Okunma

Nokia N80 Internet Edition


17 Eylül 2006 Pazar 13:00
Nokia N80 Internet Edition

Nokia N80 Internet Edition, kablosuz LAN (WLAN),
güçlü bir tarayıcı, internet üzerinden arama desteği, 3
megapiksel
kamera,
4 bant GSM – 3G/WCDMA şebeke seçenekleri, internete bağlanmayı kolaylaştıran
bir WLAN sihirbazı ve Nokia multimedya bilgisayarlarında daha önce bulunmayan
birçok yeni İnternet hizmetini bir araya getiriyor.

 

Hızlı arama
Nokia N80 Internet Edition
ile internet üzerinden istediğinizi
yaratabiliyor, kullanabiliyor ya da istediğiniz yere bağlanabiliyorsunuz. Web’de
aradıklarınızı Mobile Search uygulaması içindeki Yahoo!
Search
ile buluyor,
bulduğunuz sayfaları Mini Map ile gezebiliyorsunuz. Amazon.com‘daki binlerce
ürün arasında rahatça dolaşabiliyor ya da Amazon’s MobiPocket
Reader
ile bir
kitabın sayfalarını karıştırabiliyorsunuz.

Resimleri paylaşın
Ayrıca yaşadığınız anları hemen
paylaşma imkanına da sahip oluyorsunuz: Tek yapmanız gereken bir fotoğraf çekmek
ve Nokia N80 ile Flickr‘daki sitenize göndermek. Yahoo!
Go for Mobile
uygulaması
sayesinde Yahoo! topluluklarına bağlanabiliyorsunuz.

Download yöneticisi
Nokia N80 Internet Edition
paketinde, Nokia‘nın
yeni Download! istemcisi hazır
halde bulunuyor. Download! klasörüne tıklandığı anda, multimedya
bilgisayarda mevcut uygulamaların yanı sıra hangi yeni uygulamaların kullanılabileceği
görülüyor.
Mini Map de içeren Nokia Web Tarayıcı sayesinde
internette, tıpkı bir PC‘de olduğu gibi kolayca sörf yapılabiliyor.

Akşam dışarı çıkmak isteyenler, Nokia N80 Internet Edition üzerinden Mobile
Search
ile yerel arama fonksiyonunu çalıştırıyor, buldukları mekanları harita
üzerinde görebiliyor ya da tek bir "tık" ile arayabiliyorlar. Hatta
mekanın telefon numarası doğrudan Nokia N80 Internet Edition’ın adres defterine
eklenebiliyor.

Kablosuz internet
Nokia N80 Internet Edition
ile WLAN aracılığıyla
İnternet üzerinden telefon görüşmesi yapmak, herhangi bir numarayı aramak kadar
kolay. SIP protokolüne
dayanan VoIP sistemi Nokia kullanıcı arayüzüne
entegre durumda bulunuyor ve böylece Nokia N80 Internet Edition, farklı
internet telefonu uygulamalarının indirilmesine olanak sağlıyor.

Kablosuz LAN sihirbazı da, evde ya da dışarıda bir WLAN noktasına yakın olduğunuzda bağlantıyı
kolayca bulmanızı ve gerçekleştirmenizi sağlıyor.

Nokia N80 Internet Edition, patina bronze ve pearl black renk seçenekleriyle
sunuluyor.

Bilgi için: Nokia Türkiye
Fiyat: Henüz belli değil

SDN




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

49 yorum - “Nokia N80 Internet Edition”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    harikabir telefon ben aldım sizde deneyin

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Benim N80’de görüntü gitti. Ne yapmalıyım?

  3. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaslar bende var ama bi türlü evde baglanamadım ag gecidi yok diyo ama isin tuhafı dısarda baglanıyo bende anlamadım…

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar Bu Telefonu BenDE Amayı Planlıyorum
    Çook Uzun Bir Araştırma Yaptım
    Sizin Yorumlarınıza da Baktım
    Bence Bu Telefon Bir Dünya Harikası
    Ben Şuan Rize’de Oturuyorum
    Burada FİYATI:650 YTL

    KESİNLİKLE ALACAĞIM!!!!…

  5. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar ben de n73 v3 n80 arasın da kaldım biri diyoki n73 n80 ni ikiye katlar biri de diyo rki n80 n73 ü ikiye katlar ne yapacağım bir de n80 wifi güçlümü ba zıları kö tü diyor bir işe yaramaz diyor ama bilmiyo rum kütfen arkadaşlar yardım edin

  6. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar ben internete baglanmakta sorun yaşıyorummmmmmmmmm………ağı gösreriyo ama baglantı bulunamadı diyo telefoncuya sordugumda bunun kablosus agğ yok dedi bende nasıl yok dedim klavye mılavye söyledi birşeyler anlamadım…

  7. SDN Okuru dedi ki:

    güzele benziyor ama kullanmadan bilemezsin

  8. SDN Okuru dedi ki:

    ya bence kızlar ıcın bıras kaba yapısı var 🙂
    N76 daha super bencee……. kararsızımmm:(

  9. SDN Okuru dedi ki:

    ben aldım ve gerçekten çok kullanışlı bi ***** 720

  10. SDN Okuru dedi ki:

    biraderler bende n72 kullaniorum ama memnun deilim n 80 almayi planliordum ama kafam karisti bilgisi olan varsa bi sorum ***** de normal edition da yani internet editionda deil normalinde wlan-wifi war ***** karar bekliorum

  11. SDN Okuru dedi ki:

    youtubeden video izlenebiliyormu ve internet sayfalarındaki flash animasyonları gö***** ile hazırlanan sayfalar açılıyormu?cevap verirseniz sevinirim

  12. SDN Okuru dedi ki:

    ya bu yazıları okuyana kadar ben bu teli 1 hafta içinde alcaktım acayip kafa karıstırıyo bu yorumlar şimdi düşünüyorum ne yapsam diye

  13. SDN Okuru dedi ki:

    sdn
    kardeş sen al ben 1,5 ay önce aldım gayette ii ya süper bi tel bende almadan önce bu siteyi okudum kafa karıştıran çok burada sen sallama al derim ben kullanıoorum süper valla….

  14. SDN Okuru dedi ki:

    sertifika ayarları nerden yapılıyor arkadaşım

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Valla ya bende n80 alacağım. 2 gün sonra bu yorumları okuyunca valla düşünüyorum, ne yapacağım bir akıl verin ne alayım… N80 kullanıcıları bana yardım etsin lütfen.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Ya bende n80 almayı düşünüyorum bu yorumlardan sonra biraz karamsar kaldım kapanıyor diyen war pili uzun gitmiyor diyen war kararsız kaldım lütfen yardım edin

  17. SDN Okuru dedi ki:

    gercek ten guzzel telefon hakan

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Valla kim ne derse desin bu telefon cok muthiş bi telefon. lutfen telefonumu karalamayın. Bu konuda bana katılmayan varsa buyursun tartısalım. edoniss26@*****

  19. SDN Okuru dedi ki:

    N100 daha iyi ya da 10000

  20. SDN Okuru dedi ki:

    nokianın en iyi telefonu n-80

  21. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar telefon wlan bulduğunda bazan yani aslında bazan da fazla… ağ geçidi cevap vermiyor diyor bana bunuhn nedenini söylermisiniz.. birde telefonunuza asla tema yüklemeyin acağip kasıyor mübarek bilgisayar sanki anasını satiim

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Valla arkadaşla inanılmaz bşr cihaz kim ne derse desin gerçekten inanılmaz işime yarıyor internet telefonunu kullanıyorum v lan bulduğum zaman mail alıp gönderebiliorum bu arada yahoo ya hiiiiç gerek yok valla ben internetten google yi açılış sayfam yaptım babalar gibi bir girdiğimde istediğim yeri arayıp buluyorum tekefonun ses sistemi çok çok iyi ve ayrıca arkadaşşlar ısrar ediyorum telefon telefon içindir sizi b8 telefonu alıpta onunla foto sergisi açmayı düşünüyorsanız ben sizi daha fazla tutmiiim iimi…. telefon iyi foto çekiyor param olsa vbir tane daha alacam saklayacam
    en az10 yıl bunnun gibi bir cihaz çıkmaz… bunun üzerinde n82 varmışmış çok güzel bir görüntüsü varömışmış ve herşeyden önemlisi gps yani cipiyess varmış … ulem zaten gps nin türkiyeye gelmesi 10 yılı alır ne kasıyorsunuz kendinizi dizüstü bilgisayar alacağınıza gidin kendinize bir iyilik yapın parayı verin alın ….

