NFS Edge Bomba Gibi Geliyor


13 Kasım 2015 Cuma 08:00
NFS Edge Bomba Gibi Geliyor

Sürpriz bir şekilde geçtiğimiz hafta raflardaki yerini alan Need for Speed oyununun hemen ardından duyurulan ve free2play (ücretsiz) olacağı belirtilen Need for Speed: Edge’in hız dolu ilk fragmanı gün yüzüne çıktı.

Electronic Arts’ın Ghost Games gibi bir alt stüdyosu olan Spearhead tarafından geliştirilmekte olan oyunun yayımcılığını ise Nexon Europe üstlenecek.

NFS Edge Bomba Gibi Geliyor

MMO türünde bir yarış oyunu olarak karşımıza çıkacak olan Need for Speed: Edge, geçtiğimiz hafta çıkışını yapan bir diğer Need for Speed oyunu gibi güçlü Frostbite 3 grafik motorunun nimetlerinden faydalanacak.

Hız ve eşya savaşları!

Oyun için paylaşılan ilk bilgilere baktığımızda Speed Battle ve Item Battle gibi oyun modları bulunacak. Speed Battle’da tahmin edileceği üzere hız ve yarış temalı bir oyun modu yarış severleri bekliyor olacak. Item Battle ise asıl aksiyonun dibine vurduğumuz mod olacak. Bu modda çevrenizdeki eşyaları toplayarak yarışacak ve helikopter gibi araçlardan yardım alabileceğiz. 

Şimdilik Need for Speed: Edge için paylaşılan bilgiler bunlarla sınırlı iken oyunda gözükecek olan birkaç aracın yer aldığı ilk fragmana aşağıdan ulaşabilirsiniz.

:: NFS Edge hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarSerkan Levent

Yaklaşık beş yıldır oyun editörlüğü yapmakta ve tam bir geek. Önemli oyun organizasyonlarında yer alan Serkan, oyun ve donanım haberleriyle ShiftDelete.Net'te.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

26 yorum - “NFS Edge Bomba Gibi Geliyor”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Bi Kere 2017 De Çıkar Diye Düşünüyorum 2018 e Bekletmezler Ve Need For Speed Edge Diye Baştan Oyun Yapmaktansa Neden Nfs World u Tekrar Geliştirip Need For Speed World 2 Yapmadılarki Yada Need For Speed World Tekrar Açılsaydı İyi Olurdu Açıkçası Ben Rivals ı Oynadım Ama Pek Beğenmedim Bu

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    grafikleri rivalsın motoru frostbite 3 ile yapılmış.Ama muhtemelen daha çok araba olcacak şimdi herkes der rivals mı edge mi lakin 2 sininde tadı bi başka

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    BEYLER 2016 YILININ KASIM AYINDAMI AÇILACAK ACABA ??????

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    ARKADAŞLAR NE ZAMAN AÇILIYOR SÖYLERMİSİNİZ TARİH OLARAK!_

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    ARKADAŞLAR HANGİ TARİHTE AÇILACAK ACABA SÖYLERMİSİNİZ 😀

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    sadas

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    slm beyler yeni online oyunumuz geliyor sıkı durun beyler Need For Speed Edge Online geliyor bunla takılcaz artık bu oyun NFS Rivals ve Blur ile birleşti süper bir oyun online yaptılar….?))

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    LamboAventador başlangıçta verilcek olan araba gibi ***** çıksada hemen oynasak çok heyecanlıyım

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    acaba free2play olarak yeniden fifa World benzeri bir şey verilecek mi?

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    Keske world'ü tekrar cikarsalar daha iyi olurdu. Bu oyun açık dünyami olucak acaba serbest gezme modunda diger oyunculari gorebilicezmi ??

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    free2play ama pay2win. nexon firmasının cs ile ilgili maceralarını bilen bilir.
    world ü kapamaları kötü oldu. frosbite ile online oyun türkiye internetiyle nasıl oynanır oda failimeçhul.

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    NFS World kapanmasaydı keşke Bugatti,Lamborgini lerim vardı. :'(

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    Asphalt 8 olmuş bildiğin 🙂

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    World'ü kapatacagina ilgilenilip hileciler icin birseyler yapilsa daha iyi olurdu ayrica oyunun sistem gereksinimleri nedir boyle ya mmo bir oyun bu kadar cok sistem istermi

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    nfs rivals ile aynı

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Bir halt yaptıkları yok! Sadece gösteriş yapıyorlar. Serinin adı sayesinde ayakta durduğunu da unutmuşlar! World Online da oynarken her taraf hileci kaynıyordu! Bunda da bu tip durumlar olacaktır! EA çok fazla yaptığı işin arkasında durmuyor!

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Her sene aynı muhabbet

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Worldde para kas

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    buda world tadında bir oyun olucağa benziyor umarım world gibi birden kapatıyoruz demezler

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Need For Speed World vardı bir ara çok güzeldi eminim buda güzel olacak

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Android e gelir mi

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Fragman bildiğin rivals

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    her sene sadece grafik yükseltiyor nfs başka bi heyecan yok..güzel bir konu üzerine güzel bir senaryoyla adam gibi görev yapabileceğin çevreninde dahil olduğu ama daha ziyade araba yarışının ön planda olduğu bir oyun yapmak ne kadar zor…kolay olansa devamlı aynı yarışı aynı mekanlarla dönüp dur..yani tüm nfs ler gibi..

" NFS Edge Bomba Gibi Geliyor konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere NFS Edge Bomba Gibi Geliyor ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda NFS Edge Bomba Gibi Geliyor ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 iPhone 12 Pro almak için kaç gün çalışmak gerekiyor? iPhone 12 Pro almak için kaç gün çalışmak gerekiyor?
  2. 2 JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi! JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi!
  3. 3 Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC
  4. 4 Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC
  5. 5 RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme! RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme!
  6. 6 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!
  7. 7 Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık! Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık!
  8. 8 Anker Nebula Apollo taşınabilir projeksiyon inceleme! Anker Nebula Apollo taşınabilir projeksiyon inceleme!
  9. 9 Xiaomi Mi Robot Vacuum inceleme! Xiaomi Mi Robot Vacuum inceleme!
  10. 10 Ofis içi video: Hakkı Alkan hediye dağıtıyor! Ofis içi video: Hakkı Alkan hediye dağıtıyor!