Okunma

Sibel Kekilli, Instagram hesabını Türkiye’ye kapattı!


13 Eylül 2017 Çarşamba 12:25
Sibel Kekilli, Instagram hesabını Türkiye’ye kapattı!

Fatih Akın‘ın “Duvara Karşı” filminde ünlenen ve daha sonra Game of Thrones dizisinde Shae karakteriyle karşımıza çıkan oyuncu Sibel Kekilli, Instagram hesabını Türkiye’deki kullanıcılar için kısıtladı.

Instagram hesabına gelen kötü yorumlar için böyle bir şey yaptığını söyleyen Kekilli, konuyla ilgili bir de açıklama yayınlandı.

Sibel Kekilli neden hesabını Türkiye’ye kısıtladı?

Hesabından bir açıklama paylaşam Kekilli, “Kısa bir süreliğine veda etme zamanı… Öyle görünüyor ki paylaştığım son iki gönderiyle çok hassas bir konuya değinmişim. İyi yanı şu ki bütün o ikiyüzlüler, maskelerini çıkarıp çirkin yüzlerini gösterdiler. Burada her şeyi yeni baştan açıklamaya hiç niyetim yok, ama her şey tek bir sonuca varıyor: Bir kadın ne yapmış veya yapıyor olursa olsun, bu sadece ve sadece ONUN hayatı ve ONUN bedenidir. Mini etek giymek, otobüste yalnız başına oturmak, sokak ortasında bira içmek- bunlar onu fiziksel veya psikolojik olarak taciz etme hakkını kimseye vermez. Bıkmadan usanmadan beni destekleyen bütün hayranlarıma çok teşekkür ederim. Sizi seviyorum.” sözlerine yer verdi.

17-09/13/sibel.png

Şu anda hesabı görüntülemeye çalıştığınızda, “Kısıtlı Profil” yazısı görünürken “Bulunduğun bölgede bu profile ulaşılamıyor” uyarısı çıkıyor.

:: Sibel Kekilli’nin bu hareketini nasıl değerlendiriyorsunuz?


yazarKerem Enginar

Özellikle akıllı telefonlar olmak üzere uzun süredir en yeni mobil ürünleri inceleyen Kerem, bunun yanı sıra donanım ürünleriyle de ilgileniyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

“Sibel Kekilli, Instagram hesabını Türkiye’ye kapattı!” üzerine 81 yorum

  1. Hilmi dedi ki:

    Kadina belli ki parali isteklerde bulunmusuz. Fallos olmustur bu hacilar. Yeni mankenlere bakalim.

  2. Kerim dedi ki:

    Kadina belli ki parali isteklerde bulunmusuz. Fallos olmustur bu hacilar. Yeni mankenlere bakalim.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Kapatsan ne olcak millet pornonu açıp masturbasyon yapıyor. Zamanında açmanın sınırlarını aşmışsın artık çok geç 😀

  4. SDN Okuru dedi ki:

    ne kadaaadan üzüldüm anlatamam duydugumdandir yastayım xd

  5. SDN Okuru dedi ki:

    ne kadaan üzüldüm anlatamam duydugumdandir yastayım xd

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Giriş çıkışları belli olmayanın ne yapacağı da belli olmaz.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    hakkını köküne kadar veriyor izledim beğendim. ama Türkler bu kadını çileden çıkartmış anlaşılan

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Zaten bu kadın hep türklere kapatıyor. Almanlara açıyor. 🙂

  9. SDN Okuru dedi ki:

    alla ıckıseye ask acısı cektırmesın

  10. SDN Okuru dedi ki:

    ask acısı cekmek coksor

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Biz ne namuslu geçinenler gördük, buldular bir gerzek çocuk yaptılar yaşıyolar şimdi.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Artık uğraşmak isteyen vpn kullanır 😀

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Valla yazanlar hatalı yüzüne vurmak lazım ama ben bu kadının tribününde anlamıyorum hatasını kabullenme eğime trip atıyor yakında benim ikizim oynadı porno filmlerinde diyecek diye korkuyorum

  14. SDN Okuru dedi ki:

    yurt dısındakiler pornoyu belgesel olarak izliyor zaten bizimkilerde bi sorun var

  15. SDN Okuru dedi ki:

    ben girebiliyom xd

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Trionun Ölümsüz aşkı:)Uğruna babasını arablet ile Tualetde Vuran aşkı,Allah rahmet eylesin,Almanyada nam salan bu kıza

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Kadın sonuna kadar haklı kımseyı ılgılendırmez. Yurt dısında porno yıldızlarından mıllet ımza ıstıyor bız ıse baska seyler

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Abi isiniz gucunuz yok mu da bu hesaplari takip ediyorsunuz… 🙂

  19. SDN Okuru dedi ki:

    bende bu kadına bekçilik yapanları anlamıyorum sizin mantıkla hırsızada birsey demiyelim cocuk katili pkk lılarada bişey demiyelim onların yaptıkları bizi ilgilendimez diyelim.. sonuçta herkes kaderini kendi çizer sonucunada katlanır

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Sdn niye saçma haberler yapı***** nin ciddi olması lazım

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Bazı hatalar vardır ve telafisi yoktur dünyanın her yerinde kadın üstünden para kazanmak hoş karşılanmaz hiçbir din hiçbir ırk bunu benimsemez benimsememeli yaptıklarınızın sonuçlarını çekmeniz lazım bundan en az zararla çıkmak o kişinin hakkı herkes hata yapabilir ama karşınızda cehalet ordusu varsa onlarla uğraşmak zordur dünyada belki eleştiride haddini bilmeyen uzak ara önde tek millet olabiliriz ondan sibel hanıma hak veriyorum ama yaptığını onaylamıyorumda sadece ben olsam onun sayfasına girip ona öyle şeyler yazmazdım bunu yapmak cehalettir acizliktir erkeklik değil

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Sibel işini iyi yapan bir arkadaşımız. Buradan saldırı yapıp hakaret eden herkesi kınıyorum.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Olum bu hatunla uğraşana kadar evlendirme programlarına bakın dün haberde duydum programa evlenmeye gelen adam fuuş ağı kurmuş netten karı satıyor adam. o tv programlarında zihniyet bu, ve türkiye de reyting rekorları kırıyorlar sonra sizde bu kadının düşürüldüğü durumu sorun ediyorsunuz sorun onda değil sizde bi zahmet ötenazi yaptırıp kurtulun rica ediyorum…

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Önemli değil, torrent üzerinden indiririz 😀

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Sadece nefret ***** haklı biraz kendinizi geliştirin porno yıldızı olması kendi şeçimi sizi ilgilendirmez

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Biz göreceğimizi gördük zaten 😀

  27. SDN Okuru dedi ki:

    NE işiniz var eski pornocu dan hayır gelmez anca game of trones da s…s….s… neyse işte anlayın

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Burdan kötü yorumlar yazanlara sesleniyorum. Bu kadın geçmişinde yaptığı şeyden utanmıyo size ne? Ayrıca bence yaptığı her işin hakkını veren biri. Ünlü olduktan sonrada işindeki ciddiyetine devam ediyo. Eğer sizin istediğiniz gibi bazılarını övseydi o bizim bacımız kimse dokunamaz derdiniz. İki yüzlülük yapmayın.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Şu kadını bi rahat bırakmadılar,yanlız ne hatundu yaa, taş taşşş, bak yine bi tuhaf oldum, bana müsade

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Eee bazı ilkel maymunlar sadece sağ eliyle kalıp porno izlediği ve hiçbir kızla gönlünce sevişemediği için böyle fesatlaşır, namus bekçisi olur.

  31. SDN Okuru dedi ki:

    ellere gelince şapur şupur türklere yarabbi şükür. 🙂

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Duyar kasmayın ***** ***** ne yasakçı ***** gelseymiş milletin twitterını kapıycakmış

  33. SDN Okuru dedi ki:

    13.09.2017/21:49
    Necip Fazıl seni seviyor mu acaba? kendini hangi seviyede görüyorsan.

  34. SDN Okuru dedi ki:

    çok mantıklı keşke bende bazı illeri engelleyebilsem

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Bir insan ne yaparsa yapsin baskasinin ona hakaret etme hakki yoktur. Birazcik insan olun comarlar

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Üşenmeden VPN kullanarak yine mal mal yorum yapanlar çıkacaktır, elalemin namusu onlara düşmüş sanki.. Sibelin bu yaptığı ne kadar bıktığını gösteriyor. Şundan kesin eminim ki onun eski videolarını en çok o namus bekçileri izliyordur. Yahu izliyorsan hoşuna gidiyorsa neden hakaret edersin? Gitmiyorsa neden izlersin? Hadi es kaza izledin neden gidip kadının moralini bozacak şeyler söylersin? Tipik ortadoğulu kafası işte…

  37. SDN Okuru dedi ki:

    "Yerli Porno" yıldızının da namuslusu pes dedirtiyormuş be bilader.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Hayranları neye hayransa

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Şimdi bu haberin teknoloji ile ne alakası var

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Haberi görünce direkt yazara bakıyım dedim Emin olsaydı KRAAAALLLL yazacaktım =)

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Yanlış yaptın kadın

  42. SDN Okuru dedi ki:

    çok iyi olmuş, ülkemiz insanı böylelerine ulaşamazsa daha hayırlı olur.

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Geçmişinde neler yaptığını unutmuş galiba gelmiş edep kasıyor..

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Rahat bırakın insanları. Biz ne namuslular gördük zamanında

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Ülkemin insanlarından iğreniyorum.

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Anasina babasina yazik. Allah kimseyi bunun gibi evlatla sinamasin. Herseyi yaptiklarinda ozgurluge siginiyorlar. Deger yargilarinin olmamasi i ozgurluk olarak adlandiriyorlar. Sonrada benim bedenim oluyor. Senin degil emanet o. Sen hiyanet pesindesin.

  47. SDN Okuru dedi ki:

    necip fazılı sevmem ama tam oturtmalık güzel cümleymiş.

  48. SDN Okuru dedi ki:

    kerem çok mu üzüldün üzülme üzülme vpn var 🙂

  49. SDN Okuru dedi ki:

    Pornocuya bak

  50. SDN Okuru dedi ki:

    Çok üzüldüm çok.

  51. SDN Okuru dedi ki:

    aman ne kayıp, elin pornocusu rezil.

  52. SDN Okuru dedi ki:

    VPN KULLANIN

  53. SDN Okuru dedi ki:

    Kerem yapacağın haberin ……

  54. SDN Okuru dedi ki:

    Ne alaka bu makale

  55. SDN Okuru dedi ki:

    "Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ö***** Cümlesi boşuna söylenmemiştir. Ayrıca Şair Necip Fazılda şöyle bir sözü var. "Benim Geçmişim bir çöplüktür ve çöplüğü ancak kedi ve köpekler karıştırır… " demiş.. Kimseyi yargılamaya karalamaya hakkımız yok.

  56. SDN Okuru dedi ki:

    Sanırım kadının VPN'den haberi yokmuş. Bu arada teknoloji haber sitesine bu gibi haberler pek yakışmıyor.

  57. SDN Okuru dedi ki:

    ulan bunu takip edende zaten beyin ***** iyi olmuş beyinsizler düşünsün

  58. SDN Okuru dedi ki:

    Vpn ve benzeri uygulamalar çoğaldıkça hesaba ulaşmak çok da zor olmayacaktır

  59. SDN Okuru dedi ki:

    iyi yapmish helal olsun

  60. SDN Okuru dedi ki:

    Kadın haklı türkler sürekli sapık sapık yazarsa engeller

  61. SDN Okuru dedi ki:

    Severek takipteyiz

  62. SDN Okuru dedi ki:

    Bence magazin dergisi çıkarmalısınız, yani sizce teknoloji sitesinde bu ne alaka, yada kimin umrunda

  63. SDN Okuru dedi ki:

    SDN nin ilgi alanlarına Sibel Kekili nasıl takıldı anlamış değilim. Dervişin fikri neyse zikride odur. Siz teknoloji sitesisiniz sırf olayın içinde Instagram geçiyor diye bu olaya haber değeri katmanız doğru değildir.

  64. SDN Okuru dedi ki:

    Yazık ya.. İşte Türkiye'de bunlar değişmedikçe hiçbir yere varılmayacak. Kafa yapısı, ahlaki değerler.. O kadar yerlerdeki acıyorum ve iğreniyorum böyle bir toplumun içinde yaşamak "zorunda" olduğum için (evet beğenmiyorum ve ilk fırsatta çekip gideceğim). Her şeyden önce karşınızdaki bir "insan, kadın" ne iş yaptığı veya yapmış olduğu sadece onu ilgilendirir. Lafa gelmedi mangalda kül bırakmaz edepsizlerin yaptıkları apaçık ortada. Azcık çeki düzen verin kendinize ve şu kokuşmuş zihniyetinizden vazgeçin..

  65. SDN Okuru dedi ki:

    Ya bu haber ne ya kerem gözümde ki iyi imajını yok ediyorsun haberin Olsun sdn ekibi sinirlerimizi daha fazla ziplatmayin adam gibi terbiyeli yayınlar yapın bu kadından bize ne şimdi burası teknoloji kanalı aksam aksam ya

  66. SDN Okuru dedi ki:

    türkiyeden bir oros kızı eksildi desenize . Alttaki yorumu yazan arkadaşında dediği gibi çokta fıss

  67. SDN Okuru dedi ki:

    Admin bilmem duvara karşı bilmem şu dizi diyeceğine porno yıldızı desene

  68. SDN Okuru dedi ki:

    Bazi bizim Türk erkeklerinden bu kadın daha delikanlı!

  69. SDN Okuru dedi ki:

    İyi yapmış bravo!

  70. SDN Okuru dedi ki:

    Sibel kekilli yi tanıyanlar zaten vpn kavramını da bildiği için pek sorun olmaz zannımca.

  71. SDN Okuru dedi ki:

    bu nasıl yapılıyor mavi tıklılara özel bişimi

  72. SDN Okuru dedi ki:

    Duvara Karşı yaz dayanamaz çıkar ortaya

  73. SDN Okuru dedi ki:

    Çok da fifi…

Yorum yazın

Geri bildirim