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Bence güzel ama bir sorunu var kapanıyor ikincisi video iyi değil. Ãœçüncüsü MSN bulunmuyor yok msn programı bulunmuyor…

  24. SDN Okuru dedi ki:

    ben yeni aldım ama pek hoşuma gitmedi.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Size bişi olmasın

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Evet cok mükemmel bir telefon ama durduk yere res atiyo kendine :S anlamadım neden kullanan bi kaç arkadaşima sordum onlarda da aynı sorun var ama yine de kullanmaya değer bi telefon bir de video su güneş ortaminda cok ii çekiyo ev de ışıkta noktalı çekiyo :S mesela N70 de o sorun yok…

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Lütfen telefonu karalamayalım
    tel mükemmel denecek kadar iyi

    venusutarit

  28. SDN Okuru dedi ki:

    spr bi teleefon n80 ime yeni kavustumm alırken n73 ile n80 arasında cok kaldım ama n80 daha guzll ozellikle WLAN olmasııı super

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Pili çabuk bitiyor :s

  30. SDN Okuru dedi ki:

    N 80 de sorun var mı? Varsa arkadaşlar bileyim sizinkinde kapanma sorunu var mı?

  31. SDN Okuru dedi ki:

    n95 i bekleyin. w-lan li bir telefon icin dokunmatik ekran olmayisi bir dezavantaj.

  32. SDN Okuru dedi ki:

    bnde n 73 musıc edıtıonla n 80 ınternet edıtıon arasında kaldım n 73 daha agır basıo ama n 80 nın de wlan var kafam acayıp karıstı bna secmemde yardım edersenız sevınırım hangısını almalıyım karar veremıom

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia ve handango yazılım şirketlerinden başka bir yerden program yüklenmiyor tavsiye etmem benim elimde patladı şimdi mahkemelik oldum nokiayla 05053661293 her türlü sorularınız için

    sertifika ayarını yapmamıssın galiba…

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Bende de Nokia N80 var arkadaslar normalinden Dusunen arkadas varsa ulassın 0535 663 81 93 İzmirden…..! 15 Gunluk telefon

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia ve handango yazılım şirketlerinden başka bir yerden program yüklenmiyor tavsiye etmem benim elimde patladı şimdi mahkemelik oldum nokiayla 05053661293 her türlü sorularınız için

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Yok yaw fiyatı 900 ytl 😀

  37. SDN Okuru dedi ki:

    kullanıyorum gayet güzel bir telefon

  38. SDN Okuru dedi ki:

    yaw ben ikinci elini buldum 880 ytl ye.. kapagı nasıl samsunglar gibi kayıyormu yoksa ellemi itilio ?

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefonu kullanan varsa çok yavaş diolar. Bir tuş kilidinin açılması için bile bekliyormuşsun doğrumu:S

  40. SDN Okuru dedi ki:

    n80 çok harika bir telefon

  41. SDN Okuru dedi ki:

    1329 ytl diiil bence 1500 ytl di geçen ay normal nokia

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia sonuçta cep telefonunda bir dev.

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Yazlılandan daha cok özellikleri var. Herkeze tavsiye ederim harika bir cihaz. 1 aydır kullanıyorum wi-fi özelliği çok işime yaradı.

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Sanirim fiyati 1329 Ytl
    ama cok guzeeeel

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Tek kelimeyle harika.

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Ben de isterem. Zamanında 7610 700 ytl verip
    enayilik etmişim

  47. SDN Okuru dedi ki:

    Fiyatı da süperdir umarım :grin

  48. SDN Okuru dedi ki:

    Fiyatı herhalde laptopu gecer ee nokia bu :upset

  49. SDN Okuru dedi ki:

    Çok süper bi telefon.

" Nokia N80 Internet Edition konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Nokia N80 Internet Edition ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Nokia N80 Internet Edition ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "