Teknoloji Haberleri - ShiftDelete.Net
Reklam
Reklam

Nvidia, Omniverse’ü genişletmek için yeni özelliklerini duyurdu

Ana sayfa / CES 2022

Başarılı teknoloji devi Nvidia, geçtiğimiz yıl piyasaya sürdüğü gerçek zamanlı grafik ve simülasyon platformu Omniverse’ü geliştirmek için kolları sıvadı. Nvidia’nın yaratıcıların, tasarımcıların ve mühendislerin sanal dünyalar oluşturmasına izin veren platformu için Kasım ayında da modüllerini tanıtmıştı. Şirket, CES 2022 kapsamında bir adım daha attı.

NVIDIA, Omniverse için yeni fizik modülünü tanıttı!

NVIDIA, bir süre önce tanıttığı Omniverse isimli platformunu geliştirmeye devam ediyor. İşte ayrıntılar....

Nvidia, CES 2022 ile beta etiketini kaldırdı

Çıktığı günden beri Omniverse, destek ekipmanları Beta sürümünde çalışıyordu. Tasarım araçlarını tek bir donanım ve yazılım ekosisteminde bir araya getiren Nvidia, CES 2022 etkinliğinde Beta etiketini kaldırdı. Programı büyütmekte kararlı olan şirket, artık Omniverse’i genel olarak içerik oluşturucuların kullanımına sundu.

Reklam
Reklam

Hala gelişmekte olan Omniverse, şirketin açıklamalarına göre şimdiden yaklaşık 100 bin içerik oluşturucu tarafından indirildi. Bugün yaşanan gelişmenin ardından bu sayının tırmanışa geçmesi bekleniyor. Nvidia’nın bugün gerçekleştirdiği güncellemeyle birlikte platforma bir takım yeni özellik gelecek. Şirket, ayrıca Omniverse Machinima ve Omniverse Audio2Face‘in yanı sıra Nucleus Cloud ve Omniverse 3D pazar yerleri gibi yeni platform özelliklerini de paylaştı.

Omniverse Nucleus Cloud, büyük Omniverse 3D sahnelerinde kullanıcıların çok zahmete girmeden basit şekilde paylaşımını sağlıyor. Böylece tasarımcılar, çok büyük belgeleri dünyanın başka bir yerinde bulunan kişilerle paylaşabilecek. Onların paylaşımlarından da yararlanabilecek. Omniverse’de, çeşitli mevcut araçlardan varlıkları içe aktarmayı kolaylaştıran Evrensel Sahne Tanımlama formatı da bulunuyor.

Omniverse geliştirici platformunun başkan yardımcısı ve NVIDIA’da medya ve eğlence sektör genel müdürü Richard Kerris, Omniverse’i teorik olarak farklı sanal dünyaları birbirine bağlayan bir platform olarak görüyor. Ayrıca platformun birlikte çalışmaya elverişli meta veri deposunun yaratılmasında rol oynadığını savunuyor. Kerris’e göre Nvidia, bağımsız 3B tasarım dünyalarını paylaşılan bir sanal sahneye bağlamak amacıyla Omniverse platformunu oluşturdu.

Reklam
Reklam

Yorum Ekleyin


Reklam
Reklam