Teknoloji Haberleri - ShiftDelete.Net
Reklam
Reklam

PlayStation 4 Lansmanı – Canlı Yayın

Ana sayfa /

Büyük gün geldi çattı ve Sony‘nin PlayStation 2013 etkinliği bu gece 01:00’de başlayacak. Dünyanın dört bir yanından kaynaklar Sony’nin kesin olarak yeni PlayStation‘ı duyuracağını söylerken, bunun haricinde PlayStation Cloud adlı yeni bulut sistemi (muhtemel bir bulut oyun sistemi demek daha doğru olur) ve PlayStation World adlı yeni çevrimiçi oyun servisi de karşımıza çıkacak.


Lansman başlamadan önce ortaya çıkan bir PlayStation 4 tasarımı. Sizce gerçek olabilir mi?

Bugün ile ilgili beklentiler o kadar yükseldi ki, açıkcası Sony‘nin yeni PlayStation‘ı duyurmaktan başka şansı kalmadı dahi denebilir. Çünkü artık PlayStation markasının fanatikleri de ellerini ovuşturarak beklemeye başladılar.

Reklam
Reklam

Biz de ShiftDelete.Net ekibi olarak sizlere konferansta geçrekleşen tüm olayları canlı yayın ile aktaracağız. Bu sayede yabancı kaynaklardan eksik bilgiler almak yerine direkt olarak tüm lansmanı sitemizden takip edebileceksiniz.

Etkinliğin başlamasına daha birkaç saat var ve bu süreçte aşağıdaki videodan konferans salonunu ve yapılan hazırlıkları canlı olarak takip edebilirsiniz.

— SAYFAYI YENİLEMEYİ UNUTMAYIN — 

00:45PlayStation Meeting 2013 etkinliği başlamak üzere. Etkinliğin tahmini olarak 1.5 ya da 2 saat sürmesi beklenirken, etkinlikten ilk görseller de gelmeye başladı.

01:00 – Lansman başlıyor. Sony şu anda PS yazısını yayımlayıp sondaki rakamı boşta bırakarak bir gösteri yapıyor.

01:02 – Ekranda PlayStation kazanmak istiyor yazısı ile birlikte PlayStaiton 3’ün oyunlarından görüntüler yer alıyor.

01:03 – Andrew House izleyenlerin karşısına çıktı. “Bugün burada olmak bizim için büyük bir onur” sözleriyle konuşmasına başladı.

01:04 – “PlayStation markası olarak her zaman yaratıcı ve yenilikçi olmayı denedik. Bugün sizlere PlayStation markasını hem donanımsal hem yazılımsal olarak nasıl ileri götüreceğimizi anlatacağız.” sözleriyle konuşmasına devam ediyor.

01:05 – “PlayStation için artık yalnızca oturma odasında bulunmanıza bugünden itibaren artık asla gerek kalmayacak” sözleriyle mobil oyunculuğun önemine dikkat çekiyor.

01:06 – Andrew House: “Mobil oyunculukta PS Vita’nın yaptığı devrim gözardı edilemez. Sahip olduğu donanım o kadar güçlü ki, elinizde tuttuğunuz cihaz PlayStation 3’e çok yakın bir deneyim sunabiliyor.”

01:07 – “PlayStation Vita platformunu sürekli oalrak güçlendirmeye devam edeceğimizden emin olabilirsiniz.”

01:09 – “Bugün sizlere gelmiş geçmiş en güçlü oyun platformunu tanıtacağız: PlayStation 4!”

01:10 – Ve Sony’den ilk kez PlayStation 4 adı doğrulanmış oldu. Markanın hayranları sevinç çığlıkları atıyor.

01:11 – Mark Cerny Andrew House’un yerini aldı ve konuşmasına başladı.

01:12 – Mark Cerny: PlayStation 3’ü tasarlamaya başladığımızda yepyeni bir dünyanın kapılarını aralamış olduk. O zamana kadar tüm konsolların tek amacı vardı, CD, DVD ya da kartuşu takın ve oyununuzu oynayın. Biz PlayStation 3’te bu işleyişi değiştirdik.

01:13 – “Yine de oyunculuğu bu kadar değiştirse de, PlayStation 3’ün de yapabilecekleri belli ve limitliydi.” cümlesiyle PlayStation 3’ü biraz geri plana attı Cerny.

01:15 – “PlayStation 4’ü hazırlarken bazı şeyleri değiştirmek zorunda kaldık.” sözleriyle de PlayStation 4’ün PlayStation 3’e göre daha standart teknolojilerle üretileceğine işaret etmiş oldu.

01:16 – DualShock 4 ile ilgili söylentiler doğru çıktı ve yayımlanan görsellerin gerçek olduğu anlaşıldı. Cihazda 8 GB bellek, AMD’nin x86 tabanlı bir işlemcisi ve devasa bir sabit disk olacağı söylendi.

01:16 – DualShock 4, PS Move gibi bir algılayıcı, “Paylaş” düğmesi, ön bölümde dokunmatik bir ekran yer alacağı da kesinleşmiş oldu.

01:17 – Cerny şu anda yeni oyun kumandasının yapabileceklerini canlı olarak gösterdi. Öndeki dokunmatik ekran sayesinde etrafa bakabilecek, hareket algılayıcısı sayesinde rahatlıkla tüm hareketleri gerçekleştirebileceksiniz. Gösterilen videoda DS 4’ü kullanarak sağa sola bakabiliyor ve bu gerçekten güzel görünüyor diyebiliriz.

01:18 – Cihazın işlemci ve grafik işlemcisinden bahsediliyor. 170GBps’lık br GPU kullanılacağı söylendi.

01:21Knack adlı bir oyundan video izletiliyor. Goblinler ve robotlar var. Çizgi film tarzı grafikler kullanılıyor. Oyun Cerny tarafından hazırlanıyor.

01:24 – Cerny: Yeni konsolu hazırlamak için 5 temel amacımız vardı. İlki “Basitlik”, ikincisi ise “Sosyallik” olarak belirlendi. PlayStation 4’te yer alan ikinci bir çipset sayesinde arkaplanda indirme işlemleri yapılabilecek, oynadığınız oyunu DualShock 4’te bulunan “Share” butonu sayesinde kaydedip internete hızlıca yükleyebileceksiniz. Sosyallik de burada devreye giriyor diye düşünüyoruz.

01:25 – PlayStation 4 eski cihazlarımıza ve tabletler, mobil cihazlarla oldukça rahat bir şekilde bağlantı kurabilecek. Özellikle PS Vita ile olan ilişkisi oldukça dikkat çekici olacak.

01:25 – PlayStation 4’ün sosyallik anlayışı sayesinde arkadaşlarınızın oyunlarına bağlanıp bir konuşma penceresi açabilecek, kameradan oyun oynayan arkadaşınızı izleyebilecek ve hatta sahip olmadığınız oyunu arkadaşınızla birlikte o anda oynayabileceksiniz.

01:28 – Son olarak da kişiselleştirilebilir oluşundan bahsediliyor. PS4’ün menüsünden tüm özelliklerine kadar kendi istediğiniz gibi kişiselleştirebileceksiniz.

01:29 – Cerny’nin yerini Gaikai’nin kurucusu ve CEO’su David Perry alıyor. Perry daha önce Earthworm Jim gibi efsanevi oyunların yapımında çalışmıştı.

01:30 – Perry: “PlayStation 4’ün hazırlanışında bir yerim olmasından dolayı ne kadar gurur duyduğumu anlatmam çok zor. PlayStation 4 oyunculuk anlayışını tamamen değiştirerek limitleri zorlamayı ve oyunculuğun geleceğini değiştirmeyi planlıyor. Bugün size PlayStation 4 ile Gaikai servisinin birlikte nasıl çalışacağından bahsetmek istiyorum.”

01:30 – Gaikai kısaca özetlemek gerekirse bir bulut oyun sistemi olarak çalışacak. DualShock 4 üzerindeki PS tuşuna basarak bulut sistemi üzerinden oyunları oynayabileceksiniz.

01:32 – Bu bulut sistemi sayesinde oyunları ücretsiz olarak deneyebilecek ve beğendiğiniz oyunları PS Store üzerinden satın alabileceksiniz.

01:33 – Gaikai platformu oyuncular için bir sosyal ağ olarak da kullanılacak ve Perry amaçlarının “Oyuncu Sosyal Ağları”nı ciddi şekilde “anlamlı” bir hale getirmek olduğundan bahsediyor.

01:34 – “Arkadaşlarınızla farklı oyunlar oynarken bile konuşabiliyor olacak hatta bir oyunda takıldığınızda arkadaşınızdan yardım isteyerek sizin oyun kumandanızı kontrol etmesini ve bu sayede takıldığınız yeri geçmesini sağlayabileceksiniz.”

01:35 – PlayStation 4 sistemi oyun yapımcılarına da yepyeni bir işlev kazandırmayı hedefliyor: Yönetmen modu. Bu mod sayesinde siz oyununuzu oynarken yapımcılar oyunlarınızı izleyebilecek ve hatta oyun üzerinde o anda değişiklikler yapabilecekler.”

01:37 – PlayStation Vita üzerinde bulunan “Remote Play” özelliği sayesinde PlayStation 4’te oynadığınız her oyuna direkt olarak bağlanabilecek ve oyunu PlayStation Vita’yı kullanarak oynamaya devam edebileceksiniz.

01:38 – Perry: “PlayStation 3 bugüne dek oyunlarıyla inanılmaz büyük bir kütüphane oluşturdu. Amacımız PlayStation 4’ün PlayStation 3’ün sahip olduğu tüm oyunları oynatabilmesi.”

01:38 – En çok merak edilen konulardan biri de ortaya çıkmış oldu. PlayStation 4 hemen olmasa da bir süre sonra tamamen geri uyumlu olacak ve sahip olduğunuz tüm PlayStation 3 oyunlarını çalıştırabilecek. Konsol dünyası için oldukça önemli bir gelişme olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Uzun vadede amaçlarının PS One, PS2, PS3, PSP ve PS Vita oyunlarının hepsinin PlayStation 4 üzerinde çalışabilir olduğunu söyleyerek merak edilen konuyu açığa çıkardı.

01:41 – Şu anda PlayStation 4 hakkında oyun yapımcılarının görüşlerini dinletiyorlar. Genel anlamda PlayStation 4’ün oyunculuk konusunda inanılmaz bir gelişme yaşatacağından bahsediliyor. Kişiselliştirme, donanım gücü ve sosyal ağlarla olan ortak çalışması sayesinde yepyeni ufuklar açabileceğinden söz ediliyor.

01:43 – Yapımcılar şu anda daha önce Mark Cerny’nin değindiği 5 önemli noktanın üzerinden tekrar geçiyor.

01:45 – Yapımcılar PlayStation 4’e oyun geliştirmenin bugüne dek görülen en basit iş olduğundan bahsediyor. “Beyaz bir tahta üzerinde çalışmak kadar basit” tam olarak kullanılan cümle. Kısacası oyun yapımcıları oldukça mutlu diyebiliriz. PlayStation 3’ten sonra PlayStation 4’e oyun geliştirmenin çocuk oyuncağı olacağını söylüyorlar.

01:46 – Worldwide Studios’tan Michael Denny sahne alıyor.

01:47 – Ve sonunda PlayStation 4’ten ilk oyun grüntüleri gelmeye başladı. KillZone: Shadowfall adlı yapımdan bir tanıtım videosu izliyoruz. Grafiklerdeki gelişme muazzam görünüyor. Ciddi anlamda “harika” olarak nitelendirilebilir. Hele ki konsolun daha emekleme dönemlerinde olduğu gerçeğini göz önünde bulundurursak.

01:51 – Grafikler kesinlikle X360 ve PS3’ten çok daha ileri seviyede. Alan derinliği ve lens paraması gibi efektler göz alıcı. Animasyonlar bir filmi aratmayacak düzeyde. ve Tamamen oyun içi görüntülerden oluşuyor.

01:53 – Şu anda tabir-i caizse ekranda görülen her şeyi öldürüyorlar.

01:54 – İzletilen video tamamen canlı bir oynanışı içeriyor. Sahnede bir kişi elinde tuttuğu DualShock 4 ile oyunu oynuyor.

01:56 – Killzone Shadowfall videosunun ardından oynana oyun direkt olarak “Share” tuşu ile kaydedildi ve internete yüklendi.

01:57 – Şimdi de sırada Drive Club adlı “takım tabanlı oynanacak olan” bir yarış oyunu var. Oyun yalnızca yarışmak üzerine değil insanlar arasındaki ilişkiler üzerine sözleriyle tanıtılıyor.

02:00 – Yarış oyunları artık yalnızca iki kişi arasında geçen oyunlar olmaktan çıkacak. Kurulan takımların birbirleriyle olan mücadelerini içerecek.

02:01 – DriveClub’ın mobil uygulamalarını indirerek yarışlar için yeni iddialar hazırlayabilecek, pistleri ve araçları seçebileceksiniz. Fakat oyunları tabletler ya da telefonlar üzerinden oynayamayacaksınız.

02:02 – DriveClub’dan ilk görüntüler yayımlanmaya başladı. Yine gerçekten oldukça etkileyici grafikler olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz.

02:03 – Grafiklerin neredeyse “gerçek” gibi göründüğünü söyleyebiliriz. Bazı şeyler oyun gibi dursa da genel anlamda gerçekten muhteşem bir işçilik çıkarılmış. PlayStation 4’ün yapabilecekleri konusunda heyecan artmaya devam ediyor.

02:04 – Şu anda kim olduğu bilinmeyen bir kişi polis tarafından göz yaşartıcı sprey yediğinden ve polislere artık güvenmediğinden bahsediyor(!). Temel bahsedilmek istenen nokta aslında “Özgürlük”.

02:05 – Sucker Punch’tan PlayStation 4 için özel olarak üretilecek olan ilk oyun tanıtılıyor. Konuşan kişinin SUcker Punch’tan Nate Foxx olduğunu da anlamış olduk. Oyunun ismi henüz bilinmiyor.

02:07 – Bu kez grafiklerin  PlayStation’dan çok da farkı olmadığını söyleyebiliriz. Oyunun ismi inFAMOUS: Second Son.

02:08 – Braid’in yapımcısı Jonathan Blow şu anda sahne alıyor. Kendisi PlayStation 4 için tasarlanan yeni oyunlarını tanıtmak istiyor.

02:11 – Blow: “Bunca patlamanın ardından nasıl anlatacağımı bilemiyorum” diyerek sözlerine başladı. Yeni oyunları The Witness’ı tanıtıyor. Oyun üzerinde oldukça fazla çalıştıklarını ve oyunun bir “Puzzle” yani bulmaca oyunu olacağından bahsediyor.

02:12 – Oyundan ilk görüntüler gelmeye başladı. Bir plak çalıyor ve plak kütüğün içerisinde duruyor. Grafikler klasik bir “Indie” havası taşıyor diyebiliriz.

02:14 – Çizgi film tarzında grafikler ve çeşitli bulmacalar yer alıyor. Güzel tasarlanmış binalar da mevcut fakat oynanış konusunda pek bir fikre sahip olmak mümkün değildi. Myst adlı oyunu hatırlarsanız, onu çizgi film haline getirdiğimizi hayal ederek ne demek istediğimizi daha rahat anlayabilirsiniz.

02:15 – Andrew House geri döndü. Killzone: Shadowfall adlı oyunun ilk oynanış videosunu Killzone’un resmi internet sitesinden tekrar izleyebilirsiniz.

02:16 – David Cage sahne alıyor. Heavy Rain adlı yapımın arkasındaki isim olduğunu hatırlatalım. Beklentiler oldukça büyük. Cage: “Oyunlar konusunda bizim için en önemli şey tabii ki duygudur.” sözleriyle konuşmasına başladı.

02:17 – Bu dakikadan sonra artık oynanış görüntüleri göremeyeceğiz. Cage şu anda film yapım teknolojilerinden bahsediyor. Yani PlayStation 4 ile filmlerin hazırlanması konusun gündeme gelmiş durumda.

02:18 – 1999 yılında 350 poligondan oluşan karakterler vardı. Bu rakam 2013 yılında Beyond ile 30.000’e yükseldi diyerek PlayStation 4’ün yapabilecekleri hakkında yaşlı bir insan yüzü gösteriyor.

02:19 – David Cage: “Eskiden grafik kapasiteleri ile kısıtlanırdık. Artık yalnızca kendi yaratıcılığımız bizim limitlerimizi oluşturacak” sözleriyle sahneyi terketti.

02:20 – Media Molecule’den Alex Evans sahne alıyor. Rüyalarınızı kaydederek bunları gerçek hale getirmekten söz ediyor.

02:23 – Evans: İnsanların 3D olarak yarattıkları işler son beş yılda neredeyse hiç değişmedi. PS Move’u burada devreye sokmayı planlıyoruz. PS Move kullanarak 3D çizimler yapabileceksiniz.

02:24 – Bu sözleri sarfederken arkaplanda PS Move kullanılarak çizimler yapılıyor. Şu anda da birinin tek seferde çekilen çizim videosu gösteriliyor.

02:25 – Video işleyişinde değişiklik oldu ve birinin PS Move kullanarak iki animasyon karakteri dans ettirdiğini görüyoruz. Güzel göründüğünü ama biraz anlamsız olduğunu söyleyebilirim. PS Move’u sallayarak bir anda gitar çalan insanların ortaya çıkışı ve ardından da bir davul solosu atmanın neresi mantıklı?

02:26 – Alex Evans sahneyi terketti. Şimdi karşımızda ise Capcom’dan Yoshinori Ono sahne aldı. “Bugün Street Fighter’dan söz etmeyeceğim” esprisiyle konumasına başladı.

02:28 – Sunum hem Japonca hem de İngilizce devam ediyor. PlayStation ve Capcom işbirliğinin PS One’dan itibaren yaşattıklarını görüyoruz. Dino Crisis’ten Resident Evil 5’e kadar yol aldık.

02:31 – Capcom’un PS4 için geliştirdiği Panta Rhei adı oyun ve grafik motoru ve onunla yapılan ilk oyunun videosunu izliyoruz. Oyunun ismi Deep Down.

02:33 – Yine grafiklerle baş başayız. Oyun içi görüntüler olduğu belli ve grafikler çok iyi görünüyor. Fakat animasyonlar tam bir oyun animasyonu. Yani oyun olduğu her halinden belli diyebilriiz. Yine de PlayStation 4’ün emekleme aşamasından grüntüler olduğunu hatırlatalım.

02:34 – Sırada Square Enix var. PlayStation ile Square Enix’in altı yıllık ilişkisinden bahsedildi ve Yoshihisa Hashimoto sahne aldı.

02:36 – Hashimoto, Square Enix’in PlayStation 4 için geliştirdiği ilk yapım olan ve Luminous Engine ile hazırlanan ilk yapımı gösteriyor. Görüntüler şok edici çünkü bu videoyu daha önce izlemiştik. Luminous Engine’in ilk görüntüleri PlayStation 4 üzerinde çalışıyormuş fakat haberimiz yokmuş. Grafiklerin diğer oyunlar kadar iyi görünmediğini de rahatlıkla söyleyebiliriz. Zaten videonun eski olması da bunu destekliyor.

02:39 – Açıkcası bu videoyu daha önce E3’te izlemiştik. Oyunun adı da belli değil. Videonun sona ermesiyle birlikte PlayStation 4’ün oyun yapımcılarının hayali olduğunu Hashimoto’nun ağzından da duymuş olduk.

02:41 – Final Fantasy Marka Müdür Shinji Hashimoto sahne alıyor. Acaba yeni bir Final Fantasy oyunu görebilir miyiz?

02:41 – 2. Hashimoto bugün bizlere söyleyebilecek tek bir şeyi olduğundan bahsediyor. PlayStation 4 için bir Final Fantasy oyunu hazırladıklarını ve bu yıl düzenlenecek olan E3 fuarı için heyecanlanmamız gerektiğini söyleyerek sahneyi terketti.

02:42 – Sırada Ubisoft var. Ubisoft’un kurucusu ve CEO’su Yves Guillemot sahne alıyor. Hayatlarımızı ve şehirlerimizi kimlerin kontrol ettiğini sorguluyor.

02:44 – Muhtemelen Watch Dogs’u görmek üzereyiz. Geçtiğimiz yıl düzenlenen E3’te kapalı kapılar ardında karşımıza çıkmıştı.

02:44 – Oyunların isteklerimize göre yönlendirileceğini ve şekillendirileceğinden bahsediyor. Peki gerçekten hayatlarımızı ve şehirlerimizi kim kontrol ediyor Yves?

02:46 – Sırada Watch Dogs’un oynanış görüntülerinden kaydedilen bir video var. Watch Dogs akıllı şehirler üzerine kurulmuş bir oynanışa sahip olacak. Yani oynanışa göre şekillenecek ve istediğiniz gibi değişime uğrayabilecek.

02:47 – Şu anda sahnede bir kişi Watch Dogs’u oynuyor. Ben de istiyorum diye bağırsam bir işe yarar mı sizce?

02:48 – Bu geçtiğimiz yıl E3’te gösterilen oyun bölümüyle aynı bölüm. Zaten o dönemde de herkes bu oyunun yeni nesil için üretileceğinden şüphelenmiş fakat Ubisoft bu konuda sessiz kalmayı seçmişti.

02:49 – Grafikler yine oldukça güzel ama bunun gerçekten çok da “yeni nesil” olmadığını söylemem gerekiyor. Yine de PlayStation 3’e oranlarsak daha iyi görüntüler olduğunu rahatlıkla söyleyebilriz çünkü oldukça detaylı bir şehir tasarımı ve alan derinliği var. PlayStation 3’te buna benzerlik gösteren tek yapım Grand Theft Auto IV’tü ve kıyasladığımızda yanında “şaka” gibi kalıyor diyebilirim.

02:51 – Salonda alkış fırtınası koptu ve video sona erdi.

02:51 – PlayStation’ın sunacağı inanılmaz desteği anlatmak üzere birini sahneye davet edeceklerinden bahsediyorlar. Bahsedilen kişi ise Blizzard Entertainment’tan Chris Metzen.

02:52 – Blizzard ilk kez bir konsol tanıtımı için sahne alıyor. Bu oldukça önemli bir nokta.

02:53 – Metzen: “Blizzard’ın neden bir konsol lansmanında yer aldığını merak ediyorsunuzdur. Açıkca söyleyeyim, Sony ve Blizzard iş birliği ile dünyayı ele geçirmeyi hedefliyoruz.” Bu söylediklerinde oldukça ciddi olduğunu belirteyim.

02:54 – Blizzard, PlayStation 4 için hazırladığı oyunu tanıtıyor ve ekranda Diablo 3 var. İzleyenler alkış fırtınası koparıyor.

02:55 – Diablo 3’ün hem PlayStation 3 hem de PlayStation 4 için piyasaya sürüleceğini söyledi. Hatta şu anda oyunun PlayStation 3 sürümünün oynanabilir durumda olduğunu belirtti. Çok yakında oyunun bir oynanış videosunun yayımlanacağını ve bunu söylemek için sahne aldığını söyledi ve sahneyi terketti.

02:56 – Diablo 3, PlayStation 4 üzerinde dört kişilik Co-Op desteği sunacak ve PAX fuarında oynanabilir olarak PlayStation 4 üzerinde gösterilecek.

02:57 – Sırada Activision’dan Eric Hirshberg var. Kendisi Activision’ın CEO’su olarak görev yapıyor.

02:58 – Bungie’nin artık PlayStation 4 için de oyun üreteceğini söyleyerek konumasına başladı. Yani Microsoft, Bungie’nin Xbox’a özel oyunlarını kaybetmiş oldu. Sony’den Microsoft’a önemli bir çalım diyebilirim.

02:59 – Bungie’Nin uzun süredir neler üzerinde çalıştığı ile ilgili bir videoyu, Destiny adlı oyun ile birlikte izliyoruz. Destiny geçtiğimiz günlerde duyurulmuş ve yeni nesil konsollar için geleceği de zaten açıklanmıştı.

03:01 – Hirshberg: “Destiny oldukça etkileyici bir deneyim olacak çünkü ilk kez bir FPS oyun sosyalleşmenin sınırlarını zorlayacak” sözleriyle sahneyi Bungie ekibine bıraktı.

03:01 – Ekip şu anda Destiny hakkında bilgiler veriyor. Oyunun çevrimiçi ve oyuncuların birbirleri ile bağlantı içerisinde olacakları bir yapım olacağını söylüyor. Destiny’nin hem PlayStation 3 hem de PlayStation 4 için hazırlandığını ve oyunun yalnızca PS komünitesi için özel içeriklere sahip olacağını söyleyerek sahneti terkettiler.

03:03 – Şu ana kadar PlayStation 4’ü görme şansımız olmadı. Andrew House geri döndü ve salonda bulunanlara teşekkür ediyorlar.

03:04 – PlayStation 4’ün 2013 yılının tatil döneminde bizlerle olacağını belirten bir görselin ardından cihazın yapabileceklerini gösteren daha önce izlediğimiz videolardan oluşan bir kolaj video izliyoruz.

03:05 – Lansman sona erdi ve PlayStation 4’ü göremedik. Sony bir kez daha herkesi ters köşeye yatırdı.

:: PlayStation 4 hakkında ne düşünüyorsunuz?

Reklam
Reklam

Yorum Ekleyin


Reklam
Reklam