150 TL’ye kendi elektriğimizi ürettik! (Video)


29 Mart 2020 Pazar 12:14
150 TL’ye kendi elektriğimizi ürettik! (Video)

İlginç ürünleri sizlerle paylaşmaya devam ediyoruz. Bu videomuzda da sizler için BİM’den aldığımız en ucuz solar aydınlatma sistemi ile karşınızdayız. İşte BİM solar aydınlatma sistemi inceleme!

Ucuz solar aydınlatma sistemi inceleme

BİM’den aldığımız solar aydınlatma sistemi birçok özelliği beraberinde getiriyor. Ancak aydınlatma yetenekleri ile karşımıza çıkıyor. Ürünü el feneri olarak da ampül ile aydınlatma için de kullanabiliyorsunuz.

Şimdi dilerseniz lafı daha fazla uzatmadan sizleri solar aydınlatma sistemi videomuzla baş başa bırakalım. İyi seyirler…

Ucuz solar panel neler sunuyor?

Asıl amacı aydınlatma olan solar aydınlatma sistemi, özellikle kamp yapmayı sevenlerin ihtiyaçlarına karşılık veriyor. Üstelik bunun için gerekli enerjiyi solar panel aracılığıyla güneşten karşılayabiliyorsunuz. Ancak güneşin olmadığı durumlarda isterseniz prize takarak da cihazın aküsünü şarj edebilirsiniz.

Gerek el feneri, gerek ampülleri ile birlikte doğada ışık ihtiyaçlarını karşılıyor. Bunun yanı sıra USB şarj çıkışına da yer verilmesi sayesinde telefon da şarj edebiliyor.

Ana cihazın üstündeki LED bildirim ışıkları ile birlikte akü dolum oranı gibi unsurları da takip edebiliyorsunuz.




yazarMert Can Orhan

2015 yılından beri yazıp çeken Mert Can, yazıları ve videolarıyla ShiftDelete.Net'te
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

27 yorum - “150 TL’ye kendi elektriğimizi ürettik! (Video)”

  1. Anonim dedi ki:

    itbar etmeyın artık su çın mallarına ucuz dıye alıyorsunuz aslında bı dunya para kaybedıyoruz ulus olarak

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Beş aldı ay sonra aynı verimliliği vermiyor yarı yarı ya tüşuyor gücü bende iki dane ver gecen yıl da almışdım bağ evinde kul bataryası iki yıl tayanmaz bir yıl zor dayanıyor iki kat taha küclüsünü yapsalar dahaiyi olur parası fazla olsun ama iyi olsun tlf nu bir kere zor tolfuruyor

    1. Anonim dedi ki:

      sen önce konuşmayı öğren tatava yapma

    2. Anonim dedi ki:

      Düzenlenmiş hali:
      5-6 ay sonra aynı verimliliği yok. Verimlilik yarı yarıya düşüyor. Bende iki tane var, geçen yıl bağ evine almıştım. Bataryası iki yıl dayanmaz, bir yıl zor dayanıyor. İki kat daha güçlüsünü yapsalar daha iyi olur. Parası fazla olsun ama iyisi olsun. Telefonu bir kere zor dolduruyor.

  3. Anonim dedi ki:

    Bunu şarj edeceğime laptopun bataryasını şarj edip USB’den çıngı alabilirim.

  4. Anonim dedi ki:

    Abi video iyi güzel 2-3 gün boyunca çekmişsiniz bir tane akşam ışık performansını koymamışsınız

  5. Anonim dedi ki:

    10000 lik bir powerbanki le sarj edeblirmisin iki tarafı usb girişli ile olan bir ara kablo ile bir denermisin

  6. Anonim dedi ki:

    iki yıl önce aldım. Kamplarda kullanıyorum. Çok işe yarıyor. Çadırın önüne havaya asıyorum. Baya aydınlatıyor. sabaha kadar 3 lamba yanıyor.

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Usb çıkışın 0.5A olması kötü yeni telefonları 3 günde şarj eder artık 🤣😂

  8. Anonim dedi ki:

    Batarya telefonun iki kati. Editorunuze onceden biraz bilgi verin. 4.000 mA olmasi telefon bataryasi ile ayni gucte oldugu anlamina gelmez.

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Top sahası kadar güneş paneli ancak tuvaleti aydınlatır. Güneş enerjisi balondur. Yeni para tuzağı dır.

    1. Anonim dedi ki:

      sağlam saçmalamışsın…

    2. Anonim dedi ki:

      cin mali alirsan oyle olur, alman veya amerikan mali alirsan 1 futbol sahasi buyuklugunde ile koca bir koye elektrik verirsin.

  10. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bunu iki yıl kullan anca 150 tl tasarruf yaparsın. Sonra zaten bozulur bişey olur yani. Değmez.

    1. Anonim dedi ki:

      KARDEŞ TASARRUF İÇİN DEĞİL, ELEKTRİK OLMAYAN YER İÇİN BU ALET. GRAM BEYİN YOK

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Sizdeki bu a101 ve bim sevdanız niye?

    1. Anonim dedi ki:

      Reyting 🙂 Google da aramalarda çıkma

    2. Anonim dedi ki:

      cunku bu gıbı cıhazlar ucuza sadece bıme ve a1o1 e gelıyor anlmıyor musun cıdden .. bım sevıcılıkle alkası yok adam olun amk

  12. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Çöp. Niye çöp açıklayayım. İki yıllık telefon şarjı ve lamba nın elektrik maliyeti zaten 150 tl olmaz. Bu tamamen fantezi.

    1. Anonim dedi ki:

      Dostum bunu zaten evde kendi elektriğini üret diye değil, dağ , yayla da kampta kullan diye yapmışlar.

  13. Anonim dedi ki:

    çöp

  14. Anonim dedi ki:

    Güneş panelleri ile zaten üretilmeyecek birşey yok. Maliyeti ise ne yapmak istediğinize göre değişir. Biz bu işi genelde hiç elektrik olmayan yaylalar gibi yerler için yapıyoruz zaten. Diğer bir seçenek de su tribünü ama onun için akar su gibi kısıtlayıcı faktör var. Ancak oda varsa tabi o şekilde de elektrik üretilebiliyor.

  15. Teknoloji Dostu dedi ki:

    150 tl ye 1 aylık fatura ödenir

  16. Anonim dedi ki:

    kullanışlı değil

  17. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Dostum paylaşım yaparken biraz da Bilgi edinip öyle yap paylaşımı. 6 V 4 A olan bir akü telefonlardaki 4 amberle bir değil. Onlar 3.7 V üzerinden çalışırken bu 6 V ile çalışıyor. Arada 2 katına yakın bir fark var. Ayrıca plastiğin dandiği olmaz. Ya granüldür ya da ince bir plastiktir. Daha bisürü şey. Öğren önce

  18. Sunny dedi ki:

    Eski olmasına rağmen iyiymiş .

  19. Anonim dedi ki:

    Marteniçkan güzelmiş.

" 150 TL’ye kendi elektriğimizi ürettik! (Video) konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere 150 TL’ye kendi elektriğimizi ürettik! (Video) ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda 150 TL’ye kendi elektriğimizi ürettik! (Video) ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "