Okunma

Alarm Uygulaması Uykunuzu Ölçecek


14 Haziran 2016 Salı 14:00
Alarm Uygulaması Uykunuzu Ölçecek

Dün gerçekleşen lansmanda iOS 10 için harika yeni özellikler tanıtıldı. Önümüzdeki günlerde de günde iOS 10’dan düşmeyecek gibi görünüyor. iOS 10’un getirdiği yeniliklerden biri de Saat uygulamasının artık uyku analizi de yapıyor oluşu.

Hiç erken kalkamayanlara

Kaliteli uyku, modern hayat süren insanların en çok ihtiyacı olan şey. Sürekli kendinize “şu kadar saat uyuyacağım, erken kalkacağım” gibi sözler verip tutamamaktan yoruldunuz mu? O zaman sizi Apple’ın iOS 10’a koyduğu Bedtime “Uyku Zamanı” özelliğiyle tanıştıralım.

Piyasada uyku analizi yapan birçok uygulama var, farkındayız. Bedtime’ın bunlardan farkını merak ediyorsanız, hiçbir farkı yok, aslında çok da basit bir özellik. Özellik kısaca size, kalkmak istediğiniz saate göre kaçta yatmanız gerektiğini alarm ile bildiriyor.

16-06/14/wake-alarm-ios-10.jpg

Uyku düzeninizi ayarlayın

Karışık mı geldi? Şöyle söyleyelim: Örneğin sabah 06.30’da kalkmak istiyorsunuz ve 7 saatlik bir uyku sizin ihtiyacınızı karşılıyor. Bunun için 23.30’da yatmanız gerekiyor. Bedtime özelliği, size 23.30’da bir alarm vererek yatmanız gerektiğini hatırlatıyor. İşte bu kadar basit, ama çok kullanılacak gibi görünüyor.

iOS 10’un ilk betasında görünen bu özellik, iOS 10’un final sürümünde de karşımıza çıkacak. iOS 10’un final sürümü, Apple’ın yeni nesil amiral gemisi telefon modelleriyle birlikte önümüzdeki sonbahar aylarında sunulacak.

:: Bedtime özelliğini nasıl buldunuz?




yazarMehmet Arslan

Bilgisayar oyunlarına ayrı bir merakı olan Melik, teknoloji hakkında yazılar yazmayı çok seviyor. Melik’in yeni durağı ise ShiftDelete.net.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

13 yorum - “Alarm Uygulaması Uykunuzu Ölçecek”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Kız haberdwn hada çok ilgi çekiyor 🙂

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Sleep Cycle var. Çok kapsamlı bir uygulama.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung SHealth uygulamasının(Çok beğendiğim gayet kullanışlı ve işe yarar bir uygulamadır. ) içinde zaten var olan uyku özelliğinin alarm eklenmiş hali 🙂

  4. SDN Okuru dedi ki:

    aynen kardeş işsizlik! borç harç olmasa kafayı koyar koymaz bende uyurum 🙂

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Yatağa girünce uyusak zaten sorun yok. Borç harç sıkıntı işsizlik olmazsa bende kafamı koyar uyurum

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Uygulama indirmeme gerek kalmaz özellik iyi ama ios 10 un yuvarlak tasarımı çok kötü

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Kız güzelmiş 😀

  8. SDN Okuru dedi ki:

    İos 10 incelemesi ne zaman gelecek?

  9. SDN Okuru dedi ki:

    El kadar telefonunun ne yapmasını bekliyordunuz; akşamları uyumadan masaj falan mı ? bi ilerleyin bekleme olmasın 😀

  10. SDN Okuru dedi ki:

    benim için gerekli bir ***** 10da ince güzel ayrıntılar var. aynı mercedes gibi küçük ama iş***** aracın kontağını kapatınca silecekler çok hafif yukarı doğru ***** çalıştırırsan aşağı ***** silecek fitili yapışmaz/eskimez muaazzam şekilde ***** gibi küçük ama premimum olduğunu hissettiren ö***** diyenler kullanmasın zor değil.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Gereksiz ötesi

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Ulan uyku düzeni ayarlıcak diyince farklı bişey yapıyo sandım ben zaten bana kaç saat yettiğini biliyorum kaçta uyumam gerektiğinide hesaplayıp kurabilirim zor değil asıl sorun o saatte uyuyabilmek çok gereksiz olmuş

  13. SDN Okuru dedi ki:

    appl watch ile hareketlerini takip edip uyku analize de yapıyor olmalı

" Alarm Uygulaması Uykunuzu Ölçecek konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Alarm Uygulaması Uykunuzu Ölçecek ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Alarm Uygulaması Uykunuzu Ölçecek ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "