YouTube Hack Edildi mi?


11 Ocak 2007 Perşembe 14:00
ABONE OL
YouTube Hack Edildi mi?

Youtube, bilgisayar korsanlarının listesindeki sitelerin üst sıralarında yer alıyor. Durum böyle olunca saldırıların ardı arkası kesilmiyor. Ancak Google‘a
satılmasından sonra bu konuda oldukça tecrübeli olan Google‘ın kanatları altında
daha da güvenli hale gelen YouTube’a son günlerde bir şeyler oluyor.


İnternet sayfalarında görmek istemediğimiz karelerden.

Ya YouTube olmazsa!
Video sahipleri, videolarını düzenlemek istedikleri zaman çok basit sunucu
hataları ile karşılaşıyor ve site, sık sık offline olarak kullanıcılardan özür
diliyor. Servislerin kesilmesi demek, YouTube videolarını kullanarak yayın yapan sitelerin
de offline olması anlamına geliyor.

Yeni servisler mi geliyor?
Bu kesintinin arkasında saldırılar olduğunu
düşünenlerin yanı sıra, YouTube‘un Google ile entegrasyonu ve yeni servislerinin
sisteme dahil edilmesi için yapılan çalışmalardan kaynaklandığını düşünenler
de az değil.

SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
40 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

site değişiyor yasak içeriğe önlem alıyorlarmış… (:

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

burada bir bilgi vermemişsiniz ki magazin haberi gibi olmuş.

Bu sorular bizde de var, peki sizde cevap var mı?

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Yaw bence bilinçli yapılıyo bunlar.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

youtube sitesine saçma sapan şeyler gönderen insanlar var. sadece 1 kere siteye göz attım ve içler acısı… sapık, psikolojisi bozuk insanlar kendilerini eğlendiriyor. mesela bir adam 360 km hızla giderken videoya kaydetmiş ve bunu göndermiş. Bir diğer videoda insanlar gamze özçelik olayını canlandırmış. Toplumun halini görüyorsunuz. bunları izleyen insanlar da mutlaka etkileneceklerdir. Bence bir an önce bu konuya el atılmalı…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

zirt birt, kardes adamlar belki duzenleme yapiyor kapatirlar kapatirlar, bunun arkasinda neden baska birsey ariyorsun hic anlamiyorum, haber yapmak icin baska birsey bulamadiniz gereksiz seylerle ugrasionuz.

Editör: Bilgilendirmek veya haberdar etmek ne zamandan beri gereksiz şey oldu. Böyle bir şey varsa bize bildirin, o zaman bu işi bırakırız.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

aaa!

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Youtupe google ait bir site google bu işi halleder

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

youtube çok güzel we gererkli bi sitee. ama çok ii korunduğuna eminimm ona biiiişiii olmazz ;););)

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

her zamanki gibi hecklenmıyen sıte kalmayacak…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

evet ben 6 ay sonra bhekırlıyacam saygılarımla.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

başka bir sıkıntı daha var, bir kullanıcı olarak tesbit ettiğim.
youtube, google’ın olduktan sonra ardı arkasası kesilmez spam mesajlar almaya başladım. youtube nin buna bir dur demesi lazım.

Enes

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bence youtube da teknik çalışmalar yapıyolar. biraz daha hızlanmış sanki..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Haberlerin kalitesi giderek düşüyor, bilişim sektörü haberleri yerine, magazin haberleri yayınlamaya başladığınızın farkındasınızdır umarım. Eski kaliteli SDN’i geri istiyoruz.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ne diyebilirim ki , yaw bu adamlar için yani hackerlar için uğraşacakları özel siteler yapsalar ve bu siteleri çökerttiklerinde, kendilerine sistem otomatik olarak “sen büyüksün baba” , “alemin kralısın baba” gibisinden tebriklerde bulunsa. belki tatmin olurlar. ayrıca en çok site hacklayan için de ufak bir para ve bir diğerine miami sahillerinde 1 haftalık tatil hediye etseler de insanların kullandığı sitelere dokunmasalar. iyi günler.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ben fazla üzülmem youtube olmazsa yüzde yüz yerli malı pikniktube var onu kullanırız :DD

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

youtubu kapatıp hackleyeni…..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

aslında ben kesinlikle youtube a güveniyorum. ancak hack ile uğraşanların yada bilg. mühendisi olanların bildiği gibi bu güven meselesi değil. özellikle rus ve hollandalı hacker ların youtube u rahat bırakacaklarını sanmıyorum. bence bir web sitenin fazla hite sahip olması pekde iyi değil. çünkü; hacker lar genellikle ünlü sitelere saldırı düzenliyor…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

açıkcası youtube’a neler olduğu beni pek ilgilendirmiyor ama sorunun devlet meselesi gibi lanse edilmesi beni güldürmekten öteye düşündürmeyede başladı. demek insanların boşa harcayacak bir sürü zamanı varmış…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

google’a bi sorsanız aslında daha iyi olacak. 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

youtube güsel site bence güsel deemek az gelir mükemmel aradığımız herşey orda youtube yi kötülüyenler pc’den internetten anlamayan insanlar yazan=murat

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ben mail attim güncelleme yapiliyor suan alt yapi tekrar düzenleniyor sonucta google yputube aldı ve daha sayfasinin seklini bile degiştirdi yakında yeni yüzle cikacak eminim…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

içerik filtreleme olayının geliştirilmesi gerektiğini düşünüyorum

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

İyi günler… Ben de Youtube’da Videolar ekleyemiyorum, her nedense bir türlü uzun zamandır diğer kullanıcılara mesaj gönderemiyorum. Ancak onların yorumlarına cevap yazabiliyorum. Mesajlar ise gitmiyor… Acaba neden?

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

boş ver yenisi çıkar

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

google işini bilir dert etmeyin siz

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

kimene be kardeşim ister batsın ister çıksın düşünecek o kadar şey varki youtube a gelene kadar 2007 2008 olur….

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

neden boyle oluyor acaba

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

abi bence temizlik yapıyolar..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

hackerler kendilerini tatmin için mi site hackliyolar sence? :)))

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bence çok gerekli çokk…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

sitenin adresi ***** olsa nasıl olur 😀 ve dili Türkçe olsa. Arkasından 6-12 ay sonra da vide yüklemek ücretli, yada videoyu sitenizde yayınlamak için bir api entegre edilerek aylık bir ücretle çalışsa google 🙂
Ne dersiniz…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bilgiyi de engeleyen ne çok ahm*k var bu dünyada

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

sansnsyon başka bişe değil!!!

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

kafaya takıp üzülecek o kadar çok şey varki…bu mudur yani…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bence bu yaklasim hicte akil alici digil neden kapatiliyormus bence samalik buradn yetkililere seleniyorum lutfen bu engel kalksin bunu bu yolla engelleyemezsiniz bir youtube gider bindene gelir bunu benim kadar siz sevgili bu ulkenin yurtaslarida biliyorsunuz lutfen bu engel kalksin luten bu yollu internet kullanicilarini bilinçlendirerek haledebilirsiniz

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

you tobe kapanması iyi oldu çünkü hergelen sokkta çektiği videoyu bile yayınlıyo insanalrın haberi yok bi bakmış you tobe de

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Bence hack lenmesi mantıklı sonuçta video yoluyla olsada youtube serverlarının içine girilebiliyor

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

youtubeyi aptallaş tırıyorum yakında benim olacak

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

keşke microsoftu hackleyebilsem !!

SDN Okuru
SDN Okuru
51 yıl önce

ne kadar güzel di izledik dinledik

" YouTube Hack Edildi mi? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere YouTube Hack Edildi mi? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda YouTube Hack Edildi mi? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Enfal Diner'in telefonuna baktık! Sürpriz hediyeli Enfal Diner'in telefonuna baktık! Sürpriz hediyeli
  2. 2 9 yıllık Samsung Corby inceleme! 9 yıllık Samsung Corby inceleme!
  3. 3 Windows'lu hava temizleyici Froumann N90SDS inceleme! Windows'lu hava temizleyici Froumann N90SDS inceleme!
  4. 4 1.500-2.500 TL arasında alınabilecek akıllı telefonlar! 1.500-2.500 TL arasında alınabilecek akıllı telefonlar!
  5. 5 Parasını hak ediyor mu? Nubia RedMagic TWS inceleme Parasını hak ediyor mu? Nubia RedMagic TWS inceleme
  6. 6 Ses çıkarmayan Logitech MK295 inceleme Ses çıkarmayan Logitech MK295 inceleme
  7. 7 Her telefonda internetsiz oynanabilen 5 oyun! Her telefonda internetsiz oynanabilen 5 oyun!
  8. 8 iPhone 6s'ten iPhone 12 Pro'ya geçince ne oldu? iPhone 6s'ten iPhone 12 Pro'ya geçince ne oldu?
  9. 9 İnternetçi abi Taylan Yıldız ile BMW i3s'te sohbet ettik İnternetçi abi Taylan Yıldız ile BMW i3s'te sohbet ettik
  10. 10 Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi! Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi!