Okunma

Youtube Tasarımı Güncellendi!


03 Ağustos 2015 Pazartesi 20:20
Youtube Tasarımı Güncellendi!

Aylık video izlenme sayısı 1 milyarı geride bırakan dev video paylaşım sitesi Youtube, Google çatısı altında geliştirilmeye devam ediyor.

Bir süre önce Youtube video oynatıcısı güncelleneceği söylentileri, gün itibariyle doğrudan Google’ın Google Plus üzerinden yaptığı açıklamayla beraber, aktif olarak hayata geçmiş oldu.

Yeni Youtube video oynatıcısının tasarım detayları!

Şaşırtıcı izlenme miktarına sahip olsada Youtube, yayınlanan raporlar ışığında hala kar edebilen seviyelere çıkamıyor. Bu duruma karşın Google, Youtube gelişim sürecine hız kesmeden devam etmekten çekinmiyor. Son olarak ise şeffaf bir video oynatıcı tasarımını hayata geçiren Google, bir bakıma da Android 5.0 Lollipop ile gelen Materyal Dizayn anlayışını, Youtube alanına da aktarmış oldu.

15-08/03/news_2-youtube-tasarimi-guncellendi-yeni-youtube-tasarimi-2015.jpg

Uzun yıllardır kullanımda olan siyah video barına kıyasla yenilenen video çubuğu, daha şeffaf bir yapı kazanmış. Bununla beraber video özelliklerini içeren sekme de, daha şeffaf ve kırmızı tonlarının vurgulandığı bir hale gelmiş. Bir süredir bazı kullanıcılar tarafından test edilen yeni tasarım çok hoş görünüyor.

15-08/03/news_1-youtube-tasarimi-guncellendi-yeni-youtube-tasarimi-2015.jpg

Öyle görünüyorki Google, materyal dizayn anlayışını hemen her bölümüde aktarmaya devam edecek. Son olarak Youtube Creators iOS uygulaması da materyal dizayn kapsamında güncelleme almıştı.

:: Yenilenen Youtube video oynatıcı güncellemesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce siyah temaya göre daha mı iyi ?




yazarEren Ertem

1997 yılında ilk bilgisayarı ile içine girdiği teknoloji dünyasına, Elektrik-Elektronik Mühendisliği ile devam ediyor. Ayrıca Bilim ve Teknoloji ile ilgili araştırma yapmak ve makaleler hazırlamak, başlıca uğraşları arasında yer alıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

49 yorum - “Youtube Tasarımı Güncellendi!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    videonun üzerine 2 kere sağ tıklayın ordan döngüyü aktif edebilirsiniz

  2. SDN Okuru dedi ki:

    kesinlikle beğenmedim eski haline geri döndür googleee

  3. SDN Okuru dedi ki:

    En azından oynatıcısı daha iyi çalışıyo eskiden ( belkide sadece bende öyle oluyodu) çözürlüğü değiştirince bazen video yüklenmiyodu.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    aynen biladerim dögüyü arıyom günlerdir SA:D:SAD:S:D

  5. SDN Okuru dedi ki:

    son 1 aydır böyle zaten :/

  6. SDN Okuru dedi ki:

    kesinlikle beklediğim tasarım!

  7. SDN Okuru dedi ki:

    daha sonra izle butonu tam ekran yaptıktan sonra çıkıyor o kötü olmuş

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Bu zaten testtube'dan beta olarak denenebiliyordu ki

  9. SDN Okuru dedi ki:

    ben XP kullanıorum bende degişiklik yok XD

  10. SDN Okuru dedi ki:

    nesi güzel olmuş lan hiç ama hiç beğenmedim değişiklik fikirlerini savunan birisi olsamda eskisi kesinlikle daha iyiydi ve alışmıştıkta

  11. SDN Okuru dedi ki:

    süper olmuş çok begendim 🙂

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel iş çıkarmışlar… 😀

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Ferre yuklense daha iyi

  14. SDN Okuru dedi ki:

    yenilik falan yok sadece ülkemize yeni geldi ben ayladır youtube böle kullanıyorum dns ayarları farklı benimki yani anlayacağınız ülkemize yeni gelmiş bu özellik 😀 😀 😀

  15. SDN Okuru dedi ki:

    yine olmamış tam ekran kullanımı berbat yazılar biraz daha küçük ve çıkan yazı barları en üstte bile olsa kapatılabilir olması şart

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Görünüm olarak güzel.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Bende Windows 10 u yeni kurmuştum ondan zannettim 🙂

  18. SDN Okuru dedi ki:

    eskisi dahaiyidi bundasadece donma efekti guzel:D

  19. SDN Okuru dedi ki:

    2 haftadır böyle siz nerde yaşıyonuz la 😀

  20. SDN Okuru dedi ki:

    bide döngü bulabilsek daha güzel olacak

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Zaten kullanıyorduk ki 🙂 bizim için yeni bir şey değildi. Chrome'da zaten vardı 🙂

  22. SDN Okuru dedi ki:

    yavruuuum turkiyeye yeni mi geldi? sevinsin kucuk kelebekler burda 8 aydir var

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Seksi

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Videonun ortasında donup duruyor. Google illa bir şeyi yaparken batıracak!

  25. mazruf dedi ki:

    Daha sonra izle listesine eklemek icin tam ekran yapilmasi kotu. Ayni kalmis bu ozellik. Veya kucuk ekranda var da ben goremedim.

  26. mehmetfurkan dedi ki:

    Bende gayet begendim. Radikal degisiklikler insanin gozune hos geliyor (:

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Kullanıyorduk zaten? Kalıcı olmuş sanırım.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Yeni versiyon baya kötü olmuş abone olduğum bir kanalı görmek için baya yol gitmek gerek

  29. SDN Okuru dedi ki:

    karga gak dedi onun haberini yapiyorsunuz birazcik kaliteli haberler bekliyor havadan sudan haber yapiyorsunuz

  30. SDN Okuru dedi ki:

    guzel olmus bence 🙂

  31. yerge dedi ki:

    Daha bir moderen olmus yahu niye begenmediniz

  32. mic check dedi ki:

    Iki kere sag tiklayinca donguyu aciyorduk ne diye kaldirdilar onu yav

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Bu değişikliği ben 2-3 gün önce görmüştüm zaten.

  34. SDN Okuru dedi ki:

    çok daha iyi oldu yer kaplasa da şeffaf olması iyi

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Eskisi daha iyiydi. Şimdi arayüz de kasmaya başladı :D.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    daha sonra izle unutulmuş

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Bence böyle daha güzel ve şık bir tasarım olmuş 🙂

  38. SDN Okuru dedi ki:

    her şey iyi güzel de daha sonra izle butonu nereye gitti ? tam erkan yapınca geliyor tek kendimi televizyondan youtube girmiş gibi hissediyorum

  39. SDN Okuru dedi ki:

    ben de kaç gündür böyle zaten

  40. SDN Okuru dedi ki:

    valla güzel olmuş böyle daha güzel olmuş….

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Yalnız 3 haftadır böyle, siz daha yeni mi 😀 😀

  42. SDN Okuru dedi ki:

    çok kötü olmuş 2000 li yılların tasarımı gb : /

  43. SDN Okuru dedi ki:

    bunu haber olarak vermeseniz hiç farketmeyecektik. :@

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Artık 2 kere sağ tıklayıp döngüyü işaretleyip otomatik replay yapamıyoruz çok kötü olmuş.

  45. SDN Okuru dedi ki:

    bana bu tasarım geleli 2 ay oldu

  46. Can-K. dedi ki:

    Berbat olmus.

  47. SDN Okuru dedi ki:

    șeffaf olmasi iyi olmuș

" Youtube Tasarımı Güncellendi! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Youtube Tasarımı Güncellendi! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Youtube Tasarımı Güncellendi! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "