Okunma

Avengers’ın Fragmanına Büyük İlgi


15 Ekim 2011 Cumartesi 06:23
Avengers’ın Fragmanına Büyük İlgi

Aralarında Iron Man, Hulk, Kaptan Amerika, Thor gibi kahramanların rol aldığı Avengers filmi, ilk 24 saatte iTunes üzerinden 10 milyon kez indirildi. Daha önceki rekor ise Transformers Dark of The Moon ile 6.4 milyondu.

Merakla beklenen ve birçok süper kahramanı bir araya getiren film Mayıs ayında gösterime girecek.

Filmin başrollerinde Robert Downey Jr., Chris Evans, Scarlett Johansson, Chris Hemsworth, Jeremy Renner ve Samuel L. Jackson gibi yıldızlar bulunuyor.

İşte ilk 24 saatte 10 milyon kez indirilen Avengers’in fragmanı:

:: Avengers’ın fragmanını beğendiniz mi?

 




yazarÖzgür Çetin

10 yılı aşkın süredir teknoloji ve internet sektörüne yazılarıyla katkıda bulunan Özgür Çetin, mobil cihazlara ve dijital fotoğraf dünyasına özel bir ilgi duymaktadır.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

31 yorum - “Avengers’ın Fragmanına Büyük İlgi”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    fragmandaki müzikler nasıl bulabilirim

  2. SDN Okuru dedi ki:

    G

  3. SDN Okuru dedi ki:

    5 YILDIR BEKLİYORUM ARKADAŞ AZ KALDI SONUNDA 😀

  4. SDN Okuru dedi ki:

    tutması için sağlam düşman şart.. 🙂

  5. aslanx dedi ki:

    Arkadaşlar
    Bu filmi merakla bekliyorum.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Buradaki cogu kisinin cizgi roman dunyasindan haberi yok marvel dunyasi ile dc universe dunyasini ***** olcak batman nerede diye de sorun 🙂

  7. justsetmefree dedi ki:
    Alıntı jonjon Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Scarlett varmış izlenir

    En gerçekçi yorum Katılıyorum kesinlikle.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Thor ve iron man icin ***** vasat..

  9. topalsolucan dedi ki:

    oyuncakçıdan bi kahraman model kıyafeti alıp ben de oynasam kimse anlamaz

  10. bewko dedi ki:

    diğer kahramanları bilmem ama Iron Man varken diğerleri pek ilgimi çekmiyor adamın kendini beğenmiş tavırları beni bitiriyor

  11. justlive4life dedi ki:

    Mistik bir karakter olan thor’un hikayeye zarar vereceğini düşünüyorum bende. Thor yerine DareDevil’i görmek isterdim

  12. SDN Okuru dedi ki:

    abi spiderman(örümcek adam) nerde ya

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Kötü karakter Thor un kardeşi Loki gibi gözüküyor vasat bir kötü karakterdir aslında. Hadi bakalım nasıl yapacaklar.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    iron manin kaptan maerikaya cevabi cok iyi. edward norton hulk olsaymis be keske her filmde ayri hulk canima tak etti neyse gerci bu elemanida seviyorum hafiften ama iron man gibisi yok.

  15. 3d-enjoy dedi ki:

    şimdi bunlar kötü adamı yendikten sonra kendi aralarında kapışmasınlar:)

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Umarım bu kadar adamı uyduruk bir senaryo için bir araya getirmemişlerdir. Birde Hulku Eric Bana oynasa iyi giderdi 🙂

  17. SDN Okuru dedi ki:

    süper can nerde?????

  18. inferno22 dedi ki:

    Sırf Iron Man için bile gidilir bu filme inşallah düşmanları çok güçlü olur.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    sawaşma seviş 😀

  20. SDN Okuru dedi ki:

    kime karşı savaş vericekler????

  21. jonjon dedi ki:

    Scarlett varmış izlenir

  22. POWER dedi ki:
    Alıntı arthkas Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Thor yarı tanrıdır. Kaptan amerikadan hiç haz etmem ama bu filmi demir adam ve hulk için izlerim.

    Thor yerine Superman’ı kullanacasın aslında <

  23. mylife.eg dedi ki:

    Güzel fragmandı. İron man’de varmış izlenir

  24. volgan dedi ki:

    ironman’in hatrına izlenir

  25. arthkas dedi ki:

    Thor yarı tanrıdır. Kaptan amerikadan hiç haz etmem ama bu filmi demir adam ve hulk için izlerim.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Kötü Karakter Thorun Üvey Kardeşi var. Sanırım.

  27. TEGİN dedi ki:

    Ve bu kadar iyi kahramanın bir araya geldiği bir filmde umarım sağlam bir kötü karakter de vardır.

  28. POWER dedi ki:
    Alıntı Mta Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Filmi zaten bunu meraktan izlemeyecek miyiz

    Fragmana bakacak olursak ön planda değil ama <

  29. Mta dedi ki:
    Alıntı POWER Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Filmlerin, dizilerin kahramanlarının kesiştiği filmleri seviyorum yav < Sadece Thor’un orada ne işi var onu anlamadım. Adam tanrı değil miydi diğer tarafa gitmişti zaten nasıl tekrar geldi falan filan <

    Filmi zaten bunu meraktan izlemeyecek miyiz

  30. POWER dedi ki:

    Filmlerin, dizilerin kahramanlarının kesiştiği filmleri seviyorum yav < Sadece Thor’un orada ne işi var onu anlamadım. Adam tanrı değil miydi diğer tarafa gitmişti zaten nasıl tekrar geldi falan filan <

  31. TEGİN dedi ki:

    Beklediklerimdendi bu filmde ama inşallah güzel bir şey ***** çöp çizgi roman uyarlamalarından olmaz umarım…

" Avengers’ın Fragmanına Büyük İlgi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Avengers’ın Fragmanına Büyük İlgi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Avengers’ın Fragmanına Büyük İlgi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "