Okunma

Asus Zenfone 2 Ne Zaman Satışa Çıkıyor?


17 Haziran 2015 Çarşamba 11:30
Asus Zenfone 2 Ne Zaman Satışa Çıkıyor?

Geçtiğimiz haftalarda detaylı bir şekilde incelediğimiz Asus Zenfone 2, nihayet Türkiye’de lanse edildi. Türkiye fiyatı belli olan Asus Zenfone 2, Türkiye’ye 3 farklı modelle girmiş durumda.

Asus’un iddialı bir şekilde Türkiye pazarına girdiği Zenfone 2 modeliyle ilgili merak edilen pek çok bilgiyi, lansman sonrası Asus Türkiye Ülke Müdürü Bora Aras‘a sorduk.

Bakalım Asus Zenfone 2, hangi modellerle, hangi fiyat aralığında ve ne zaman satışa çıkacak? Bora Aras’tan dinliyoruz. İyi seyirler.

 

:: Asus Zenfone 2’nin fiyatını nasıl buldunuz? Almayı düşünüyor musunuz?




yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

31 yorum - “Asus Zenfone 2 Ne Zaman Satışa Çıkıyor?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    asus zenfone 2 nin fiyatini sadece 100 tl fazla buldum cunku zenfone 6 ile karsilastirdigimizda bu fiyat biraz normal oda 4 gb ram koyduklari icin .sonucta ilk 4 gb ramli akilli telefon .telefonun performansi tasarimi ***** g3 ten de iyi oldugunu dusunuyorum ..hele z2 ile karsilastirmiyorum bile .. bu telefonun daha ucuz olabilecegini zannetmiyorum ..alinabilr bi telefon bence…en azindan samsung gibi berbat bi telefona super amoled ekran koyup kazik fiyatlara satmiyo..ayrica samsung lg hala telefonlarda kasiyo donuyo..bi telefona o kadar para verip te donmasi cok normal bi durum degil…asus zenfone 2 de donma yok diger zenfone modellerinde de hic donma yoktu…gene asus cok saticak ..cunku asusun kendi sitesinde stoklar bitti bile ..

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Ya abi şakamısınız 4 gb ram olan hangi tel var tr de 1400 küsürlere kıcı kırık note 4 3 gb ramla 2000 küsürlerden girdi piyasaya. Hala 1000 tl verilmez falan filan oldu bide adamlar 1000 tl ye g0t verselerdi şirketi üzerinize geçirselerdi 😀

  3. SDN Okuru dedi ki:

    32 gb alacaktým 1299 olmasý benim açýmdan hayal kýrýklýðý oldu 950 tl maaþla asus demek beklemek demek asus demek hayal kýrýklýðý demek

  4. SDN Okuru dedi ki:

    6 ay bekledim asus için. zenfone 6 kullanmış birisi olarak asusa veda edip bugün lg siparişi verdim.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar asgari ücretin 950tl olan bu ülkeda telefonların bu fiyatta olması akla hayale gelecek birşey degil

  6. SDN Okuru dedi ki:

    g3 varken bu fiyatlara zenfone2 falan alınmaz funboyluk yapıp kendinizi kandırmayın asus zaten türkiye ye önem verse telefonu bu kadar geç çıkarmazdı 5 6 ay bekletmek hele sene 2015 iken.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    bence fiyatı gayet iyi lg g2 1300 lira bence lg g2 ye bin basar bide utanmadan karşılaştırıyorlar.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    çok önemli bi sorum olacak zen 2 ze551ml de 4 g ram sadece telefon için mi yoksa mesela oyun oynarken 1 gblık kısmını falan grafik kartı kullanıp gerisini kullanıcıyamı bırakıyor.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    lg ile 1000-2000 lira segmentinde yarışabilceğini düşünüyor asus ama asus portakalda vitaminken lg vardı
    g3'ün ekran ve işlemcisi daha iyiken neden daha yeni yeni telefon üreten asus'u alayım ?

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Sor bakalım 2 gb ramlı modeller gelecek mi?

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Piyasaya çıkış beklentisi yüksek olan bir telefondu türkiye lansmanından sonra ise Asus tr kendi eliyle bu beklentiyi o kadar düşürdü ki ben kendi adıma bir kaç bekleyip fiyatı düştükten sonra alacağım, kendi eliyle satışını düşürecek hamleler yaptı

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Hepiniz bedava telefon bekliyorsunuz saçma yorumlar yapmayın fiyat gayet iyi. Teşekkürler Tolga Cem Küçükyılmaz, takipteyiz.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    neden benim yorumumu paylaşmıyorsunuz ben gün de en az 200 defa sizin sitenize giriyorum sürekli siteyi takip ediyorum ve 30 dk önce yorum yaptım benimki paylaşılmayıp başkalarının yorumu paylaşılmış bu saatten sonra sitenize bi daha girmem yazık gerçekten yazık

  14. SDN Okuru dedi ki:

    her uygulamayı açmayan, 4 hızlı 4 yavaş çekirdek teknolojisi olmadığından pili çabuk bitiren intel işlemciye sahip hemde bu fiyata

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Snapdragonlu modeli Turkiyeye gelecek mi en cok onu merak ediyorum

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Zenfone 4 >>>>>450 TL
    Zenfone 5>>>>>>699TL
    Zenfone6>>>>>>799TL
    den satışa çıkmıştı Bu sebeple bu kadar sattılar İster enflasyon deyin ister kur artışı 1500 liralık zenfone 2 nin fiyatını açıklayamaz
    Zenfone 5 kullanıcısı olarak çok bekliyordum ve geçmeyi umuyordum Güncelleme konusunda OTA yla android'i halen verememelerine rağmen ASUS'u beğeniyordum. Fakat beklediğimden en az 400 lira fazla geldi tüm modeller. Umarım fiyatlara ayar çekerler de 2.3 ghz 32gb 4 gb ram li modeli 1000 TL nin altına alabiliriz.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    insanlar hiçbir zaman tatmin olmaz bunu herkes biliyor adamlar yapmış 4 gb ram türkiye de 4 gm ramlı telefon var mı kamerası bu kadar iyi mi pili bu kadar iyi mi s6 da gibi adamlar hızlı şarj özelliği koymuş fiyatı 1.600 tl olsa bu seferde keşe 1.400 – 1.500 tl olsaydı dicektiniz insanları tatmin etmek zordur

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Tuslarda neden aydinlatma yok ? Keske bu soruyu da sorsaydiniz . O kada ozellige bunu koymamalarinin nedenidi merak ediyorum.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    zaman zaman

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Özen gösterilmemiş basit bir telefon gibi gözüküyor, fiyatı ise 1000 tl den fazla verilmez. (oda en üst modeline)

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Fiyatları beklentinin üzerinde 🙁

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Bu fiyata Htc One M7 var Htc One E8 var Htc Desire EYE var Htc Desire 820 var. Lg nin telefonları var Sonynin telefonları var. 1500 lira çok oldu.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Abi Haziran sonu geç oldu be :/ zaten 6 aydır bekliyoruz

  24. SDN Okuru dedi ki:

    1500 liraya üst sınıf birçok telefon varken asus Türkiyede biraz zor satar. LG G2, LG G3, SONY XPERİA Z1, Z2, Z3, Z3 COMPACT var. İnşallah fiyatta bir değişiklik yaparlar yoksa işleri zor.

" Asus Zenfone 2 Ne Zaman Satışa Çıkıyor? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Asus Zenfone 2 Ne Zaman Satışa Çıkıyor? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Asus Zenfone 2 Ne Zaman Satışa Çıkıyor? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "