Nokia Aeon Serisi


09 Ekim 2006 Pazartesi 13:00
Nokia Aeon Serisi

Gelecekte kullanacağımız telefonların nasıl olduğunu tahmin etmek gerçekten
de zor olsa gerek. Deri altına yerleşecek diyenler bile var. Yine de işin fazla
dedikodusunu yapmadan elimize geçirdiğimiz ve Nokia tarafından hazırlanan bazı
fotoğrafları sizlerle paylaşmak istiyoruz. Nokia‘nın gelecekte çıkarmayı planladığı
telefonlardan bahsediyoruz. Yeni modellerin oluşturacağı seri, Aeon olarak
adlandırılıyor.


Nokia’nın Aeon serisine bir örnek

İnce ve dokunmatik
Nokia Aeon cep telefonları, inceliği ile dikkat çekerken
dokunmatik ekran özelliği de kolay kullanım ve pratikliği kullanıcılara sunmayı
hedefliyor. Dokunmatik telefonun nasıl bir şey olduğunu merak ediyorsanız aşağıdaki
video, fikir sahibi olmanızı sağlayabilir.

http://www.youtube.com/v/eknN8ezr3b4
Dokunmatik cep telefonu videosu

Nokia Aeon fotoğrafları

 

Bilgi için: Nokia

SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
124 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

bende var tavsiye ederim size

SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

salağın biride bende var diyo aptal tel daha çıkmadı bile ama atkadaşlar fiyatı 3200tl uyandırayım

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

manyak bi telefon ya hasta oldum

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

kaçpara

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

manyak tel ya

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

abi bu delfon nez man cıkcak bıde kac para bu alet hemn alıyım ya

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

nolur cabuk cıksın bu tl hemen alıcam manyak bısı teknoljının gözünü seviyım

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

para var huzur var 😉

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

arkadaşlar c905 bin basar nokıa traş bunun yanın da ben şahsen nokıa ya hammallık yapmam

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

bu teleffon bir müthiş çıkarsa ilk işim almak olucak

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

yha ben bu telefondan istiyorum nolur çobuuk olun dunyanın en iyi teleffonlarını nokia çıkartıyor

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

kabul etmeliyizki fazla buyuk hayallere kapılmamalıyız tabii zanginler hariç görünüş bakımından guzel içini kimse bilemeez ama yinede çıkıcagı zamn kim bilir ne kadar olur fiyatı ayrıca bunun çizilmemesi in ohoo neler gerek neler ne yapsan çizilir ve sırıtmakta usta olur=D boşuuna ümitlenmeyelim =D

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

o kadar zarif ki insan bunu eline almaya çekinir bea

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

bence tasarım olarak oldukça güzel hatta mükemmel ama videoda da görüldüğü gibi kullanımı çok zor ve bu yüzden çok da tutulcağını sanmıyorum

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

süper ince, sadece filmlerde görebiliriz.

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

çok süper telefon

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

bencede harika iphone filan boş muhabbet tel. dedin mi nokiadan saşmayacaksın bence süper bir tel. acaba üretilecekmi işte o mechul

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

telefon manyak adamlar neler icat ediyorlar HELAL OLSUN WALLAAAA…

SDN Okuru
SDN Okuru
10 yıl önce

bence çok güzel bir telefon çıkaracaklar

SDN Okuru
SDN Okuru
8 yıl önce

olumsuz…

SDN Okuru
SDN Okuru
8 yıl önce

tasarım itibariyle de yapılacak içerik itibariyle de super bişey 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
8 yıl önce

arkadaşlar bu telefon daha üretimde yok,bazı sahtekarlar var deyip resim koymuşlar sakın aldanmayın.

SDN Okuru
SDN Okuru
8 yıl önce

Gayet Güzel Ve Kulanılışlı bir Telefon Ben Sipariş Verim Gelmesini Bekliyorum Darısı Size Arkadaşlar 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
7 yıl önce

nokia . dan başka cep telefonu kullanmadı sevemedim alışkanlık bu yazılanları ne kadar okunup değerlendiriliyor bilmiyorum renk olarak güzel yeşil acaba fiyatı yeliş ola bilir midir E,bu kadar itdanın üzerine diğer cep ten ucuz olamaz kiredi kartıyla alıma son verilen ürünlerden biride cep düşünmek lazım deme kaç kişi bir seferde 20.00 fiyat vere bilirki

" Nokia Aeon Serisi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Nokia Aeon Serisi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Nokia Aeon Serisi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Yarıyıl tatili için hangi Oppo'yu alalım? Yarıyıl tatili için hangi Oppo'yu alalım?
  2. 2 Dışı da içi de sizi yakan 3 ısıtıcıyı inceledik! Dışı da içi de sizi yakan 3 ısıtıcıyı inceledik!
  3. 3 3D yazıcıda ofis için neler bastık? 3D yazıcıda ofis için neler bastık?
  4. 4 Akıllı saatleri en uygun fiyata bulduk, liste oluşturduk! Akıllı saatleri en uygun fiyata bulduk, liste oluşturduk!
  5. 5 Clubhouse uygulamasını denedik Clubhouse uygulamasını denedik
  6. 6 Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi
  7. 7 Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık! Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık!
  8. 8 Samsung'un en iyisi: Galaxy Buds Pro kutu açılışı Samsung'un en iyisi: Galaxy Buds Pro kutu açılışı
  9. 9 Yeni kanalımız: Android kullanıcılarına merhaba! Yeni kanalımız: Android kullanıcılarına merhaba!
  10. 10 İyi ses için paraya kıydık: Saramonic Blink 500 Pro B2 İyi ses için paraya kıydık: Saramonic Blink 500 Pro B2