Riot Games, League of Legends’ı canlı tutabilmek için aralıklı olarak oyun modları ve yeni şampiyonlar getiriyor. Akshan‘ın W’sundaki pasifi sayesinde öldürülen takım arkadaşlarının üslerindeki bekleme sürelerini sıfırlıyor. Yeni şampiyonun oyunda büyük bir fark yaratacağı belirtiliyor. Akshan’ın ana silahı bir kanca ve hareketlilik konusunda kanca oldukça işe yarıyor.
Akshan oyunun dengesini bozabilir
Riot Games ilk defa böyle bir yeteneği oyuna ekleyerek oynanışı değiştirmek istiyor olabilir. Akshan, sahip olduğu kancası sayesinde harita üzerinde dairesel olarak hızlı şekilde hareket edebiliyor. Kanca, Akshan‘a büyük bir hareketlilik avantajı sağlıyor. Yeni şampiyon bu ay 11.15 güncellemesinin bir parçası olarak yayınlanacak ve bu hafta beta sürecine dahil olacak.
Akshan’ın sahip olduğu yetenekler
Pasif – Dirty Fighting
Akshan’ın saldırılarından ve hasar veren yeteneklerinden gelen üç vuruş, bir miktar fiziksel hasar verir. Hedef bir şampiyonsa, Akshan bir kalkan kazanır.
Akshan saldırdıktan sonra, azaltılmış fiziksel hasar veren ikinci bir saldırı gerçekleştirir. İkinci saldırı, normal bir saldırı gibi iptal edilebilir. Akshan ikinci atışı iptal ederse, bir hareket hızı patlaması kazanır.
Q – Avengerang
Akshan, fiziksel hasar veren ve isabet alan düşmanları ortaya çıkaran bir bumerang fırlatır. Bumerang rakibe her çarptığında menzilini genişletir.
W – Going Rogue
Pasif: Rakip şampiyonlar Akshan’ın takım arkadaşlarından birini öldürdüklerinde, onları “Alçak” olarak işaretler. Akshan bir Alçağı alt ettiğinde bonus altın kazanır ve bir Alçak tarafından öldürülen tüm müttefik şampiyonlar üslerinde dirilir.
Aktif: Şampiyon kısa bir süreliğine veya araziye yakınken süresiz olarak kamufle olur. Bu süre boyunca Akshan, Alçak olarak işaretlenen şampiyonlara giden yolları görebilir, onlara doğru hareket ederken hareket hızı ve mana yenilenmesi kazanır.
E – Heroic Swing
Şampiyon, arazinin içine girebilen bir kanca atışı yapar. Kanca arazide bir yere tutunduğunda, kanca atışı yapılan yere doğru dairesel olarak sallanır ve sallanırken en yakın düşmana fiziksel hazar veren mermiler ateşleyebilir. Akshan bir rakip şampiyon alt ettiğinde, E yeteneğinin bekleme süresi sıfırlanır.
R – Comeuppance
Akshan bir rakip şampiyona kilitlenir ve mermi depolamak için silahına güç aktarmaya başlar. Sürenin sonunda veya yeniden kullanıldıktan sonra Akshan, depolanan mermileri serbest bırakır ve her biri, isabet eden ilk minyona, şampiyona ve yapıya eksik cana bağlı olarak fiziksel hasar verir. Şampiyon, R yeteneğini yönlendirirken ve ateşlerken normal şekilde hareket edebilir. Ayrıca E yeteneğini de kullanabilir.
{{user}} {{datetime}}
{{text}}