Okunma

Note 5 ve S6 Edge Plus İyi Gidiyor


24 Ağustos 2015 Pazartesi 15:00
Note 5 ve S6 Edge Plus İyi Gidiyor

Samsung’un en son çıkardığı iki cihaz olan Galaxy Note 5 ve Galaxy S6 Edge Plus‘ın satışları oldukça iyi gidiyor. KoreaTimes tarafından paylaşılan bilgiye göre Samsung Pay, bu iki cihazın çok satılmasında önemli rol oynuyor.

3 günde 100 bin Note 5 ve S6 Edge Plus satıldı!

Note 5 ve S6 Edge Plus, satışa çıktıklarından 3 gün sonra toplamda 100 bin adet satılmış. Ayrıca bu iki telefon, Galaxy Note 4 ve Galaxy Note Edge‘e kıyasla ilk 3 günlük periyotta daha fazla satın alınmış.

SK Telecom tarafından Note 5 ve S6 Edge Plus‘ın satışları için yapılan açıklamada ise cihazın günde ortalama 25 bin adet sattığı söylenmiş. Bu iki telefonun önceki Samsung telefonlarına kıyasla daha iyi bir başlangıç yaptığı ayrıca bu iyi başlangıcın ilerde çıkacak Samsung telefonları için olumlu bir izlenim yaratacağı da aktarılmış.

Samsung Pay‘in Güney Kore’de hizmete açılması bu iki yeni Samsung telefonunun Kore’deki satışlarında önemli rol oynarken, Samsung Pay 28 Eylül‘de ABD‘ye geldiğinde burdaki Note 5 ve S6 Edge Plus satışlarında tekrar patlama yaşanabilir. 

:: Galaxy Note 5 ve Galaxy S6 Edge Plus, sizce de başarılı oldu mu?




yazarEren Topçu

İyi bir oyuncu ve sıkı bir teknoloji takipçisi. Mütercim tercümanlık öğrencisi ve oyun programlama ile ilgileniyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

38 yorum - “Note 5 ve S6 Edge Plus İyi Gidiyor”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Alalı 20 gün oldu. Çok memnunum. Herkesin bahsettiği arızalar bende olmadı. Ayrıca hızlı şarj özelliği söylenenden daha iyi. 90 dakikadan daha az bir sürede şarj ediyor. Ancak telefonu şarj ederken kullanınca şarj olması 2 saati buluyor. 3000 mA bataryası çok rahat 1 günden fazla gidiyor. Ekranın kenarları kavisli olduğu için ekrenın büyüklüğü o kadar hissedilmiyor. Alacaklara tavsiye ederim ama S7 nin çıkmasını bekleyin. Fiyatı düşecektir.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Hic basarili degil hatta berbat okuyan varsa sakin almayin pisman olursunuz 10 gun oldu alali telefonu hizli sarj ozelligi bozuldu kalemi berbat ters takilip kirilmayi birak duz takiliyken bile kirildi boyle sacma bir telefon yok haram zikkim olsun verdigim onca para burunlarindan gelsin samsung filan almayin yazik paraniza ben hevesle aldim cope attim parayi resmen yaziklar olsun samsung sana

  3. SDN Okuru dedi ki:

    madem ayfan 1gb ile kasmıyor neden 6s 2 gb hafıza ile geliyor

  4. SDN Okuru dedi ki:

    İphonede kesinlikle kısıtlama yoktur bunu kim cıkarıyor yaw :)))lol yap bi jailbreak kısıtlama yok işte ? Telefondan anlasan eyw :))) cahil :)) pardon daha modern bilgisiz :))) daha sen onemli olan donanım deil yazılımın onemli oldugunu hala bilmiosun bak bu 2 :))) tek ama tek eksisi sadece hafıza ? O kdr ? Emın ol samsung alanların cogu hafıza için almıyooooooor ! He bide hiç mi kasma yok diosnz da nadiren takılma okuyor oda nadiren emin ols 000000.3 saniye falandır ha bu kasma deil takılma kasma cok farklı bişe onu android yazılımlarda goreblrsnz :))))) 99999 cpu hızı 9999 gbram ve ram hızı 9999 pixsel kamera 999999 hafıza :)))) ahahhaha wallahi bilgisizlik diom baska bişe demiom :))) 6000 tl dio yaw muhahahahahahahha :))))) boşanda semeri yesen ?

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Apple cılar iphone da microsd sanki varmış gbi sanki apple hiç kasmıyomuş gibi iphone nun kamerası iyiymiş gibi konuşmasınlar salaklar 1gb ram artı die iphone 6s e 6000 verecek mallar vardır yaw adamlar ios 7 önce iphone da ne wardı iphone 3 adam iphone dörtle zaten artı ondada yarım santim kasayla anca övün apple ın adı bvar kendisi yok appstore zaten kazık ekstra nei var ?? İos yazanlar zaten özgürlüğünüzü kısıtlıo ios

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Kapitalizm,insanları kölesi yapmış.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Bu rakamlar belirtilmemiş ama büyük olasılıkla Güney Kore'de satılanlar sadece.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Alcak olan baştan alır ztn

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Şu yorumları okumak bile ülkenin ne halde olduğunu görmek için yeterli…

  10. SDN Okuru dedi ki:

    s6 ve sonrasında iyi iş çıkardı samsung bakalım ne olacak….

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Anca 2 gb olcak diosnz 1gb yetio artıp desem sizin 99999 gb lık ramleri görüoz ? Lol :)) ben rame deil ramın hızı deişcek ona bakıorum mesela siz dandtoidcilerle biz iphoncuların bakışları bir deiiil ! Yaw s6 bile kasılıyor allahını seversnz bos konusmayın yaw ona para veriosnz ya aklınıza :))))) illa niye sunu bunu yapamıorm diye android alma jailbreak yap canavar olsn :)) 99999 gb ram 99999 piksel kamera 9999cpu speed 9999 işlemci sayısı ama hala kötü arkadas yaw :)))

  12. SDN Okuru dedi ki:

    İphone 6s ne abi aynı tasarım, ram 2gb olacak diye göbek atan var : )))

  13. SDN Okuru dedi ki:

    iphone kullanıcıları elimdeki s6 edgeye imrenerek bakıyorlar bakabilirmiyim telefona değip kaç kere aldılar yan masadan falan bi elindeki iphone 6 ya baktı bi s6 edgeye yarın bi bakim satabilirsem bende alırım dedi bayanın birisi 🙂

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Ya bırakın ne iyi gitmedi herkes 1 ay kullanıp geri verecek telefonları Ahahhahaha İphone 6s geldikden sonra devrimi görün siz ! Asla ama asla androide geçiş olmayacak !! :))) inanılmas derecede üst düzey bir donanım görsellik işletim sistemi ne ararsan 6s lerde olcak bombayı eylül ayında görürsnz :)))) yaw hala alıyorlar ya samsung gerçi almıolar ! İnanılmaz dusus yasadı samsung yalan haberlerle kendilerine moral motivasyon yapıp milleti gazlıyorlar ! Asla ama asla deişmicek samsuuuuuunlar androidler !

  15. SDN Okuru dedi ki:

    yazık ulan yazık köpek gibi eğilecek note 5 ve s6 edge plus iphone 6s plus ve 6sin önünde

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Geçmek mi Yeni iPhone'un yanına bile yaklaşamayacak.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Xiaomi 800.000 adet sattı üstelik sadece Çin'de !

  18. SDN Okuru dedi ki:

    s4'ten sonra samsung benim için bitmiştir.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Super super Azerbaycana gelsin bende alicam))

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Aynı 3 günde 10 milyon sattı iphone 6 ve plus

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Butun gorecegide o zaten

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Bakalım kaç ayda başlıcak kasmalar

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Zaten ilk günlerde fazla satar sonra kimse yüzüne ***** sd kart ve çıkarılabilir bataryayi kaldırdığı için)HIZLI GİDEN ATIN….

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Note 5 güzel cihaz pili daha büyük olsa bu rakamlar katlanırdı

  25. SDN Okuru dedi ki:

    S4 çıktığı zaman 5 günde 3 milyon sattığının haberi vardı demek ki samsung bişeyler yanlış yapıyor

" Note 5 ve S6 Edge Plus İyi Gidiyor konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Note 5 ve S6 Edge Plus İyi Gidiyor ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Note 5 ve S6 Edge Plus İyi Gidiyor ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "