Okunma

Sony’den Dürüst Açıklama


18 Kasım 2012 Pazar 16:01
Sony’den Dürüst Açıklama

Bir zamanlar şık tasarımları ve zamanının ötesinde fotoğraf çekim kalitesi sayesinde telefon sektöründe iyi bir yer edinen Sony, akıllı telefonlar yaygınlaştığında bir türlü istediği başarıyı yakalayamadı. Yeni yayınlanan Xperia Ion, performans ve nitelik açısından Sony’nin doğru yolda olduğunu gösterse de, henüz Japon devinin Samsung ve Apple gibi devlerle doğrudan rekabete girmesine yeterli görünmüyor.

Financial Times Almanya tarafından gerçekleştirilen bir röportajda, Sony Mobile Satış Başkanı Dennis van Schie; rakiplerine yetişmek için Sony’nin henüz atması gereken adımlar olduğunu kabul ediyor.

Mevcut cihazların Galaxy SIII ve iPhone gibi rakiplerin arkasında kaldığını kabullenen Sony yetkilisi; şirketinin yakın gelecekte, bahsi geçen cihazlarla doğrudan rekabete girecek yeni bir amiral gemisini kullanıcılara sunacağını itiraf ediyor.

http://static.shiftdelete.net/img/article_new/sony-xperia-ion1352300590.jpg

Umuyoruz ki Sony’nin duyuracağı yeni model; tıpkı Samsung, Apple ve HTC gibi markaların yaptığı gibi kendine özgü bir kullanıcı deneyimi sunarak fark yaratan, donanımın ötesine geçebilen bir cihaz olacaktır.

:: Sizce Sony akıllı telefon pazarının zirvesine tırmanabilir mi?




yazarErhan Kahraman

ShiftDelete.Net'in ilk günlerinden itibaren ekibin bir parçası olan Erhan, uzun bir süre metin yazarı olarak içerik deneyimini zenginleştirdikten sonra tekrar yuvaya döndü.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

40 yorum - “Sony’den Dürüst Açıklama”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Her konuda sony kalite fark

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Her konuda sony kalite fark

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Sony yapar gerileri bakar

  4. SDN Okuru dedi ki:

    ben xperia s kullanıyorum galaxy s3 ve iphone 4 de kullandım ama hiç birine sony kadar bağlanmadım bence bu şekilde devam ederse ikisinide alır aşşağı

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Sony zaten şuan kullanım açısından fark yaratan cihazları fazlasıyla sunuyor fakat donanım konusunda en zirveye oynayan model tanıtmadı. İşte onu yapınca patlayacak 😉

  6. SDN Okuru dedi ki:

    10 yıldır neo v kullanıyorum hala banamısın demedi

  7. SDN Okuru dedi ki:

    zaten sorun burda ölü teknoloji yapıyor. s3 eskidi herkes aldı daha yenimi onun seviyesinde çıkaracak sony?

  8. SDN Okuru dedi ki:

    *****

    Bu sitede sony yuga adlı sızdırılan modelin özelliklerine bakabilirsiniz
    Sızdırılan özellikler ise

    5 inch 1080p ekran
    1.5 ghz S4 quad core işlemci
    2 gb ram 12 mp kamera
    Android 4.1.1

  9. SDN Okuru dedi ki:

    donanım olarak rakip değiller ama tasarım ve kasa kalitesi olarak çok öndeler diğerlerinden.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    “çinli üreticilerin bile yapabildiğini sony neden yap(a)mıyor ki?” değil, yapmıyor. Zaten çarpışan iki dev varken gereksiz görüyorlardı ama pazara daha çok giren olunca Sony’de girmemezlik etmiyor (bence, zaten diğer oyuncularında girmesini bekliyorlardı-birde ericsson muhabbeti vardı).
    “Bana Sony Apple’dan çok daha kaliteli *****, bende katılıyorum, sony apple’dan daha kaliteli ürünler yapıyor.
    “En azından Sony eski cihazlarınada güncelleme veriyor samsung gibi galaxy w ye bile güncelleme vermemezlik yapmı***** Bence yanlış düşünüyorsun. Neden dersen, bu pc veya benzeri ürünlere benzemiyor. Donanım kaldırmadığı ve/veya desteklemediği ürünü yüklemek istediğinde bir kaç parçayı değiştiremezsin telefondan (ne kadar akıllı olursa olsun).

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Full hd ortalama 4.3 inç boyutunda bravia engine mobile’lı panel, 1.5 ghz snapdragon s4 pro işlemci ,2 gb ram, diyafram açıklığı f/2’den daha küçük carl zeiss mercekli 13 mp exmor r sensörlü kamera, en az htc sense kadar iyi bi arayüz, geniş hafıza seçeneği, ince hafif ve xperia s tarzında transparan antenli bi tasarım ve suya toza çizilmeye dayanıklı bi telefon çıkarırsa ortalığı yıkar çünkü ancak bunları yaparsa insanların kafasında apple ve samsunga bi alternatif oluşturur.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    bence zaten xperia ion iphone 5le kafa kafaya

  13. SDN Okuru dedi ki:

    biri suna galaxy S3 ün 7 ay önce çıktığını ve 4 ay sonra da S4 çıkacağıni bide sonyin kesinlikle samsungu geçmeyeceğin soylesin.. bu adam hayaletlerle savaşıyor don kişot bile yel değirmenleri ile savaşıyordu. bu adam ne içmişse aynısin’dan bana da getirin..:-):-):-)

  14. cm0091 dedi ki:

    s3 seviyesinde telefon yapacaksalar hiç bu işe bulaşmasınlar..AMA note 2 veya iphone5 seviyesinde olacaksa o zaman SONY e para verilir..

  15. SDN Okuru dedi ki:

    sony en sony 😀

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Android’den ağzının payını aldı sanırım. Windows Phone’a geçiş yapıp ekosistemi genişlet, payına düşeni al..

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Sony telefonlar çok kaliteli olsalar da , diğer markalar ile yarışamıyor . Keza işlemci güçleri ve donanımları diğer modellerden geri kalıyordu .
    Android işletim sistemli ürünler çıkarıyor ve çok güç istediğini bildiği halde bu sistemlerin halen 4 çekirdeğe rakip 2 çekirdekle yetiniyor . Nokia WİN8 sistemli ürünlerde ; 2 çekirdekli ve 1.5 saat hızlarında çalışan işlemciler sunuyor . Sebebi ise açık ; az tüketimli işletim sistemi olmaları . Keza ios da az tüketim sunuyor ama adamlar 4 çekirdekli çok iyi işlemciler koyuyor . Bu kadar dev bir firmanın böylesine geride kalması kötü oluyor . Sony adam gibi ürünler çıkarsada alsak …

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Sonyin hep olumsuz haberlerini yapı***** rakip dediği telefon sızdı bile odin olarak fotoğrafları çıktı başka bir hd ekranlı telefonları sızdı test sonuçları ama olumgu güçlü telefon olduğu için mi haber yapılmıyor…

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Sony candir.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    s3 ile rekabet edebilecek cihazımız yok diyorlar bu telefonuda s3 ten daha yüksek fiyata satıyorlar …

  21. SDN Okuru dedi ki:

    HTC nin arayüzünü yapsın hemen alırım.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Sony quzel iyi cihaz uretiyo fakat sar deqerleri cok yuksek buda kendisinden soqutmasina yetiyor!

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Biri demiski galaxy w ye guncelleme verilmiyor o telefonmu bu teknolojileri kaldirabilecek ics veya jelly yuklesen kaskati kesilir hafizasi yetersiz bikere

  24. freewill dedi ki:

    önce şu saçma bootloader kilidini kaldırmakla işe başlasınlar.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    SONY bence en iyisi JAPON Dendimi bence ilk akla gelen şey Teknolojileridir Diye Düşünüyorum 🙂

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Bu zihniyetle hiç bişey olmaz artık sony den, atı alan üsküdarı geçti….
    Bir zamanlar bekler dururdum avrupadaki sony ericssonların ülkemize gelmesini ya6 sonra gelir ya da hiç gelmezdi… enayi gibi beklerdik gelecek diye…

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung bence g.koreli bir şirket olarak teknoloji devi japonlardan eksik bir yanı olmadığını gö***** işletim sistemi haricinde ürettiği her cihazı tamamıyla kendi üretmesi vede bunu başarılı şekilde yapması takdir edilesi bir şey bence ama eğer sony kendi işletim sistemiyle gelen ve japon teknolojisini sonuna kadar kullanan bir cihaz piyasaya sürerse o zaman Apple’ı ve Samsungu tahtından edebilir diye düşünüyorum.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Kullanım kolaylığı ve software birde senkronizasyonu çözerse iyi olur

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Kesinlikle tahta oturur cunku gerek aksesuar gerek guncelleme konusunda diger firmalara gore apple ole yarisabilecek duzeyde. Bence de bu telefonlar gibi yapmalilar

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Sony şu an yanlış yolda bence. Ayda bi cihaz çıkarıp eski modellerini önemsemiyor. Örneğin xperis s alicaktim ben. Sonra vaz gecip s3 aldim. Xperia s alsaydim pisman olurdum. Işin içine donanimi katmiyorum. Xperia s modeli eskidi. Sony artik guncelleme bile vermiyror bh modele. Ondan 4 ayda bi model cikarsin ama guclu bi model yapsin.

  31. SDN Okuru dedi ki:

    smasung uretıyo da urettıgıne gerı donup bakmıyo kı

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Adam gibi arayüz yapsın.

  33. ryodo dedi ki:

    eğer dedikleri gibi S3 seviyesinde telefon yapabilirlerse Samsung un tahtını sallayabilir Sony

  34. musamfugurlu dedi ki:

    SONY YE GÜVENİM HER ZAMAN TAMDIR;DAYANIKLILIK OLSUN,TASARIM OLSUN,SİSTEM OLSUN ŞİMDİYE KADAR EN AZ 15-20 MODELİNİKULLANMIŞ BİRİSİ OLARAK APPLE Yİ GEÇMESEDE SAMSUNG U GEÇECEĞİNE İNANIYORUM…

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Yuga’ydı galiba bi yerde okudum 4 çekirdekli işlemcisi olacakmış bir sonraki cihazı bakalm

  36. rtsbora dedi ki:

    çinli üreticilerin bile yapabildiğini sony neden yap(a)mıyor ki?

  37. SDN Okuru dedi ki:

    ozaman sistemi degustirsin derim SOFTWARE en acik ifademle Apple ve samsungu kesinlikle geçebileceğini ifade ederim, nitekim samsung yörudugu yol yoldegil japonlarin akıllı olduğunu düşünüyordum ama öyle değilmiş sebebi HARTWARE üzerine yogunlestiklari için SOFTWARE arkadaslar SOFTWARE ben nedesem boş ama hakikat burda benim sözcüğümde gizlidir.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    En azından Sony eski cihazlarınada güncelleme veriyor samsung gibi galaxy w ye bile güncelleme vermemezlik yapmıyor

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Bana Sony Apple’dan çok daha kaliteli geliyor.

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Akıllı telefonlarda olmasa bile çogu teknolojilerde birinci SONY kalitesi tek geçerim . . .

" Sony’den Dürüst Açıklama konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Sony’den Dürüst Açıklama ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Sony’den Dürüst Açıklama ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "