Okunma

Avatar 2 Gösterim Tarihi Belli Oldu


23 Aralık 2015 Çarşamba 16:30
Avatar 2 Gösterim Tarihi Belli Oldu

Bildiğiniz gibi Avatar, barışçıl Na’vi halkı ile, Na’vi halkının yaşadığı bölgeden maden çıkarmaya çalışan insanların savaşını ve bu savaşta yanlış ile doğru arasında seçim yapmaya zorlanan kahramanımızın hikayesini anlatıyordu. İnsan tarafında uzay gemileriyle ulaşımın yapılması, seyahat sırasında uzun uykuya yatılması ve uyku sırasında Na’vi halkından canlıları kontrol edebilmesi, filmin Bilim-Kurgu tarafını oluşturuyorduÇıktığı andan itibaren efsane olarak kabul edilen film rekor üstüne rekor kırmıştı.

15-12/23/neytiri-avatar-5824.jpg

Avatar 2’nin gösterim tarihi 2017

Açıklamalara göre Avatar 2, 2017 yılında beyaz perdede sahne alacak. James Cameron‘ın Avatar‘ı bir üçleme olarak çektiği ve film bittiğinde diğer iki bölümün de birer sene aralıklarla vizyona gireceği belirtilen haberler arasında.

James Cameron aynı zamanda iki yıllık bir süreçte çekimin teknolojik detaylarının halledildiğini, fakat yazım aşamasının hala devam ettiğini belirtti. Cameron son olarak film ile ilgili oldukça umutlu olduğunu ancak 2017’yi beklemekten başka yapacakları bir şey olmadığını belirtti. 

:: Avatar 2’yi sinemada izleyecek misiniz ?




yazarEvren Tepe

Bilgisayar kullanımına "abi silahlı yürümeli bi de araba yarışı oyunu istiyorum" diyerek başlayan şahsım, o zamandan beri oyunlarla sıkı fıkı olmuştur. Oyun oynayınca teknolojiden uzak kalamıyorsun. Eğlendirerek öğretiyorum.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

16 yorum - “Avatar 2 Gösterim Tarihi Belli Oldu”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    ruhun beden değiştirmesi olayı çok çarpıcıydı

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Sevemedim giti film i saçma geliyor

  3. SDN Okuru dedi ki:

    bu haber mi şimdi!çok bozdun sdn gün ay yıl yok mu zaten biliyoruz 2017 olduğunu

  4. SDN Okuru dedi ki:

    2016da bekliyordum olmadı

  5. SDN Okuru dedi ki:

    2017 tarih'li bir yapımın haberi neden günümüzde verilir anlamak mümkün değil.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    bir ben sevmedim şu filmi….

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Öküz gelen yerden tavşan esirgenmez

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Avatarda bir ağaç var bilirmisiniz. İşte o benem

  9. SDN Okuru dedi ki:

    hahaha Pek Yakında geldi aklıma

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Zaten biliniyordu

  11. SDN Okuru dedi ki:

    oha 2017 deymiş gösterim

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Yeni gavatarlar kim olacak acaba merakla bekliyorum

  13. SDN Okuru dedi ki:

    İlk filmin hasılatını geçemez bence. Çünkü ilk film çok güzel olsa da bir pazarlama başarısıydı

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Çok güzel bir fil. Bekliyor bizi

" Avatar 2 Gösterim Tarihi Belli Oldu konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Avatar 2 Gösterim Tarihi Belli Oldu ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Avatar 2 Gösterim Tarihi Belli Oldu ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "