Okunma

Windows Phone 8.1 Güncellemesi Başladı


06 Temmuz 2014 Pazar 15:00
Windows Phone 8.1 Güncellemesi Başladı

Windows Phone 8.1 güncellemesi bir süredir sabırsızlıkla bekleniyordu. Güncellemeyi akıllı telefonlarına kuran bazı Windows Phone kullanıcılarının dışında genel dağıtımına başlanmayan güncellemenin son kullanıcılara ulaşmasının an meselesi olduğu tahmin ediliyordu. Ve güncellenme dünyanın çeşitli yerlerinde dağıtılmaya başlandı.

Windows Phone 8.1 tabanlı ilk güncelleme olan Lumia Cyan, Hindistan, Tayland, Finlandiya, İspanya ve Arjantin’de dağıtılmaya başlandı. Şu an için Lumia 925 ve Lumia 625 cihazlarına verilen güncellemenin çok kısa süre içerisinde tüm Nokia Lumia akıllı telefonlara dağıtılması ve hafta içerisinde ülkemizde de yayınlanması bekleniyor.

25 Haziran’da test edilmişti

Güncelleme ilk olarak 25 Haziran tarihinde Finlandiya’da sadece Lumia 925 sahiplerine verilmiş, bu şekilde test edilmişti. Windows Phone 8.1‘in getirdiği yenilikleri öğrenmek için buradaki haberimize göz atabilirsiniz.

:: Windows Phone 8.1 güncellemesi için sabırsızlanıyor musunuz?




yazarAtakan Sayın

Mobil teknoloji tutkunu olan Atakan, yıllardır Android kullanıyor. PC mi Mac mi sorusuna ise kesinlikle Mac cevabını veriyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

33 yorum - “Windows Phone 8.1 Güncellemesi Başladı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Güncelleme aldı ama hala eksikleri var anlamsız yerde donmalar telefonu kapatmaya kadar gidiyor marketi bahane edemem sadece oyun açığı var yeni bi ek güncelleme gelmesi gerek yani hayal kırıklığı zaten 8.1 aceleye getirdiler bakalım ne olacak hiç umut yok yani kısa sürede yerini sağlamlaştıramaz ilk çıktığından beri kullanırım Windows phoneyi ama androidin yerini alamaz kıyaslanamaz bile eğri oturup doğru konuşmak gerek kullanım amacı sadelik ve Microsoft hayranlığı yoksa kullanılacak gibi değil daha çok yolu var acal ecele olmaz bu iş

  2. SDN Okuru dedi ki:

    520 ye ne zaman gekecek acaba

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Bugün itibari ile 1520 güncellemeyi aldı hadi hayırlısı

  4. SDN Okuru dedi ki:

    neden kullanamıyoruz açıklarmısın

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Lumia 1520 şuan güncellendi zaten ama geliştirici sürümü olan arkadaşlar alamaz gümcellemeyi

  6. SDN Okuru dedi ki:

    925 guncelledım 1 hafta kullandım telefon kapandı bidaha açılmadı kaldırmıyor galıba garantıden yeni gel do w8,e devam

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben windows phone’a yeni geçtim ilk ios daha sonra android kullandım. Ancak windows phone 8 şuana kadar bana hayal kırıklığı oldu. Rekabeti ikiye katlayacak demişsiniz de şuan rekabet bile edemezmiş gibi geliyor 🙁

  8. SDN Okuru dedi ki:
  9. SDN Okuru dedi ki:

    Lumia 930 gelse de artik alsak

  10. LittleMonster dedi ki:

    Lumia 930u da satışa sunsunlar artık
    Snapdragon800 ün modası geçti 801 çıktı şimdi 805liler çıkacak hala satışa çıkaramadılar

  11. teokan dedi ki:

    almanya 920 ye gelmedi

  12. faruksio dedi ki:

    Sanırım ülkemizdeki bazı 1520ler için de yayınlanmıştı ama hayırlısı artık

  13. SDN Okuru dedi ki:

    süper inşallah lumia 620 de gelir

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Bir an dedim noluyo lan Windows Phone Forumda görünmeyen haber burda ne arıyo diye meğer asırlık habermiş

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Htc wp 8s son guncellemeden cok ağırlştı yeni guncelleme gelsede duzelse artık surum 8.1 preview …

  16. SDN Okuru dedi ki:

    8x e gelecek 8s 8xt ye ne olacagi kader kismet

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Lumia 925 beklemedeyiz çok beklettiniz

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Kardesim biraz sabir sende alicaksin. Hemen drama yapmayin yavas yavas butun modellere gelecek. Sen guncelleme alabildigine sukret andoidciler ne yapsin.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    15inde gelir…

  20. SDN Okuru dedi ki:

    gerçekten htc alanlara çok yazık oldu onlar da symbian kullanıcıları gibi oldu

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Htc 8s ve Htc 8x aldım ikisinide şuan kullanıyorum. Lumia dizayn tasarım karışık olmuş.. Pişmanda değilim.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    HTC win 8s kullanıyordum htc 3,önce ateş Android geçtim

  23. SDN Okuru dedi ki:

    htc ?

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Hem bir kere apple’a daha önce geldi ezik nokia

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Yuhh ya daha yeni geliyor…

  26. SDN Okuru dedi ki:

    1520’ye gelecek mi

  27. SDN Okuru dedi ki:

    SDN Okuru 06.07.2014 17:34 Htc kim ki zaten

    Kardeş Microsoft’un yayınladığı her güncellemeden sonra Nokia bu güncellemenin telefonda en iyi şekilde çalışabilmesi için güncelleme yayınladı . Örneğin şu an wp 8.1 çıktı Nokia’da Cyan adı altında bir güncelleme yayınladı 8.1 in üzerine . HTC ise güncellemeyi direkt alıyor herhangi bir optimizasyon yapmıyor . Yani suç burada htc de . Lumia modellere yönelmeni tavsiye ederim .

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Hadi ya abi bekleye bekleye ağaç oldum verin de şu güncellemeyi android ve ios la olan rekabeti 2 ye katlayalım
    L625

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Sabırsızlıkla bekliyorum

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Htc kim ki diyen kardeş bu nokianın lumialara verdiği ayrı bir güncelleme kardeşim, derdini htc firmasına yan

  31. SDN Okuru dedi ki:

    HTC’yede gelecek WP 8.1.
    Lumia cihazlara ayriyetten Cyan güncellemesi gelecek bu kadar. HTC’ler güncelleme alacak! Yorumu onaylayın yeter artık insanlar tereddüte düşüyor.

  32. SDN Okuru dedi ki:

    kesin bir tarih yok ortada ama bu ay içinde gelmesi bekleniyor

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Htc kim ki zaten

" Windows Phone 8.1 Güncellemesi Başladı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Windows Phone 8.1 Güncellemesi Başladı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Windows Phone 8.1 Güncellemesi Başladı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "