Okunma

Vestel Tabletle Televizyonu Konuşturuyor


11 Ocak 2013 Cuma 16:47
Vestel Tabletle Televizyonu Konuşturuyor

Son yıllarda giderek akıllanan televizyonlar artık farklı ürünlerle de etkileşimli olarak kullanılabiliyor. Günümüzde gerek tablet gerekse akıllı telefonlarla televizyonların arasında yakın bir iletişim bulunuyor. 

Türkiye’nin en büyük elektronik firmalarından biri olan Vestel de özellikle akıllı televizyonlarıyla bilinen bir marka. Firma yeni tanıttığı SmartConnect uygulaması ile tablet bilgisayarları ile televizyonları arasında bir dizi işlemi gerçekleştirme imkanı sunuyor.

Konuyla ilgili olarak bugün İstanbul’da bir basın toplantısı düzenleyen şirket, yeni çözümünü basın mensuplarıyla paylaştı. Toplantıda açıklamalar yapan Vestel Şirketler Grubu Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mert Gürsoy, rakiplerinden farklı olarak lokal içeriklere önem verdiklerini ifade etti. Şu anda Tivibu ile çalıştıklarını belirten Gürsoy, önümüzdeki aylarda iki yeni platformu daha takıllı televizyonlarına getireceklerinin altını çizdi.        

Kameramıza özel açıklamalar yapan Vestel Şirketler Grubu Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mert Gürsoy kameralarımıza şunları söyledi:    

:: Vestel ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

 




yazarÖzgür Çetin

10 yılı aşkın süredir teknoloji ve internet sektörüne yazılarıyla katkıda bulunan Özgür Çetin, mobil cihazlara ve dijital fotoğraf dünyasına özel bir ilgi duymaktadır.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

31 yorum - “Vestel Tabletle Televizyonu Konuşturuyor”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Benim evimdeki bütün beyaz eşyalarım vestel enson tablet aldım oyunları açmıyordu güncelleme sorunu varmış neyse antanlaya gönderdiler ve hiçbir sorun çıkarmadan yenisiyle değiştirdiler ve servistekilerde yardımci oldular istedigim oyunları oynuyorum bir san vermek lazim sonucta bizim insanimiz uretiyo bazi hatalar tabiki olur hepsinde oluyor önemli olan düzeltmek

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Abi smart tv ler guzel ama tuketiciye esit degil standart yazilim ile butun tvlere birlikte calismasi gerekmektedir mesala 40pf 7070 smart tvler gogle uygulamasi yok brovser yokama diyerlerinde mevcut uygulama olarak bunu sunarsaniz uygulamavs donanim ileb bunlari yaparsaniz butun kesime hitap edersiniz genelde ulkemizin cogu orta gelir gelir dusuk sizin bu kismda calismalisiniz

  3. SDN Okuru dedi ki:

    slm cep telefonuyla 82 ekran vestel televızyonu nasıl eslestırme yapabılırıım

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Gerçi üzerinden bir yıl geçmiş ama yinede görünce dayanamadım şu değil parayla diye başlayan yorumu yazan SDN Okuru isimli kişiye cevaben yazıyorum kardeşim bende 1 tane 42 ekran bi tane 82 ekran tv bi tane klima birde buzdolabı var hepside vestel ha birde VP 11 tablet oda vestel bunların tamamını parayla aldım hiçte pişman olmadım çok kaliteli diye almadım TÜRK malı diye aldım ama hiç bir sorun da yaşamadım sadece kendi Ülkemin mühendisleri ürettiği için onlara destek olmak için aldım.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    abicim bilmeden niye sallıyosun ya. o kadar emin yazıyosun ki,sanki 30 yıllık vestel çalışanısın. biraz sorun öğrenin olayı tam, ondan sonra yorum yap

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Vestel 2012 sonuçlarına göre DÜNYQNIN EN BÜYÜK 2. Fabrikası seçilmiştir hatta national geopraphic bunun hakkinda belgesel yapıp sunmuştiur babam 11 yıldır vestelde çalışmaktadır gerek servisiylle gerek türklerin gucunu gururula taşımasıyla önde gelen firmalardandır elektronikler bozula bilir , kul yapısıdır sonuçta boş yere çamur atmayın vestel ürünlerine 2013 itibariyle 6 yıl garantij veren tek firmadır ve akıllı tahtaları o üretir .

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Vestel manisa fabrikasını 3 ay önce gezme fırsatım oldu böyle olumsuz konusanların bizzat görmelerini isterim sharp toshiba panasonic telefunken ve hatta loeve alman devi bile vestelde üretiyor yalan yanliş atıp tutuyorsunuz ve kısa zamanda sonyle anlasıcaklardı noldu bilmiyorum bizim milletimiz bir ürüne para verdimi ömür boyu kullancak hiç arıza yapmadan yaparsa kötü maldır yazık vestel türkiye için gurur ve onurdur….

  8. SDN Okuru dedi ki:

    bende vestel tablet bilgisayar aldım amma mynet çoklu oyunlara giriş yapmiyor hemen market devrewye giriyor sürümü mynet oyunlarına uyumlu degil mesela ben istanbuldayım ammaörnegin giresunda birisiyle satranc oyniyecegim amma girmiyor giresundan

  9. SDN Okuru dedi ki:

    vidası dahil hepsi çin malıdır dikkatinize ekran Taiwan dan gelmektedir tv yada başka bişey ne olursa olsun damgalar orada basılmaktadır.vestel de 150 firma ismi bulumaktadır tv aynı ama markası ve kasa değişimi olmaktaadır ….

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Manisa’da yaşayıpta buraya bilinçsizce ve yanlış bilgiler yazan arkadaşa hitafen…
    Vestel’in kendi shop’ları dışındaki outletlerinden ürün satın alacak olursanız bu ürünler Vestel markalı olmaz. Bu ürünler ihraç fazlası olup neredeyse 150 farklı markayı içeren ve bunların içerisinde Sony, Sharp, Toshiba, JVC, Sanyo gibi dünya devlerinin bulunduğu ihraç fazlası ürünlerdir. Bu nedenle kutusunu açtığınızda ürünün üzerinde Sharp logosu görürsünüz. Bu tip konuları bilmeden bilinçsizce buraya yorum yazmanız size hiçbirşey kazandırmaz.

    Çok kısa başlıklarla aktarayım:
    – Toplam üretim kapasitesi: 30.000.000 adet,
    – 83 ülkeye 2,8 milyar dolarlık ihracat,
    – 12.000 çalışan,
    – 850 Ar-Ge çalışanı,
    – Türkak onaylı laboratuarlar,
    – Ödüllü Endüstriyel Tasarım ekibi,
    – Avrupa’da ilk ışık ünitesi tasarımı,
    – Avrupa’da ilk LCD modül üretimi,

    Bu yazdıklarım Türkiye için gurur vericidir. Dünya devi markalar Vestel’in ürünlerini ve teknolojilerini kabullenmiş durumdayken, kendi ülkesinin insanlarının bu denli ön yargılı ve acımazsıza eleştiriler yapması akıl alır iş değildir.

    Lütfen kendi ülkenizin markalarına sahip çıkın ve onları destekleyin. Bu Türkiye’ye değer katacak bir unsurdur.
    Ürünlerini alıp kullanmadan kulaktan dolam bilgiler ile yorumlar yazarak insanların kafalarında soru işareti bırakmayın.
    Her markanın kendine göre mutlaka eksik tarafları vardır…

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Kardeşim Sharp’in tvsini aliyordu.. Tam parayi verecekken arkasina baktim vestel manisa tesislerinde üretilmiştir” yaziyordu.. Hemen 300 lira ucuz olan vestel’in modelini aldim tipi modeli ayni..

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Eskiden sokağındaki bakkal biraz pahalı ve kalitesiz satsada senin sokağının bakkalı ve sana hizmet ettiği için sırf o saygıdan gider o bakkaldan alışveriş yapardı insanlarımız. Halbuki iki sokak ötede bir süper market daha ucuza vermesine karşın. Şimdi bu kültürde azaldı. Tıpkı bunun gibi yerli malına verilen ehemmiyette azaldı. Bir yabancının yarısının çeyreğini bile yapmışsa TEBRİKLER VESTEL.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Agzimiz acildimi hepimiz milliyetciyiz ama is yerli mala geldimi kotuleriz

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Hakikaten bilmeden atıp tutuyor millet. Vestel bir OEM firmasıdır arkadaşım. Dünyadaki bir çok meşhur bilinen markaya üretim yaparken hiç adını duymadığınız “n” çeşit markaya da ürün çıkartır. O ihraç fazlası ürün satışı yapılan yerlerde gördüğünüz ürünler de Vestel Manisa tesislerinde üretilen ürünlerdir. Güneyden sallamayın. Bi de eski teknoloji de olsa yiğidi öldürmeyin yahu. Bi fırsat verin şu yerli üretime, eksik te olsa kusurlu da olsa samimi bir destek sadece yahu. Almazsan alma ama sırf kendi çıkarımız için lafla da olsa destekle kardeşim ne kaybedersin? Çok meraklı elin x markasına fanlık yapmaya millet…

  15. Turab Garip dedi ki:

    @ O yüzden birinin sorun yaşamamış olması doğru ve yeterli bir ölçü değildir.

  16. mustang dedi ki:

    Evimdeki 2 televiyonum,uydu alıcım ve müzik sistemim Vestel markalı.
    Hepsindende ***** />
    Bazılarında öyle ön yargı oluşmuş ki yerli markalar yaramaz akılları***** />
    Yabancı olsun halt olsun yine alır bu tipler.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Alinti:
    “ah birde isimlendirmeyi Türkçe yapabilseler: Smart Center ne yav!”

    0 Turkce konusuyoruz ya(!) , bir bu eksik kalmis dimi? 🙂

  18. Burk.Clik dedi ki:

    Nasil Türk malı bu ? Manisada yaşıyorum fabrika Satış mağazasından sözde vestel marka televizyon aldik ama televizyonun kutusunda sharp yaziyor. Ayni sekilde telefunken ve garip markalarin televizyonlarini getirip kendi damgalarini yapistirdiktan sonra vestel diye satiyorlar. Şu aralar onu bile yapmiyorlar vs outlet diye bir mağaza actilar damga yapistirmadan direk satiyorlar.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    lan ne biçim milletiz arkadaş ya! Vallahi sinirden tırnaklarımı yiyorum. yeni birşey değilse ne olmuş! Mühendislerimiz yapmış işte. Ama yok. illa ki çamur atacağız.. Elin amerikan kendi markası apple’a sahip çıkıyor, dünya devi yapıyor. Elin korelisi kendi markası samsung’a sahip çıkıyor, dünya devi yapıyor. Biz ise kendi ürünlerimizi yerlerden yerlere vuruyoruz. Ne yüzsüz milletiz yemin ediyorum ya. Microsoft en iyi bilgisayar üreticisi olarak türk markası casper’ı seçiyor, bizim yorumlar ise: “bir yanlışlık olmalı, asus varken casper mı seçilir, kötü casper, iğrenç casper” şeklinde. Ne güzel işte sahip çıkalım demiyoruz markamıza. Sahip çıkmadığımız gibi, yerden yere vuruyoruz.

  20. Turab Garip dedi ki:

    Türk malının hası olduğu için almıyor olabilir. Has mal. En mal.

  21. Shıftdelete dedi ki:

    D:

  22. SDN Okuru dedi ki:

    vestelin halen tamamen Türk üretimi olduğunu sananıp sahiplenenler var. birazcık araştırın kardeşim ya. yazık şu vestellere verdiğiniz paralara

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Avrupanin en büyük dünyanin 4’cü büyük televizyon üreticisi.. 59 markaya fason televizyon üreyiyor. Ülkemize heryil 3 milyar dolar para girdisi yapiyor.. Petrolun yoksa, senin ülkeni, senin markan taşir.. Ben kesinlikle milleyetci degilim, yalniz ülkemin bayragini bir adim öteye götürenin arkasindan gururum gelir..

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Bi ûste Arkadaşlar’ diye başlayan yorum mûkemmel

  25. SDN Okuru dedi ki:

    değil parayla almak, bedava bile verseler vesteli ne evime ne de hayatıma sokarım. muhtelmelen vestel marka çaybardağı üretseler çay içmekten ömür boyu vaz geçerim.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar biraz kendi ürünlerimizi destekleyelim, o forumlarda Çin kökenli markaların deliler gibi savunuculuğunu üstleniyoruz ama iş kendi mühendisimizin ürettiği cihaz olun yerden yere vuruyoruz. Ne var yani biraz hoşgörülü olsak, biraz destekçi olsak. Diyeceksiniz ki böyle diyorsun ama sende var mı Vestel diye. Okulumun bana verdiği bir tane Vestel laptop var, ve evet çok iyi değil ama ben kalkıp sağda solda berbat, dandik gibi şeyler söylemiyorum. Ayrıca o övülen samsung smart tv benim evimde de var ama internet deneyimi öyle güzel falan değil. Onu da belirteyim. Elinize cetvel gibi bir kumandayı veriyorlar, haydiiii onla uğraş babam uğraş…Birde Samsung un ar-ge gücünü, saati neredeyse 1 lira eden ucuz işçi gücünü ve inanılmaz sermayesi ile Vestel’ in Manisa da ürettiği tableti biraz kıyaslamaktanda kaçının. Azıcık insaflı olun

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Günaydın vestel…3 senedir sonylerden var ipad ve android tabletlerden kablosuz veri aktarımı şimdi dahada geliştirip sadece kumandaya yaklaştırarak oluyor

  28. SDN Okuru dedi ki:

    ah birde isimlendirmeyi Türkçe yapabilseler:
    Smart Center ne yav!

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Kaç yıldır diğer markalarda var zaten bu özellik. Yeni bulunmuş gibi… 🙂

  30. SDN Okuru dedi ki:

    vestel önce smart tv lerde samsung tv gibi internetin tam kullanılabilmesi için yazılımı geliştirsin, zaten tivibu cihazlarıda fos çıktı telekom cihaz ithal etmeye başladı

" Vestel Tabletle Televizyonu Konuşturuyor konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Vestel Tabletle Televizyonu Konuşturuyor ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Vestel Tabletle Televizyonu Konuşturuyor ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "