Okunma

Çift flaşlı Selfie telefonu: Meitu T9


03 Mart 2019 Pazar 13:44
Çift flaşlı Selfie telefonu: Meitu T9

Daha önce Samsung’un da kullandığı DualPixel teknolojisiyle ön plana çıkan Meitu T9, MWC 2019 fuar turumuz sırasında bir kez daha karşımıza çıktı. Oldukça ilginç tasarım hatlarına sahip olan bu cihaz, önde çift flaş ve üç selfie kamerasıyla dikkat çekiyor.

Selfie tutkunları için özel üretilen telefon: Meitu T9

MediaTek Helio X20 işlemci kullanan, 4 GB RAM ve 128 GB dahili depolama birimi ile gelen telefon, aslında donanım tarafında çok iddialı görünmese de, zaten bunun için geliştirilmiş bir cihaz değil. Ön kısımda yer alan 3 tane 12 Megapiksel DualPixel kamerası ve ikili flaş ile en iyi selfie fotoğrafları çekmenize katkıda bulunuyor.

Bunun dışında telefonun 5.2 inçlik AMOLED Full HD ekranı bulunuyor. Batarya tarafında ise 3.580 mAh’lık bir pil bizi karşılarken, Meitu T9 MEIOS 3.5 OS işletim sistemini kullanıyor.

İsterseniz sözü daha fazla uzatmayalım ve sizleri bu telefonu kullanan Ayano ile yaptığımız keyifli sohbet ile baş başa bırakalım. İyi seyirler!




yazarEmin Çıtak

Tamriel'in bağrından kopup gelen Emin, sıkı bir TES ve Dark Souls hayranıdır, tam bir oyun delisidir. Çok uzun zamandır oyun oynuyor, tam çözüm çekip, inceleme yazıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

30 yorum - “Çift flaşlı Selfie telefonu: Meitu T9”

  1. Anonim dedi ki:

    ya cok tatli kizmis, mincik mincik oynanir onun yanaklariyla oys

  2. Anonim dedi ki:

    İş telefonda değil hatunda bitiyor bence, şahsen ben o telefonun karşısına geçsem dağ ayısı gibi çıkarım. Ama maşallah ablamız meleklerin varlığını sorgulamaya çalışanlara tokat gibi cevap veriyor.

    1. Anonim dedi ki:

      ayılara hakaret etmeyin…lütfen hahahahuauaaa

  3. Anonim dedi ki:

    Bu arada şu konular hakikaten bazen karma karışık gözüküyor reklamlardan konu yazıları ve fontları kayıyor. Başka bilgisayardan deniyorum ondada aynı sorunu çözebilmiş değilim aynısını yaşayan arkadaş varsa yorumun altını bi yeşillendirsin.

    1. Anonim dedi ki:

      Slm
      reklam engelleyici kullanirsan bu sorunlari yasamazsiniz
      ADblock ve Ublock

      1. Anonim dedi ki:

        Yok bunların hiçbirini kullanmıyorum hatta mail üzerinden hakkı bey’e durumu bildirdim ekran görüntüsüyle dönüş yaparmısın demiş ama sorun yok bu seferde. Yani diğer haberlerlere girerken bir sıkıntı yaşanmıyor genelde yeni eklenilen bazı haberlerde ne haber resmi çıkıyor nede haber içeriği düzgün görüntüleniyor başka bir tarayıcıya geçtim şimdi bakalım ondada aynı şey yaşanacakmı yaşanmazsa benim tarayıcıda bir sıkıntı var demektir.

  4. Anonim dedi ki:

    O değilde yorumlara baktım yalnız değilmişim o rahatlattı biraz beni. Yani daha çok telefon değilde hatun konuşulmuş ülkemi seviyorum gerçekten insanlara karşı hoşgörü ve misafir perverliğimiz var kız azıcık olumlu mesaj verse ev arabayı üstüne yapacak kadar sahiplenmişlik duygumuz var.

  5. Anonim dedi ki:

    Abi asyalı kadınlara bayılıyorum ya, böyle fino köpeği gibi saatlerce oynayasım geliyor. Kötü bir amaçla yazmıyorum ha yani ayrı bir sempatiklikleri var bence.

  6. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bu kız türkiye’ye ne zaman gelir?

  7. Anonim dedi ki:

    Ta burdan gözümü aldı flaş
    Yalnız hatun deli değişim geçirmiş

  8. heyysanadiyom dedi ki:

    abla iyiymiş , kem közlere şiş mazallah

  9. Anonim dedi ki:

    ablamız güzelmiş allah nazardan saklasın

  10. SamCO dedi ki:

    baslik Meitu T9 videoda t8 yaziyor dogan gorunumlu sahin gibi

  11. SamCO dedi ki:

    abi merak ettigim bu videodan sonra yenge seni eve nasil kabul etti ? 🙂

    1. Anonim dedi ki:

      aynı şeyi bizde düşündük..yengemiz nasıl kabul etti..
      çocuk bubaaa çim o kadin..!
      diye sormuştur..

  12. Anonim dedi ki:

    bu uzak doğulular da garip birbirlerini kopyalıyorlar meitu nedir. öz meitu has meitu :))

  13. Anonim dedi ki:

    bu uzak doğulular da garip birbirlerini kopyalıyorlar meitu nedir. öz meitu has meitu :))

  14. Anonim dedi ki:

    bu uzak doğulular da garip birbirlerini kopyalıyorlar meitu nedir. öz meitu has meitu :))

  15. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Arka kamara tasarımı neden Motorola çakmasi?

  16. Anonim dedi ki:

    hahasdhahsdh reis nasıl düşüreceğini biliyor.

  17. Teknoloji Dostu dedi ki:

    nur yuzlu emperyalist japon gacisi.

    1. Anonim dedi ki:

      😂😂😂

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ayono

  19. Anonim dedi ki:

    hatunda iyimiş ha 😀

  20. Teknoloji Dostu dedi ki:

    kızın instasını bilen??

  21. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Meitu bahane ayano şahane 🙂 şaka bir yana ilginç bi cihazmış.

  22. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Abii kız heralde telefonu kıskandı senden baksana

  23. 2rgut31 dedi ki:

    Ya telefone supermis ya ama kiz da guzel hakkini vermek gerekir…

  24. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Türkiye ne zaman gelir bilgisi olan

    1. Anonim dedi ki:

      Kim? Kız mı?

" Çift flaşlı Selfie telefonu: Meitu T9 konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Çift flaşlı Selfie telefonu: Meitu T9 ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Çift flaşlı Selfie telefonu: Meitu T9 ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "