Okunma

Apple’dan Bükülen iPhone Açıklaması


26 Eylül 2014 Cuma 13:30
Apple’dan Bükülen iPhone Açıklaması

Apple’ın yeni nesil akıllı telefonları iPhone 6 ve iPhone 6 Plus’ın piyasaya çıkmasından sadece birkaç gün sonra yayılan haberler, phablet versiyonu olan Plus’ın bükülebildiğini ortaya çıkardı.

Biraz güç uygulayan kullanıcılar iPhone 6 Plus’ın rahatlıkla esnediğini gördüler.

Sosyal medyada da büyük ses getiren olay sonrası Apple sessizliğe bürünürken, beklenen açıklama nihayet geldi. Şirket kısa ve öz konuştu, bükülebilir iPhone 6 Plus sorununun çok az rastlanan bir tecrübe olduğunu söyledi.

14-09/26/iphone-6-bend-haber.jpg

Markanın açıklamasına göre iPhone 6 Plus’ın bükülmesi ile ilgili kendilerine gelen gerçek şikayet sayısı sadece 9! CNBC ile görüşen Apple bükülme ve eğilme olaylarının inanılmaz derecede nadir olduğunu söylerken, üretim esnasında cihazların en zor testlerden geçirildiğini ve bu sınavı geçemeyenlerin piyasaya sürülmediğini dile getirmiş. Cihazlarda en kaliteli malzemelerin kullanıldığını ve dayanınlılık açısından sağlam olması için en iyi şekilde motajın yapıldığını tekrarlayan Apple, farklı açılardan iPhone’lara baskı, basınç ve bükme testlerinin zaten uygulandığını belirtiyor.

Şirket iPhone 6 Plus’ın satışa çıkmasından yana 6 gün geçtiğini ve şimdiye kadar kendilerine sadece 9 müşterinin bu şikayetle ulaştığını tekrarlıyor ve ekliyor: bu sorun oldukça nadir ve genel bir sıkıntı söz konusu değil!

:: Sizce Apple bükülme olayları hakkında dürüst mü?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

123 yorum - “Apple’dan Bükülen iPhone Açıklaması”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    İPhone 6 Plus kullanıcısıyım, neredeyse iphone 3G black zamanından beri iphone nun sadık müşterisiyim, bende kendi çapımda bir minik araştırma yaptım, servis gerçekten yapmamak için o biçim kıvırıyor, internetde CEp Market ilan vermiş, fiyat da uygun 3.000 tl vereceğime hemde bu Amerika zaten azıttı,200 tl ye cepmarket yaptı, gayet de güzel oldu, zaten dünyanın en zor işi değilki kardeşim, yazık bu garanti servislerine verilen paralara, soydunuz loooo bizi 💵💵💵😡

  2. SDN Okuru dedi ki:

    1 aylık telefonum durduk yere cebimde ***** AVM apple stora götürdüm ve garanti dışı olduğu ***** kadar kalitesiz bu kadar dayanıksız bir urune 3000TL para ***** için 1200 TL daha talep ***** bu işin peşini bı***** ürününün arkasında durmayan bir ***** güne kadar samsung da hiç boyle bir sorun ile karsılasmadım.bi tek soyulmalar ***** yamulma nedir arkadaş***** ton arbede çıktı aramızda akasya apple *****

  3. SDN Okuru dedi ki:

    benim ıphone 6 plus kullanıcısıyım telefon gayet iyi ve bükülmüyor ama zorlarsan bükmeye tabikide bükülür doğru kullandığında neden bükülsün ki

  4. SDN Okuru dedi ki:

    İphone 6 Büküldü ve apple bunu kabul etmiyor. Yani hiçmi internete bakmıyorlar bu cihazlarda büükülme sorunu var ama kullancıı hatasıymış . Apple gibi bir firma yakışmadı. Okadar para ödeyip aldığımız cihaz böylemi arkasında duruyorsunuz. Tüketici mahkemesine vereceğim. Yapacak bişe kalmadı sonuçda hakkımızı alırız ama APPLE nin MÜŞTERİLERİNE GÖSTERDİĞİ DEĞERİ de ANLAMIŞ OLDUK . BİRDAHA APPLE iğne almam.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bütün yorumları okudum , ı phone 6 bükülmez diyen arkadaslar var , evet bende öyle düşünüyodum ama geçen gün fark ettim . Telefonumu arka cebime koymadığım ve düşürmediğim halde telefonum yamulmuş , başka sorunlarıda var , şimdi garantiye göndercem umarım değiştirirler…

  6. SDN Okuru dedi ki:

    iPhone 6 Plus kullanıcısıyım birkaç ay kullandıktan sonra garantide yenilenmesini istiyorum geçerli sebepim ne olmalı

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Benım iphone 6 plus ' ımda yamuldu. garantisinin bitmesine 17 gün vardı ve kvk ya götürdüm. Saat 13.00 da bıraktım. bana mail olarak saat 15.18 de geri döndüler ve cihazımı hafta içi alabileceğimi söylediler. bu denli hızlı çalışacaklarını bilmiyordum. Daha cihazımı almadım . pazartesi günü ilk işim gidip almak olucak. Bu arada cihazım yurt dışı pasaport kayıtlıydı. inşallah umdugum gibi olur herşey.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Türkiyedeki telefon operatörlerinden satış mağazalarından ve garanti şirketlerinden nefret etsenizde haklısınız.Yurt dışında böyle sorunlar yaşamıyorsunuz hemen değişim yapı***** hangi elektronik cihaz olursa olsun cihaz hatalıysa değiştirmemek için ellerinden geleni yapı***** 6s plus kullanıcısıyım yamulma eğilme gibi bir sorunum olmadı ama bundan daha önce kullandığım iphone min wifi si bozuldu (gri soluk düğme) ve değiş***** bitmeye yakındı.Açıkçası apple çok başarılı bir firma değil cihazlarını kullanıyorum ama sevmediğim bana pekde samimi gelmeyen bir ş***** ürünlerini alıyorsun ozaman derseniz belki alışkanlık yada cihazlarının bana göre kullanımının kolay gelmesi yani android hiç kullanmadığım için biraz karışık geliyor ve telefonun yerleşik düzenini ***** ın fiyatlarıda hakettiğinden fazla farkındayım ama yinede alıyoruz iş***** plus 64gb sanırım 3.650 civarı bi para ödedim tam hatırlamıyorum bu türkiyede böyle aslında en güzeli artık herşeyimizi yurt dışından ***** sömürenlere neden para kazandıralı***** dışına gidemiyorsanız bir tanıdığınıza getirtin yada bir çok yol ***** olarak hepimiz bu gidişata bir son desek emin olun herşey bizlerin istediği gibi olurdu /beren/

  9. SDN Okuru dedi ki:

    I phone 6 plus telefonum bozuldu. Dokunmatik calýþmaz oldu. Garantiye gitti ancak telefonun bükkülme sorunu olduðunu bu yüzden garanti dýþý olduðunu 1250tl verirsem yenisini vereceklerini söylediler… Sizce ne yapmalýyým. Gerçi yarýn tüketici haklarýna gidicem ama bakalým görelim…

  10. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 6 ön cebimde alt kısımdan eğrildi 2 gün önce arka cepte de değil ön kot cebinde telefon nasıl eğrilir şaka ***** ya da çalışmasında herhangi bir sorun yok arka kasa sağ taraf alttan ***** hala devam ediyor servise yolladım 21 iş gününde döneceğini sö***** görücem ne halde olacak.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    IPHONE 6 DA OLMUYOR DİYE BİLYORUM SADECE PLUSDA OLUYOR AYRICA BAZI KİŞİLE BÜKÜLDÜĞÜNDE ESKİ HALE ÇOK ZOR GELDİĞİNİ SÖYLÜYOR DOĞRUMU ???

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Ben apple 6 aldım cıhazda donma vardı ve az buse Akasya appleye götürdüm cıhazınızda hıc bır sorun yok denıp sıstem yukledıler ve 1 gün sonra tekrar oldu oradakiler bır sorun yok degısım olmaz dedıler 0216. Numralarını Aradım akasyadayken ben cıhazdan memnun degılım dedım ve cıhazımın degısmesını ıstıyorum dedım onlar üst departmana aktardılar. Ve sızın memnunıyetınız önemli dıyerek appledekı bır personelı ıstedıler ve cıhazım degısmez dıyen arkadaşlar cıhazımı bıre bır degıstırdıler

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Ben 6 plus kullaniyirum ve telefonum bukulmus haberim bile yok milimlik bir bukulme. Neyse hoparlör den ses gidp gelmiyordu pek fazla ve sarj sorunu yasiyordum hemen dolmuyordu servise götürdum soyle şöyle sıkıntılari var dedim bu telefon bukulmus demezmi soka girdim bukulme gerceklestigi icin hicbir islem yapamiyoruz dediler sadece 1230 tl takas yapabiliriz dediler ve bu olay uc gun once oldu tüketici hakları na şikayet etmeyi düşünüyorum magdurum çünkü

  14. SDN Okuru dedi ki:

    LG g3 kullanıcısıydım iki gün önce iphone 6 aldım muhteşem bir cihaz apple hakkını veriyor 🙂

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar yıllardır İpone kullanıyorum hastasıyım onsuz yapamıyorum ama 5 s satıp yeni 6 aldım 3 gün oldu arka cebe falanda komadım titiz bişekilde kullandım ama hafif bukulme 5 s geri döncem

  16. SDN Okuru dedi ki:

    apple kullanılcak telefon deil samsung 5s ile iphone 6 plus un özellikleri karşılaştırıldığında samsung açık ara alıyor ve fiyatta da daha ucuz apple nin nesi var niye alıyonuz şu yarımelmayı

  17. SDN Okuru dedi ki:

    o kadar para veripde got cebinizde tasirsaniz olucagi budur )

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben yaklaşık iki hafta önce iphone 6 siyah aldım.ilk başta fark etmedim ikinci gün kamera camı altında toz taneciği olduğunu fark ettim ne yapmam lazım teşekkürler.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    ben samsung note 3 kullanıcısıydım. iphone 6 aldım. note 3 güncelledikçe eskisi gbi hızlı olmadı yavaşladı. ve kasa kenarları cabuk deforme oldu ofisde çalışan biriyim. iphone 6 yı arka cebime koydum 3 gun hep arka cebıme koydum bükülmedi. apple store bukulurse test edip geri alıyoruz dedi cunki. bende denedim. ayrıca adı üstünde telefon bu kalem kırar gibi neden uğraşıyorsunuz ki ? iphone 4s de kullandım 100 ü geçti düşürdüğüm ama ozamanda samsunglar cam patlatıyordu düştüğünde kırılmasını istemiyorsanız. 3310 Nokia gibi bişi alın 😉

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Ya ince olsun büyük olsun şarjı uzun gitsin alüminyum olsun o olsun bu olsun…arkadas hepsi var işte hem kafanız kadar telefon yapmadı diye apple la dalga gecin hemde bukulunce dalga geçin o kadar ince buyuk ve hafif olupta gercekten kuvvet uygulandığında bükülmemesi mümkün mü? İnsan gibi kullanın bişey olmaz sonuçta 3 bin liralık kalas almıyosunuz ..

  21. SDN Okuru dedi ki:

    adamlar sağlam olsun diye kalın yapsa ince değil derler ne yapacaktı çelik mi kullanacaktı bu seferde ağır ***** bir kere bütün testlerde ortadan baskı yapılıyor,elemanın biri eğmek için tüm gücünü kullanı***** bu halter değil,bir zahmet arka cebine telefon koyma çalarlar zaten 😀

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Baktilar bu aciklama tatmin etmedi çelikten bumper verirler müridlerine olur biter. 🙂

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Apple In yaptığı bunca süper şey varken herşeyi bırakıp herkesın büküldü mü bükülmedi mi kavgasına girmesi çok saçma iphone kullanacaksan itibarlı kullan kardeşim çekiç değil sağa sola vurasın

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Alüminyum malzemenin bükülmesi ***** bunu fazla abartmamak lazım.Arka cebe konulmaz olur ***** elemanın yaptığı gibi herküllük yapmaya çalışmaz ki 🙂 Birde aşağıdaki yorumları okudum hakarete varan yorumlar yapılmış.İsteyen istediği telefonu kullanır.Apple ı tebrik ediyorum çoğu kişinin istediği büyük ekranı sonunda cep telefonlarında kullandı.
    Nexus 5 kullanıcısıyım

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Htc m8 i deneseler seneye yeni çıkan iphonu görmek bile istemezler! Number 1 M8. Not eski iphone 5s kullanıcı sı

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Bu atışma neden abi senin hoşuna gidini sen alırsın benim hoşuma gideni ben alırım.
    Olay artık Firmalarda ben s3 aldığımda üstüne telefon yoktu 6-7 ay sonra güncelleme bekler olduk i4s ios 8 güncelleme aldı
    Karalamadan başka bir şey değil
    Bende çok note3 gördüm çerçevesi ses tuşundan kıralan ama en komik olan arka kapak tak-çıkarda gelen çıt çıt sesi işte o paraya çıt çıt teknoloji

  27. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar illaki şüphem yok iphone kendine has güçlü bir telefon ve kendince ayrıcalığı var kullandımda 3gs, 4, 4s, 5, 5s çok iyi telefonlar. ancak telefonlardan hevesimi aldım sanırım bilmiyorum ama Asus zenfone 5 kullanıyorum sonra düşünüyorum bundan önce gerçekten telefonlara verdiğim para çöpe gitmiş. Asus iyi bir günah çıkarıcı demedi demeyin. Zefone 5 i 699 TL fiyatıyla tavsiye ederim. Bükülme sorunu yok direk kırılıyor 🙂

  28. SDN Okuru dedi ki:

    ios’un nasıl bir özelliği yok ya androidte yapıpta iosta yapamadığın ne var arkadaş söylermisin ? kullandığın uygulamaların hepsi iki platformdada var hatta iosta fazlası ve daha kalitelileri bile ***** icloud var arkadaş herşeyi bı***** sadece başka bir telefon gösterin diğer cihazlarımla kendini böyle eş***** çekiyorum bilgisayarımda icloud albümümde,yeni siteyi favori ekliyorum bilgisayarımdaki chromedada eklenmiş,not alıyorum,ofis dökümanı düzenliyorum herşey aynı anda tüm cihazları***** alsam notlar için hem bilgisayara hem telefona evernote yükle yer imleri eşlenmesi için hem bilgisayara hem telefona chrome yükle,ofis dökümanlarının eşlenmesi imkansız anca dökümanı dropboxa atıp bilgisayardan açıcaksın, fotoğraflarda aynı şekilde dropboxa atacaksın ordan bulucaksın var çaresi yok değil ama icloud benim için tüm bunları arkaplanda otomatik gerçekleş***** hiçbirşeyi kendim upload etmiyorum telefon aldım diye telefonla sınırlı olmuyor hiçbirş***** ***** mac olsa aralarındaki uyuma herhalde en büyük apple düşmanları bile hayrandır.iphonedan wifi şifresini kaydediyorsun bir yerde aynı yere macle gidiyorsun bam mac internete bağlanmış.iphoneda ne uygulama varsa macte onun masaüstü versiyonları ***** artık telefon aramalarını ve smsleri macten cevaplı***** bu entegrasyona hastayım arkadaş başka birşeye değ***** iphoneda bildiğin akıllı telefon ama işi farklı yapan apple’ın servisleri ve uygulamaları.Yazdıklarımdan farkedeceğiniz sürece kaç gb rammiş bunun ki snapdragon kaçmış bi yerimde değil açıkçası.Bükülmeye gelirsek bükülürmü bükülmezmi umrumda değil telefonum 5s, benim olmayan telefonda beni enterese etmez hatta gerekirse en sert şekilde eleştirir dalgamıda geçerim hatta samsungun iphoneun önünde büküldüğü reklamı görünce bayada gülüp samsungu zekasından dolayıda tebrik ***** bükülüyorsa gerçekten ve bu bir karalama kampanyası değilse o zaman ilk defa apple’ın jobstan sonra eskisi gibi olmadığını kabul edeceğim demektir ama 10 milyonda 9 gibi bir rakam bunun kritik bir durum olmadığını gösteriyor tabi 9’da gelen şikayetlerin gerçek sayısıysa.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Alanlar Bükmeye çalışsın o zaman , Ne saçma olay bu yaaaa !!

  30. SDN Okuru dedi ki:

    i6+ bükülüp bükülemeyeceğine bakacağınıza tasarım faciyası olan iwatch’ı eleştirin.

  31. SDN Okuru dedi ki:

    ne kadar boş bir test. adam tam güç uygulayıp yaptığı bir testi normal gündelik olay gibi göstermek çok mantıklı olmuş.

  32. SDN Okuru dedi ki:

    kirlimcak diye birsey yoktur…
    her ürün basina gelebilir…
    bir iphone 6+ 128 lik ***** ememnunum

    diger arkadaslara objektiv test e davet ediyorum buyrun burdan yakin..

  33. SDN Okuru dedi ki:

    9 eleman paraya kıymış bükmüş diğerlerinde yemiyordur 😀

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Son Hava Bükücü filminden sonra “Son Telefon Bükücü Apple” 😀 Stres telefonu yapmışlar, canınız sıkılırsa eğin, bükün, duvara atın, tıpkı bu telefonu alırken paranızı çöpe attığınız gibi.

  35. SDN Okuru dedi ki:

    iPhone 6 Plus 128 Gb Gold aldım çekemeyen samsungculara gelsin her sene kendime ve aileme alacağım hahahaha

  36. SDN Okuru dedi ki:

    İyide zaten alan herkez bükülme testi yapmaz ki cihazına 9 kişi olması normal

  37. SDN Okuru dedi ki:

    İyide iphone5 tede yamulma var yamuluo kıçınızı üstüne koymayın yamulmasın iimiş ya:)

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Ben rakiplerin tezgahı olarak düşünmeye başladım. Android telefonların fanatikleri de bu olaya çok sevindi. Eğlenceyi buldu gariplerim

  39. SDN Okuru dedi ki:

    İphoneyi klasik karalama kampanyası aldırıs etmeyin sorun cikarsa zaten yenisini veriyo apple malının arkasında.

  40. SDN Okuru dedi ki:

    9 müşteri normal adam alıp bükmeyi dener mi? siz olsanız dener miydiniz?

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Ne saçma insanlar var yaw 🙂 Arkadaş iphone kullanan applenin sağlamlığını bilir. Bükülüyormuş felan filan bırakın bu palavraları. Videoyu izledik adam can alıcı noktayı bulmuş, zorla bükmüş. Güvenmeyen veya sağlamlığını bilmeyen samsunga devam etsin. Yani kısacası arkadaşlar. Apple’yi beğenmeyen kim varsa sittirsin gitsin..

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Iki elinizle bükmek icin zorladiginiz her telefon kirilabilir
    Telefonu kirmak icin almiyoruz.
    bükme isini sacma buluyorum.
    Samsung kullanicisiyim.

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Kirilmasindan iyidir 😀 Hem bu komplodur bakmayin siz. Ayri hesaplardan sikayet yollamak 10 dk nizi alir

" Apple’dan Bükülen iPhone Açıklaması konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Apple’dan Bükülen iPhone Açıklaması ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Apple’dan Bükülen iPhone Açıklaması ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "