 3bin tl en az
    100 tane mp3 birazda resim çek al sana hafıza doldu iphone zengin özentisi ve gösterişten başka birşey değil.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    aralarındaki fark %10 ama yine tanıtımda uzaydan gelmiş gbi gösterecekler 3500 tl leri ç***** aşkına ıphone 6s in anten çizgilerının yer deıstırmış halı bıde usb turu farklı.ekran ram ses çözünürlük hep aynı

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarım kötü umarım donanımını konuşturur..

  9. SDN Okuru dedi ki:

    BU ÖKÜZ GÖZLÜ TELEFONU TÜRK TOPRAKLARINDA İSTEMİYORUZ…

  10. SDN Okuru dedi ki:

    SE çıkmadan önce de 5S'lerin modifiye edilmiş videoları dolanıyordu. Bu da onlardan biri. Home butonu değişmemiş.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    ahahahh 🙂 fake ulen çinli yüz tane iphone çakması marka sayarım buraya harbiden üşeniyom.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    MÜ-KEM-MELLL

    Dandroidçiler düşünsün şimdi akıllıımm ;)))

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Favorim 5 s veya SE Başka bilmem

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Sahte model. Sim girişine bakın. Çok belli

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Adamlarda haklı artık tasarım kalmadı moduler yapsa yakışmaz iphone a eyvallah ta bari ovelliği kaldırsaydın

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarım iyi ne bekliyonuz diyenler var ya senin iyi dediğin o tasarım ekran kasa oranında piyasanın en kötülerinden ben kendi açımdan çok şey beklemiyorum bir şu berbat oranı en azından %70 lere çıkarsınlar iki bataryayı arttırsınlar bana yeterli

  17. SDN Okuru dedi ki:

    ios çalışır şekilde olmayan hiçbirşey doğru değildir. Ekran görüntüsü alıp ios un onu gösteriyor, bu haberi yapan eline bu cihazı alacak ve ekranı bile kardırma gereği görmeyecek kadar salak sanırım.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Apple bitmez rahat olun… Tasarım iyi telefon şarj işini çözerse çok satar

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Ben beğendim, tasarımı güzel. Zaten 6s tasarımı güzeldi sadece ufak değişiklikler olcak. Ne bekliyorsun her dönem yeni kasa mı. Ne sony ne samsung ne lg bunu yapmıyor…

  20. SDN Okuru dedi ki:

    ciddi yenilik yoksa fiyatla ilgi çekilmeli. 1999 lira ilgimi çeker

  21. SDN Okuru dedi ki:

    tasarım olarak 6dan beri çok sevdiğim bir tasarım oldu

  22. SDN Okuru dedi ki:

    6s kılıf takmışlar 😀 cahıllar

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarım berbat ötesi..Almayı düşünüyordum ama böyle gelirse gerçekten çok gü***** bitiyor..

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Gerçekten çok iğrenç

  25. SDN Okuru dedi ki:

    gram heyecanlanmadım

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Yani ben şuan 6S kullanıyorum alalı 1 hafta oldu neden 7 yi beklemedim sırf şu jack yüzünden daha 1 ay olmadı 200 liralık sony den kulaklık aldım çöpemi atayım yani çok saçma bu iphone nin gereksiz baş kaldırmaları jack neden kalkar abi?

  27. SDN Okuru dedi ki:

    umarım donanımı iyidir yoksa bu vasat tasarımla alı*****

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Apple battın sen bu ne öyle telefonmu olur

  29. SDN Okuru dedi ki:

    İPHONE BU SEFER KAMERASI İLE İDDALI OLACAK GİBİ LENS BARİZ ŞEKİLDE BÜYÜMÜŞ…

  30. SDN Okuru dedi ki:

    imitasyon olduğu o kadar belli ki 🙂

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Tipsizlik abidesi

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Çok çirkin!

  33. SDN Okuru dedi ki:

    ÇAKMA İPHONE 7 DİR O FARKETTİNİMİZMİ ÇİFT SİM GİRİŞİ VARDI

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Bu tarz sızıntı videolar neden hep fön makinasıyla çekilir anlamış değilim.

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Bu çinlilere inanmak be kadar doğru olur bilmiyorum da daha önceki görsellere göre iphone 7 bu olacak.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Hani daha ince olacaktı daha kalın olmuş.

  37. SDN Okuru dedi ki:

    kamera boyutu böyle ve çıkıntılı olacaksa telefon cidden çirkin duruyor eğer tam olarak böyle gelecekse ama sanmıyorum

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Bunlar artık fake gibi geliyor. 4 zamanında 4s şöyle böyle çıkacak diye büssürü taklitleri çıkmıştı ona benzedi iyice.

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Bence bu seneki iPhone 7, plustan daha çok satacak

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Başlıktaki resim gibi kamera çıkıntısız olursa güzel olur

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Helal olsun apple a.boyle bir marka yok hep yenilik hep yenilik!iphone almayalimda napalim…

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Tam çin malı sallama olmuş

" iPhone 7 Yine Videoda Görüldü! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iPhone 7 Yine Videoda Görüldü! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iPhone 7 Yine Videoda Görüldü! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "