Okunma

PS3 ve X360’da Grafik Farkı


18 Haziran 2009 Perşembe 06:56
PS3 ve X360’da Grafik Farkı

Hayalet Avcıları, PlayStation 3’te farklı görünüyor, Xbox360’da farklı. Bir dönemin meşhur sinema filmi yakın zamanda video oyunu olarak satışa sunulmuştu. Ghostbusters adlı yapım, oyun otoriteleri tarafından övgüye değer bulundu. Ancak yapımın konsol versiyonları arasındaki grafik farkı kafa karıştırıyor. Zira yapım Sony’nin yeni nesil oyun platformunda 960×540 çözünürlüğünde oynanırken, Microsoft’un konsolu 1280×720 görüntü sağlıyor.


X360’daki Ghostbusters: The Video Game’den bir kare

Konuyla ilgili konuşan yapımcılar, iki cihazın render ve anti aliasing sistemlerinin farklı olduğunu, tek bir görüntü üzerinden karşılaştırılamayacaklarını dile getirdi. Satışa sunulan yapımda, filmden tanıdığımız Ghostbusters karakterlerini yönetip, büyük güçlere sahip şeytani bir hayalete karşı savaşıyoruz…


PS3’deki Ghostbusters: The Video Game’den bir kare

:: Sizce iki resim arasındaki farkı nasıl değerlendiriyorsunuz?




yazarAykut Göker

Yazı yazmayı çok seven ve hayatının her döneminde bu tutkusunu sürdürecek olan Aykut, kelimelere olan borcunu ShiftDelete.Net'te ödüyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

" PS3 ve X360’da Grafik Farkı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere PS3 ve X360’da Grafik Farkı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda PS3 ve X360’da Grafik Farkı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "