Okunma

Sanal Gerçek Pascal ile Daha Güçlü


09 Mayıs 2016 Pazartesi 14:01
Sanal Gerçek Pascal ile Daha Güçlü

VR Funhouse, büyük grafikler, full interaktif ses ve simüle fiziğin bir araya getirilmesi yoluyla gördüğünüz, duyduğunuz ve dokunduğunuz şeyleri geliştirerek, VR’ye yeni bir immersiyon seviyesi getiriyor.

HTC Vive-uyumlu, oda ölçekli deneyim, Valve’s Steam dijital dağıtım hizmetleri ile Haziran’da GeForce GTX PC’nize geliyor.

Funhouse VR, farklı grafik dokunuşlar ile dolu. Örneğin, patlayan ve havayı yağmur damlaları ile dolduran balonlar, çok renkli parıltılar, parçacık bulutlarına ayrılan çaydanlık ve tabaklar.

Perdeyi aralayın ve işte size tüm eğlencenin ardında bulacağınız bazı teknolojiler:

NVIDIA Flow – Yayı tutun ve oku hedef atışı mini-oyunumuza yönlendirin. Oku tutuşturun, vurulduklarında alevler içinde patlayan hedefleri vurabileceksiniz. NVIDIA Flow teknolojimiz, yakın fiziksel etkileşimlere olanak vererek, VR Funhouse boyunca bu tür deneyimleri zenginleştiriyor.

NVIDIA HairWorks – Renkli “The Mole the Merrier!” ve “Knock’Em Silly”nin farklı dokunuşu, NVIDIA HairWorks teknoloji ile geliştirildi. Hedeflerinize yapışın. Davranın ve devirin, renkli saç yansımalarını göreceksiniz, ya da göz alıcı saç kesimlerini darmadağın etmek için kafalarını hafifçe okşayın.

NVIDIA VRWorks Audio – “Flight of the Clown”a doğru yürüyün, gizli bir drone yerleştirmek için kulaklarınızı kullanmanız gerekecek. VRWorks Audio, gerçek zamanda ses dalgalarının ışın izlemesi için Pascal GPU’larımızı kullanır, sesin odada nasıl yayıldığını ve yansıdığını reel olarak simüle eder.

NVIDIA PhysX & VR Dokunuş – Dürt, yumrukla, ez ve keşfet. VR Funhouse, el kontrolörlerini kullanarak, şaşırtıcı şekillerde etkileşim kurabileceğiniz nesneler ile doludur. VR için Phys X teknolojimiz, oyundaki nesnelere reel fiziksel davranışlar katar, doğru grafik ve haptik güç desteği sağlar.

NVIDIA FleX – “He’s Flexible” mini oyunumuzda, -elinizde şaşırtıcı biçimlerde esneyen ve salınan- yapışkan ve renkli kütleleri toplama imkanınız olacak, onları hedeflere fırlatın ve yüzeye doğru sızmalarını izleyin. Bu yeni nesil parçacık bazlı fiziksel simülasyonun, oyun basket ağlarında kullanılan kumaştan perdelere, çevrenizdeki çadırın kumaşına kadar tüm VR Funhouse’da kullanıldığını göreceksiniz.

VR SLI – Ne kadar çok, o kadar iyi. Eğer iki GPU’nuz varsa, bu teknoloji bir GPU render görüntülerini sol gözünüze, diğerini sağ gözünüze verecek, maksimum performans ve minimum gecikme sağlayacaktır.

:: VR’dan umutlu musunuz?

 




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

2 yorum - “Sanal Gerçek Pascal ile Daha Güçlü”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Bisey anlamadım ya la:D

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Google Translate gibi olmuş biraz daha açıklayarak olabilirmiş

" Sanal Gerçek Pascal ile Daha Güçlü konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Sanal Gerçek Pascal ile Daha Güçlü ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Sanal Gerçek Pascal ile Daha Güçlü ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "