Okunma

Sony Xperia XA3 geliyor! İşte ilk detaylar!


30 Temmuz 2018 Pazartesi 16:00
Sony Xperia XA3 geliyor! İşte ilk detaylar!

Sony, geçen yıl Şubat ayında tanıtımını gerçekleştirdiği Xperia XA1‘i piyasaya sürdükten on bir ay sonra, yani bu yıl Ocak ayında Xperia XA2‘yi tanıttı. Ancak, sızdırılan raporlar Sony’nin bu süreyi çok daha kısaltmayı planladığını gösteriyor.

Xperia XA2’nin satışa sunulmasının üzerinden altı ay gibi kısa bir süre geçerken, Sony H4413 model numaralı bir telefonun Avrupa’da onay aldığını duyurmuştuk.

Sony Xperia XA3 ortaya çıktı!

Model numarası göz önünde bulundurularak, Xperia XA3 olduğunu düşünülen akıllı telefon bir kez daha gün yüzüne çıktı. H4413 model numaralı Xperia XA3, bu kez Çinli sertifikasyon kurumu TENAA’nın kayıtlarında görüldü.

Zira, XZ serisi telefonlar H6xxx şeklinde numaralandırılırken, orta sınıf modeller H4xxx model numarasına sahip oluyor. Teknik özellikleri henüz ortaya çıkmayan cihazın, 5.2 inç büyüklüğünde 18:9 formatında ekrana sahip olması bekleniyor.

Sony Xperia XA3 - H4413

Xperia XA2 modelinde Snapdragon 630 işlemciye yer veren Sony’nin, Xperia XA3’te Snapdragon 636 kullanacağı düşünülüyor. Bunun yanı sıra telefonun, 3 GB RAM ve 64 GB dahili depolama alanı ile birlikte gelmesi bekleniyor.

Düşük bir ihtimal olsa da, Android 9.0 P ile kutudan çıkma ihtimali bulunan Xperia XA3’ün IFA’da tanıtılacağı iddia ediliyor. Ancak, Sony’nin amiral gemisi modellerinin ardından, orta seviye cihazlarınıda bu kadar kısa sürede tanıtmaya başlamasının, kullanıcılar tarafından nasıl karşılanacağını hep birlikte göreceğiz.




yazarMehmet Ali Ertunç

2015 yılı Ekim ayında SDN ailesine dahil olan Mehmet Ali, İskenderun Teknik Üniversitesi'nde eğitim hayatına devam ediyor. Havacılık tutkusu her geçen gün artarken, silahlara ve otomobillere büyük ilgi duyuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

14 yorum - “Sony Xperia XA3 geliyor! İşte ilk detaylar!”

  1. Abid dedi ki:

    Sony’e hiç yakışmıyor, bu ne ya, öncekilerden bir fark varmı.?

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Alttan çerçevesiz üstten kamera ile xz3ü çift kamera ile göreceğiz. Xz3 heyecan verici olacak

  3. Anonim dedi ki:

    şunu 6 128 yapsanda alsak sony ne var yani 3gb mı kaldı zaten androide ver ver doymuyor

  4. Anonim dedi ki:

    Sony xperiya serisi resmen demir para gibi kumbara bi dolmadı gitti…

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    sony finişito

  6. ilker dedi ki:

    Daha Xa2 serisi Türkiye’ye gelmedi.

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Şeytanın bacağını kır artık , Sony.

  8. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Sony Xperia XZ modelleri mükemmel fotoğraflar çekiyor. Benim için cep telefonların da bir numara.

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Xa2 plus Avrupa agustos ayında şatışa cıkacak bu ne acele

  10. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Daha Xa2yi göremedik Xa3 geliyo diyosunuz. Bide tarihi eser işlemcilerden bahsediyonuz. Rakipler full ekran tasarladı Sony geri adım atıyor.

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Xperia modelini tavsiye etmem

  12. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Yani daha iyi donanım özellikleri zaten xa1 plus da var neden çıkartıyorsun ne gereksiz işler ya. Ayrıca snapdragon 639 ne işe yarıyor yanıyor sadece ufak yerine kullanıyoruz evde

  13. Anonim dedi ki:

    Xperiya olmasın artık yeterrrrr

  14. Mehmet Aktan dedi ki:

    Şeytanın bacağını kır artık, Sony!

" Sony Xperia XA3 geliyor! İşte ilk detaylar! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Sony Xperia XA3 geliyor! İşte ilk detaylar! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Sony Xperia XA3 geliyor! İşte ilk detaylar! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "