4Shared ile Ücretsiz 1024 MB


25 Ağustos 2006 Cuma 13:00
4Shared ile Ücretsiz 1024 MB

Internet üzerindeki dosya paylaşım siteleri arasındaki rekabet aldı başını
gidiyor. Bunlardan biri tüm ilgimizi üzerine çekmeyi başardı. Kendi aramızda
"Süpermiş bu" gibi cümleler sarf etmeye başlayınca biz de karar verdik
ve siteyi sizin için inceledik. 4shared.com‘dan bahsediyoruz. siteye birkaç saniye içerisinde üye olarak (e-posta onayı bile gerekmiyor) 1024 MB’lık
ücretsiz alanınızı kullanmaya başlayabiliyorsunuz. Yüklediğiniz dosyalara istediğiniz
yerden ulaşabiliyor ve dilediğiniz kişi ile paylaşabiliyorsunuz.


Internet uzerindeki dosyalarınız arasında kaybolmayın.

4Shared.com
İstediğiniz gibi kontrol edebileceğiniz internette veri depolama ve paylaşma
alanı olan 4Shared.com‘u çok kullanışlı bir sistem ile hazırlanmış olduğunu
gördük. İsterseniz klasörlerinizi paylaşıma açıp arkadaşlarınızın o klasördeki
dosyaları indirmesini ya da bir dosya, müzik, resim vb. verilerin yüklemesini
sağlayabilirsiniz.

Birçok paylaşım sitelerinde dosyalarınızı kontrol etmek çok
zordur. Hatta bazı paylaşım sitelerinde paylaştığınız verilerinizi sonradan
silmek isteyebilirsiniz ama silemezsiniz. 4Shared.com‘da ise böyle bir şey yok.

Size verilen alanı sanki kendi bilgisayarınızdaki disk gibi yönetebiliyorsunuz.
Kaydediyor, dosyalarınızın yerini değiştirebiliyor, klasörler oluşturup daha
düzenli bir biçimde dosyalarınızı internette saklayabiliyor, klasörlerinizi
paylaşıma açarken sınırlama getirebiliyorsunuz.

Videoyu izleyin

4shared.com‘a üye olmak, kendi alanınızı açmak, klasörlerinizi oluşturup işlemler
yapabilmek gibi temel uygulamaların yanı sıra detayların ve ipuçlarının da anlatıldığı
flash videoyu izleyebilirsiniz.

:: Flash videoyu izlemek için buraya tıklayın.

4Shared.com özellikleri

:: Alan: 1024 MB
::

Max dosya boyutu: 50 MB
::

Download limiti: Yok
::

Upload limiti: Yok
::

Yaşam süresi: 30 Gün
::

Not: 30 gün boyunca hiçbir işlem yapılmadığınız taktirde üyeliğiniz iptal oluyor
ve tüm verileriniz siliniyor. Daha fazla imkandan faydalanmak istiyorsanız ücretli
üye olabilirsiniz.

Güncelleme: 30 Ocak 2007

Bilgi için: 4shared.com
Hazırlayan
:

Volkan Taş (SDN Animasyon Editörü)
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
37 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Ben buraya daha önceden üye olmustum suan üyeliğim 1Gb’lık veri alanım oldugunu gösteriyo 500Mb ile başladım ama suan 1Gb yeni üyelerede direk veriliyo mu yoksa 500Mb’den sonra yükseliyo mu bilemiyorum denemdim.

haberiniz olsun bende 1Gb umarım yeni üyelerede veriyolardır :grin

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Sitenizi cok beğendim böyle bir imkanı bize sundugunuz icin size cok teşekur ediyorum..veysel

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Arkadaşlar 4Shared’taki değişiklikler şöyle:

Alan: 500 MB > 1 GB
Max Dosya Boyutu: 25 MB > 50 MB

Güle güle kullanın…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Filelodge var ben onu kullanıyorum 7/24 saat upload ettiğiniz dosyalara her yerden ulaşabiliyosunuz. Bence filelodge daha güzel ama bu siteyi de alternatif olarak kullanabilirsiniz…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bende Filelodge’i kullanıyorum ama şu anda site açılmıyor aslına bakarsanız 4Shared’i öğrenmem açısından fena olmadı aktarım için ssaolun Abdulsamed

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

yeni üye olanlara 1gb veriliyor
8)

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

sitemin adını nasıl ögrenicem :roll

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Çok sağolun baya işime yaradı.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bilgi için teşekkür ve saygılar..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

yeni üyelere direk veriyolar 1 gb

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

arkadaşlar bu site açılmıyor .

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Firefox kullanıcıları indireceğiniz GSPACE eklentisi ile Firefox üzerinde Gmail tarafından size ayrılan 2 GB’lık alanı kullanabiliyorsunuz o daha iyi bence.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

arkadaşlar ben yeni üye ***** 1 GB olarak weriyo bu da güsel bi şi.. :grin

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

gerçekten kendi hard diskin gibi..biraz sabır gerekiyor kullanım açısından ağır kalıyor..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

yok aktrdeşim internetin hızına göre sabır gerektiriyor 1 gb olması başka güzelçok beendim saolun

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ŞUAN ALANI İSE 1024 MB OLMUŞ DAHA DA İYİ….

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

çok hoş oldu bu yaa:)!!

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

çoktandır arıyordum. tşekkürler. 1 GB

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Abi bu siteye nasıl üye olunuyor ya bir el atın şu işe.

Editör: Animasyonu izleyiniz.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Arkadaşım ana sayfada mail adresini girip kendine bir şifre belirliyon onayladıktan sonra direkt sisteme giriyorsun.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ya biri yardım etsin siteden nasıl program indirilir plzzzz

Editör: Upload ettiğiniz dosyaya tıkladığınız zaman karşınıza gelen pencerede download linkini göreceksiniz. O linki kullanarak download edebilirsiniz. Tabi bunu bir arkadaşınıza download ettirmek istediğiğiniz zamanda kullanabilirsiniz. Diğer bir yol; dosyanın en sağında bulunan download simgesine tıklayarak download edebilirsiniz.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

ne işimize yarar bu sıte tam olarak.. yardımcı olursanır sevınırım..

Editör: Dosyalarınızı internet üzerinde saklayabilir ve istediğiniz her an arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

bence ***** diye bir sistem var o dasa iyiben onu kullanıyorum. herseferinde 10 mb veri yükleyip
linkini istediğin kişiye dağıtabiliyorsun.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

yaa kardes ben yapamadım 2.30 saat bekledim int cafede bir dosya atacaktım %99 da hata werdi error 50 Mb falan yazıyor büyük dosyaları upload etmiyor üyeyim 1024 mb yerim war ama daha 350 mb dosya upload etmiyor nasıl iş :S

Editör: Bir dosyanın en fazla boyutu 50 MB olabilir. Yükleyememe sebebiniz bu sınırlamadan kaynaklanıyor.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

valla iyide en son cıkardıgınız bu program vardı hanı bı pc den oburkune
ekran gıdıodu peki onun dowland nerden ındırıcez programda solemıstınız ama tutamamdım aklım da onun ıcın tolga aıden rıca etsem onun bana dowland ını atarmı:D msn nem şu

*****

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Yararlı bilgi paylasımınız için tesekkurler

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Bu tür şeyler nasıl yükleniyor??? :S

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Güzel olmuş sağol, bakalım indirebilecek miyiz 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Tanıtım için teşekkürler, bu tür paylaşımlarınızın ve tanıtımlarınız artması dileklerimle…

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Adamın kralsınız walla 😉

Ben de bu sekilde sade ve kullanıslı bi upload sitesi arıodum bide usenmeden nası yapıldıgını da anlatmıssınız

çok saolun ellerinize saglık 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Msn Space için burdan link alabiliyomuyuz? Gördüğüm kadarıyla alınmıyo..

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

arkadaşlar ben bi mp3 upload ettim ama arama yapınca çıkmıyo neden acaba bilen var mı?

SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

artık 5 Gb veriyorlar bilginize …

SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

iyide 1 ay sadece…

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

site berbat durumda ya onarım var yada hoplatmışlar

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

rast gele indirdim programı ne kadar iş görsede kullanmak istemiyorum bilgisayarımı eski halinde görmek beni daha mutlu edicek sanırım programı nasıl kaldırabilirim

SDN Okuru
SDN Okuru
7 yıl önce

yha arkadaşlar ben 4shared indirdim nasıl kaldıracağım bilmiyorum program files de filan yok yardım edin nolur :/

" 4Shared ile Ücretsiz 1024 MB konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere 4Shared ile Ücretsiz 1024 MB ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda 4Shared ile Ücretsiz 1024 MB ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 F1 kupasını basan 3D yazıcı kutusundan çıkıyor F1 kupasını basan 3D yazıcı kutusundan çıkıyor
  2. 2 Akıllı saatleri en uygun fiyata bulduk, liste oluşturduk! Akıllı saatleri en uygun fiyata bulduk, liste oluşturduk!
  3. 3 Clubhouse uygulamasını denedik Clubhouse uygulamasını denedik
  4. 4 Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi
  5. 5 Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık! Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık!
  6. 6 Samsung'un en iyisi: Galaxy Buds Pro kutu açılışı Samsung'un en iyisi: Galaxy Buds Pro kutu açılışı
  7. 7 Yeni kanalımız: Android kullanıcılarına merhaba! Yeni kanalımız: Android kullanıcılarına merhaba!
  8. 8 İyi ses için paraya kıydık: Saramonic Blink 500 Pro B2 İyi ses için paraya kıydık: Saramonic Blink 500 Pro B2
  9. 9 M1 işlemcili MacBook Air kutusundan çıkıyor M1 işlemcili MacBook Air kutusundan çıkıyor
  10. 10 Logitech M190 mouse inceleme Logitech M190 mouse inceleme