Crysis içinde hazırlanan bu özel sahnede fizik motoru hızlandırıcısının
mahareti gözleri önüne seriliyor. 3.000 varilin patlaması, düşmesi ve
sonrasında meydana gelecek hareketlerin hesaplanması için işlemci ve
ekran kartı üzerindeki yükü paylaşan işlem ünitesi, çok daha gerçekçi
oyunların ortaya çıkmasında rol oynuyor. Çok yakında, fizik
hızlandırıcılarının (PhysX) oyunlar üzerindeki etkisi ile ilgili SDN tarafından
hazırlanmakta olan videoyu paylaşacağız. Öncesinde, sizi Crysis ve
3.000 varil ile baş başa bırakalım.
mahareti gözleri önüne seriliyor. 3.000 varilin patlaması, düşmesi ve
sonrasında meydana gelecek hareketlerin hesaplanması için işlemci ve
ekran kartı üzerindeki yükü paylaşan işlem ünitesi, çok daha gerçekçi
oyunların ortaya çıkmasında rol oynuyor. Çok yakında, fizik
hızlandırıcılarının (PhysX) oyunlar üzerindeki etkisi ile ilgili SDN tarafından
hazırlanmakta olan videoyu paylaşacağız. Öncesinde, sizi Crysis ve
3.000 varil ile baş başa bırakalım.
İzleyin
SDN – http://shiftdelete.net
Ne Düşünüyorsunuz?
patlamalar çok gerçekçi…
Doğru düzgün patlama göstermiyor ki…
Mükemmel bişey bu yav !!!
işi bilenler için bu görüntüler hiç birşey ifade etmiyor doğmamış bebek
Efet zaten yazıyor 2 saniyeden fazla bakamıyorum patlamaya diye. Keşke Daha uzaktan patlatıp öyle gösterseydi.
bunlar ne ya varillerden şekil filan yapmışlar ben anlamadım olayı.
manyak patlamış yaw
Teknolojinin bu noktasindan sonra pek sasirtici degil.. En fazla ne olabilir ki? Hayalinizde ne var? Bana gore en fazla gercek zamanli grafikler gorebiliriz .. daha otesi yok.