3 gün sürecek Xiaomi indirimleri başladı (Video)


25 Ekim 2019 Cuma 12:07
3 gün sürecek Xiaomi indirimleri başladı (Video)

25 – 26 ve 27 Ekim tarihlerinde geçerli olacak, 3 gün sürecek Xiaomi indirimleri başladı! Evofone distribütörlüğündeki yetkili Mi Store mağazalarındaki indirimlerin detayı haberimizde.

Evofone, haftayı 2 farklı kampanya ile kapatıyor. Xiaomi satın almak isteyenler için 3 gün sürecek Xiaomi indirimleri başladı.

İndirimler Evofone distribütörlüğündeki yetkili Mi Store mağazalarından Forum İstanbul AVM Mi Store, Akasya AVM Mi Store, Vadiistanbul Mi Store ve Optimum AVM Mi Kiosk noktalarında ve Evofone.com.tr başta olmak üzere Evofone’un Hepsiburada, Trendyol, N11 ve GittiGidiyor online mağazalarında geçerli olacak.

Evofone’un tüm indirim duyurularını ise buradaki Instagram hesabından takip edebilirsiniz.

3 gün sürecek Xiaomi indirimleri başladı

Sizler için hazırladığımız videoda, 3 gün sürecek Xiaomi indirimleri hakkında tüm detayları aktarıyoruz. Ayrıca detayları, videonun altındaki açıklama metninden de takip edebilirsiniz. İyi seyirler…

3 gün sürecek Xiaomi indirimleri

Xiaomi Redmi Note 7 1.699 TL

Xiaomi Mi A3 64GB 1.999 TL Airdots hediye

Xiaomi Mi A3 128GB 2.199 TL Airdots hediye

Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB 3.999 TL Airdots Pro hediye

Xiaomi Mi 9T Pro 128 GB 4.299 TL Airdots Pro hediye

Xiaomi Mi 9T 64 GB  2.999 TL Airdots hediye

Xiaomi Mi 9 Lite 64 GB 2.799 TL Airdots hediye

Xiaomi Mi 9 Lite 128 GB 2.999 TL Airdots hediye




yazarTolga Cem Küçükyılmaz

ShiftDelete.Net Genel Yayın Yönetmeni ve teknoloji uzmanı Tolga Cem Küçükyılmaz, 10 senedir en yeni teknolojileri ve ürünleri, sizlere aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

23 yorum - “3 gün sürecek Xiaomi indirimleri başladı (Video)”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    İndirim falan yok, ama zaten sıkıntı yok çünkü bizde para da yok :)))

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne diyo la bu redmi note 7 yi 1400 e aldım

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Saka gibi. Mi A3 1400-1600 bandında satılıyor zaten. Bu nasıl indirim

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      nerden aldın

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Bunlar indirimli fiytlmi ben bir hafta önce gittim aynı fiyatti cogu

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    İndirim filan yok, yalan haber.

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Çok ucuzmuş bee ben 1250 TL ye aldım note 7 yi on numara

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    Evet adam salak ne aldığını bilmiyor. Töğbe estağfurullah. 2 gün önce mi9t 64gb 2699 du simdi 2999 olmuş. Yersen hikayesi sende yemişsin belliki

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Evofone den alınan ürünler farzedin ki bozuldu, ürünlerin abartmadan söyleyeceğim %90 ı kullanıcı hatası olarak geri dönüş yapıyorlar ve faiş fiyatlar ortaya çıkıyor… Bence buradan almaya hiç gerek yok 400-500 tl altına garantisiz direk yurt dışından gelen cihaz almak daha mantıklı..

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Milleti kandırmayın, nerede indirim? Piyasanın 200 TL altında garantili ürünler satiyorlar

      1. Ziyaretçi dedi ki:

        İndirim derken aslında indirim adi altında kulaklık veriyorlar bence çok iyi bir şey

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Bunlar indirimli fiyatmi suanda bi çok sitede bu yazilan fiyattan daha uygun zaten neresinde bunun indirim

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    note 7 1300 idi nasıl indirim bu😂

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    Redmi note 7 32 gb 1450 tl
    Redmi note 7 64 gb 1730 tl
    Airdots 160 tl
    Yani her türlü zarardasın 😉🤣🤣🤣

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Redmi note 7 32 gb 1450 tl
    Redmi note 7 64 gb 1730 tl
    Airdots 160 tl

    Yani her türlü zarardasın 😉🤣🤣🤣

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    Hepsiburada dan sipariş verecem hediyesi gözükmüyor?

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    3 gün sürecek bindirim yani

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Mi 9t ve airdots almak en mantıklısı gibi duruyor

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Senin ki 32gb lik dir. Bu bahsedilen 64 gblık

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Note 7 64gb 1715tl ye 10 gün önce aldım üstelik tutan rengi mavi😅😂😂

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    2 gün önce hepsiburada dan redmi note 7 yi 1475 tl ye aldım 🙂

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      🤣 🤣 🤣 🤣

    2. Ziyaretçi dedi ki:

      İthalatçı garantilidir

" 3 gün sürecek Xiaomi indirimleri başladı (Video) konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere 3 gün sürecek Xiaomi indirimleri başladı (Video) ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda 3 gün sürecek Xiaomi indirimleri başladı (Video) ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Kısa sürede nasıl 12 kilo verdim? - VLOG Kısa sürede nasıl 12 kilo verdim? - VLOG
  2. 2 C4U kulaklık inceleme - Fiyat performansı sevdik! C4U kulaklık inceleme - Fiyat performansı sevdik!
  3. 3 iPhone 12 Pro almak için kaç gün çalışmak gerekiyor? iPhone 12 Pro almak için kaç gün çalışmak gerekiyor?
  4. 4 JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi! JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi!
  5. 5 Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC
  6. 6 Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC
  7. 7 RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme! RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme!
  8. 8 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!
  9. 9 Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık! Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık!
  10. 10 Anker Nebula Apollo taşınabilir projeksiyon inceleme! Anker Nebula Apollo taşınabilir projeksiyon inceleme!