Okunma

Galaxy S4 Mini Plus Duyuruldu


04 Ağustos 2015 Salı 11:00
Galaxy S4 Mini Plus Duyuruldu

Akıllı telefon pazarında en fazla telefon duyuran marka Samsung, yeni bir modelle daha karşınızda. Uzun zaman önce tanıttığı Galaxy S4 Mini modelini, bugün yenileyen Samsung’un Galaxy S4 Mini Plus modeli, isim ve tasarım farklılıklarına rağmen, Galaxy E serisinin en küçük üyesi konumunda değerlendirilebilir.

15-08/04/01-s4-mini-plus-sdn.jpeg

Galaxy S4 Mini Plus, giriş seviye özelliklerle karşınızda!

4.3 inç 540p Super AMOLED ekran, 8 Megapiksel arka kamera, 1.9 Megapiksel ön kamera, Qualcomm Snapdragon 410 işlemci, 1.5 GB RAM, 8 GB depolama alanı, 1900 mAh batarya ve Android 4.4.4 KitKat işletim sistemi ile tanıtılan Samsung Galaxy S4 Mini Plus fiyatı da açıklandı.

Samsung Almanya sitesinde 239 Dolar fiyat etiketi ile satışa çıkartıldığı görülen Samsung Galaxy S4 Mini Plus, Türkiye’de ne zaman satışa sunulacak ya da Android 5.0 Lollipop güncellemesini alacak mı bilinmiyor.

Bakalım plastik kasalı yeni bir giriş seviye model duyurusu daha gerçekleştiren Samsung, Galaxy S4 Mini Plus ile başarılı satışlar elde edebilecek mi?

:: Galaxy S4 Mini Plus, sizce başarılı olabilecek mi?




yazarCaner Sönmez

Yeni teknoloji ve girişimleri başarılı şekilde takip eden Caner, yeni nesil mobil teknolojilere ve Android'e karşı beslediği ilgiyle birlikte, deneyimlerini sizlerle paylaşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

55 yorum - “Galaxy S4 Mini Plus Duyuruldu”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Bence iyi bir telefon olmuş. İlk defa akıllı telefon alıcaklar ve çok büyük telefon istemeyenler alabilir. 799 TL'ye gelse Türkiye'ye satılır.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Talep var ki uretiliyor boş konudan gevezeler…

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Ahahahah 4.4.4

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Ulan bir şey miniyse aslının küçüğüdür. Plus ise aslının büyüğüdür. Mini plus olunca yine s4 oluyor işte niye çöp telefonlarla uğraşıyorsun

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Amaçsız bunlar

  6. SDN Okuru dedi ki:

    herkesin düşüncesi kendine.. benimkisi samsung öyle bir marka ki kısa zamanda android sürümlü cihazlarıyla tüm rakiplerini geride bırakmıştır.. kimse çamur atmasın akıl var yapmişlar.. bizimkiler ancak vestel venüsü yapmayı becerebilmiş..

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung olağanüstü dandik cihazlar çıkarıyor ***** iyisi ya sony ya apple gerisi pineapple

  8. SDN Okuru dedi ki:

    mini ve plus 😀 işte samsung işte saçmalık …

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Bune demek yaaa

  10. SDN Okuru dedi ki:

    demişler hem mini modelleri çıkıyoruz hemde plus modelleri , daha iğrenç ne yapabiliriz ? sonra bu çıkmış akjsknjkc bu nedir samsung uyan artık

  11. SDN Okuru dedi ki:

    1,5 gb. ram buçuğu ne oluyo ki.2 yapsa bir yerleri eksilecek galiba. senden nefret ediyorum samsung…

  12. SDN Okuru dedi ki:

    6,5 milyarlık dünyaya 70 milyonun gözüyle bakan arkadaşlar adam dünyaya satıyor vardır bi bildiği

  13. SDN Okuru dedi ki:

    bende 3 yildir samsung s4 mini var arada kasar soba gibi ***** arkadas adini plus koymussun ama ozellikler ***** gercekten ne yapacagini bilmiyor gibi.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    bu samsunga ne içirdiler la bi söyleyin bu ne zaten s4 mini satmıyyor bunlar ne samsung….

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung da note serisi tasarımda htc su geçirmez likde sony z3 z3 Apple tsarım. Artı ios stabil gerisi boş

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung bir iyilik yap kendine Artık telefon duyurma kınaaa geldi

  17. SDN Okuru dedi ki:

    yuh ya s4 kaldimiki minisini plusuciksin yub abi ya yuh

  18. SDN Okuru dedi ki:

    satış rekorları kıran, fiyat performans canavarı tasarım harikası one plus, huawei, xiaomi, casper gibi firmalara koşuyor insanlar

  19. SDN Okuru dedi ki:

    bir yıllık s4 minim kasmaya başladı.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Lumia 940 xl ı bekliyorum

  21. SDN Okuru dedi ki:

    bence herkes haksz. samsung en iyi telefon. kimse laf etmesin. samsug iyisini bilir.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Lütfen, "dandroid pişmanlıktır" diyecek ergenler bu telefonu alsın. Bi kassın şöyle. Bi güncelleme almasın. Desinler sonra android kötü Android kaka.. Nexus sony falan almasınlar haa mazallah sonra Android sever olup çıkarlar…

  23. SDN Okuru dedi ki:

    çok mu gerekliydi

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung düşüşe geçti saçma sapan modeller çıkarıyor.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    bu kadar paragöz bi firma yok yeryüzünde zaten 4G li modeli vardı s4 mininin milleti iyice aptal sandı bunlar

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung bildiğin komedi başkada birşey demiyorum.. 🙂

  27. SDN Okuru dedi ki:

    bu ne simdi

  28. SDN Okuru dedi ki:

    S6 mini beklerken ne ��kt�

  29. SDN Okuru dedi ki:

    8GB mı resmen dalga geçiyorlar touchwiz nerdeyse 8 gb kullanıyor zaten

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Sanırım samsung'un üst yönetimi içinde bir deli var ve kimse yaptıklarına karışamıyor.

  31. SDN Okuru dedi ki:

    yeni bir çöp daha

  32. SDN Okuru dedi ki:

    o paraya one plus var =) uçmasın samsung

  33. SDN Okuru dedi ki:

    KOMİK

  34. SDN Okuru dedi ki:

    S4 Mini ile aynı değil mi?

  35. SDN Okuru dedi ki:

    s4 mini plus lte 4g google play edition profesyonel premiere 🙂 gibi isimler gelir yakında samsungcuğum

  36. Mr.Utar dedi ki:

    Yav samsung get isine

  37. Aleejhoan dedi ki:

    samsung yavas yavas bitiyor.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Çok komiksin Zamzung

  39. hayalci dedi ki:

    Iyice sivalayim dedik diyor samsung…..

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Teknoloji çöpü = Samsung

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung boş işlerle ugrasiyo 540p ekran kaldimi

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Gelmis gecmis en sacma telefonlardan biri. S4 nedir abi bide minisinin plus versiyonu. Tanitabilecekleri en sacma telefonu tanitti herifler. insan hayret ediyo

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Tekrar söylüyorum 🙂 Samsung pişmanlıktır lamı cimi yok abi pişman olmak isteyen alsın 🙂 Nyse gençler,sdn ekibi çalışmalar 10 numara 5 yıldız tebrikler.
    Abi samsung demek piş… tamam sustum 🙂

  44. SDN Okuru dedi ki:

    saçmalamış samsung

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Ağlamak istiyorum

  46. SDN Okuru dedi ki:

    BU PLUS MODELİNİN S4 MİNİDEN FARKI NE ONU ANLAMADIM???

  47. SDN Okuru dedi ki:

    Çok gereksiz bi model

  48. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefon ne zamandır ***** videolari bile var.

" Galaxy S4 Mini Plus Duyuruldu konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy S4 Mini Plus Duyuruldu ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy S4 Mini Plus Duyuruldu ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "