SDN Farkıyla Apple iPhone


01 Temmuz 2007 Pazar 13:00
ABONE OL
SDN Farkıyla Apple iPhone
Herkesin aylardır beklediği, özellikleri ne olacak acaba diye insanların her köşede konuşur oldukları, uğruna tartışmalar çıkan, kısacası iyi bir pazarlama taktiği ile bilişim dünyasına sunulan iPhone sonunda Amerika’da sevenleriyle buluştu. Biz de SDN olarak bu büyük anda orada olmak istedik ve Seattle’da bir Apple Storeda hem sizler için çekimler yaptık hem de o heyecanı aktarmak istedik.
 
Erken Saatlerde Başlayan Hazırlıklar

Bütün Apple Store’larda yaşanan heyecan saat 18:00’e yaklaştıkça daha da arttı. Seattle’daki Apple Store 29 Haziran Cuma günü öğlen saat 2’den 6’ya kadar kapılarını kapattı ve içeride son hazırlıklar tamamlanmaya başladı. Saat 6’ya geldiğinde ise metrelerce uzanan kuyruk görülmeye değerdi. Ne yazık ki güvenlik güçlerinin uyarısı nedeniyle mağaza dışında çekim yapamadık. Apple Store’un bulunduğu alışveriş merkezinin genel kuralının kurbanı olduk diyebiliriz. Biz de saatlerce kuyrukta bekledikten sonra saat 9’a doğru nihayet mağazaya girmeyi başarabildik. İçeri girer girmez kopan alkışlara önce anlam veremedik ama sonra öğrendik ki mağazaya giren herkesi hem çalışanlar hem de o an içeride bulunan müşteriler, “Yaşasın, nihayet sizde iPhone’a kavuştunuz” anlamında alkışlıyorlarmış.
 
Kuyruktan Anılar

Tabii kuyrukta yaşanan ilginç anlarda anlatılmaya değer. Apple müşterilerini unutmamış ve kuyrukta bekleyenler için su, çay ve kahve servisini eksik etmemişti. Kuyrukta beklerken, kuyruktakilerin içeriden iPhone’unu alıp kuyruğun önünden geçenlerin ellerindeki kutuya bakışlarını görmelisiniz. Tam içimizden bu kadarda olmaz ki, derken daha da komik bir olayla karşılaştık. Bir bayanın iPhone’unu yere düşürmesinin ardından çevredeki bütün insanların birden o tarafa doğru hayretler içinde gözlerini dikmesiyle ortaya çıkan görüntü bir hayli ilginçti.
 
Evet, iPhone’a Ulaştık

Sonunda içeri girdiğimizde elimize iPhone’u alır almaz kullanmasının çok zevkli olacağı hissi uyandı. Çünkü beklediğimizden daha zarifti ve dokunmatik ekranının da kullanımı çok kolaydı. Tuşlar ya da komutlar saçmalamıyor çünkü hassasiyet oldukça uygun şekilde ayarlanmış.

Sizler için kısmen Safari, hava durumu, iPod, YouTube özelliklerini inceledik. Artık kesinlikle eminiz ki iPhone’un video çekme gibi bir özelliği mevcut değil. Ancak kamerasının kullanımı oldukça keyifli. iPhone ile ilgili detaylı kullanım haberlerimizi daha sonra yayınlayacağız ancak şimdi sizi "o ilk an" dan görüntülerle baş başa bırakalım. İşte iPhone… 

SDN ÖZEL HABER 
SDN – http://shiftdelete.net

Müzik: Fred Scalliet – Wild Wild Web (cc) Bazı Hakları Saklıdır. CreativeCommons Attribution non-Commercial Share-Alike 2.0 ile lisanslanmıştır.




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
29 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

bence video çekememesi o kadar da kötü bir özellik deil ve güzel bir çalışma tebrikler sdn…

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

SDN’de her 4 haberden biri iphone oldu, iyi malzeme buldunuz kendinize artık.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Abi bunu almadan edemeyem. Amerika nerdeydi 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Selamlar,

Dört haberimizden birinin iPhone olması dergi çıkartıp dört sayımızda bir Windows’u hızlandırın demekten iyidir. Kaldı ki iPhone’un birebir videolu tanıtımı haricinde başka bir haber planımız yok.

Diğer taraftan, SDN’de malzeme sıkıntısı yok. Olsa hakikaten dört haberden biri ayfon olurdu 🙂

Yazanların ellerine okuyanların gözlerine sağlık.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Herkes niye bu aleti bu kadar beğendi anlayabilmiş değilim. Görüntü teknolojik alet için her şey değildir. iPhone özelliklerine bakarsanız, ne kadar kötü bir alet olduğunu görürsünüz. Steve Jobs devrim yaratacak bir alet diye takımlasa da iPhone’u, maalesef öyle değil. Eklenebilir bir hafızası yok, Flash ve Java gösteremiyor, video çekemiyor vs vs.
Flash ve Java gösteremeyen bir aletle, internette nasıl dolaşılacak çok merak ediyorum. Güzel estetik bir alet olabilir. Fotoğraflar arasında dolaşılma şekli benim çok hoşuma gitti mesela, ama maalesef bir devrim filan değil. Ayrıca LG çok daha önce bu tarz bir alet denemişti.

LG’den öte, şu an iPhone tarzı bir telefon piyasada, ve açıkçası kimsenin haberi de yok. Telefonun ismi Helio Oean. Biraz araştırın, iPhone’dan çok daha iyi bir telefon olduğunu göreceksiniz. iPhone killer olarak adlandırabilirsiniz 😛

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Reklam paraları nereye gidiyo belli oldu 😀

Editör: Merak etmeyin, iPhone satın almadık.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Harika bir haber SDN. Sağol ***** sevgiler.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

telefonu sadece alo demek ve mesaj cekmek icin kullananlara ii olur bu telefon.
Tabi parası yeteceklere…:)

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

samsung ultrasmart f700 “ayfon”a bin çeker! araştırın

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Evet gerçekden SDN farkı…
Alkış…

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

iphone almadıysanız hediye etmişlerdir.

Editör: Keşke

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

milletimiz ne kadarda muhalefet anlayamadim 🙂 Yahu kardesim adamlar yapmis,insanlarda hayranlikla aliyorlar izliyorlar neden baska telefonlari kiyasliyorsunuzki? yada surekli ***** TURKIYE’ye gelse bu alet sizler bir hafta once girersiniz o kuyruklara yazik cok yazik birakin elestirmeyi taktir edin

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

sdn bunu da yaptıysa ötesi yok. ben hala anlamış değilim siz amerikadan nasıl yayın yaptınız? eğer gerçekse tebrik ederim sizi. bu arada türkiyeye ne zaman gelecek acaba bilen var mı? keşke onu da yazsaydınız. video için süper teşekkürler.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

iyimiş.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

ya 2. mp kamerası, videosu olmaması….

nokia’dan daha cimri çıktı bunlar beee !!!

hiç hoşuma gitmedi

sinirden demiyorum gerçekten beğenmedim ben

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

muhteşem bişi ama sırf reklamsınız 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

bu fake bence.
sdn bu görüntüyü 1 yerden almış, biz çektik diye yediriyor bize

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Değerli Dostlar,

Şu sıralarda “ayfon şöyle çıktı böyle ilgi gördü şu kadar sattı” diye haber yapıp buradaki çalışmayı görünce hasetinden çatlayanlar kusura bakmasın ama, maalesef videolar tamamen SDN ekibi tarafından çekildi.

Ãœzdüğümüz için üzgünüz; ama görüntüler sahte, oradan buradan çalıntı diyenleri akranlarıyla kum havuzunda oynamaya davet ediyoruz.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Berkin hocam acaba arkadaşlara Seattle’dan “merhaba televole” diye görüntü göndersek inanırlar mı?

Kıskançlık kötü işte be yapacak bir şey yok. Editör arkadaşımız güzel güzel çekmiş işte…

/* bu arada son cümlene çok güldüm BB :)) */

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Berkin hocam sizleri tekrik ediyorum ordaki çalıntı videosunda iPhone’nin içine SDN anasayfasını ve forumunu çok güzel entegre etmiş***** ne kadar güzel bir video montajıdır.
Bir kere daha tebrik ediyorum sizleri…
🙂

Editör: Valla sağolun övgülere layık olmaya çalışıyoruz 😀 Dümenin kralı bizde, bilen bilir 😉

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

buna da fake diyen varsa ötesi yok artık. böyle fake yapan adam iphone’u da yapar. akıl var mantık var adam almış telefonu ve siteye girmiş hem de pardus logosu falan gördüm ben. daha ne fake videosu anlamadım. meyve veren ağaç taşlanır hesabı. bence tebrik ve teşekkür etmek lazım ama bu eleştirilerin ötesine de gitmek için en kısa zamanda bir türkçe inceleme istiyoruz.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

ya arkadaşlar yırtmışınız resmen ya şu özelliği yok bu özelliği yok diye bu kadar olmaz yani istediğiniz flashtır javadır video çekememesidir bunlar içindeki yazılımı ileride güncellenerek olabilecek şeyler yani. İlk ipodları hatırlayın ne kadar dandiktiler işte bu da onun gibi sitesinden özelliklerine baktım fiyatını diğer ürünlerle karşılaştırdım bu özelliklerdeki bi el bilgisayarından biraz pahalı ancak gene de kötülememek lasım daha ilk ürün ilerde geliştirirler heralde tutarsa ki tuttu galiba 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Telefon sadece müzik için mi acaba ? bunlar multimedyayı hiç düşünmemişler ? Günümüze göre 2. mp ne kadar iyi ? Acaba bunlar iler de ne yapar 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

yok benzeri bunun hem apple imzasıyla ha….

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Ha ahmet gitmiş, ha mehmet gitmiş. Neticeye bakın. IPhone SDN ye girmişmi? girmiş, Haber burada yayınlanmak için çekilmişmi? çekilmiş..e daha neyin tantanası? Sanki TRT ve diğer kanallar yurt dışı haberler için buradan spikermi gönderiyor yoksa oradaki haber bürosunumu yönlendiriyor?…Haticeye değil neticeye bakalım arkadaşlar…
Güzel bir çalışma tebrikler.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Harbiden oraya kadar gidipte almadınız mı?? Fısıldayın kimseye söylemem ben…

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

***** teşekkürler bizi aydınlattığı için bence mükemmel bir alet kimse kıs kançlık yapmasın ShiftDelete. yine 1 numarasın sen helal olsun…

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

arKADAŞLAR BU TELEFONU AMARİKADAN GETİRDİM 600 YTL SAYFA ÇEVİRME HAVA DURUMU HER ŞEY VAR TELEFONDA BİE DE EKRAN MANYAK 3.5 İNÇ EKRAN BU TELEFONU ŞİDDETLE TAVSİYE EDİ***** TÃœRKİYEYE GELMEDİ 2 AY SONRA FALAN GERÇEKMİŞ DUYDUĞUMA GÖ*****

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

ya kardeşim kamerası falan 2mp diyosunuz gidin bu özelliklere sahip nokia bulamazsınız bulsanız.Kullanımı çok kolay,hafızası çok çok yüksek,ekran görüntü kalitesi nokia nın en son modellerinden N95 ile aynı ***** adamlar tüm özellikleri bi arada yapsalar nasıl para kazanıcaklar biraz mantıklı yorum yapın lü***** cihaz manyak arkadaşlar herkese tavsiye ederim.

" SDN Farkıyla Apple iPhone konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere SDN Farkıyla Apple iPhone ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda SDN Farkıyla Apple iPhone ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Her telefonda internetsiz oynanabilen 5 oyun! Her telefonda internetsiz oynanabilen 5 oyun!
  2. 2 iPhone 6s'ten iPhone 12 Pro'ya geçince ne oldu? iPhone 6s'ten iPhone 12 Pro'ya geçince ne oldu?
  3. 3 İnternetçi abi Taylan Yıldız ile BMW i3s'te sohbet ettik İnternetçi abi Taylan Yıldız ile BMW i3s'te sohbet ettik
  4. 4 Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi! Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi!
  5. 5 Nalet Bebe ile Skytech TV incelemesi Nalet Bebe ile Skytech TV incelemesi
  6. 6 Samsung Galaxy A72 kutusundan çıkıyor Samsung Galaxy A72 kutusundan çıkıyor
  7. 7 Anker Nebula deneyim merkezini gezdik Anker Nebula deneyim merkezini gezdik
  8. 8 Asus ROG Phone 5 inceleme Asus ROG Phone 5 inceleme
  9. 9 Asus ROG Phone 5 vs Black Shark 3: Hangisini almalı? Asus ROG Phone 5 vs Black Shark 3: Hangisini almalı?
  10. 10 Samsung M5 ve M7 Akıllı Monitör incelemesi! Samsung M5 ve M7 Akıllı Monitör incelemesi!