Okunma

Lokum İnternet Türk Telekom’dan


17 Ocak 2012 Salı 09:54
Lokum İnternet Türk Telekom’dan

Türk Telekom‘un yeni internet seçeneği olan Lokum İnternet ile ADSL abonesi olmayanlar bile çok uygun seçeneklerle internet hizmeti alabilecekler.

Taahhüt olmadan, bağlantı ücreti olmadan ve ücretsiz modem ile sunulacak olan Lokum İnternet sayesinde, ülkemizdeki internet kullanıcı sayısının hızla yükselmesi hedefleniyor.

Lokum İnternet‘in ücretlendirmesini merak edenler için hemen açıklayalım; saatlik kullanım 1 TL olarak, günlük kullanım ise 2 TL olarak faturalandırılacak.

Bir anda çok sayıda talep gelmesi nedeniyle altyapı konusunda kesintisiz hizmet veremeyi planlayan Türk Telekom, işi biraz sıkı tutarak 1 Megabit bant genişliği sunuyor.

Kimler faydalanacak?

Lokum İnternet seçenekleriyle hedeflenen kitle içerisinde daha önce internetle tanışmamış olanlar, dükkan, mağaza ve iş yerleri, sadece tatilde kullanılan konutlar, bulunuyor.

Lokum İnternet’te de kota kullanımı söz konusu. Kullanıcılar, ayda 6 GB‘ı geçtiklerinde hız, otomatik olarak 256 Kbp/s‘ye düşürülecek.

Ücretsiz site gezebilirsiniz

Bu hizmeti alanlar, Türk Telekom‘un özel portalına da ücretsiz girilebilecek. Bu portalda; haber, magazin, spor, finans gibi farklı ve güncel kategoriler bulunuyor.

Projeyle birlikte Türk Telekom, içerik işine de girmiş oldu. Firma yetkilileri, kısa süre içerisinde ücretsiz olarak girilebilecek e-posta hizmeti sunacaklarını belirtti.

Ancak bu hizmetin Google, Microsoft veya özel bir e-posta servisi olup olmayacağı konusunda net bir bilgi verilmedi.

Yakında ucuz bilgisayar ve tablet geliyor

Lokum İnternet kullanıcılarını bekleyen sürprizler de olacak. Bu fırsatlar arasında çok uygun koşullarla bilgisayar ve tablet bilgisayar sahibi olabilmek de bulunuyor.

Kampanya sadece Türk Telekom çalışanları ve aileleri ile paylaşılmasına rağmen 110 bin ön talep alındığı belirtildi.

Lokum İnternet‘in satışına yarından itibaren başlanacak.


yazarHakkı Alkan

ShiftDelete.Net’in kurucusu olan ve aynı zamanda içerik üretmeye devam eden yazar; kişisel sitesi hakkialkan.com üzerinden de blog güncellemektedir. 
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

196 yorum - “Lokum İnternet Türk Telekom’dan”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    hem kablosuz güzel çekmiyor hemde ben üçret ödüyorum başkaları şifre kırıp bedava internette dolaşıyor nasıl iş böyle parasını veren enayimiyiz

  2. SDN Okuru dedi ki:

    turktelekom lokum kapatildi

  3. SDN Okuru dedi ki:

    lokum kapatıldı haberiniz var mı bn lokum kullanıcısıyım lokumu şikayet edildiği için danıştay kararınca kapatıldı.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    ttnt lokum kullanıyorum hergün girsem ayda 60 lira yapar benım fatura bu ay 90 lira gelmiş bu nedir kardeşim

  5. SDN Okuru dedi ki:

    bu lokumu iptal edebilen var mı? 15 gün oldu iptal başvusurusu yapalı hala iptal olmadı…

  6. ardaa81 dedi ki:

    arkadaşım sırf bu foruma metroneti tavsiye ettiğin için girdim.. nedeni şimdi yazacağım… uzun süredir sorun yaşayan ttnet abonesiyim… 60 gündür hiç bir gerekçe gösterilmeden benden alınan tvibu ücreti ile ilgili şikayetim mi …. kendi başlarına hiç bir haber vermeden 65 tl ye çıkan 8 mbg paket mi dersiniz.. ve dakikalarca müşteri hizmetlerine bağlanma sorunu çözmek için çabalarım mı …. herneyse metronet i ilk kez görünce bir bakma gereği duydum…internet sitesini araştırdım… telefon ederek bilgi alma arzusuna girdim.. ilk telefonumda 120 sn sonra kesilen bağlantı ( hiç bir yetkiliye ulaşamadan direk kapattı…) ve ardından ikinci aramam .. 331 saniye sonuç ne biliyormusun O..kocaman 4 kere aynı şeyi dinlettirip yeni menüye geçirtip ordan müşteri hizmetlerimiz doludur diyerek dakikalarca bekleten bir mantık…en sonunda pes edip kapattım… ardından şirket hakkında kim ne yazmış bir bakayım dedim… bence sende bak… sadece bugün şikayet var köşesine çok sayıda yazı yazılmış… insanlar bence para kazanmayı değilde insanlara çile çektirmeyi amaç haline getirmiş

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Tt baska ttNet baska.. Turk telekom alt yapi saglayicisi.. ttnet isebireysel internet operator.. 1 tane internet operator yok. Fiyat konusunda da tek sorumlu Btk ve rekabet kurumu.. Bakkal degil ki.. Az buck ekonomi okuyaniniz varsa monopoly piyasasina baksin.. tt rakamlari kendi belirleye bile … piyasada firms kalmaz..Firmalari korurken biz son tuketiciler zarar goruyoruz.. Tt lokumla bireysel pazara giriyor..Herkes sinirsiz 1 mgbit kampanyasiz neti 50 tl den asagi vermiyor.. Gunluk paketlerine bakin ayni..2 yil icinde bizden alinan toplam bedelleri karsilastirin..o zaman farki daha iyi kavrarsiniz.. lokum gercekten iyi.. ileride lokum un hizi artar bu fiyatla..

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Tt baska ttNet baska.. Turk telekom alt yapi saglayicisi.. ttnet isebireysel internet operator.. 1 tane internet operator yok. Fiyat konusunda da tek sorumlu Btk ve rekabet kurumu.. Bakkal degil ki.. Az buck ekonomi okuyaniniz varsa monopoly piyasasina baksin.. tt rakamlari kendi belirleye bile … piyasada firms jalmaz..

  9. sereg dedi ki:

    110 bin ön talep bu kazık fiyata 10 sene incekı hıza,hala bu ulkede bu kadar mal olması artık benı sasırtmıyor,bu halka hersey mustehak

  10. SDN Okuru dedi ki:

    bu lokum neymiş yaaaaa xD

  11. SDN Okuru dedi ki:

    paket almak için girdiğimiz ücretli internet sitesi açılmıyor

  12. SDN Okuru dedi ki:

    lokum internet ay dan kaç para

  13. SDN Okuru dedi ki:

    lokum hizmeti zaten sürekli kullanıcılara yarılmış bir kampanya değil ben ce yanlış değerlendiriyorsunuz. ekstra ek ücret ödeme yapmadan evinde hazır bulunacak gerektiğinde kullanılacak bir hizmet yazlık ev gibi dedenin evi gibi kullandığın zaman ödeme oluyor dakika dakika süresinide gösteriyor zaten hergün internete girenler için daha mantıklı firma ve tarifeler var seçenek çok :))) bakış açısı

  14. SDN Okuru dedi ki:

    sosyal medya ya değil nereye müracaat edersen et yardımcı olmuyorlar ben her ay en az beş kere internet kesiliyor diye telefon ediyorum kaydedilyor denip ilgilenmiyorlar ama parayı almasını biliyorlar bunca yorumu okumuyorlarmı bir tane iyi söylem yok bütün bunlardan bir şey çıkaramıyorlarsa yazık

  15. SDN Okuru dedi ki:

    doğru sylyorsnz :))

  16. SDN Okuru dedi ki:

    ARKADAŞLAR KİMSE SİZİ ZORLAMIYOR, TAMAMEN MÜŞTERİNİN , ABONENİN TERCİHİNE SUNULMUŞTUR SEÇİM…..

  17. SDN Okuru dedi ki:

    BİRİ ADSL İYİ

  18. SDN Okuru dedi ki:

    ya arkadaşlar bu sınırsızmı?

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Romanyada yaşıyorum. Aylık 25 tl gibi bir ücrete 10 mbit internet hızını sınırsız kullanı***** istediğim zaman 1 ay 2 ay interneti kapattırabiliyorum Tatilde falan ödeme yok. Ağ paylaşımı ile psikal adres kaydı ile internet hizmedi alı***** filmleri ve tv leri internetten kesintisiz ***** sınızsız internet istedim. 56 tl aylık geliyor ve Hd filmleri seyretmek imkansız. Bu nasıl iş. Hemde bu hizmet için 24 ay tahhahut var. Firmamıza fiber optik bağlı aylık 35 euro 20 makina aynı anda hd film izleyebiliyor. Hızı düşünün artık. Yazık bu millete. Alternatifler olmadan bu iş hayal Türkiyede

  20. SDN Okuru dedi ki:

    (=_=) TTnet bye

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Bunlar halkla resmen alay ediyorlar. Aklın sıra çaktırmadan kazık.. adam gibi ucuz internet olamazmı…

  22. SDN Okuru dedi ki:

    bu fiatlarla coook pahalıya gelir aylık 300 tlye gecer

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz. Bu kampanya ayda 1-2 gün 1-2 saat bağlanmak isteyenler için. Full time film inderenler için değil.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar ben lokum kullanıyorum 2 tl lik paketi sectim takan adam google yi gördüğünde 2 tl yAZAR DEDİ BİLGİSİYARI ACIP KAPATTIM YANLISLIKLA İNTERNETE GİRDİM PARA YAZAR MI ?

  25. SDN Okuru dedi ki:

    yooo ben ttnet e bayılıyom wınn ları hiç sevmiyom ben köy yerinde yaşıyom ttbet süper çekiyo ama wıın da tık yok tek diş çekiyo ama ttnet en kötü 3 diş

  26. SDN Okuru dedi ki:

    ii ama 1 saatlik mi 1 günlükmü olduğunu nasıl belirleyeceğiz

  27. SDN Okuru dedi ki:

    en iyisi d smart kampanyası

  28. SDN Okuru dedi ki:

    hiç memnun değilim hiç yapmasınlar daha iyi

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Hacı bekir lokumu yede gör

  30. SDN Okuru dedi ki:

    TTNET İ TELEKOMU BEĞENMİYOSUNUZDA NE KAÇ PARAYA NE KULLANIYOSUNUZ ÇOK MERAKLARDAYIM

  31. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet kazzzzzık ve avantaja geçtim bin pişman oldum 100 dakika bedava ***** ***** 35tl den aşağı ***** klasikhatta kalsaydım.

  32. SDN Okuru dedi ki:

    ben kablo net kullanıyorum taahhüt yok 1 mb sınırsız 23 lira hızı biraz yavaş ama hem ihtiyacı karşılıyor hemde süpriz faturalarla karşılaşmıyorsun bundan ala lokum 🙂

  33. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bu lokum kanpanyası reklam için,mi acaba reklamlar çok güzel albenisi var hizmet ***** hafta oldu daha baglantı olmadı. müşteri hizmetlerine bildiriyorum tamam diyorlar netice ***** beş gün öncede yazdım yazımı ***** bu işin peşini bırakmıyacagım.bu kampanya telefonu olanlara bakınız bu gidişle telefonuda kaparacagım ttkom busefer evdeki bulgurdan da olacak .sesimizi duyun yetkililere duyurulur. smaydın.

  34. SDN Okuru dedi ki:

    BU LOKUM İNTERNET İNTERNETE FAZLA GİRMEYENLER İÇİN İDEAL BİR KAMPANYA AYNI ZAMANDA MODEM ÜCRETSİZ VE ÜCRETSİZ LOKUM İNTERNET SİTESİ, TAHHÜT YOK, AYLIK EK ÜCRET YOK,SÖZLEŞME YOK DAHA NE SÜPER Bİ KAMPANYA BENCE

  35. SDN Okuru dedi ki:

    bu fiyatlara büyük bir hizmet veriyor gibi gösteriyorlar kendilerini rekklamlarında utanmazlar

  36. SDN Okuru dedi ki:

    cinliler her seyin bir liraligini yapiyor nasil olsa,interneti de yapacaklar bir gun. o gun ayvanin yendigi gun olacak,

  37. SDN Okuru dedi ki:

    taş yokmu lan şu lokumcunun kafasını yarayım !!!

  38. SDN Okuru dedi ki:

    bu kadar kazık ve insanları aldatan başka kurum yoktur. müşteri hizmetleri ile arayıp insanlara saçma sapan beyanlarla sözleşme imzalatıyor üstelik çok pahalıya internet hizmeti sunuyor. bence en iyisi 3g ile internete bağlanmak hem daha ucuz hemde aylık sabit para ödemezsiniz.

  39. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar adsl hızı çok düşük sakın almayın 0,50 hız

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Tekel olma yolunda gidiyorlar..

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Hic gerek yok lokuma mokuma 😀 Smile Adsl de 8 mb sinirsiz internet 51 lira lokum tarifesine ortalama 40lira para verip 6 gb kota kullanacagima hemde hizi daha yavas olarak Smile Adsl de daha hizli ve sinirsiz internet kullanirim daha iyi..Ttnet faso fiso baska birsey degil

  42. SDN Okuru dedi ki:

    çok saçma bi sistem birde isme bakın arkadaşlar lokum diyor hade be ordan TTNET ne anlar lokumdan tatlıdan lokum dedıgın ayda 60 lıra ve sınırsız olur hızıda 3 mb tabıkı nerde turkıyede boyle seyler tabı turkler zengın ya somursunler ben saudı arabıstandayım bırda 15 mb ınternet aylık 100TL bizim türkiyedede lokum 256 kbp jet fadıl misali bi hikaye

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Sürekli internet kullanmayanlar için verilen bir hizmet ama yinede pahalı. Saatlik 0,5TL günlük 1TL olmalıydı ki TTNET paketlerinden daha uygun olsun. Taahhütsüz limitli internet tarifeleri var max 30 TL ye, istediğiniz zaman iptal ediliyor. Bu noktada lokumun bir espirisi kalmıyor.

  44. SDN Okuru dedi ki:

    bu lokum paketıni kasalı bilgisayara denedim ama güvenlik doğrulama linki kilitli gözukuyo bileniniz varsa acil yardım !!! tesekkurler

  45. SDN Okuru dedi ki:

    ben üye olmam için ne lazım

  46. SDN Okuru dedi ki:

    8 megabite kadar sınırsız internet 55 lira 10 gbyi geçtiğinde 1megabite düşüo bunlar 60 liraya 1 megabit verio 6 gbyi geçtiğinde 256kbs ye düşürüo bu türk telekom ne ayak aklı sıra kazıklıyacak milleti ben ttnet kullanıom 7megabit internet gelio memnunum

  47. SDN Okuru dedi ki:

    GÜNLÜK 2TL İNTERNET PAKETİYMİŞ ??? SİZİN GÜNDEN ANLADIĞINIZ,SİZİN GÜN ÜNÜZ SAAT KAÇTA BAŞLAR ,KAÇTA BİTER…??????

  48. SDN Okuru dedi ki:

    En çok ta şu ” ne yapıyorsak siz ihtiyaç sahipleri için yapıyoruz ” ayaklarına kızıyorum..bu ne aymazlıktır arkadaş bu ne terbiyesizlik ne edepsizlik ne utanmazlıktır yahu…….Heleki bu ayak!( halka hizmet ayağı) türkiyenin medarı iftarı!! tarafından yapılıyorsa…
    Efendim neymiş ; günde 2tl ye 1 MB hızında sınırsız internetmişş..bak bak…günde 2tlden zaten 60tl aylık yapıyorki..45tl -55tl arasında bir çok sınırsız paket var..sorduk ,sizin günde 2tl paket dediğiniz GÜN, SAAT KAÇTA BAŞLAR-KAÇTA BİTER???GECE YARISI 03.00 TE BAŞLIYACAKMIŞ,ÖĞLEN 14.59 DA BİTECEKMİŞ.. ee ben sabah ***** saat 14.59 a kadar 2tl yazacak..15.00 dediğinde gece 03.00 e kadar kaldım diyelim 2TL DAHA yazacak ….ETTİMİ SANA GÜNDE ! 4 TL….AYDADA 120 TL..BUNLAR İNSANLARI APTAL YERİNE KOYMA ZİHNİYETİNDEN NE ZAMAN KURTULACAKLAR ALLAH’IM…HEPSİNİ SANA HAVALE EDİYORUM….SÖZÜN KISASI BU HAYSİYETSİZCE YAPILAN GÜNDE 2TL YE İNTERNET ALDATMACASINA İNANMAYIN SEVGİLİ VATANDAŞLARIM…SEVGİLİ TELEKOM YETKİLİLERİNE DİP NOT: EĞER HİZMET VERMEK İSTİYOR VE İDDAASINDAYSANIZ!YAPIN GÜNDE 1TL( GÜN SABAH 05.00 DE BAŞLAYIP 05.00DE BİTSİN ) YE 1mb HIZDA SINIRSIZ İNTERNET DE ALNINIZDAN ÖPSÜN BU MİLLETDE SİZİ… İbrahim KARAPINAR

  49. SDN Okuru dedi ki:

    en son arkadasın yorumuna katılıyorum. gerçekten de iyi bence:) bende abone oldum abi internet kafeye gitsen 2 tl vermiyor musun kasaya:) evinde tertemiz takıl mis gibi….. Hızda çok düşük değil bence yani eger öyle film indirmiyorsan . Kullanacagım bakıcaz.

  50. SDN Okuru dedi ki:

    turktelekom ile ttnet’i karistiran arkadaslar var yalniz, sermayedarlari kim olursa olsun farkli firmalar

  51. SDN Okuru dedi ki:

    berbat…

  52. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar yorumların çoğunu okudum ve ben şu an bu lokum paketini kullanmaktayım. Durumumu anlatayım, o zaman anlaşılır belki bu paketin avantajı. Bir kere İnternet bağımlıları için değil. Ayda 4-5 kez internet kafe rezaleti ile uğraşan, 3 ay orada 3 ay burada olan insanlar için. Ben kaç yıldır, 24 ay taahhüt imzalayamayacağım için internet kafelerde CS oynayıp bağrışan bebelerin arasında, KPSS başvurusu yapmak zorunda kalan, CV yollarken yan masanın hararetli oyunu ile titreyen masadan kıl olan birisiyim. Haber okumak, hava durumuna bakmak, uçak tren vesair biletler almak, e-posta ve face kontrol etmek için birebir. Ayda on gün net için 20 tl makul bir rakam. Olay bu

  53. SDN Okuru dedi ki:

    ben ttnetten memnunum aslında hız iyi smile adslye geçeyim dedim müşteri hizmetlerini aradım tam 8 dakika boyunca saçmasapan bi müzik dinletip hiçkimseyle görüşemeden hattan ayrıldım ttneti aradım 30 saniyede temsilciyle görüştüm bence sorularıma yanıt alabiliyosam müşteri memnuniyeti budur

  54. SDN Okuru dedi ki:

    bu tt net beyenmiyen arkadaşlar; sen smail vs ne alırsan al telekom alt yapısını kullanıyosun burda ttnet atanların hepsi ttnet kulanıcısı,diğer firmalardan üyelik yap muhatap birisini bulamıyosun tabi diğerleri ucuz vercek harcamayı alt yapıyı saglıyan kim bunu düşenemeyen insanlar var tabi bu ttnette bu yaptıgı harcamayı alcak güncel konudan örnek vercek olursak sen sadece 1 ay maaş almadan çalış bakalım devlete bir dahaki ay çalışıyomsun o zaman ne oluyo anlarsın, yaptıgı harcamayı alcak tabi seve seve olmassa pişman olup tekra dönceksin ttnet veya lokuma

  55. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bence avantajlı evin vınn kulananlar var 4gb ayda 40 50 tl ödeyenler var 6 gb 60 tl uygun ayrıca internet cafaye giden 1 saat takılanlar icin iyi günde 1 saat ayda 30 tl olması güzel az kullananlar icin bağlantı ücreti yok kısazanan kiracılar icin iyi bence daha da uygun olması süper olur 30 tl falan kimse internetsiz kalmaz

  56. SDN Okuru dedi ki:

    milleti söyüşlediginiz ***** gösterip 1mgb veriyor bunlar parasınıda 8mgb hizmetinden alıyorlar….kazık lokum…..

  57. SDN Okuru dedi ki:

    halkı düşündüklerine inanmıyorum

  58. SDN Okuru dedi ki:

    seni seviorzz lokmm!!!!!

  59. SDN Okuru dedi ki:

    PÜF NOKTASI- Günlük interneti gece 1de alırsanız 2,59da bittiği için 1 saat 59 dakika kullanabilceksiniz , peki ya 2,58de alırsanız SADECE 1 DAKİKA KULLANABİLİYORSUNUZ. Böyle de bir saçmalık duydunuzmu bilmem. Aldığınız zaman önemli deil her gün 2,59da günlük kullanmanız sona eriyor.

  60. SDN Okuru dedi ki:

    İYİSİNİZ LOKUMLAR BAKIN TABLET AYAGIDA VAR HEMEN ABONE OLUN KACMAZ BU LOKUM

  61. SDN Okuru dedi ki:

    beyler öyle diyorsunuz ama mesela çocuklar evde ödev yaparken internet kafeye saati 1 tl vereceğine gelir evinde rahat rahat saatine 1 tl verir olmadı 2 tl verir günlük… ttnetten nefret ederim ama bunu çok beğendim

  62. SDN Okuru dedi ki:

    bu ne ya arkadaş günde 2 tl den ayda yapar 60 tl hemde 6 gb üstelikte 1 mbit gitsem tnetten sınırsız 8 mbi internet alsam o bile ayda 59 tl…

  63. SDN Okuru dedi ki:

    Milleti kandırmak tatlı geliyor tabi TTNET çok daha güzel 😀

  64. SDN Okuru dedi ki:

    BU KAMPANYA 20 YIL ÖNCE OLSAYDI ŞAHANE OLURDU 🙂 BIRAKIN YAV BİZE ŞUAN 16 GB YETMİYOR.

  65. SDN Okuru dedi ki:

    önce normal intertetdeki sorunları cöz sacma sapan faturalar geliyor bağlantı deseniz insan delirtir aradığımız zamanda hiç bi cözüm olmuyor aylık 60 tl ödüyorum bırkacağım ttneti

  66. SDN Okuru dedi ki:

    bunlar adamı kazıklıyor resmen yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  67. SDN Okuru dedi ki:

    ben bagladim eve normalde para odemiyonuz lokum sitesi beles. haber felan var vitamin var vs. ama bunun harici ucretli istersen menuden ayarlayip 1 saat veya 1 gun yapiyorsun isimi goruyo

  68. SDN Okuru dedi ki:

    Türk telekom uyarıyorum seni ayağını denk al. 🙁

  69. SDN Okuru dedi ki:

    ya bende aldım şartı şurtu yok diye ama ortada ne internet var ne de ‘lokum’ diye bir ***** bu modemin (tp-link td854w) piyasa fiyatını araştırdım ama tp-link sitesinde bile böyle bir model gözükmüyor..?

  70. SDN Okuru dedi ki:

    Çok vermişler olur mu canım,
    Bence 128 Kbit vermeliydiler ve kota aşımında 56 K’ya düşürmeliydiler.

  71. SDN Okuru dedi ki:

    şeker hastaları bu kampanyadan uzak ***** glukoz/insulin dengesi falan.

  72. SDN Okuru dedi ki:

    superonline bunların yanında iyi ya bu ne böle hesaba bakın bunlar çoçuk kandırdıklarını düşünüyorlar.

  73. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar öncelikle lokum kampanyası bir telekom çalışanı olarak neye hizmet ettğini belirtmek isterim öncelikle ismi lokum olan bu kampanya evde telefonu olup interneti mevcut olmayan bireysel müşterilere verilir ikincisi hergün internete girecek olan insanlara bu kampanya sunulmuyor zaten ttnet 8mb hızında interneti mevcut ayda 59.90 kuraşa bu hizmete zaten sahipsiniz turizim bölgelerinde yaşayanlar yazlıkçılar turistler için inanın o kadar özel bir kampanyaki internete girmediğin gün ücret ödememenin gün içerisinde istediğin kadar internete girmenin bedelinin 2 lira olduğu saatlik internetin 1lira olduğu ve verilen modemin bedava kurulum ücretinin olmadığı sadece ev telefonunuzu iptal ettirmek istediğinizde modeminizi getirmenin gerektiğini bilmeniz sonucunda inanın lokum tadında bir kampanya olduğunuzu bilmenizi isterim

  74. SDN Okuru dedi ki:

    ya bırakın ucuz pahalı, ben ayda birkaç gün geliyorum eve, benim gibi müşteriler için biçilmiş kaftan…
    lakin, nerde bu lokum sitesi, aldım geldim modemi eve, üzerinde tak-çalıştır yazıyor ama lokum sitesi diye bir site yok ki internette… ne yapıyor bu Türk Telekom???

  75. SDN Okuru dedi ki:

    her gun bır kampanya cıkıyor ama nedense yınmede cebımızdekı paraya goz dıkıyolar madem bunu sınırsız yapım uygun fıyat olsun hepımız faydalanalım bu kadar kazık ancak turkıyede olur.. hayırlı olsun:D

  76. SDN Okuru dedi ki:

    lokum gibi güzel bir kampanya olacak hemde Hacı Bekir Lokumu

  77. SDN Okuru dedi ki:

    Düne kadar hiç konuşmasan bile 12 TL vergi alıyorlardı. Ellerindeki mevcut müşterileri tek tek kaçırdılar tekrar sövüşlemek için lokum gibi kampanya

  78. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar modem bağlantısı yapılalı 1 hafta oldu hala sinyal aktif hale getirilemedi hergün telefon ediyorum ,nezaman aktif hale gelecek diye, lakin aldığım tek cevap arkadaşlar çalışıyor oluyor. bu hizmetten faydalanan varsa lütfen söylesin. *****

  79. SDN Okuru dedi ki:

    bence bunlar kampanya yapmasın yapmasını bılmıyolar cunkı kampanya degıl bu tuzak internete girmek için gunmu seccez

  80. Timur Çetin dedi ki:

    ben farklı bir şey yazmak istedim
    4G – ne demek açıklarsanız sevinirim 🙂

  81. SDN Okuru dedi ki:

    Saçmalık ya bizde biisey sandık aylık atmış a geliyor baglandiktan sonra her gün açılır zaten ama öğrenci evlerinde işe yarar tatillerde girmemek için

  82. SDN Okuru dedi ki:

    bu nasıl internet ya

  83. SDN Okuru dedi ki:

    Ev telefonu aboneleri sayısı biliyorsunuz düşü***** biraz da ev ,iş telefon abonelerinin sayısının daha da azalmasını engellemek ve yeni aboneler kazandırmak.

  84. SDN Okuru dedi ki:

    telefon abonesi olmak zorunluluğu oldukça hertürlü kitlerler

  85. SDN Okuru dedi ki:

    ben bu kampanyadan ne anladım ki ttnet 55 tl aynı ne karım var bunda benim şimdi anlatır mısın Türk telekom gülünç duruma düşürmeyin kendinizi lütfen artı şubat 1 özürlü yasası çıktı 13.75 kuruş ödeyecez

  86. SDN Okuru dedi ki:

    ben sürekli yurt dışındayım sadece 4 ayda 1 ay ya kalıyorum ya kalmıyorum bu tarife tam benlik iyi düşünülmüş yorumlara kısmen katılıyorum ama sanırım benim durumumda olanlar için iyi bir alternatif

  87. SDN Okuru dedi ki:

    nasıl lokum bu- faturalarıda lokum gibi gelir dikkatli olun

  88. SDN Okuru dedi ki:

    günlük 2tl nin ayda 60 tl yapacağını hesaplayabilen uzmanlar;

    bu zaten hergün net kullanan kişiler için değil senenin belli günleri kullanan mesela , yazlıkçılar. tatilde eve gelen öğrenciler vs. için düşünülmüş bir tarife. onun için sözleşme , bağlantı ve modem ücretinin olmayışı ve günlük 2tl fiyat çok uygun olmuş. yalnız verilen hız gerçekten düşük, heleki 6gb dolunca..

  89. SDN Okuru dedi ki:

    telefonla hic konuşmuyorum internete öde para telefona öde para
    eve gelen kaploda yapıldı yağmurlu havalarda kesiklik yapıyor
    3 defa başvurdum 3 dede kaployu degişdirek dediler amma
    selam bile vermediler para almaya gelirse yamyam kesiliyorlar

  90. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bu kabahat ttnetin değil. 10 yıldır şunu bunu yaptım özelleştirdim onu ektim bunu biçtim diyen ve bizi bu hız ve fiyata mahkum eden devletindir. söz de övünürler dünya devleti oluyoruz diye teknolojiden yatırmdan bahsederler her eve bilgisayar derler hatta okullarda her öğrenciye tablet pc derler ama her eve uygun fiyat ve hızda net bile sağlayamazlar. iş bu ki her türlü gideri bizden çıkarıp az giderle çok gelirden çok vergi alma zamanı.
    TTnet bu az işle çok para peşinde ya develet neyin peş***** mi teknoloji sahbi olacağız. daha düzgün bir net e sahip değilken.

  91. SDN Okuru dedi ki:

    valla ben önce vodafonun aylık 8 tl olan limitsiz internetini kullanıyordum inanın yavaş çalışıyordu fakat hepsinden iyiydi. çünkü gittim türkcell den vinn aldım kafayı yedim müşteri hizmetlerine zorla iptal ettirdim. Daha sonra Türk Telekoma gittim ve reklamda Lokum İnterneti gördüm , oradaki personele nasıl diye sordum o da bana çok süper bir şey olduğunu söyledi. Bende tabiki herhangi bir taahhüt olmadığı ve modem ücretinin olmadığını söyledi. aldım fakat rezil oldum.4 gün uğraştım ve Telekoma gittim altyapısı hazır olmayan bir sitenin neden hemen piyasaya sunulduğunu sordum ve görevli arkadaş bana şu anda Türkiye genelinde problem yaşandığını söyledi. Sonuç olarak bende Bu Lokumu yemiycem lütfen internetimi iptal edin dedim. Biraz beklemem gerktiğini söyledi valla şimdi TT Net sınırsıza geçmek için bekliyorum. Aman Lokum yemeyin tadı zıkkım gibi. Bu işler Avrupaya vergi

  92. SDN Okuru dedi ki:

    Bu lokum zehirli lokum,Yemeğenin agzı sulanır, Yiğenin cebi sulanır
    gene tuzak gene tuzak

  93. SDN Okuru dedi ki:

    bence acı lokum internet cafemi oldu saati 1.tl yemeyin bu LOKUMU zehirlenirsiniz… valla çok ayıp rekabetçi olmuyorlarki herkesin evinde net olsun, valla saçmalık en ucuz hangısi ise onu kullanırımmmmmmmmmmmmmmm..

  94. SDN Okuru dedi ki:

    Ttnet TT farkli degil sn. Birisi, asil Ttnet VE TT ikisi de altyapi anlaminda TT demek. Asil suc Ttnet de degil yani

  95. SDN Okuru dedi ki:

    abonelik daha manyıklı

  96. SDN Okuru dedi ki:

    Amaç vatandaşa hizmet vermekse verin kardeş***** şu aşırı ticari zihniyetten ***** inin artık…..!

  97. SDN Okuru dedi ki:

    bilgi çağında herkese daha uygun fiyata internet vermek yerine saçmalama peş***** insanımız bilgiyi talep ettiğinde hemen ulaşması için devlet tarafından mesela her eve 5 gb internet şeklinde hizmeti olsaydı.kotalı olduğu için insanlar film değilde bilgi,bilim,teknoloji,sosyal medya, normal medya, alışveriş… gibi konularda kafa olarak ilerleseydi..TTNET AYIP!KÖTÜ OLMUŞ!

  98. SDN Okuru dedi ki:

    sanki bedava günlük 1tl ile 2 tl aylik ne yapıyo 30 60 ne anladık
    interneti olanlarda kapatıyo bu koşullarda türkiye vatandaşı nasıl
    avlarız zihniyeti var insana hizmet yok

  99. SDN Okuru dedi ki:

    insanları nasıl kandıracaklarını şaşırmış***** ayda 10 tly sınırsız interneti herkese kullansın.

  100. SDN Okuru dedi ki:

    adamlar har dakika reklam yapıyor bunuda bizim sırtımıza yüklüyo bırak kerdeşim reklamı falan sen fiyatını düşür nasıl olsa alacaklar . n e gerek wardı bu kadar reklama anlamıyorum eminim bundada büyük bi rant varki bu kadar reklam yapıyorlar 🙁

  101. SDN Okuru dedi ki:

    Öncelikle şu ayrımı yapalım,Lokum hizmeti Türk Telekom ürünüdür.TTNet ile hiç bir alakası yoktur. TTNet ile ilgili sorun yaşamanız Lokumla ilgili sorun yaşayacağınız anlamına *****, Bağlantı ücreti olmadan, Modem hediyeli bir kampanya var mıdır başka bir servis sağlayıcısında?…Çok merak ediyorum bu memnuniyetsizliğin sonu nereye varacak!Başka ülkelerden bahsediyosunuz yok adamlar şöyle internet kullanıyor böyle yapıyor diye, bizim ülkemizde hala internet nedir bilmeyen insanlar var..Türk Telekom bunu aşmak için çalışıyor siz rahatsız ***** karıştırmayalım lütfen!

  102. SDN Okuru dedi ki:

    Söz konusu Türk Telekom olunca alternatif lokum gibi servis sağlayıcılar var kanmayın sizde kardeşim, iki servis sağlayıcıdan uzak duracaksın biri ttnet diğeri smile ttnet altyapısını kullanan servis sağlayıcılardan da uzak durun. Memlekette aslanlar gibi Koçnet var, biri adsl var, fiber internet var, kablo ve uydu net var, Super online var bunlardan birini alın rahat edin. Uzun süre biriadsl kullandım sorun yaşamadım şimdi de uydunet kullanmaktayım o da sorunsuz (ip değiştirememe hariç 😉 )…

  103. SDN Okuru dedi ki:

    TV reklamları öyle v eriliyorki sanki internet ***** ortamı boş buldular insanları kandırmak için her türlü aldatmacaya baş ***** rtük.
    Ücretlendirme öylr bir yapılmışki bu hızda internet tüm paketlerden daha pahaiı.Yuhh ***** sömürülüyor
    Bu telekomu yola getirmek işçin internetive telefonu kapat kampanyası başlatmak lazım

  104. SDN Okuru dedi ki:

    Hala 256 kps. Den b

  105. SDN Okuru dedi ki:

    BEN TTNET YAPTIGI ISLERDEN MEMNUN DEGILIM ACIKCA TARAFSIZ OLARAK TAMAMEM GOZ BOYAMA TURKIYEDE HANGI DOGRU YAPILIYORKI BU IS DOGRU YAPILSIN TAMAMEM UC KAGITCILIKTAN IBARET ISTER INANIN ISTER INANMAYIN ILK ONCE NE PAGISINA OLURSA OLSUN YALANCILIK VE DOLANDIRICIK GELIYOR KANUNLARDA BUNA MUSADE EDIYOR SEZARIN HAKKI SEZARIN BUNU HERKEZ BILSIN KANUN YOKTUR

  106. SDN Okuru dedi ki:

    Ne TT Neti Arkadaş varmı süperonlıne gibisi ????

  107. SDN Okuru dedi ki:

    bencede zehirli lokum günlük 2 tl ayda yapar 60 sınırsız internet 60 tl bunlar bizi salak zannediyor herahelde

  108. SDN Okuru dedi ki:

    ahhhh arkadaşım sen müşteri hizmetlerini aradığında karşına biri çıkıyor doğru ama müşteri hizmetlerini araman için senin netini kesiyorlar ki ara türk telekom para kazansın diye yaptıkları bişey yok sen aradığında onlar senin neti açmak için hiç biişey yapmıyorlar sadece senin hattını kesiyorlar sen arıyorsun kestikleri hattı açıyorlar okadar

  109. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet kazık

  110. SDN Okuru dedi ki:

    9 yillik ttnet ve telekom esaretinden 5-6 ay once kurtuldum çok şükür. Vodafone nun sınırsız paketini kullanıyorum. Hemde 8 ***** Tum işimi goruyor hemde surekli hem cepten hemde telefonumun ozelligi olan Mobil Access Point özelliği sayesinde Laptopumdan internete bedava giriyom. Şart yok şurt yok Vodafone aşığım sana…

  111. SDN Okuru dedi ki:

    Bakalım kimleri kandıracaksınız,millet kanmaz,yemezler lokumcular,sen gel bennim lokumu yeeeeee:))

  112. SDN Okuru dedi ki:

    günlük 2 tl ayda 60 tl yapıyo zaten bunlar türk halkını salak mı sanıyo nedir anlayamadım

  113. SDN Okuru dedi ki:

    Hic kimse haberi okumamis ve yanlis yalan yorumlar yazmis.

    Birincisi Turk Telekom ve TTNet 2 farkli firmadir, karistirmayin kampanya sahibi Turk Telekom

    İkincisi bos bos konusmayin bu kampanya 30 gun internet kullanacaklar icin degil, yazligin var mesela ya da isyerin. Ayda 3-5 gun nete gireceksen ve ev telefonun varsa eskisi gibi 146 ile ugrasma modemi bedava al gunluk fiyata neye gir

    Yorumlarin hepsi sacma yazik srtik bos bir millet olmusuz

  114. SDN Okuru dedi ki:

    TTnet’ten Daha iyi bir internet Sağlayıcısı varmı Arkadaşlar. Ben Hepisni denedim. e-kolay, Biri , Smile , kablolu, uydunet, ama hiçbiri TTnet gibi süreklilik arzetmedi. Şu anda 3 tane aboneliğim var. hepsi TTnette. kampanyalarıda bence güzel oluyor. 2 tane aboneliğim 12 Gb ve 32 TL. 8 Mbit hızında hemde. Ben gayet memnunum TTnetten. Şimdiden söyleiym bir akrabalığım veya TTnet çalışanı değilim.

  115. SDN Okuru dedi ki:

    ne lokumu buda limitsiz bundan daha ucuza geliyorr…. işleri güçleri insanları dürtmek…

  116. SDN Okuru dedi ki:

    Bu hizmetin sahibi TTNET değil TT, çok daha kaliteli olacaktır.

  117. SDN Okuru dedi ki:

    birşey çıkar çıkmaz, sazan gibi atlayanlar, kol gibi kazık yiyince aklı başına gelir. bir inceleyip, hesap kitap yapınca, bunun adının lokum internet değil, kazık internet olması gerektiğini görürsünüz.

  118. SDN Okuru dedi ki:

    biraz okumadan davaranan bu 110 bin kişi muhtemelen zehirli lokumu yiyip 1 sene 60 tl odütücekler

  119. SDN Okuru dedi ki:

    2X30=60
    bunlar milleti enayi sanıyorlar ki böyle bir tarife çıkarmışlar
    Onunla uğraşacağına 50 küsüre sınırsız al

  120. SDN Okuru dedi ki:

    ha ha ha guleyım bari artık türk halkını aptal zannediyorlar galiba.
    saati 1 tl gunde 2 tl nekadar masum gorunuyor. ayda ne yapar siz hesaplayın. … daha bunun yanında extra ucretler gelırmı oda cabası. sonra 1 megabt hız neki eyyy ttnet APTAL kalmadı artık. sen herkesi aptal saydın ama bu millette senı teker teker terk edıyor.

  121. SDN Okuru dedi ki:

    Oha be. saatlik 1 tl. günde 2 saat girsen 60 tl yapar. ayda 60 tl’ye internet verecekler, birde ihsan etmiş gibi havalara girecekler.
    bu lokum, pargalı ibrahim paşa’nın, ressam leo efendiye yedirdiği lokum gibi:))

  122. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet in lokumu kazık lokumu normal adsl bağlantı lokumdan daha avantajlı ve daha iyi lokum kazık milleti çok cahil görüyor ttnet…

  123. SDN Okuru dedi ki:

    tam bir saçmalık.bide yoğunluk olacakmış.ne sanıyorlar milleti,aylığı 60 tlye geliyor yetmezmiş gibi 6 gb dan sonrada hızı yavaşlatacaklarmış …

  124. SDN Okuru dedi ki:

    mrh;
    ben ttnet kullanıcısıyım ama hiç memnun degilim hizmet yok ilgi alaka yok 3 ay denemesi bedava kampanyasından faydalandım ona bile fatura gönderdiler iptal ettirene kadar 3 ay ugraştım altenetif bir internet bulsam hemen bırakacagım ama bilen varsa yazsın lütfen
    unver77@*****

  125. SDN Okuru dedi ki:

    afrika ülkelerinde bile bu kadar az teknolojiye bu parayı ***** teknoloji çok para acı lokum

  126. SDN Okuru dedi ki:

    Niye bu kadar karşı çıkıldığını anlamadım. Bu kampanyanın hitap ettiği grup belli, internete sürekli girmeyen, girincede haber vb. Şeylerr bakan kitle. Onlar için lokum sitesi içeriğiyle yeterli olucaktir.

  127. SDN Okuru dedi ki:

    Niye bu kadar karşı çıkıldığını anlamadım. Bu kampanyanın hitap ettiği grup belli, internete sürekli girmeyen, girincede haber vb. Şeylerr bakan kitle. Onlar için lokum sitesi içeriğiyle yeterli olucaktir.

  128. SDN Okuru dedi ki:

    Malesef kullanmakta oldugum ttnetten hiçde memnun değilim defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen internet sorunumu halledemedilr ve iptal ettiriyorum ve cevremdekilerede asla ttnet almamaları için uyarıyorum ttnet mı asla asla

  129. SDN Okuru dedi ki:

    boş bi kampanya. müşterilerinden fazla par almaya devam ediyor.

  130. SDN Okuru dedi ki:

    bu lokumun yanında bisküi si vapmı ki

  131. SDN Okuru dedi ki:

    bunlar insanları gaylana getirip üye yapmaya çalışıyorlar ve şu lokum tarifeside resman dalga geçme tarifesi saati 1 liraymış da yok günde 2 liraymışş yaww kendilerini çok akıllı sanıyor lar türkiyede bütün internet kullanıcıları müiş kazıklanıyor buna nasıl önlem alınacak acaba bu lokumm tarifesiii tamamen saçmalık

  132. SDN Okuru dedi ki:

    saçmalık kardeşim yapsınlar günlük 1 tl o zaman lokum olur

  133. SDN Okuru dedi ki:

    bu ne la ne yapmaya calisiyor bu ttnet 😀 aklınızı yiyim ya sizim 😛

  134. SDN Okuru dedi ki:

    türk telekom abonesi olmayanlarada internet sağlansın.

  135. SDN Okuru dedi ki:

    kota da ne ***** tı geçince ttnetin cebinden paramı çıkı***** ne yaa.

  136. SDN Okuru dedi ki:

    Valla yerli mali varken baskasini kullanmam.

  137. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bu kampanyanın neresi lokum bana biri anlattın yorum yazsın lütfen, kampanyada şu deniliyor hiçbir üçret yok sözleşme yok taahhüt yok telefonu olan hkerkes yaralanacak allah aşkına arkadaşlar bir hesap yapın bu kampanyada günlük 2 tlx30 60 tl yapar artı 17, tl de telefon üçreti toplam 77 lira sizden çıkacak üstelik verdikleri 1 mbps artık bu hizda face bile çalışmıyor arkadaşlar, normal internet sınırsız aldığınuzda bu kadar ödemiyorsunuz cebinize göre internet var,örnegin, netlimitsiz ttnet interneti sınırsız 56 lira 17 telefon vergisi toplam-73 lira ödedinizmi hiç sorunsuz 8 mbs internet alabiiyorusunuz bunun neresi lokum ben anlamadım biri bana açıklasın lütfen…?

  138. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar uydu net59 tlye internet veriyor80gb 49tlye 40gb 39tl ye 20gb hız ise 10mhpden yüksek daha biz ttnetle ugraşıyoruz bilinlenelim arakadaşlar haydi uydu nete

  139. SDN Okuru dedi ki:

    aşırı pahalıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı. reklamla çok cazipmiş gibi gösteriliyo , aslında vatandaşı kazıklamanın başka yolu, neymiş efendim günde 2 liraymış, yani ayda 60 lira, zaten 1 gb. sınırsız ayda 60 lira :):):) kimi kandırıyosunuz……..

  140. SDN Okuru dedi ki:

    İnternet bağlantısı için en az 30 tl, cep telefonu ucuz konuşmak için en az 30 tl, sabit telefon 25tl, elektrik kaçak kullanım bedeli 15 tl. Telekom şirketleri Türk insanını ne sanıyor. Yazıcılarımızdan para bastığımızımı sanıyorlar. İnsanların üzerine bu kadar yüklenilmez.

  141. SDN Okuru dedi ki:

    yok böyle yok şöyle yüzlerce haber ama arkdaş1 tane adres olmazmı aradım bu nedir diye siteyi bulamadım bunlar milletle dalgamı geciyor?

  142. SDN Okuru dedi ki:

    benim internet cafe daha ucuza geliyor :))) saat 1 tl üstelik 32 mb hızında. çayda ikram. üstelik sonradan cıkan süpriz faturada yok :)))

  143. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaslar ben biri adsl yi denedim 3 aylık 3 ay boyunca hız bi kere bile dustugunu hatırlamıyorum üstelik müşteri hizmetleri mükemmel bi mail attım beni aradılar bu ladar müşteri memnuniyetine önem veriolar ttnet te kullanmistım berbattı net hızı sürünüyodu yani en iyisi biri bence sadece duyulmamış bi firma o kadar

  144. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaslar ben biri adsl yi denedim 3 aylık 3 ay boyunca hız bi kere bile dustugunu hatırlamıyorum üstelik müşteri hizmetleri mükemmel bi mail attım beni aradılar bu ladar müşteri memnuniyetine önem veriolar ttnet te kullanmistım berbattı net hızı sürünüyodu yani en iyisi biri bence sadece duyulmamış bi firma o kadar

  145. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba arkadaşlar Türk Telekomla ilgili tüm şikayetlerinizi sosyalmedya@***** adresine iletirseniz hemen yardımcı olucaklardır.

  146. hltt dedi ki:

    TTNET istediği kadar kampanya yapsın bu kafayla idare edildiği sürece bir numara olmaz. Yaşasın Metronet diyorum. 2008 yılından beri ttnet kullanıyorum ilk iki yıl gönüllü taahhüt son bir yıl ise zorunlu taahhüt. aslında hız olarak çok sıkıntı yaşamıyorum. en azından yaşamıyordum. evim ile santral arası mesafe çok uzun olmadığından 8 mbite kadar olan pakette 7.9 mbit ile bağlanıyordum ancak son 3 aydır bu hıza erişemediğim gibi kopmalarda başladı. 2 sene önce taahhütüm bitti ve bir yıl taahhütsüz kullandım defalarca taahhüt vermek için paket sundular kabul etmedim ancak 1 yıl önce aradılar ve böyle böyle bir paket indirim var dediler. istemiyorum dedim kampanya taahhütü dediler mecburen kabul etmek zorunda kaldım. neyse taahhüt çok umrumda değil veririm parasını çıkarım. zaten metronette geldi oturduğum siteye. kamu personeline yüzde 25 ekstra indirim artı ttnete olan kontrat iptal bedelinin de 250 tlye kadar olan kısmını ki zaten ancak o kadardır ödeyecekler. bir aya kalmaz kapatıyorum ttneti gerisi umrumda değil. etrafımdaki herkese de tavsiyede bulunuyorum bu konuda. ttnetten uzak durun diye.

  147. vladislav dedi ki:

    TTNET benim yazdığım yorumlardan rahatsız oldu sanırsam beni engellemiş facebook sayfasından. Buradan da ne kadar kalitesiz müşteri memnuniyetini önemsemeyen bir şirket olduğu bir kez daha belirtmek istiyorum. Sakın böyle bir hataya düşmeyin. Dünyanın en berbat şirketleri arasında ilk sıradadır, yorumlarımıza cevap veremeyecek kadar acizdir, faturası ödenmeyen internet borçlarının 3ünü birden çeker ek olarak 12 tl diğer faturaya yansıtan, hız konusunda berbat mı berbat, saçma sapan kampanyalarla insanların aklını çelen çoğu insanın mecburen kullandığı bir şirkettir… Umarım önümüzdeki yıllarda batışını da izleriz…

  148. SDN Okuru dedi ki:

    Birakin bu tt telefonlara hemen bakiyor ayaklarini. Onemli olan hic sorun yasamamak. 2 senedir superonline fiber altyapisini kullaniyorum daha hic aramadim superonline i. Sadece 1 kere bolge sorumlusunu telden aradim aninda cozmustu sorunumu oda modemin ayarlarini resetledigimdem dolayi

  149. CiiixXx dedi ki:

    Lokum derken?

    ”Lokum gibi müşteri” anlamında mı?

  150. SDN Okuru dedi ki:

    ADSLyi kapattırdığım gün TT bana da Lokum diye spam mail attı.
    Hattı da kapattırıcam bu hafta… Rezillik verdikler(vermeyi taahhüt edip veremedikleri) hizmet.

  151. SDN Okuru dedi ki:

    TTNet tamamen tekel bir şirket. Başka kimse bu kadar rahat at koşturamaz. İnternet hızı yükseliyor diyorlar upload hala yavaş. Orjinal oyun alsan bile multiplayer’da hep haklıyorlar. Neden bağlantı bitik

  152. Mr.Elm dedi ki:

    Tarifede ayda 15 lira gibi sabit bir ücret vardı yanılmıyorsam. yeğenim için alayım dedim araştırmışdım. Gene kazık modunda ttnet.

  153. SDN Okuru dedi ki:

    pardon ben mi yanlis goruyorum yoksa harbiden ***** diye porno sitesi mi acilmis

  154. asder55 dedi ki:

    Üstüne para verseler ttnet e geçmem ağzım yanmış bi kere…

  155. rtsbora dedi ki:

    fiyatları kotalı olmasını pek beğenmesem de daha önce net kullanmamış olanlar için güzel bir kampanya. en azından taahüt olmaması güzel. bugün piyasaki hiçbir servis sağlayıcı taahütsüz abonelik sunmuyor. kaç kere servis sağlayıcımı değişmek istedim ama karşıma hep taahüt saçmalığı çıktı ve vazgeçtim. tanımadığım, bilmediğim bir şirkete bir çırpıda 24 ay kendimi bağlamak istemiyorum çünkü.

  156. felekut dedi ki:

    Ben bölgeme süperonline alacağım şuan 3G kullanıyorum 69 veriyorum aylık biraz fazla

  157. SDN Okuru dedi ki:

    Eyyyyy shiftdelete okurları ttnet ten türktelekomdan uzak durun

  158. SDN Okuru dedi ki:

    Forever superonline

  159. psyko91 dedi ki:

    ben 2 seneden fazladır uydunet kullanıyorum ilk başlarda bağlantı sıkıntısı yaşadım bir iki gün o da kablo sistemindeki kopukluktan olmuş başka hiçbir sorunum olmadı..müşteri hizmetleri h.içi güzel çalışıyor ve servisleri de gayet hızlı,ev kullanıcıları için en iyi tarifesi 1mbir SINIRSIZ interneti 29 lira diğer tarifeleri işe yaramaz bana kalırsa 3 mbit örneğin ilk 13 ay 33 sonra 49 lira ttnet burda devreye giriyor tabi 54 veya 59 liralık tarifeleriyle..hız konusuna gelincede 1 mbit ile download hızım 110-120 kb/s arası sürekli..yoğunluktan kardan yağmurdan çamurdan sebeplerden dolayı hız düşmesi yaşamadım hiç..bana göre TTNET ve Uydunetten (kısıtlı olsa da) başka internet sağlayıcı yok ülkemizde..saygılar..

  160. SDN Okuru dedi ki:

    Ben anlamıyorum hem fakiriz hemde en pahalı seyler bizde… Teknoloji -internet telefon vs— benzin — gıda —

  161. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar kısa süreli int kullanması gerekenler için bu kampanya yapılıo zaten kullancaksan devamlı olarak net git al 20 mpbs snırsız 50 liraya kullan. ben öğrenciyim mesela notebookum var memlekette evde net yok gidince bundan alcam kullancam 3 hafta netsiz kalmamış ve baglantı ucreti odememiş olacagım bence çok iyi olmuş bu kampanya.

  162. SDN Okuru dedi ki:

    açıklaması şu 1megabit 6gb internete 60 lira alıyor ekstra kazıklıyor.

  163. SDN Okuru dedi ki:

    Jojoba demiş ki:
    evi internet kafeye çevirmiş ttkom, adisyon da tutsun çay kahve tost ikram etsin

    Adistonu da netdisk tarzı netyedik diye bir programla tutar

  164. S4B0T4J dedi ki:

    Arkadaşlar TTNETi savunduğumdan deil. Benim demek istediğim buna denk veya bundan daha iyi bir hizmet veren başka bir firma var mı? TTNET süper demiyorum.

  165. peksimet dedi ki:
    DoktorTR Nickli Üyeden Alıntı
    Sen kaç paraya internet aldığının farkında mısın yoksa TTnet çalışanı mısın?

    Var bi ttnet tarafına çeken birşey yoksa aklıbaşında insan ttneti savunmaz (tabi bir çıkarı yoksa)

  166. DoktorTR dedi ki:
    S4B0T4J Nickli Üyeden Alıntı
    Herkes TTNETi şikayet ediyor. Başka bir firma var mı böyle bir hizmeti sunan. Smart ADSL müşteri hizmetlerine gelen telefonlara bile bakmıyor. TTNETİn müşteri hizmetlerini aradığım anda karşıma biri düşüyor. Türkcell Süperonline ixir arı vız bunların hepsi hikaye şimdilik. Bi kabloneti merak ediyorum. Yani TTNETten şikayetçi olanlar gidip hangi neti kullanacak merak ediyorum Güldürmeyin beni. Çok memnunum.. Dahada iyi olabilir..

    Sen kaç paraya internet aldığının farkında mısın yoksa TTnet çalışanı mısın?

  167. SDN Okuru dedi ki:

    rusyada bile 5 mbit sınırsız internet 25-30 lira civarındayken (üstelik telefon için sabit ücret ödemiyorsunuz) türk telekomun kampanya diye sundukları tam bir deli saçması.. yabancı servis sağlayıcılar daha yüksek hızı nasıl daha ucuza sunarız derdindeyken, telekom bu kazı nasıl daha fazla yolarız derdinde anlaşılan..

  168. mei dedi ki:

    1 mbit hız ve 6 gb kota, doğal olarak bu kotayı geçince 256 kbps hız. Acaba hangi devirde yaşıyoruz? bu lokum yerine sadece email kontrolü kampanyası falan olmalı.

  169. SDN Okuru dedi ki:

    where is my fiber

  170. SDN Okuru dedi ki:

    TLkom işte naparsın. Pazarlama müthiş, hizmet yerlerde, altyapı below zero.

  171. acer dedi ki:
    Jojoba Nickli Üyeden Alıntı
    evi internet kafeye çevirmiş ttkom, adisyon da tutsun çay kahve tost ikram etsin

    Günlük 50 liraya çıkarız

  172. SDN Okuru dedi ki:

    hergün 2 lira ayda 60 lira yapar.6 gb den sonra hızın 256 lbps ye düşürülmesi çok ama çok saçma olmuş.

  173. beyazayeb dedi ki:

    Bu kadar insafsız ve para düşkünü bir firma daha olamaz…
    Müthiş para kazanıyor.. Kazandığı paraların bir kısmını saçma sapan ttnet reklamlarına ayırıyor daha fazla enayi bulmak için.. ( Mecburen enayi demek istedim başka bir firma yokki zaten) diğer kısmıda cukka.. Yeni bir yatırım yok hala bakır kablolarla internet vermeye çalışıyor. bağlantı koptuğundada kusura bakmayın hattınız desteklemiyor beyfendi !
    Biraz da altyapıya çalış o zaman adi ***** />
    Devlet bu ttnet in zulmünü görsün artık..

  174. S4B0T4J dedi ki:

    Herkes TTNETi şikayet ediyor. Başka bir firma var mı böyle bir hizmeti sunan. Smart ADSL müşteri hizmetlerine gelen telefonlara bile bakmıyor. TTNETİn müşteri hizmetlerini aradığım anda karşıma biri düşüyor. Türkcell Süperonline ixir arı vız bunların hepsi hikaye şimdilik. Bi kabloneti merak ediyorum. Yani TTNETten şikayetçi olanlar gidip hangi neti kullanacak merak ediyorum Güldürmeyin beni. Çok memnunum.. Dahada iyi olabilir..

  175. Nemre dedi ki:

    Lokumu Zehir Eder Bunlar.

  176. ozkanbey dedi ki:

    1 mbit hız ve 6 gb kotayı geçince 256 kbps hız ha Turk Telekom Lokum gibi kazık paketini iftiharla sunmuş

  177. neguvon dedi ki:

    TTNET =Kazık

  178. SDN Okuru dedi ki:

    Bu firma, hiçbir zaman müşteri lehine olan bir şey ***** nefret ediyorum ama maalesef, tekel konumunda, bu durumada yöneticilerimiz açıkça dur demiyor..

  179. hakanozdm dedi ki:

    Bu lokumun son kullanma tarihi geçmişş…

  180. SDN Okuru dedi ki:

    11 ocakta hattımın kapatılması için başvurdum 2 gün içinde kapanır dendi hala portu boşaltmadılar farklı bir servis sağlayıcıya geçtim TTNET in umursamazlığı yüzünden geçtiğim servis sağlayıcı bana port veremiyor lokum değil istese profiterol çıkarsın hatta şöyle diim bu kadar ilgisiz kalitesiz hizmete 6 8 ay bedava fiber veriyoruz deseler dönmem bi servis sağlayıcımı değiştirdim diye yapmadıklarını bırakmadılar açıkçası ve portum hala ttnette gözüküyor internet erişimi almadığım halde bide millete ”Bu hıza Alış Türkiye” diyebiliyor ortada hız fln yok yalan herşey

  181. SDN Okuru dedi ki:

    aynen arkadaşlar hepinize katılıyorum acı lokum:)))

  182. SDN Okuru dedi ki:

    Şunu da eklemek lazım TTNET kampanyada değişiklik yapma hakkını saklı tutar!!!! Ör:6ay önce kullandığın kadar öde ttnet mobil modem aldım aylık sabit ücreti 6TL 6ayda 00 enflasyon oluşmadığından eminim ama nedense bas bas 6TL diye bağıran TTNET aylık sabit ücreti 18TL’ye çıkarmayı uygun buldu bende çıkayım bari dedim, sonuç:Nereye hemşerim senin 24ay tahhaddütün var çıkcaksan ver 250-300tl ozaman olur.
    Demek istediğim ttnet halkdan yana gözüküp her eve teknoloji getiren babacan devlet firması gibi davranıyor ancak tek amacı halkı bağımlı hale getiren bir TEKEL piyasa oluşturmak.

  183. SDN Okuru dedi ki:

    millet 50 mbit 100 mbit hızla internete giriyor bunlar hala 256 kpb/s bu ne arkadaş

  184. Jojoba dedi ki:

    evi internet kafeye çevirmiş ttkom, adisyon da tutsun çay kahve tost ikram etsin

  185. SDN Okuru dedi ki:

    Bu internet ile hiçbirşey yapılmaz ki. Lokum falan değil bu.

  186. antiateist dedi ki:

    1 saat 1 tl değilde, 1gün 1tl ve aylık toplamda 6gb kota olsa gerçekten lokum olurmuş,ama telekomdan da fazla birşey beklememek lazım.

  187. ALPARS™ dedi ki:

    Bana da bu ay beleş

  188. SDN Okuru dedi ki:

    sınırsız 16mb internet 20tl olmalı yoksa bu milletin beyninden şüphe ederim

  189. SDN Okuru dedi ki:

    Ücretsiz 3 aylık vınn ları ndan 50 tl lık vergı borcu cıkıyor…

  190. SDN Okuru dedi ki:

    acı lokum

  191. SDN Okuru dedi ki:

    tam bi saçmalık

  192. SDN Okuru dedi ki:

    Bu Lokumuda Zehirler TT Hazretleri.

  193. SDN Okuru dedi ki:

    millet sınırları zorlarken biz halen limitli sınırlı kesintili internet peşindeyiz. mesele hizmet vermekse ver uygun fiyata limitsiz interneti olsun bitsin.

  194. SDN Okuru dedi ki:

    Adamlarda Müşteri memnuniyeti yokki daha ne kampanyası çıkartıyorlar anlamış değilim önce gelen şikayetleri bi çözünde..

Yorum yazın

Geri bildirim