Okunma

Siyah iPhone 7 Nasıl Görünecek?


01 Temmuz 2016 Cuma 08:30
Siyah iPhone 7 Nasıl Görünecek?

Apple, iPhone 3G ile başlatmış olduğu siyah rengini iPhone 5s ile biraz açmış ve yoluna Space Gray adını verdiği renk seçeneği ile devam etmişti. Simsiyah iPhone bekleyen kullanıcıları üzen bu hamle için Apple’ın iPhone 7 ile geri adım atacağı söyleniyor. Ön bölümü ve arka bölümü siyah renkli bir iPhone 7 modeli bizleri Eylül ayında karşılayabilir.

Bu rengin ilk mavi olacağı söylenmiş ancak daha sonra gözler siyah iPhone 7‘ye çevrilmişti. Peki, simsiyah iPhone 7 nasıl görünecek? Apple ürünleri için hazırladığı konsept tasarımları ile bilinen ünlü tasarımcı Martin Hajek bu sorunun da cevabını vermek için kolları sıvadı.

Martin Hajek’in siyah renkli iPhone 7 konseptleri bugüne kadar ortaya çıkan sızıntılar doğrultusunda hazırlandı. Oldukça büyük arka kamera, Lightning kulaklık, iOS 10 gece modu, telefonun üst bölümüne konumlandırılmış anten çizgileri gibi detaylar iPhone 7 konsept çizimlerinde dikkat çeken noktalar arasında yer alıyor.

16-07/01/iphone-71.jpg

16-07/01/iphone-73.jpg

16-07/01/iphone-74.jpg

16-07/01/iphone-75.jpg

16-07/01/iphone-76.jpg

16-07/01/iphone-77.jpg

16-07/01/iphone-79.jpg

16-07/01/iphone-78.jpg

16-07/01/iphone-710.jpg

16-07/01/iphone-711.jpg

16-07/01/iphone-712.jpg

16-07/01/iphone-713.jpg

16-07/01/iphone-714.jpg

16-07/01/iphone-715.jpg

16-07/01/iphone-716.jpg

16-07/01/iphone-717.jpg

:: Siyah iPhone 7 konseptlerini sevdiniz mi?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

48 yorum - “Siyah iPhone 7 Nasıl Görünecek?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    samsung s6 kullanıcısıyım telefon canavar gibi tasarımıdı hoş apple ın tek sevdiğim tasarımı zaten başka iyi bir yanı yok

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Siyah olsa ne olacak anlamadım zaten kılıfla kullanmıyormuyuz, çok istiyorsan zaten 6s ve 6s plus space gray önü siyah arkayada siyah kılıf oh mis,aradaki 700-1000TL cebinde kalır;))

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Android vs ios. Şu dönem android dönemi bence. Adamlar baya baya gelişiyo, sistemlerini stabilize ediyolar ve görseli güzelleştiriyolar. Dikkat ederseniz iphone 5s ten sonra kasa değiştirdi bide 3d touch eklediler gerisi boş. Ben durumum el vermediği için almıyorum ama hal böyle iken bile alasım var, millette kapış kapış alıyo 😀 apple farklı bi lüx tabi buda su götürmez bi gerçek. Şuanda zenfone 2 laserim var bundan da baya memnunum ama iphone aşkı hiç ölmüyo be. Tasarımo yapan adam tam aranılan modeli yapmış inş böyle çıkar. Sırf bu Siyah takıntısı yüzünden ve ios özlemimden 2.el iphone 5 alasım var ve şuanda 6 için bile fiyatlar 2000tl üzeri iken, 7 benim gibi olanlar için biraz hayal…

  4. SDN Okuru dedi ki:

    siyah aksesuar olmaz boşuna heveslenmeyin ama siyah iphone 7 mükümmel olur yok satar .. ön sipariş verdin verdin daha bulamazsın 3-5 ay

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Çok güzel beğendim

  6. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 6s kullanan (tmsc işlemcili) arkadaşlarım acaba güç tasarrufu kapalıyken; normal modda cihazın açılış süresi sizde kaç saniye ? benim önceki iphone 6s( samsung işlemciliydi) tam 15 saniyede komple açılırdı. Bu cihazım 25 saniyede ancak açılı***** farkın sebebi nedir işlemci daha mı yavaş desem internette karşılaştırmalara baktım aynı saniyede açılı***** durum nedir iki dkk ayırıp süre tutup yazacaklara selam olsunn (ios 9.3.2 kullanıyorum diğer cihazda öyleydi.)

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Çok hoş bir görüntüye sahip umarım böyle çıkar ve logo gümüş olursa daha şık oluyor

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Şu telefonun güzelliğine bak alırım inş

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Şu telefonun güzelliğine bak alırım inş

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Ya begenmeyen kullanmasin :)) biraz kalite farki olsun gidin lg alin sony alin general monile mi ne onu alin

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Ya begenmeyen kullanmasin :)) biraz kalite farki olsun gidin lg alin sony alin general monile mi ne onu alin

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Apple ne oldu şimdi hani ipod'un ilk dönemlerinde kullandıkları beyaz kulaklıklar bir imza, ayrıcalık, ikondu falan 🙂 Siyah kulaklığın icadı wooooaaw

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Ha şöyle ya bıktık kokoş renklerden adam gibi renkler çıkartın şöyle

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Kulaklık siyah olursa mükemmel olur,ama bence tam siyah renk yakılmayacak iphone

  15. SDN Okuru dedi ki:

    iPhone 5 siyah değil. Bunu bir anlatamadık bazı arkadaşlara. İkincisi de siyah tasarım metalde değil, 4S gibi cam kasada şık ve parlak duruyor.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Applecılar öpe öpe alır artık

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Emin değilim ama büyük ihtimalle siyah görünecek.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Yillardir ayni terane ama millete Apple stabildir güvendir 10 bin tl ver yinede androiti alma diye diye adamlari simarttiniz.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Ölücüler için iyi tel

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Bu resmen cop. Şimdi iPhone fanboylari bu telefona methiyeler duzecek. Demedi demeyin. Aha buraya yaziyom.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Bu konsept çok gerçekçi duruyo home tuşuda yok ama maviyle siyah yarışır

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Of cidden mukemmel olmus

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Siyah iphone 5 kullanicisiyim, cok kotu gorunuyo tasarim.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Malesef iphone 4 serisindeki gibi hoş ***** mavi renklisi olmuş diyebiliriz

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Adamın bir diğer alma sebebide deneyimlerini size anlatması

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Canım çekti keşke 6s siyah olsaydı aldık bikere 🙁

  27. SDN Okuru dedi ki:

    çok asil olmuş yaa cepte para yok ama alasım geldi telefonu 🙂

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Siyah iPhone 7 Nasıl Görünecek?
    Beeyle

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel görünüyor

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Aman çok acayip olmuş

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Boyle gozukmeyecegi kesin bu ne ipod touch gibi

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Beğendim

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Siyah tema siyah kulaklik cok hostur :)) alirim valla

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonun yarısı ekran yarısı çerçeve iğrenç duruyor yıl 2016 oldu ya dandirik ZTE bile narrow bezels takılıyor bu ne ağa leş gibi

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Elinize alınca böyle görünmeyecek

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Çakma meizu pro 6

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Tamam iyi hoş olmuş ama apple o kulaklığı asla siyah yapmaz

  39. SDN Okuru dedi ki:

    hakkı alkan satın alınca görürüz nasıl görünüyor diye. o bir zengin.

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Siyah iyi oldu ama hoparlor birtaneymis bak su cok kotu oldu

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Çok güzel gözüküyo

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Apple ürünlerine nefret eden biri olarak tasarıma hayran kaldım

  43. SDN Okuru dedi ki:

    İphone saat değeri konusunda çok başarısız SAR DEĞERİ ÇOK YÜKSEK BEYNİMİ OMLET YAPMAK İSTEMİYORUM

" Siyah iPhone 7 Nasıl Görünecek? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Siyah iPhone 7 Nasıl Görünecek? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Siyah iPhone 7 Nasıl Görünecek? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "