Okunma

Yeni GTA 5 geliyor


28 Nisan 2018 Cumartesi 18:35
Yeni GTA 5 geliyor

Rockstar Games 5 yıl sonrasında GTA 5 için yeni bir versiyon yayınladı. Yeni versiyon GTA Online için yapıldı. Belli başlı DLC çeşitlerini ve oyunun son sürümünü içeren bu paket, büyük bir ilgi uyandırdı. Yeni GTA 5 oyunu için büyük bir gelişme olan bu sürüm, oyunculara ekonomik bir alışveriş yapma olanağı sunuyor!

Grand Theft Auto 5 yeni sürüm ile bizlere 2 şey sunacak. İlk olarak bu paketi satın aldığınızda size oyunun en güncel sürümü ve güncelleme garantisi sunulacak. Sonrasında Criminal Enterprises Starter Pack adlı eklentilerde size sunulacak.

Grand Theft Auto 5 için iyi bir başlangıç yapmak istiyorsanız; bu yeni sürüne odaklanabilirsiniz. Paket sıfırdan alacaklar için 85 dolar gibi bir fiyata satılacak. Eğer önceden Grand Theft Auto 5’e sahipseniz; bu pakete geçebilmek için 40 dolar ödemeniz gerekecek.

Yeni GTA 5 sürümde bize neler sunacak?

Gta 5 yeni sürümüyle birlikte bizlere yeni silahlar, araçlar ve yaşam alanları sunacak. Geliştirilmeye açık bir paket olduğu bilgisini de verelim. Grand Theft Auto 5‘in yeni sürümü satın alındığında Online platformunda harcanmak üzere 1.000.000 dolar hesabınıza tanımlanıyor. Sizlerinde tahmin edeceği üzere Grand Theft Auto 5 Online ortamı için, iyi bir para!

GTA 5

GTA 5 yenilendi!

Criminal Enterprises Starter Pack bünyesinde birçok oyun içi alım hakkı sunuluyor. 10 araba ile birlikte gelen bu DLC şu anda Steam üzerinde 133,90 TL.

Yine bu ek paketleri bünyesinde 6 adet yaşam alanı bulunduruyor. Garaj, ofis, konut ve fabrikanın yer aldığı bu standartlar oldukça iç açıcı. Son olarak bu DLC içeriğinde oyunculara yeni dövme, kıyafet ve silah seçenekleri sunuluyor.

Kısacası bu yeni sürüm ile Grand Theft Auto 5 oyununa dair hemen her türlü ihtiyacınızı görebileceğiniz bir pakete sahip olacaksınız. Paketin Online odaklı olmasının sebebi ise oyuncu trafiğinin tam zamanlı olarak Online platformunda yer alıyor olması.

:: Grand Theft Auto 5 yeni sürümü hakkında ne düşünüyorsunuz?




Yorum yazın

19 yorum - “Yeni GTA 5 geliyor”

  1. Adil efe dedi ki:

    Gta 5 Te görevler bitince oyun sıkıcı oluyor gta 6 pls

  2. Garez Darktonk Song dedi ki:

    GTA5 alamıyacak çulsuzlar utanmadan çöp demiş ya…

  3. Ertan dedi ki:

    Zaten garajlarım arabayla dolu para gani bende 1336 lvl.m bu pakettin ne gibi güncellemeye gideceğini tam anlayamadim ama desteğini sanmam. zaten herseye sahibim.. baska yerlerde doc diye oynayanlar manyak arabalara biniyorlar gerçek hayattakiyle aynı üst sınıf spor araçlar olsa belki değerdi. artik yenilenmesi gerekiyo doyduk gta5e gta6yi bekliyorum

  4. Sinan gün dedi ki:

    GTA 5 TE TEK KÖTÜ OLAN BMW MERCEDES HONDA KOYMAMIŞLAR DAHASI TÜRKİYE ARABASI HİÇ YOK O YÜZDEN OYNAMIYORUM 280 TL VERDİM ALDIM AMA OYNAMIYORUM BUNU UNUTMAYIN Kİ TÜRKİYE Bİ ŞEYSİNİ KOYMA SANIZ KAYBEDEN SİZ OLURSUNUZ KOYUN Kİ KAZANIN KISKANMAYIN KOYUN BİZİM BİŞEY DEDİĞİMİZ YOK YOKSA TÜRKİYE ESKİ TÜRKİYE DEYİL KENDİSİ OYUN ÜRETİR YAPAR

  5. Tuğkan Engin dedi ki:

    Criminal paketinde zaten 10.000.000 veriliyor. Ve 35 adet araba yanlış bilgi vermeseniz ?

  6. Kaan dedi ki:

    Verilen para değerini yanlış yazmışsınız 1.000.000$ değil 10.000.000$ olacak fakat yine de criminal enterprise alınmak için çok pahalı onun yerine oyun indirime düştüğü zaman shark card ile birlikte almak

  7. Kaan dedi ki:

    Verilen para değerini yanlış yazmışsınız 1.000.000$ değil 10.000.000$ olacak fakat yine de criminal enterprise alınmak için çok pahalı onun yerine oyun indirime düştüğü zaman shark card ile birlikte almak

  8. Mahmut Tuncer dedi ki:

    Yeni surum falan degil, sadece starter pack. Hackerlara goz yumup, durustleri sögüslemek icin

  9. Geta dedi ki:

    Gta 4 daha eglenceli bence gta 5 de neymiş

  10. Ömer dedi ki:

    GTA san Andreas ı tercih ederim

  11. Remzi dedi ki:

    Almayin beyler Criminal Enterprice Pack ile gelen Araclari satamiyorsunuz. Buna vereceginiz Para ile Normal GTA5 ve Shark Card alin daha karli cikarsiniz.

  12. buttercup dedi ki:

    gercekten cop bir oyun almaya degmez

  13. Anonim dedi ki:

    Mobil test

  14. Utku dedi ki:

    Gta 4 bir başkaydı be. Bu oyunda ne dinamik var ne başka birşey

  15. Hakan dedi ki:

    Gta 5 çöp çok boktan bi oyun. Gta 4 daha iyiydi daha kaliteliydi oynamak daha zevkli..

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Karşımıza çıktı zaten. Premium online edition şu an steam üzerinde aktif alınabilir.

  17. Sekolojik dedi ki:

    Ayni oyunu isitip isitip önümüze seriyorlar. Hikayelere yeni eklenti gelmeyecek ise ve sadece online oyun icin ise geeeeeec. Para tuzagi baska bisey degil.

  18. Mnsncls dedi ki:

    1.000.000$ hiçte iyi bir para değil. Bir Supersport araba alıpta modifiye etmeye yetmiyecek bir para. He paketin avantajı bence tüm güllemeleri barındırdığı için ilk kurulumda güncelleme yapmaktan kurtarır sonuçta 18 gb falan uptade yapıyor kurulumdan sonra. Tabi yeni başlayanlar için 1.000.000$ çerez gibi olsada iş görür. Zaten 2 sene sonra yenisi çıkacak olan bir oyuna bu kadar vermek saçma al eskisi 2 el daha ucuza.

  19. tamibucuc@air2token.com dedi ki:

    ÇÖP.

" Yeni GTA 5 geliyor konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Yeni GTA 5 geliyor ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Yeni GTA 5 geliyor ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "