Okunma

Apple A7 Hakkında Söylentiler Başladı


26 Ağustos 2013 Pazartesi 06:30
Apple A7 Hakkında  Söylentiler Başladı

Apple’ın yeni iPhone modellerini tanıtacağı etkinliğe az bir zaman kala iddiaların ardı arkası kesilmiyor. Henüz resmi olarak doğrulanmasa da güvenilir kaynakların verdiği bilgiler 10 Eylül günü yeni iPhone modellerinin San Francisco’da tanıtılacağı yönünde.

Son dönemde sızıntı görsellerin artması ve yeni ürünler hakkında gelen bilgiler lansman tarihinin yaklaştığını doğrulayan kanıtlar olarak dikkat çekiyor. Son haberler ise iPhone 5S olarak adlandırılacağı iddia edilen yeni modelin donanımsal özellikleri ile ilgili.

Fox News’ten Clayton Morris attığı tweet ile takipçilerine yeni A7 işlemcilerin hali hazırda iPhone 5’de de  kullanılan A6 işlemcilerden yüzde 31 oranında daha hızlı olacağını iddia ediyor. Tabi bu hızın neye göre olduğu belirtilmemiş. Apple‘ın A7 işlemcisinde ARM‘ın 64 bit mimarisini kullanacağı da tartışılıyor. Fakat bu mimarinin 2014‘ün ortalarından önce çıkması neredeyse imkansız. O yüzden büyük ihtimalle A6 ile benzer özelliklerde fakat daha yüksek saat frekansı ve daha iyi grafik işlemcinin eklenmesi bekleniyor.

Bakalım Apple yeni cihazlarında hangi yeni donanımlara yer verecek?

:: Tablet ya da akıllı telefon tercihinizde işlemci ne kadar önemli? 

 




yazarAzim Köse

Ege Üniversitesi, Sinema TV Bölümü Yüksek Lisans mezunu olan Azim, 4 yıldır farklı mecralarda teknoloji hakkında haberler ve makaleler yazıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

29 yorum - “Apple A7 Hakkında Söylentiler Başladı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    2014 ortalarından önce gelmesi imkansız derken ? bırakın şu fandroidliği. diğer siteler bas bas gelicek diye bağırıyor bitek ***** sitesi imkansız olarak görüyor. zaten geçen senenin başından beri çalışmalar başlamıştı 64 bit için. ya adam gibi haber yapıp editörüm ben deyin yada fandroidlikten vazgeçin bu nedir ya! bu tayfanın başı tolga zaten. bi daha bu siteye girmicem android sitesi gibi oldu artık.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    altın renklimi…
    kıro dolu ülke yok satar o telefon

  3. SDN Okuru dedi ki:

    13mp kamera gelirse anında 5i kardeşime verip 5si kaparım:)A6 cip asırı hızlı zaten hıza doyduk biz:))

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Beyin:appele işci:samsng:)) o üretim hikayeside cok farklı.üretimini samsung kendi mühendisleriyle yapabilseydi kamıyob gibi telefon üretiyor olmazlardu hala:))

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Bu arada Samsung da 8 çekidekli diye çıkardığı i9000 modelinin grafik işlemcisini (PowerVR SGX 544MP3) apple ait olan grafik işlemci üreten Imagination Technologies firmasından aldı kendi ürettiği mali 400 serisi grafik işlemciler oyunlarda kastığı için herhalde. 🙂

  6. SDN Okuru dedi ki:

    son çıkacak işlemcileri samsung üretmeyecek TSMC üretecek samsung yaptığı yanlışların sonucu apple dan çok az iş alacak ilerleyen yıllarda. samsung üretecek diyenler için belirteyim.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    samsung bence fena değil. Kalitesi iyi yani

  8. SDN Okuru dedi ki:

    apple bitmiştir.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    apple’ın inşaatında çalışan amele = samsung

  10. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 26.08.2013 09:50
    imkansız diye birşey yok diyorsunda iphone 5 amiral gemisi olduğu halde kenarları soyuluyor normalden daha cabuk cizliyor önce adam gibi malzeme yapssın kücük ekranlı telefon yapıpta 2bin tl ye satacağına.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    hala işlemciyi samsung dan alıyor diyor. apple iphone u eskitti bu insanlar bi bitmedi ya. yahu okumanız mı yok okuduğunuzu mu anlamıyor musunuz? ya da harbiden cahil misiniz

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung uretiyor sadece anlamadiniz mi? Apple dizayn ediyor mimarisini. Hersey apple ait sadece uretimi samsung yapiyor!!!

  13. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 5 im olsa iphone 6 yı beklerdim çok büyük fark yok bence zaten kasa ve ekran büyüklüğü aynı

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Samsungçular yine bir havada 🙂 Bebeğim siz sadece fabrikanızda üretiyorsunuz biz tasasrlıyoruz 😉

  15. SDN Okuru dedi ki:

    designed by apple in california assembled in china, biz yaptık havalarına girmesinler diyen şakirlere selam olsun

  16. SDN Okuru dedi ki:

    sámungun ủetmesi kendileri buldugu anlamina gelmio o zmn telefonlat ayni olurdu gẻci bi ẩ sámung ayni yapiodu

  17. SDN Okuru dedi ki:

    İphone 5’ten 1 saniye daha hızlı ***** ios 7’de ciktigi icin bu sene bu kadar yenilik yeter çok bile 🙂

  18. SDN Okuru dedi ki:

    tasarım apple dan cipler samsung dan samsung apple ın istedigi sekilde cipleri uretirr

  19. SDN Okuru dedi ki:

    tasarım apple dan cipler samsung dan samsung apple ın istedigi sekilde cipleri uretirr

  20. SDN Okuru dedi ki:

    64bit mobilde devrim olur fakat işletim sistemi ve uygulumaları da 64bitte yazarlarsa!!!

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Nasıl olur da A7 işlemcisi A6 dan hızlı olur inanamıyorum. Şok oldum şuan

  22. artinda dedi ki:

    İphone 5 kullananlar için 5S’e geçmek için çok büyük bir yenilik beklememek lazım.

  23. memogoren dedi ki:

    İşlemciyi Samsung dan alıyor yine. Biz yaptık havalarına girmesinler hiç.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    İnş

  25. SDN Okuru dedi ki:

    sıktı be

  26. SDN Okuru dedi ki:

    uçacağız yaniii:))) bekliyorum bakalım 5 i satıp 5S alırız benim için hız çok önemli, dandroid gibi ağır olmamalı virüs makinası olmamalı 😉

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Eylül ayında pek çok yeni modeller tanıtılacak merakla bekliyoruz..

  28. SDN Okuru dedi ki:

    imkansız mı? Apple için imkansız diye bir şey yok. Olsaydı böyle başarılı olamazlardı zaten. İmkansız anca shamesungda olur.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Hepsi hizli zaten. Anlamiyorum farklarını

" Apple A7 Hakkında Söylentiler Başladı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Apple A7 Hakkında Söylentiler Başladı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Apple A7 Hakkında Söylentiler Başladı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "