PlayStation 5 online satışlarda yerini almaya başladı!


05 Temmuz 2020 Pazar 13:02
PlayStation 5 online satışlarda yerini almaya başladı!

Sony’nin merakla beklenen yeni nesil oyun konsolu PlayStation 5in ne zaman çıkacağına dair bir bilgilendirme lansmanda verilmemişti. Ortaya birçok iddia atıldıktan sonra bu defa kesin olduğunu söyleyebileceğimiz bir sızıntı ortaya çıktı. Konsolun net çıkış tarihini bilmiyor olsak da PlayStation 5 çıkış dönemi netlik kazandı.

Amazon’un Hindistan kolunda konsolun tanıtım sayfası yayınlandı. Bu sayfadaki bilgiler bizim daha önceden öğrendiğimiz bilgilerden oluşuyor.

PlayStation 5 için yeni detaylar

Amazon’da görünen tanıtım sayfası PlayStation 5’in “Late 2020” yani bu yılın son çeyreğinde geleceğini kesinleştiriyor. Konsolun ne zaman çıkacağına dair resmi bir açıklama hiç yapılmamıştı. 2020 yılının sonu veya 2021 yılının başı olarak tahmin edilen tarihten sonra konsolun bu yılın sonunda geleceğini doğrulamış olduk.

playstation 5 çıkış dönemi

PlayStation 5 çıkış tarihi yaklaşırken Hindistan’da bu yıl sonunda bir tanıtım daha yapılacak. Amazon ve Flipkart’ta ürünün listelenmesi de bu lansmana bir işaret olarak görülüyor. Konsolla ilgili yeni detayları göreceğimiz tanıtım sayfası şuan bir kılavuz niteliğinde. Yapılan resmi duyurular beraberinde bu sayfadan konsolla ilgili diğer bilgilere erişebileceğiz.

İnternet sitelerinde yavaş yavaş görünmeye başlayan PlayStation 5 için detaylar günden güne netlik kazanıyor. Bakalım ilerleyen zamanlarda ne gibi bilgilerle karşılaşacağız.




yazarEmre Özdoğan

2020 yılının Mart ayında Shiftdelete ekibine dahil olan genç yazar artırılmış gerçeklik ve yapay zeka ile ilgili çalışmalarda bulunuyor. Teknoloji dünyasında bildiklerini anlatmak için içerik üretiyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

41 yorum - “PlayStation 5 online satışlarda yerini almaya başladı!”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Ps4 alipda pc de oynanan oyunları oynaması bi ***** ps4 oyunları icin ps4 5 6 7 alınır fiyatida ne olursa olsun 😁

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Kardeşim o senin monitoruna bağli 2k çözünürlük istiyosan o zaman git 2k bir monitor al umarim aydinlanmişsindir birşey değil

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    1080 ti ile gta5 i 2k da yüksek ayarlarda nasıl oynayabildiğini anlayamadım bende sıvı soğutmalı 2070 süper oynuyorum fakat aynı seviyede grafiklerle oynarken 100 fps dahi alamıyorum. Bu konuya bir açıklık getirebilecek olan birisi varmı?

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Last of us part 2, horizon zero dawn 2, god of war, ghost of tsushima, spiderman i oynayabilmek için pc me hangi ekran kartımı almam gerekiyor arkadaşlar? Yardımcı olur musunuz?

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      kardeşim bu oyun pc de oynanmıyo
      hiçbiri yani gerek yoh

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Merhabalar.
    Bazıları pc ‘yi överken bazıları Ps’yi övmüş bu tartışılır herkezin zevkleri ve renkleri farklıdır ama şuna açıklık getirmek istiyorum. Birisi yazmışki 2080ti bile 4k 60 fps stabil veremiyor en fazla 4-5 sene götürür seni demiş.
    Haklı olabilir ama şöyle bir durum var her oyununun grafikleri eşit değil bazısı 60 verir bazısı 100 verir o değişken.
    Zaten PS vs Xbox şunu size kesin olarak her oyun 4k 60 fps verir demiyor. Bazı oyunlard a 2k 60 fps , bazı oyunlarda 4k 60 fps diyor. Yani her oyunu ultrada 4k 60 fps vermiyor.
    Mesela ben 1080 ti sıvı soğutmalı kullanıyorum 2k da bf5 GTA 5 ve diğer yüksek grafikli oyunlar 80-140 fps arası oynuyorum ve gayet akıcı yani ikisini kıyaslarken ne amaçlı kullanıldığını bilerek kıyaslayın.

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Cok biliyomussun laaaa

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    Amaaaan ya

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Ps5 e sadece kendi için bakmayın ona birde ekran lazım 4k onun da fiyatı minimum 6bin yani ps5 öyle kolay satilmicak o yüzden ucuz tutulcak maximum 400dolar cdsiz 500dolar cdli olur onada vergi vs vs eklenince 5500 gibi bir rakam çıkacak tvyle beraber 11.500 olucak oyunlara gelelim bir tane sağlam oyun Alin sürekli onu degisin her oyuna en fazla 150tl verirsiniz oldu bitti 6-8 ay oyunlar ucuzlayinca koleksiyon niyetine alırsınız unutmayın PC ile PS olayı farklıdır biri her türlü kullanım biri oyun internet

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu gidişle android telefondan şeker patlatiriz oyunların Türkiye fiyatı 600 700 TL bandında olacak 2k bile en son 69 dolardan satışa çıkardı oyun düşünün daha PS4 için ps5 ortada yok

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    5500 gibi fiyattan gelirse alınır çünkü alan kişi rahat 4 5 sene kullanır yatırımlık olur. Ha 7 bine güzel bir pc de toplanir 2060 lı felan. 2 senede de çöp olmaz arkadaş amma sallamış minimum 5 sene götürür o pc…

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne ps nede pc yok tartışmaları izlemek eyleceli

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Devir konsol devri ps4 Pro 2.el nerdeyse sıfır fiyatına eşit oldu pc nin devri geçiyor nedense en kaliteli oyunlar hep ps çıkıyor pc eski oyunların toplandığı sitelerden ibaret bir şey oldu

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    Bütün oyunları 500 lira değil. Rtx titan ve 2080ti kullanıcısıyım. Ps4 pro ve xbox one x de bulunuyor. Hepsinin tadı yeri ayrı.

    Pc ile konsolu karşılaştırırsan sınıfta kalırsın. Pc demek hile demektir. Konsollarda hile yapamazsın. Pc de bu neredeyse doğal bir süreç. Pc de 4 k da sadece rtx titan ile 60 fps alıyorum ama stabil değil 2080ti 60 kareyi full ayarlarda sürekli almak imkansız alıyorum diyen yalan söyler. Hiçbirşeyden haberi yoksa açın youtube videolarını bakın derim.

    Konsolların üst seviye oyunları 4k 60 kare oynatmasını bırakın 2k 60kare oynatsın yeter ki zor. Bu donanımın neler yapabileceğini sınırlarını gösterir. Hayal kurmaya gerek yok.

    Konsollar pc den daha hesaplı ve stabil cihazlardır. Bunu oynatırmı oynatmazmı diye sorunları olmaz. 2080ti nin tek fiyatı belli konsollardan pahalı iken 12tflobs luk konsolların 500 dolar olması inanılmaz hesaplı demek.

    Oyunlarıda 500 liradan yazmışsın ama her oyun o fiyattan durmaz beklersin 2 ay 3 ay ucuzlar alırsın. Zaten alacak para yoksa ne işin var konsolla oyun pc si ile. Oyun pc alanların yada konsol alanların oyun alamıyacak kadar parası yoksa bu topa girmeleri kadar saçma sapan bir işe girmeleri kadar mantıksızlık olamaz.

    Ferrari alıp bunun yakıtına para dayanmıyor demek gibi bir şey.

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    Vay kara cahiller PC ile PlayStation kıyaslanır mı hiç. PC dediğin harbi makina her iş için tasarlanmış PlayStation dediğin sadece oyun makinası onuda düzgün yapamıyor. PlayStation 4 pro bugün 3 kişi Minecraft da deli gibi kasıyor ki 4. Kol olsa neresinden nefes alacağı belli değil ama 10 yıllık PC bugün rahat Minecraft oynatır

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Playstation 5 pc gibi

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Ps plus diye bir şey olmasa ve klavye mouse bazı oyunlar değil de her oyun desteklese oyun pcsi diye bir şey kalmaz

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Ufak bir aparat ile her oyunu klavye ve fare ile oynayabilirsin. Fakat online oyunlarda adaletsizlikten başka bir şey olmaz

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Ps5 yerine PC toplayın diyen arkadaşlara sesleniyorum ben 3 yıl önce PS4 dü 1.200 TL’ye almıştım ve 1.200 TL’ye aldığım konsol ile şimdiki en yeni oyunları oynayabiliyorum the last of us 2,DOOM ETERNAL daha hangisini sayayım şimdi soruyorum ps5 yerine PC alalım diyen arkadaşlara sen 3 yıl önce 1.200 TL’ye aldım bilgisayarla şimdiki güncel yeni oyunları oynayabilirmisin sen şimdi 7.000 TL’ye PC toplasan 2 yıl sonra çıkacak oyunları oynayamazsin ama ps5 alırsan bundan 7 yıl sonra çıkacak oyunları bile rahat rahat oynarsın şimdi benim PS4 te oynadığım gibi

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Aynen 👍👍

      1. Ziyaretçi dedi ki:

        Ya halen daha pc ile ps4 veya ps5 karsilastiran var . Beyin yok. Biri oyun konsolu adi ustunde oyun konsolu. Pc ise herseyi sinirsiz yapabildgin bi ortam. Ps serileri en iyi oyun zevki yasatan bi konsoldur. Tv alirsin 4 k 8 k nyse bi ses sistemi hadi o zevki pc versin bakalim ? Pc baska ps baska. Bunu daha ayristiramayanlar var. Oyun yonunden evt pc herseyi oyna ama ps teki zevk baska

    2. Ziyaretçi dedi ki:

      Hacı boş yaptın 7bin TL’ye RTX2060 olan PC toplarsın bırak 2 yılı 5 yıl ultrada oynarsın sen 30fps oynamaya devam et hadi bakalım.

      1. Ziyaretçi dedi ki:

        Dostum tflops bakımından ps5 rtx 2080 gücünde. 7000tlye anca 2060 toplarsın. Ps5 senin dizeceğin sistemden katlarca güçlü. 🙂

        1. Ziyaretçi dedi ki:

          4k çozünürlükte o gücün önemi kalmıcak 4k 30fps olucak çogu oyun 2080 ti bile zor 60 fps verıyor simdiki oyunlarda yeni nesil oyunlarda hem grafik hemde 60 fps çok zor kaldıkı pcnin diger bir yanı 500 tl bir oyun alırken konsolda 500 tlye 10 15 tane oyun alırsın pcde
          steam varken

          1. Ziyaretçi dedi ki:

            Ps5 le PC kıyaslamamayı bir türlü öğrenemediniz devamlı alırım PC mi paşalar gibi oynarım ya ne yaparsan bizene

        2. Ziyaretçi dedi ki:

          7k ya topladigin pc bundan 5 sene sonrada tas gibi her oyunu acar sacma sapan yorum yapma 6 yillik makinem var oynayamadigim oyun yok.

      2. Ziyaretçi dedi ki:

        Hadi git oynayabiliyor musun o ekran kartınım güçlü olması ps5 in işlemci çekirdeğinden yüksek olması anlamına gelmiyor o yüzden nvdianın en güçlü kartı bile olsa ps5 yetişemez hatta ps4e bile o işlemciler bildiğimiz i5 i7 gibi değil

        1. Ziyaretçi dedi ki:

          Nvidianin en güçlü kartı ps5 e yetisemezmi hangi dunyada yasiyorsun 😂😂😂

    3. Ziyaretçi dedi ki:

      Konsol almak ve 10 yıl kullanmak mantıklı ama mesela yakuza bin bir oyunu ps4 de 20 fps e kadar düşüyor pcde ise guclendirme şansın var bence bir PC bir ps5 ve nintendo switch (yada nintendo nun 9.nesil konsolu) olması yetiyor Xbox takiler zaten PC de ama bu piyasaya bakılırsa PC toplamak daha mantıklı ps4 olmus 3700 5000 TL pcde ki 1650 yeter zaten olmadı 1660 ti yap devam et yada git series s al daha iyi

    4. Ziyaretçi dedi ki:

      Tek yaptığın şey oyun oynamak ise evet pc yerine ps almak daha mantıklı 🙂

    5. Ziyaretçi dedi ki:

      Ps5 oyunlarının tanesine 700-1000tl para vereceğime alırım pcmi paşalar gibi daha ucuza orijinal oyunlarımı fps kısıtlaması olmadan ray tracing teknolojisi ile oynarım.

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    yurt dışından tedarik etmeye çalışın akrabası ya da dostu olmayan için sıkıntı…

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu vergilerle Türkiye’de hayal.

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    kasımdan önce çıkacağını ocaktan önce Türkiye ye geleceğini sanmıyorum. bu aletin euro 8 ve gümrük vergisi %20 olarak hesaplandığında ederi 5500 olduğu halde bütün teknoloji siteleri 7000 lirayı konuşuyor. artık art niyetli olduğunuzu düşünmeye başladım. insanları 7 bine alıştırmaya çalışmayın. bu alet 7 bine çıkarsa gider bilgisayar toplarsınız daha iyi.

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Eline sağlık

    2. Ziyaretçi dedi ki:

      KDV , TRT bandrol vs

    3. Ziyaretçi dedi ki:

      Dostum sen sadece euroyla çarpıp %20 vergi eklenecek sanıyosun galiba en az 5-6 vergi kalemi eklenecek fiyatın üzerine

    4. Ziyaretçi dedi ki:

      7000 TL lik bilgisiyar 2 yıl 3 yıl sonra hangi oyunu acicak ekran kartı değişecek ram ilavesi isteyecek ***** TL’nin üzerine artı kaç TL masraf açacak uzun vadede konsollar akıl karı oyunlardada geriden takip edip indirim kovaliycan YouTube rlarin gamer PC si 6000 TL 7000 TL ye topluyoruz şok şok dediğine ne bakiyorsunuz

    5. Ziyaretçi dedi ki:

      Sen cidden sadece %20 vergi ile mi satışa çıkacak sanıyorsun daha ötvsi kdvsi bilimum rahat 5-10 tane vergi türü daha eklenecek, üstüne satacak mağazanın kar payı var bence 7000 TL bile iyimser kaçıyor 7.5-9 bin arası bekliyorum ben .

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    İnsanların zevk veya ihtiyaç için aldıkları herşeye daha fazla vergi getirin. Nefes alamayalım. Yeterki siz her sene yeni saraylar yapın daha iyi arabalara binin.

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Ek vergi çekilmiş iyi oldu

" PlayStation 5 online satışlarda yerini almaya başladı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere PlayStation 5 online satışlarda yerini almaya başladı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda PlayStation 5 online satışlarda yerini almaya başladı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Beklenen telefon iPhone 12 elimizde! Beklenen telefon iPhone 12 elimizde!
  2. 2 Samsung Galaxy S20 FE satın almak için 5 sebep! Samsung Galaxy S20 FE satın almak için 5 sebep!
  3. 3 11 yaşındaki teknoloji editörünün çantasında ne var? 11 yaşındaki teknoloji editörünün çantasında ne var?
  4. 4 SDN ofisi olarak Karadeniz'i turladık! SDN ofisi olarak Karadeniz'i turladık!
  5. 5 Bedava kahve getiren uygulamalar Bedava kahve getiren uygulamalar
  6. 6 iPhone 12 Pro kutusundan çıkıyor (Video) iPhone 12 Pro kutusundan çıkıyor (Video)
  7. 7 Kojima yeni oyunu için harekete geçti Kojima yeni oyunu için harekete geçti
  8. 8 Buraların kralı neden Samsung? Buraların kralı neden Samsung?
  9. 9 Yok böyle monitör! LG Ultragear 27GN950 inceleme Yok böyle monitör! LG Ultragear 27GN950 inceleme
  10. 10 Yılların iOS efsanesini Android ile bitirdik! Yılların iOS efsanesini Android ile bitirdik!