Okunma

Video: Creative Zen V


04 Nisan 2007 Çarşamba 13:00
Video: Creative Zen V

Kolayca taşınabilecek şık bir MP3 çalar isteyenler için önerebileceğimiz Creative Zen V, aynı zamanda fotoğrafları da gösterebiliyor. OLED ekranı ile rahat okunabilen yazıların yanı sıra, diğer cihazlardan kayıt yapabilmenizi sağlayan Line-in girişi ve Outlook ile entegrasyonu da dikkat çekiyor. Kulaklığı da oldukça şık olan ürünün videosunu aşağıda izleyebilirsiniz.

Videoyu izleyin

 
Bilgi için: Creative Türkiye
Fiyat: 111 Dolar + KDV

Satın al
: Netsipariş
SDN http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

20 yorum - “Video: Creative Zen V”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    sürücü yüklemesi sıkıntı deniliyor fakat flash disk olarak kullanırken sürücü gerekmiyor diğer flash diskler gibi takar takmaz görü***** için söyliyin extralardan çıkarılabilir diske tıklayıp bilgisayara bağlıyınca flash disk olarak görüoür ). şöyle söyleyeyim bende zen v 2gb var ve bunun 1gb sini flash disk oalrak ayırdım, bu 1 gbdeki mp3 leri programı kullanmadan okumuyor fakat yanınızda taşıyabiliyorsunuz. daha sonra program yüklü bir bilgisaardan ordakileri mp3leri okunabilien kısma kopyalayıp hallediyorsunuz.

    4 haftadır kullanıyorum, gayet memnunum. ayrıca kulaklığını daha kaliteli bişeyle değiştirirseniz ses kalitesi artıyor.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    bende zen v kullanıyorum vede walkman ile ses karşılaştırması yaptım zen çok güzel performans ***** zamanda radyo sadece plus modelinde ***** her seferde yazılımın gereksinimi can sıkıcı fakat ses kalitesi çok ii ve kullanışllı bi ürün.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    abi bna firmware adresini yllayablrmsnz :S:S:S ltfen acil lazm skyline0147 @ *****

  4. SDN Okuru dedi ki:

    beyler bende de var zen v ama en azından raduyosu olması lazımdı netten yeni cıkan firmware de yukledım gene radyo gelmedi bence plus versıonu mukemmel gittigidiyordan bakarsanız zaten fiyatlarıda gayet uygun tek diyecegım sadece mp3 dınlemek ıcın bı cıhaz

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Şarjı usb den ama bi adaptör alırsın tamaaam.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    harbi şarjı sadece usb den mi

  7. SDN Okuru dedi ki:

    zen v plus ta var radyo

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Harbi 5 para etmez yaa radyo war dedıler ewe getrdım radyo yok ne iş anamadım tırt cıktı zen v neseeee artık gerı ıade ettım zaten hıh

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Ya bunun şarjıda şimdi usb dendir. uğraşam ben bu ürünle karişim yaaa.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Para mara verilmez buna ben bunun 2gb lığını 275 e aldım ilk hafta da bozuldu gittim geri verdim 50 ytl daha koyup ipod aldım

    şuan inalılmaz sevdim aleti

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Bütün teknoloji haberlerini buradan alıyorum
    feyyaz alpsalaz ercislisesi. *****

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Crativenin bu modeli güzel ve fiyat yönünden de uygun teknosalarda bunu satıyorum 3 haftadır alete önce ısınamadım fakat sonradan güzel gelmeye başldı diğer modellerlle karşılaştırınca ayrıca zenin diğer modellerinde fm radyo desteği var faakat aldığınızda içerisinden cıkmıyor artık gümrükten kurtarmak için mi yoksa başka bir nedendendir bilinmez internetten indirmeniz gerekiyor zaten fiyat ve özellik yönünden başka markalarla karşılaştırısanız oldukca cazip bir ürün.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel ama sesinin diger creative modelleri kadar iyi olmadıgı söyleniyr bilemiyorum. bende almayı düsünyom

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Bu zen V’yi pc’ye bağlamak için Anapod gibi bir program var mı? Aslında RedChairSoftware’ın programı var ama bi tek Zen V desteklemiyo? ZEN Explorer cdsini her kere götürmeside ***** cd’yi mp3 playerın içine kopyalıycaz öyle taşıycaz programını.(çıkarılabilir disk olarak kullanınca drivera gerek yok. ama müzik atmak için zen explorere gerekli)

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Modası geçti aabi artık 1gb falan.. üsteliik fiyatı da, özelliklerine göre düşük sayılmaz.. yinede alınabilir. en azından kullanımı kolay ve menüsü türkçe.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    831. kez okuyan kişi olarak artık bana hediye edersinizi dimi 🙂

  17. SDN Okuru dedi ki:

    5 para etmez bence

  18. SDN Okuru dedi ki:

    video göstermiyor arkadaşlar. sizce ne kadar işe yarar???

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Tebrikler Creative ve Tebrikler SDN. Fiyatı da çok uygun. Gerçek mi diye şaşırdım ama gerçekmiş. Sanırım bunu alacağım.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Creative mp3 çalarlar bu fiyata satılıyor ya tebrik etmek lazım. alet çok güzel ama sürücü gerektirmesine ayar oldum. ekşisözlükte de alete vermişler veriştirmişler. videoda gayet güzel görünüyor.

" Video: Creative Zen V konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Video: Creative Zen V ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Video: Creative Zen V ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "