Okunma

Turkcell T11 Video İnceleme


23 Ocak 2012 Pazartesi 19:45
Turkcell T11 Video İnceleme

Turkcell, T10 ve T20‘den oluşan akıllı telefon ailesini T11 modeli ile genişletiyor. T11‘in duyurulduğu 20.01.2012 tarihinde yaptığımız detaylı haberde, yeni telefonun özelliklerini sizlere sunmuştuk.

Çıkışından 3 gün sonrada sizler için video incelememizi hazırladık. Bu video bizim için farklı bir yere sahip oldu. Ürünün detaylarını ve teknik özelliklerini bildiğimizden, inceleme için gelen ürünü hep beraber açtık ve incelemeye başladık.

Turkcell T11‘e baktığımızda, eleştirel olmamak gerektiği kanaatindeyim. Evet ekran çözünürlüğü ve donanımsal olarak çok düşük seviyede. Fakat fiyatı da çok alt seviyede. Bu fiyatlarda akıllı telefon bulmak imkansıza yakın. Turkcell her keseden kullanıcıyı akıllı telefon sahibi yapmaya kararlı.

20’ye yakın Turkcell uygulaması, NFC teknolojisi, 3G, WiFi, GPS gibi bağlantı imkanları ile internet dünyası için başarılı bir model denebilir. Turkcell ucuz olsun diye GPS ve 3G desteklemeyen bir model önümüze sunmamış.

Turkcell T11 ile ilgili daha fazla detay ve ürünün kutu içeriğini videomuzda izleyebilirsiniz. Ayrıca diğer sayfamızda kampanya fiyatları ve teknik özellikler gibi bilgileri bulabilirsiniz.

 

T11’in detaylı kullanım incelemesini izlemek için buraya tıklayın

Teknik Özellikler :

-2.8 inç boyunda 320 x 240 px kapasitif ekran

-600 MHz ARMv6 işlemci

-256 MB RAM

Android 2.3.5 Gingerbread + Turkcell arayüzü

-NFC, Bluetooth, WiFi, GPS, 3G kablosuz bağlantı özellikleri

-16 GB’a kadar MicroSD desteği

-3.2 megapiksel kamera

Turkcell T11 Fiyatları ve Kampanya Seçenekleri :

Turkcell kullanıcıları T11’lerine herhangi bir taahhütte bulunmadan 389 TL karşılığında sahip olabiliyorlar. Üstelik T11 aksesuar setiyle birlikte bu fiyata 3 ay boyunca her ay her yöne 250 dakika konuşma, 250 MB internet, Mobil TV ve incelememizde karşımıza çıkan kağıtta yazan Turkcell Müzik’ten toplam 50 şarkı indirebilme imkanı da dahil.

Turkcell’in yeni akıllı telefonuna en uygun koşullarla kavuşmak isteyenlere sunduğu bir diğer seçenek de, Turkcell T11’i 24 ay boyunca tarifeye ek ayda yalnızca 14,90 TL’ye sahip olmak. Bu teklife 3 ay boyunca ücretsiz 250 MB internet de dahil oluyor.

Turkcell T11’e internet paketiyle birlikte sahip olmak isteyenler ise 24 ay boyunca ayda sadece 27,5 TL’ye T11’lerini her ay 250MB internet paketi ile kullanabilecekler.

Turkcell T11‘in kutu içeriğine, cihazın kendisine ve fiyatlarına baktık. Şimdi de sonuç kısmına gelelim.

Sonuç : 

Turkcell T11, kampanyaları için bile alınabilir bir telefon. Yani T11‘i alın, kampanyalardan yararlanın, telefonu kullanmasanız bile olur. Turkcell çok iyi bir fiyatlandırma ayarında bulunmuş.

Bu özelliklere benzer akıllı telefonlar çeşitli üreticiler tarafından piyasaya sunuluyor. 600 MHz‘lik işlemci ile gelen cihazların fiyatları piyasada belli. 389 liraya akıllı telefon fırsatı bence gayet başarılı.

T11, düşük çözünürlüğü sayesinde temel seviyede oyun bile oynatabiliyor. Sadece RAM’i çok az. Videoda dediğim gibi çok dikkatli kullanırsanız, RAM’i temizlerseniz kullanılabilir bir telefon.

Ekranı T10 gibi rezistif değil. Yani gerçekten dokunmatik. T10′u kullanmak gerçekten zordu. T10 ile kıyaslarsam mükemmel bir telefon olmuş.  Fiyatına göre bakarsam başarılı bir telefon. Özellikle zengin bağlantı desteği telefonu öne çıkarıyor.

Kamera, ekran çözünürlüğü, işlemci gibi takıntısı olan kullanıcılar için acı gerçek ama 389 liraya onlara sahip olamazsınız. O yüzden bu fiyatta T11‘i şiddetle tavsiye ediyorum.

:: Turkcell T11’in fiyat performans oranını nasıl buldunuz?

{AUTHOR}
{ARTICLE_LINK} 


yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

35 yorum - “Turkcell T11 Video İnceleme”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    ya manyak bi telefon arkadaslar bunu tavsiye ederim bana telefon dayanmaz ama bu var ya bana bile dayanıoo süper bi telefon tavsiye erim kankicanpiklerim

  2. SDN Okuru dedi ki:

    ne günlerdi 😀

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Cincırbriiid diye okunmaz, cincırbred doğrusu.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar T11 de flash player desteği yok. Aldım ve sırf bu nedenden dolayı memnun kalmadım. Acaba bu telefona herhangi bir şekilde flash player yüklenebiliyor mu.. Yani web sayfalarını puffin browser ile görüntüleyebiliyoruz o tamam ama telefona attığımız flash dosyalarını çalıştırmak için ne gibi işlemler yapılabilir.

    Ayrıca aynı şekilde flash player desteği olan 500 Tl altı telefon bulabilir miyim.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    tel cok ıyı degıl onu bılıyoruz ama kampayalarını goz onunde bulundursanız ilk 3 ay 250 dk 70 liraya yakın bı mebla demek ayrıyeten 2 gb hafıza kartı yaklasık 15 lıra cıvarında yanı 390 liralık fıyat yaklasık 300 liraya denk gelıyo buda basıt kullanıcılar mali gucu buna yetecekler ve androıd bı tel ısteyenler ıcın ıdeaal cunkı en kotu androıd markası fark etmez en ucuzu 500 lira cıvarında bunuda goz onunde bulundurun derım…

  6. SDN Okuru dedi ki:

    bu telefona bu fiyat fazla olmus plan ayda 1 lira tarzi bir sey olsa daha fazla tutardi.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    bence t20 den kat ve kat kotu t20yı onerırım

  8. SDN Okuru dedi ki:

    428 liraya samsung marka galaxy y mi ne yeni bir modeli var en azından markası belli aynı özellikteler…

  9. SDN Okuru dedi ki:

    telefonde değil de sunum cok komik yaaa. 🙂

  10. SDN Okuru dedi ki:

    bence , akıllı bir telefon almak isteyenelr ve bütçesi buna yetmeyenler için süper bişey

  11. SDN Okuru dedi ki:

    ıncelemeyı yapan arkadas eger telefonu kırmadan kullanırsa bıze görüşlerini saglıklı ıletecektır :)) daha kutuyu açarken telefona ve aksesuarlara davranış şeklı fena 🙂 neyse bu paraya bencede alınabılır bı telefon

  12. SDN Okuru dedi ki:

    peki 380 liraya daha iyi bir telefon alabilirmiyiz yani sizin t11 dışında onun yerine bunu alın dediginiz bir telefon varmı (akıllı olmak zorunda degil)

  13. SDN Okuru dedi ki:

    ben dün aldım gayet güzel bir telefon biz ona küçük ıphone diyoruz

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Overclock ve donanım tutkunu, bilgisayarını sınırlarını zorlayarak kullanan tam bir teknoloji hastası. Ayrıca çok sıkı bir Android sever.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Adam sanki turkcele lanet olsun yapcaan telefona der gibi kutusunu atiyor itiyor hahaha

  16. SDN Okuru dedi ki:

    389 milyon diye birşey mi kaldı ayrıca 2 GB sim kart nedir. Çok kötü bence

  17. SDN Okuru dedi ki:

    ya bence bu adama inceleme yaptırmayın bazen öylebi bakıyoki insan korkuyo.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    telefonu ve kutu içeriğini neden vurup atıp duruyor anlamadım sağlamlığını göstermek için mi :s 😀

  19. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaslar alıp almamakta kararsız kaldım sizce?

  20. netfaruk dedi ki:

    inceleme hiç olmamış en azından marketten bir angry birds kurup performansını gösterebilirdiniz. çoklu dokunmatik var mı yok mu, kapasitif mi, dokunmatik kullanışlı mı hassas mı. 389 tl den bahsederken sanki sakız parası gibi küçümsemişsiniz. kusura bakma SDN çok kötü bi inceleme !

  21. SDN Okuru dedi ki:

    ZTE Racer II diyelim biz şuna 🙂
    *****

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Ya adam telefonu sizinle inceliyor,ileriki zamanlarda yine sarj suresi ve gözlemlerini paylasacagını zaten belirtiyo acık bi sekilde:) komik misiniz ki muhalefet olmak icin bu ne yok o ne..bi saygı gosterin yahu

  23. SDN Okuru dedi ki:

    SDN video incelemeleriniz çok başarısız, üründen çok tanıtım yapan kişi kendini ön plana çıkartıyor. bu kişiyi görmek zorunda değiliz. youtubedeki amatör tanıtımları izleyin, tanıtan kişi hiç görünmüyor mesela.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    gerçekten inceleme gibi olmamış bu sefer. haber metninde bir söylem dikkatimi çekti: “Turkcell her keseden kişiyi akıllı telefon sahibi yapacak gibi…” Bunun tarafsızca olması gerektiğini de düşünüyorum. Piyasadaki çoğu markanın yapmaya çalıştığı da bu aslında… Mesela bknz. General Mobile’ın Slim modeli… Bu modeli de inceledikten sonra karar verin derim.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Herşey güzel de, fiyattan bahsederken Tolga Küçükyılmaz kardeşimizin “389 milyon” demesi olmamış. Liradan sıfırları atalı neredeyse on yıl olacak, hiç SDN’ e yakışıyor mu?

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Neredeyse 400tl ve kapasitesiz bir telefon. Yazar herşeye yorum yapmak zorunda değil. Yorum yapacaksa da müşteri tarafını tutmalı. Boşa atıp tutmamalı.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    389 milyon gayet ucuz 😀 2 gb sim kart da yeni çıktı sanırsam

  28. madmex dedi ki:

    @headhunter a katılıyorum yaw videoda telefonu dıştan görüyorz dıştan inceleme olmş bu

  29. acer dedi ki:

    2.8” her ayrıntıyı görebilirsiniz

  30. Karargaht dedi ki:

    Fiyatına göre özellikleri iyi. Onun dışında bi artısı yok doğal olarak.

  31. Headhunter dedi ki:

    Nedir bu tanıtım mı yoksa video incelememi? Ya arkadaş telefon incelemesinde ilk defa kullanma olur mu ki. Önceden açarsın incelersin kullanırsın bir kaç hafta artıları eksileri nelerdir, hangi yönlerini sevdin hangi yönlerini sevmedin araştırır izleyiciye anlatırsın. E zaten böylede yapıyosunuz çoğu incelemenizde ama bu sadece tanıtım amaçlı galiba. O zaman haberin altına reklam içerir yazında ona göre izleyelim.

  32. mdoral dedi ki:

    bedava diyede bu kadar örselenmez ki telefon olan var olmayan var =) ki S2 kullandığım halde üzüldüm, akıllı telefonlar iyi muameleyi hak ediyo bence =)

  33. SDN Okuru dedi ki:

    bunu alıcagıma galaxsy mini alırım daha iyi

  34. SDN Okuru dedi ki:

    telefonla ılgılı teknık ozellıkler belırtılmemıs sadece kamera ve ram mıktarı belırtılmiş.ıslemcısı gpu su kapasıtıfmı reziztif mi bunlar bekirtilmemiş

Yorum yazın

Geri bildirim