Okunma

Samsung iPhone’u Madara Etti


04 Temmuz 2014 Cuma 04:00
Samsung iPhone’u Madara Etti

Güney Koreli teknoloji üreticisi Samsung son dönemde cihazlarını ön plana çıkarabilmek için Apple‘ın cihazlarına göndermelerde bulunmasıyla gündeme gelmişti. Reklam filmlerinde sürekli iPhone veya iPad‘e gönderme yapan Samsung bu sefer yine amiral gemisi Galaxy S5‘i ön plana çıkarabilmek için iPhone‘a göndermede bulundu.

iPhone’un pil ömrü ile dalga geçti

Samsung Mobile USA‘nın resmi YouTube hesabında yayımlanan reklam filminde iPhone kullanıcılarının şarj sorunu yaşadığını gözler önüne seren Samsung, bu sorunun güç tasarruf modu ve değiştirilebilir batarya sayesinde Galaxy S5‘te bulunmadığını vurgulamaya çalışıyor.

Samsung‘un neden Apple‘ın ürünlerini baz alarak kendi cihazlarını ön plana çıkarmaya çalıştığını gerçekten çok merak ediyoruz. Galaxy S5 gibi güçlü bir donanıma ve gelişmiş özelliklere sahip olan cihazın bu tür iğneleyici gönderme dolu reklamlara ihtiyacı olmaması gerekiyor.

:: Samsung’un bu hareketini doğru buluyor musunuz?





yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

130 yorum - “Samsung iPhone’u Madara Etti”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    he zaten hep sizin samsung telefonlariniz bozulur zaten hep sizin bataryaniz patlar hep sizin bataryaniz siser. bu ne boyle? samsungu kirletmek icin elinizden geleni yapin…. herseyi bosa yapmis olursunuz. galaxy s den beri hep galaxy s serisi kullaniyorum halada kullaniyorum s2 s3 s4 te ve s5 te bataryayla ilgili asla bir sorunum olmadi sarji cok iyi gidiyor tabi kullanmayi biliuorsaniz. siz hoyrat kullanirsaniz telefon 1 hafta bile dayamaz. samsung fani degilim apple fanida degilim . ikiside en iyi firmalardan fakat samsungu kotulemeyin cok saglam cihazlari var s5 teki parmak izi gercekten cok akici cihazim daha yeni olmasina ragmen hemen alisitim. yasasin samsung….

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung ilk önce parmak izi özelliğine el atsın. 5s te hatasız çalışıyor ancak s5 te arkadaş parmağını ekrana sürte sürte bi hal oldu.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    İphone 4 ümü ilk çıktığı ay aldım ve hala kullanıyorum hala ilk günki gibi taş resmen şarj 1.5 2 gün dayanıyor 3g yi de kullandığım halde 🙂

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Teknoloji yi geriden takip eden bir apple neden savunulur. Apple cihazlara odenen paraya yazik

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Fotodaki RAM doğru 4G LTE sürümünde 2gb RAM var. Ve pil sadece sizin elinizde patlamış ben yıllardır Samsung kullanıyorum hiç de birşey olmadı. Pilini çıkarıp yenisini takması da pil yetersiz anlamına gelmiyor. Telefonun arkası açılabilir ve yeni batarya takılabilir anlamına geliyor. iPhone karda arka taraf açılmıyor. Saçma sapan yorumlar yapmayın.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Ben Kapitalizmim ve Boo-Keun Yoon tabii ki çok önemli biri, ancak %1’inizin ihtiyacı olan ucuz makineleri ucuz işçilerle üretmekte çok mahirdi. Elbette bütün kapitalistler birer “aziz” gibi konuşacaklar, tıpkı Larry Page gibi, 20 milyar nakitin sahibi olan bir aziz. İnsan haklarını falan unutup kapitalizme iyice dalın! Adalet Yılmaz yaşadı bu dünyada ama hanginiz onu tanıyorsunuz ki?

  7. SDN Okuru dedi ki:

    apple’da hemen madara oldu. yaw he he

  8. SDN Okuru dedi ki:

    abi android gercekten igrenclesmeye basladi. hergun bir surum bir güncelleme yolluyor birde donmasi yok mu adami sinir eden vede cok viruslu program var. uc oldu telefonu virus icin garantiye gondermem. iphone da oyle sorun yok. wp8 bile android e göre daha stabil. androidli telefon kullanmak sacmalik geliyor artik. android kullanan kesimin yuzde 70 i orta segment telefon kullaniyor ve google yetkilileri insanlar yeni cihaz alsin diye yeni cikan telefonlara2 yil sonra destegi kesiyor. yaziklar olsun bu bakimdan. iphone ise en kotu telefona bile destek veriyor. artik yeni cihazim iphone 6 yi beklemek olacak. ve suan en stabil calisan sistem ios. cogunluk android kullaniyor ama abi gerçekten yazik iki milyar gibi paraniz çöpe gitmesin.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    samsung bi kere telefon durduğu yerde akşamdan sabaha 100 üzerinde 100de 10 şarj yiyiyo apple da en fazla 100 üzerinde ya 2 yada 3 şarj yer. ben ikisinide kullandım arada dağlar kadar bi fark yok.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Videoyu izlerken %20 sarj kaldi uyarisi aldim. Durum cidden vahim.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 04.07.2014 11:29 geçen günlerde bir etkinlikte fotoğraf çekmem gerekiyordu, fotoğraf makinesinde bir sorun çıkınca arkadaşın iphone 4si ile fotoğraf çekmek zorunda kaldım. Cihaz fotoğraf çekebiliyor ancak 10 dakika sonra ısısından elim yanmaya başladı, neymiş güncellemeden sonra yapmaya başlamış. Üstüne fotoğrafları bluetoothla bilgisayara aktaramıyormuşuz. Ben samsung veya başka bir marka fanı değilim ancak böyle saçma sorunları olan ve eksikleri olan bir cihaza neden 2000 TL verirler anlamış değilim…Evet kardeşim bluetooth’la aktaramıyosun ama daha iyisini yapabiliyorsun. iTunes ve ifunbox gibi programlar eğer iphone’un bilgisayarın ile aynı wifi ağına bağlıysa otomatik algılıyor ve telefonundaki herşeyi bilgisayarına bluetooth’tan on kat hızlı şekilde ***** gibi yavaşlık abidesi bir teknolojiyi neden bu kadar önemsiyorsunuz ***** olduğu gün olmadı henüz.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    puhahaha yarıldım tamamen gerçek abi tamamen 😀

  13. SDN Okuru dedi ki:

    samsungi o ne öyle çin malı telefon gibi. telefon olduğunu dahi hissetmiyorsun 1 milyoncudan alınan çin malı oyucak gibi… İphone taş gibi telefon dedin mi iphone’da getirdin mi akan sular duruyor..

  14. SDN Okuru dedi ki:

    alın bi xperia z2 bütün bunlar kalksın ortadan okadar basit

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Kimse söylemedi ama samsung hep böyle reklamlar yapmıştı ipad air’ıda kullanmıştı apple hiç takmadı bunuda söylemek lazım şirket hatalarını biliyor ve üstüne gidiyor samsung sadece reklama çalışsın.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Daha 2 gün önce samsung telefon binin yuzunde patladı pil yızundeb öyle pil yapcaksa yapmasın. Kişi samsunga dava açmış

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung kendiyle dalga geçsin, hatta kendi müşterileriyle dalga geçsin size nasıl ürün satıyorum diye… Benzer reklamı iPhone 5 ile Galaxy S3 arasında da yaptı. S3′ ün aylar önce güncelleme desteği kesilirken iPhone 5 in durumu ortada. Daha yıllarca kullanılacak bir cihaz. Hepsini geçtim S3 kullanıcılarının dalga geçtiği GM Discovery bile S3 ten daha fazla güncelleme aldı. Dediğim gibi samsung kendiyle, kendi müşteriyle dalga geçsin bence. “Al benden de o kadar 😀 “

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone’un pil ömrü s5’ten kötü değil gereksiz bi gönderme yapmış samsung bari ekran çözünürlüğünden boyutlarından falan vurmaya çalışsaydı

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Batarya felan anlamam. Hala Apple’da insanlar iPhone 3 ve 3S leri kullanıyorlarsa bu Apple’ın nasıl bir kalitede telefon ürettiğini gösterir. Var mı sene 2008-2009 model samsung akıllı telefon kullanan :)) Daha 2013 model alınan S3 ler bile çoktaaan çöp oldu :)) !!!

  20. SDN Okuru dedi ki:

    tasarımını düzeltmeden 10 gün giden pilde koysan almam

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Ne kadar da çok Iphone fanı varmış?Hepsi de üşüşmiş ***** de S3 kullandım ve minimum kullanımda 11 gün pil ***** inanmasın.Hem de birkaç kere 4.1.2 Jelly bean ve nova launcher kullanı***** konusunda ne derseniz deyin Samsung başarılı,ama yok plastikmiş veya touchwiz biraz telefonu kasıyormuş,doğrudur ona sözüm yok..

    1. SDN Okuru dedi ki:

      Sorun şurda discovery 4.4 kullanıyor aldımı tam aldı üstüne çıktı 🙂

  22. SDN Okuru dedi ki:

    s3 un aldigi guncellemeler 4.0.4 ile cikti 4.1.1 aldi 4.1.2 aldi ve 4.3 aldi simdi sen arastir discovery kac yukseltme guncellemesi aldi

  23. SDN Okuru dedi ki:

    samsung 2. bataryayı bedava versin o zaman 😉

  24. SDN Okuru dedi ki:

    İphone kurban olun google play iki haftadır çalışmıyor

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Her zamanki samsung işte apple’ı taşlayarak kendini ön plana çıkarmaya çalışıyorda bu çeşit reklamları yaparken aslında apple’ı ön plana çıkarı***** şirket bir alanda üstünse diğerleri onu baz alarak reklam yapar ***** zamanlar apple masaüstünde windows ile rekabet edemeyecek hallere düşmüştü ve hep windowsu iğneleyen en az 100 reklam yaptılar sonra jobs döndü ve bir kaç yıl sonra o tip reklamlar kesildi sonra diğer şirketler apple’ı hedef alarak reklamlar yaptı blackberry’nin elmayı delen karadut reklamı gibi yada samsung ve microsoftun yıllardır iphone’u ezmeye çalışması ***** samsung nefesini boşa harcı***** kardeşim pazar payın olmuş 0 hayır ne diye kasıyorsun hala geçmişsin işte iphone’u ama kendini ezik hissetmek bu işte bak apple’a adamlar artık reklam yapmıyor çünkü reklamını yapacak sadık müşterileri gündemden düşürmüyor adını kaliteli marka olmak böyle birşey.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Apple sisteminin kolesi olmayin, duvar dibin de yasarsiniz yoksa :))))))

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung un apple a Fransız oldugunun kanıtı onların gözünde iphone ögleymiş abi zannedersin ki samsung un sarjı 1 hafta gidiyoR en babası zaten 1 günü geçmez

  28. SDN Okuru dedi ki:

    apple’ın ameliyatlı yerine vurmuşlar resmen

  29. SDN Okuru dedi ki:

    samnsung dalga geçeceğine kendi bataryalarının ömrünü uzatsın…

" Samsung iPhone’u Madara Etti konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Samsung iPhone’u Madara Etti ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Samsung iPhone’u Madara Etti ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "