Windows Vista Sidebar


15 Eylül 2005 Perşembe 14:00
Windows Vista Sidebar

Yeni işletim sisteminin en çok beklenen özelliklerinden biri de Sidebar idi. Bu çubuk ile işlemlerinizi daha kolay gerçekleştirmenin yanı sıra bilgisayarınıza daha da hakim olabileceksiniz. Bu işlevselliğin yanı sıra Windows kullanıcılarının “Bundan neden bizde yok?” dediği MAC işletim sistemindeki çubuğun da özlemi, biraz olsun giderilmiş olacak.

Lafı fazla uzatmadan sizi ekran görüntüleri ile başbaşa bırakıyoruz;

Windows Vista Sidebar







Not: Resimler Microsoft tarafından hazırlanmıştır.

SDN




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

27 yorum - “Windows Vista Sidebar”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    cok berbart beyler emege saglık

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    arkadaşlar herşey güzel ama nerden indirecez bu yeni vistayı resmini koymakla olmuyo bide gerçektten boş bu işler ps yi yormaktan bişe deyil her orijinel olmayan bi pırogram yüklediyin de ps hep geri gider boşverin bu işleri hayatın zevkinim çıkartın işniz yokmu sizin yok visitaymış yok efendim bimlembeymiş …

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    XP kullananlar lütfen Transfarmation 6.0 veya inspirat kullanmayın. Kurmayın bilgisayar ne olursa olsun yavaşlama gösterir..!!!

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Çok güzel vallaha

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Ya bunu nereden indırecez arkadaslar ??

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    TunaYMuraT

    Sidebarı kurduğunuz zaman eğer windowsu her başlattığınızda otomatik olarak çalışmasını istiyorsanız, kurduktan sonraki kısayolunu ”BAŞLAT/Tüm Programlar/Başlangıç” sekmesine sürüklemeniz yeterlidir..

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    side barı nasıl etkinleştircez

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Arkadaşlar lütfen yazdıklarımıza dikkat edelim dil açısından. Gerçekten sanki ilkokul çocuklarının yazdığı cümleleri okudum. Vista güzel ancak güvenlik açıkları çok bu nedenle bir çok güncelleştirme paketi çıkaracağa benziyor.

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Berbat :)))) şaka şaka

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    çok güzel ben indir ama burdan değil ama edinirseniz işinizi görür yapanlara teşekkür edrim

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    Fikir verici sunumunuz için teşekkürler

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Ben windows vista yükle istiyorum

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    çok süper ya ben hastsı oldum walla türkiyeye daha gelmemiş diolar ben gelse alçam zaten sadece şuan RC6 kullanıyom ama bişi sorcam sahiden vista son mu ya
    ???

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    takdir ediyorum saygılar emeğinize sağlık

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Tek kelimeyle sssssüüüüüpppppeeeeerrrrr

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    helal olsun be kardeşım sıze.

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Bende betası var beta olmasına rağmen süpet tekkelime adamlar süper yapıyo kardeşim yaw

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    P2P ağlarında ve bazı ücretli ftp alanlarında (easynews gibi)

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Vista’yı nereden bulabilirizz ve nereden indiririz?

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Şu anda el altından bulabilirsin sadece. Easynews hesabın varsa son sürümünü ordan çekebilirsin.

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Arkadaşlar VİSTA SİDE BAR’I aradım 544 kb. buldum sizin sözünü ettiğiniz 5gb. versiyonu nerede bulabilirim acaba… yardım edersrniz sevinirim teşekkürler

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    :roll

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    AMD64 2800+ ve 1,5GB Ram var. Bu yeterli gelir umarım … Ama gerçekten inanılmz yer kaplıyomuş, beni aydınlattığın için teşekkürler dostum…

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Valla World of Warcraft bile daha iyi bir arayüze sahip hem de hiç emek sarfetmeden! Sebebi ise istediğiniz gibi değiştirebilmeniz, değiştirince bozulmaması, arayüzleri yapmanın kolay olması…
    Dream of customization…

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    silver_lake, Windows Vista işletim sistemi, sabit diskte 5 GB yer kaplıyor. Minimum hafıza için ise en az 512 MB gerekiyor. 1 GB RAM, ideal olabilir.

    Bahsi geçen terabayte’ı Windows XP için kullanılan 300 GB’lık disk olarak düşün sadece.

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    ben XP nin arayüzünü gerçekten beğeniyordum ama MAC lerin OS arayüzüne hayran kalmadım dersem de yalan olur. umarım bu hayranlık Vista ile biter. Ama merak ettik ne kadar sistem kaynağı yiyeceği. eğer yannış hatırlamıyorsam bill gates baba biz Vista yı 1 terabyte lık diskler için tasarladık filan demişti. ben dırek battım hala 80GB de takılıp kaldım 😛

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    Şöyle birşey söz konusu: sene 2005. Vista çıkışı ise senelerden 2006. 64kb ile aya roket yollayabilmişiz ancak senelerdir megabytelara rağmen düzgün bir arayüze sahip bir işletim sistemi görmemişiz biz PC kullanıcıları… Fizik motorlarının yüzlerce obje etkileşimini ve çeşitli yüzeylerdeki ışık yansımasını hesapladığı devire gelmişiz ancak 10 senedir aynı arayüz yapısını kullanıyoruz. Şahsen yemedim, geç gelen yeniliklerine shift+delete çekebilirler zira bu bünye yeni özellik gibi tanıtılan bu özelliklerin eksikliğini senelerdir hissediyor, vurguluyor hatta bağırarak söylüyor. Pimp my user interface! Heh.

" Windows Vista Sidebar konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Windows Vista Sidebar ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Windows Vista Sidebar ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Samsung Galaxy S20 FE satın almak için 5 sebep! Samsung Galaxy S20 FE satın almak için 5 sebep!
  2. 2 11 yaşındaki teknoloji editörünün çantasında ne var? 11 yaşındaki teknoloji editörünün çantasında ne var?
  3. 3 SDN ofisi olarak Karadeniz'i turladık! SDN ofisi olarak Karadeniz'i turladık!
  4. 4 Bedava kahve getiren uygulamalar Bedava kahve getiren uygulamalar
  5. 5 iPhone 12 Pro kutusundan çıkıyor (Video) iPhone 12 Pro kutusundan çıkıyor (Video)
  6. 6 Kojima yeni oyunu için harekete geçti Kojima yeni oyunu için harekete geçti
  7. 7 Buraların kralı neden Samsung? Buraların kralı neden Samsung?
  8. 8 Yok böyle monitör! LG Ultragear 27GN950 inceleme Yok böyle monitör! LG Ultragear 27GN950 inceleme
  9. 9 Yılların iOS efsanesini Android ile bitirdik! Yılların iOS efsanesini Android ile bitirdik!
  10. 10 Huawei Mate 40 serisi tanıtıldı! İşte detaylar Huawei Mate 40 serisi tanıtıldı! İşte detaylar