PES 2016’ya Türk Takımı Eklendi!


31 Ekim 2015 Cumartesi 14:00
PES 2016’ya Türk Takımı Eklendi!

Konami tarafından geliştirilen ve yüzde yüz Türkçe dil desteğiyle satışa sunulan PES 2016’da hiçbir Türk takımının bulunmaması büyük eleştirilere neden olmuştu.

Geçtiğimiz senelerde Konami, oyuna Türkiye Süper Ligi’ni dahil etmese de Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş gibi şampiyon takımları dahil etmeyi ihmal etmiyordu.

Fakat bu sene Konami hiç bir Türk takımına yer vermemiş ve bazı takımların oyuna gelecek olan güncelleme ile ekleneceğini belirtmişti.

Türk oyun severlerin merakla beklediği PES güncellemesi geçtiğimiz gün yayınlandı.

15-10/31/gs.jpgpes

Şampiyon PES 2016’da sahaya çıkıyor!

Yayınlanan güncellemeyle birlikte Türkiye Süper Ligi’nin son şampiyonu Galatasaray’da PES 2016’ya eklenmiş oldu.

PES 2016 güncellemesiyle birlikte PES 2016’ya Galatasaray haricinde 6 Avrupa takımı ve 1 Arjantin takımı da lisanslı olarak dahil oldu.

PES 2016 için başka bir Türk takımının gelip gelmeyeceği ise henüz belli değil. Tabi ki şunu da belirtelim. PES 2016’yı PC’de oynamayı seçenler, çeşitli yollarla Türkiye Ligi’ni oyuna dahil edebilirler.

:: PES 2016’yı satın almayı düşünüyor musunuz?




yazarOsman Tufan

Oyunculuk serüveni 1996 yılında 16 bitlik oyunlarla başlayan Osman, tam bir oyun tutkunu. Oyun dünyasını ve teknolojiyi yakından takip etmekte olan Osman, Xbox 360'a sahip fakat gözü PlayStation 4'te.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

35 yorum - “PES 2016’ya Türk Takımı Eklendi!”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Pes 2016 ps3 versiyornunda myclub açmıyot

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Beşiktaş olmasa oyunun tadını olma

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    BEŞİKTAŞ YOKSA BENDE YOKUM HADİ KONAMİ

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Beyler daha pes 16 yi oylamadan konuşmayın adamlar bu yıl 10 numara oyun yapmis

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    kudurmayın kuşlar hahahahaaha

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Şu oyunu almayın.

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    Konsollara şiddetle ve acilen 4K gameplay güncelleme gelmesi gerektiğini düşünüyorum …yeter robot grafiklerden çizgi film kaplamalarından sıkıldık yeter..yaş 30 ..bırakın oyun güncellemesini Real life heyecanı gelsin artık

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Konaminin daha çok çalışması lazım.

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    GALATASARAY varsa diğerlerine gerek yok zaten.

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    Fenerbahçeyi koysaydınız daha çok para kazanırdınız. Çünkü fb dwki futbolcular çok kaliteli olduğu için dahaçok para kazanırsınız

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    moderatör fenerli gs yorumlarını yayınlamıyor!!!!!!!!!!!!!

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    yıllardır bu böyle Galatasaray türkiyeden temsilcimiz tek büyük takım

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    güzel güzel gelsin bizide koysunlar o kadar oynayan var bizdede….

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    Valla Beşiktaşlıyım ama Galatasaray ile bir kez oynadım. Yani bugün XBOX'da PES16 oynama fırsatım oldu. Açık ara fark atmış oyun içindeki mantalitesi ile. Şampiyonlar Liginde superstar oynayın. Gerçek futbol keyfine varın derim.

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Basiktasin bu sene olacak hakemle sampiyon. O zaman eklenir korkma sen

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Kanatta yasin podolskiGirsin SNEİJDER in *iki

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Beşiktaşım'da hakemle şampiyon olsaydı hemen eklenirdi.

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Sırf Fenerbahçe olmadığı için bile oynamam Pes'i,Fifa'ya devam.

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Arkadaslar kafasina gore ekleyemezler. Anlasma yapmalari gerekli. Benim bildigim tek anlasma yaptiklari kulup 6s.yillik 1 milyon euro aliyordu sanirim tam hatirlamiyorum.

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    zaten fifanın 5 yıl gerisinde bi oyun bir de nispet yapar gibi Türk takımlarını koymuyor. fifa devam

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Beyler şunu bi kabul edelim. Yıllardır fifa pes vs oynuyorum Galatasaraysiz bir oyun görmedim. Turkiyedir GALATASARAY!

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu sacmaliklae yuzunden herkes fifa oynuyor iste. Ama ilk basta galatasaraydan baska turk takiminin gelmesi de sasirtici olurdu tabi 🙂

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    eee Galatasaray Türkiyenin en büyük takımı olacak o kadar

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Qarabağ da var

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    fifa 16 gerisi yalan

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Babanız Galatasaray

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu yüzden Fifa oynamalıyız.

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    BEŞİKTAŞ ULAN!

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    Rezillik başka bişey değil

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    feneri adam yerine koymuyonuz mu lan

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    oyun çıkalı 1,5 ay olmuş daha yeni türk takımlarını eklemişler ne güzel iş bence konami bu işi bırakmalı

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    Koskoca Fenerbahçe eklenmiyor ha yazıklar olsun Konami. Fifa alıcam kararımı verdim teşekkürler shifdelete

" PES 2016’ya Türk Takımı Eklendi! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere PES 2016’ya Türk Takımı Eklendi! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda PES 2016’ya Türk Takımı Eklendi! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme! RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme!
  2. 2 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!
  3. 3 Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık! Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık!
  4. 4 Anker Nebula Apollo taşınabilir projeksiyon inceleme! Anker Nebula Apollo taşınabilir projeksiyon inceleme!
  5. 5 Xiaomi Mi Robot Vacuum inceleme! Xiaomi Mi Robot Vacuum inceleme!
  6. 6 Ofis içi video: Hakkı Alkan hediye dağıtıyor! Ofis içi video: Hakkı Alkan hediye dağıtıyor!
  7. 7 BİM'den 250 liralık kulaklık alırsanız ne olur? BİM'den 250 liralık kulaklık alırsanız ne olur?
  8. 8 Çekiliş mafyası, insanları kandırıyor mu? Çekiliş mafyası, insanları kandırıyor mu?
  9. 9 Türkiye'de iPhone 12 Pro kutusundan neler çıkıyor? Türkiye'de iPhone 12 Pro kutusundan neler çıkıyor?
  10. 10 MSI Immerse GH61 kulaklık incelemesi! MSI Immerse GH61 kulaklık incelemesi!