Galaxy Grand On Göründü


11 Ekim 2015 Pazar 13:00
Galaxy Grand On Göründü

Başarılı satışları devam ettikçe yeni modeller geliştirmeye devam eden Samsung, şimdi de Galaxy Grand On modelini duyurmaya hazırlanıyor. Bugün itibariyle Tenaa sayesinde fotoğrafları ortaya çıkan SM-G5500 kod adlı Samsung Galaxy Grand On modeli çok yakında tanıtılabilir.

15-10/11/01-galaxy-grand-on.jpg

Samsung Galaxy Grand On özellikleri

Eski Samsung modellerine benzer plastik kasa ile geleceği görülen Galaxy Grand On‘un pek çok özelliği de yine Tenaa verileri ile kesinleşti. Tenaa verilerine göre 5.1 inç HD çözünürlüklü ekran, 8 Megapiksel arka kamera, 5 Megapiksel ön kamera, 8 GB dahili depolama alanı, 128 GB kadar MicroSD kart desteği, 1 GB RAM, 1.2 ghz hızında 2 çekirdekli Exynos 3475 işlemci, 2600 mAh batarya, 4G LTE desteğine sahip olacak Galaxy Grand On, Android 5.1 Lollipop işletim sistemi ile gelecek.

15-10/11/02-galaxy-grand-on.jpg

Uygun fiyatlı bir akıllı telefon olması beklenen Samsung Galaxy Grand On modelinin, selfie odaklı Galaxy J5‘in bir altındaki model olarak konumlanacağını tahmin ediyoruz.

Tanıtım tarihi henüz bilinmeyen Samsung Galaxy Grand On, muhtemelen 1000 TL altında kıyasıya rekabetin yaşandığı Türkiye pazarında da satışa sunulacak.

:: Samsung Galaxy Grand On, sizce bu özellikler ile başarılı satışlar yakalayabilir mi?




yazarCaner Sönmez

Yeni teknoloji ve girişimleri başarılı şekilde takip eden Caner, yeni nesil mobil teknolojilere ve Android'e karşı beslediği ilgiyle birlikte, deneyimlerini sizlerle paylaşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

30 yorum - “Galaxy Grand On Göründü”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsun patlicak nokia gibi yakinda zarar edicek bu sacma modellerle

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    J5 in bi alt seviyesi olamaz 4 cekildekli bile değil, Samsungun yeni çöpü…

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung=Seri Atis Mekanizmali Sivri Uzun Nadir Gö..
    Samsungun kelimelerinden nasil böyle sacma seyler cikiyorsa artik telefonlari da Kabak tadinin fersah fersah ötesine gecti

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    bu bile amdroid 5.1 ken samsung be için note 2 ye falan android 5 vermiyor

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    cok saçma bir telefon piyasada samsung bir cok telefonu mevcut e7 serisi güzel bir telefon onu üstünde durslaar daha iyi olur

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    1 gb ram çöp ayrıca bu kaçıncı tel Samsung

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    80'ler 90'lar da mallelerde "nayyllooooonnnnn sepetlerimmm vaarrrr" diyerek çingenler gezerdi. Artık bu iş uluslararası bir boyut kazanmış ve samsung bu işi devralmış…

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne kadar da deyişik bir tasarım. Çok beyendim samsung bey amca. Diğer bütün telefonlarının aksine müthiş yenilikçi bir atılım yapmış ve süper bir tasarıma imza atmışsın. Tebrikler samsung. Sevgiler.

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne kadar plastik aldilarsa artik stogu eritemiyorlar yillardir

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung: Lord Of The Plastic Leğens

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    malzeme bol gelmiş bunlara

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung en ust seviye modelleri (s6,s6 edge,note5,edge plus) haric hicbir mobil cihazi bes para etmez.

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    8gb hafıza ve 1gb ram'li telefona artık para verilmez.

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    Şimdi bu telefon bile 2 çekirdekli ve 1 gb ramli olmasına rağmen android 5.1 i cayır cayır çalıştırıyo. Ama 4 çekirdekli(cortex a9 olabilir, fakat eminimki kas gücü bu saçma telefondakinden daha fazladır) ve 2gb ramli note 2 çalıştıramıyor öyle mi ?!?!! Ya samsung git allasen!!

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    note 4,e 5.1.1 >> ota geldi. >>yüklendi..

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Abi samsungcuyum yeminle biktim A E J zaten hep aynı tlefonlar bide bu cikacak biktim artik bu siteye girince samsung haberini gorupde telefon cikacagini gormekden ulan samsung birgunde su siteye girdigimde su modeller su tarihde guncelleme alacak diye aciklama yapmis ol be sony ve batmis HTC kadar olamiyor anca uretiyor yaziklar olsun (note4)

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Cidden gina geldi bu samsungun telefonlarindan. (Note3 kullanicisi)

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Simdi bu telefonla grand prime arasinda bi fark varmi

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung eski modellerine güncelleme vermek yerine aynı modeli ufak değişikliklerle (hatta hiç değiştirmeden) yeni model numarası ve Android sürümü ile piyasaya sürmeye başladı. Güzel taktik, devam et sen böyle Samsung. Bizler de güncelleme bekleyelim…

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Google'ın Project ARA yı hayata geçirmesine gerek yok nasıl olsa Samsung küçük değişiklikler ile ürün yelpazesini genişletiyor. 2600 Mah pili yada 1 gb RAM'i beğenmediniz mi? Üzülmeyin!! Samsung yakında aynı modelin 2800 Mah pilli ve 1.5 gb RAM'li olanını yapar…

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    S4 te 4 g yok 4 g yenilik ışte burada

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Birisi dur desin artik

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung her telefonu aynı çıkararak neyi amaçlıyor çok merak ediyorum. Tasarım zaten aynı bide özellikleri de aynı yapmak nasıl bi mantıktır.

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Çok farklı bir tasarım dili kullanmış Samsung, tebrik etmek lazım.

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung alacaksaniz A serisi alın.(A3) hariç.S serisinin RAM problemi var…Samsung A5 5 ay kullandıktan sonra eşime ***** iyi optimize olmuş telefon ***** yasamadim bu 5 ay içerisinde.

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Yeni nesil galaxy ace. Bunlardaki kafayı anlamak zor. Ciddi kullanıcılarla görüşsünler bakalım bunu alacak kaç kişi var. Samsung nokia olma koçum. Aklını başına al.

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    samsungun telefonlarının yarısı bunun aynısı zaten

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu ozellikler gibi samsungun en az 20 tane modelini sayarim ne geregi var yeni cikariyorsun ortalik cop oldu

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    S4 ile ayni bu ne bi artik toucwizden vazgecsinler artik

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    S4 alirim daha iyi bu ne be s4 kopyasi

" Galaxy Grand On Göründü konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy Grand On Göründü ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy Grand On Göründü ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 MSI Immerse GH61 kulaklık incelemesi! MSI Immerse GH61 kulaklık incelemesi!
  2. 2 Xiaomi Mi 10T Pro kutu açılışı - Efsane telefon! Xiaomi Mi 10T Pro kutu açılışı - Efsane telefon!
  3. 3 Apple saatleri pahalı aksesuarlardan kurtardık! Apple saatleri pahalı aksesuarlardan kurtardık!
  4. 4 FujiFilm X-T200 vLogger KİT inceleme! FujiFilm X-T200 vLogger KİT inceleme!
  5. 5 Mac bilgisayarı yüzde 20 hızlandırdık! Mac bilgisayarı yüzde 20 hızlandırdık!
  6. 6 800 liralık Sphero Mini Robot incelemesi! 800 liralık Sphero Mini Robot incelemesi!
  7. 7 Rode NT-USB Mini inceleme! Rode NT-USB Mini inceleme!
  8. 8 PlayStation 5'te Trabzon'u savunduk! PlayStation 5'te Trabzon'u savunduk!
  9. 9 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!
  10. 10 Apple Watch Series 6 inceleme! Apple Watch Series 6 inceleme!