Sony Tablet S Elimizde – VİDEO


31 Ağustos 2011 Çarşamba 17:20
Sony Tablet S Elimizde – VİDEO

Berlin‘de gerçekleştirilecek olan tüketici elektroniği fuarı IFA öncesinde Sony, basın mensuplarına bir sürpriz yaparak yeni ürünlerini duyurdu. Bu ürünler arasında ilk sırayı, merakla beklenen cihaz Sony Tablet S aldı.

Videoyu İzleyin

iPad 2 ve Samsung Galaxy Tab 10.1 gibi dişli rakiplerine karşı nasıl bir cihaz çıkacağı merak ediliyordu. Aşağıdaki video, bu merakınızı biraz olsun giderecek sanıyoruz. Ürünle ilk karşılaşmamızı, sizlerle paylaşıyoruz.

Android işletim sistemine sahip ve NVidia Tegra 2 ile güçlendirilen Sony Tablet S‘in Eylül sonunda Türkiye’de satışa çıkması ve fiyatının da 1200-1400 TL arasında olması bekleniyor.

:: Son Tablet S’i nasıl buldunuz?
Tıklayın, tartışalım.




yazarHakkı Alkan

ShiftDelete.Net'in kurucusu olan ve aynı zamanda içerik üretmeye devam eden yazar; kişisel sitesi hakkialkan.com üzerinden de blog güncellemektedir. 
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

23 yorum - “Sony Tablet S Elimizde – VİDEO”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Apple sadece takıntı teknolojiden anlamayanlar sony dünya devi hić bi marka şöyle yarış edemez her markayı kullandım en iyi sony gerisi yalan

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Apple sadece takıntı teknolojiden anlamayanlar sony dünya devi hić bi marka şöyle yarış edemez her markayı kullandım en iyi sony gerisi yalan

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    inceleme mukemmel olmus 🙂

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    bence Gayet şık bir görünüşe sahip fakat fiyat bakımından biraz cep yakabilir…

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    ipade rakip olunamaz. adamlar o kadar kusursuz yapmışlarki.

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    sonyericsson markasıyla bir tablet çıkması daha iyi olabilirdi belki

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    E-posta falan dedikten sonra kapattım sonra yorumları okudum fazla bir şey kaybetmemisim

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    cok kalın ve arayuzlerını hıc begenmedım fıyatıda ucuk gıder bır asus alurum gata galaxy tab

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    sony tableti bu fiyatla ipad ile rekabet etme şansı hiç yoktur, fiyatı 700 – 800 TL civarında olursa belki o zaman bir satış potansiyeli olabilir. ama yine de bu zaman kadar ipade hiç gerçek rakip çıkamadı

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    hergün yeni bişey çıkıyor ne alacaz şaşırdık.martta lg led tv aldım.şuan 3d tvler 1500 lira ***** aldım 2 sene önce şuan iphone 5 çıkmış.

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    apple tableti inceledim,fena değildi,wireless iyi çekiyordu tel wireless ler görmezken,hızıda güzel,bir sürü içerik vardı oyun falan dahil,safari kullanıyordu internet ağırdı yüklenmesi sanki,canlı tv ye bağlandım donmadı hatırladığım kadar ntvspor

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    ya ben bu androitli mandrotli tel ve tabletlere ısınamadım , güzel sistem özellikleri olduğu halde ben buna ticari program gibi yazılımları yükleyeyince internete girmekten başka işe yaramıyor.

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    muazzam bir inceleme olmuş:)

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    ekranı da netmiş. karıncalı değil. harika olmuş. tebrikler. başarınızın devamını diliyorum.

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    🙂

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Yok böyle bir inceleme 😀

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    bu başlığa bu video!

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Adam ilk inceleme diyor beyler. Detaylar sonra diyor. Yazani okusak keske.

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    şaka gibi

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Hakki abi heyecan yapmis biraz 🙂

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    e-postalarimizi kontrol edebiliyormusuz. vurgulamaniz iyi olmus

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    ilk inceleme muhtesem olmus gercekten.

    – e postalariniza bakabiliyorsunuz.
    – saat var.
    – muzik var.
    – acma kapama dugmesi var.
    – saga sola cevirebiliyoruz.

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    fazla kalın sanki. belkide üzerindeki pili büyük tutmuş olabilirler

" Sony Tablet S Elimizde – VİDEO konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Sony Tablet S Elimizde – VİDEO ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Sony Tablet S Elimizde – VİDEO ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Xiaomi Mi 10T Pro kutu açılışı - Efsane telefon! Xiaomi Mi 10T Pro kutu açılışı - Efsane telefon!
  2. 2 Apple saatleri pahalı aksesuarlardan kurtardık! Apple saatleri pahalı aksesuarlardan kurtardık!
  3. 3 FujiFilm X-T200 vLogger KİT inceleme! FujiFilm X-T200 vLogger KİT inceleme!
  4. 4 Mac bilgisayarı yüzde 20 hızlandırdık! Mac bilgisayarı yüzde 20 hızlandırdık!
  5. 5 800 liralık Sphero Mini Robot incelemesi! 800 liralık Sphero Mini Robot incelemesi!
  6. 6 Rode NT-USB Mini inceleme! Rode NT-USB Mini inceleme!
  7. 7 PlayStation 5'te Trabzon'u savunduk! PlayStation 5'te Trabzon'u savunduk!
  8. 8 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!
  9. 9 Apple Watch Series 6 inceleme! Apple Watch Series 6 inceleme!
  10. 10 Apple Gündem: Apple M1 işlemcisi ne kadar güçlü? Apple Gündem: Apple M1 işlemcisi ne kadar güçlü?