Battlefield serisinde yolun sonuna mı geldik?

18

EA ve Ridgeline Games’den ayrılan Halo’nun ortak yaratıcısı ve Battlefield serisi oyun yönetmeni Marcus Letho, sessiz sedasız bir şekilde istifa etti/işten çıkarıldı. Letho’nun ayrılışı kamuya duyurulmadı ve kendisi de neler yapacağına dair herhangi bir yorumda bulunmadı.

Letho’nun ayrılması ardından Battlefield serisi hakkında endişeler arttı

Seattle merkezli, Letho’nun başında olduğu Ridgeline Games, Battlefield serisi için adanmış bir EA stüdyosuydu. Ancak son zamanlarda, Letho’nun sosyal medya hesaplarının biyografisinde ve LinkedIn profilinde Battlefield ve EA ile ilgili tüm ilişiğini kaldırdığı ve EA’den ayrıldığını belirttiği görülüyor.

https://twitter.com/DANNYonPC/status/1761428569085940142

Ridgeline Games’in kariyer sitesinde iş ilanı bulunmaması ve stüdyonun kurucu ortağı ve sanat yönetmeni Chris Matthews’in de Ocak 2024’te stüdyoyu terk ederek Destiny geliştiricisi Bungie’ye katılması dikkat çekti.

Letho’nun Battlefield serisi ile ayrılığı resmi olarak duyurulmadı ve bir sonraki adımları hakkında yorum yapmadı. Ancak bu ayrılık, serinin geleceği konusunda düşündürüyor. Letho’nun Battlefield 2042’nin sönük performansının ardından seriyi yönlendirmek için getirildiği düşünülüyordu. Benzer şekilde, EA da Letho’nun ayrılığı hakkında resmi bir açıklama yapmadı.

Geliştiricisi yetişti! Helldivers 2 girişleri artık kısıtlı değil

DICE’ın Battlefield 2042 ile ilgili eleştirilere rağmen, geçmişte Battlefield 4 ve ardından Battlefront 2 gibi başarılı bir şekilde yaptığı şeyi tekrar yapabileceği düşünülüyor. 2042 de eksik çıkmasına rağmen sonrasında güncellenerek ve düzeltilerek kabul edilebilir bir konuma getirildi ve Battlefield serisi adındaki leke temizlenmiş oldu.

EA’ya konu hakkında ulaşıldı ancak kendileri şu anda bir geri dönüş yapmış değil. Siz ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi yorumlar kısmından bizlerle paylaşmayı lütfen unutmayın.

18 YORUMLAR

  1. Bu gerçekten kötü ayrılmış olması battlefield serisi battlefield 1 ve battlefield 5 yani 1. 2. Dünya temalarını alan yapımlarda sonra 5 teki yapı yapma özellikleri gibi özellikleri yeni oyuna da eklemeliydi ama en büyük hata 1 ve 5 teki zaten sorun olarak belirttiğimiz büyük haritalardı ve 2042 de bu haritaların boyu daha da büyüdü ve haritanın içi resmen boşaltıldı Ve sn büyük ikinci problem o boşlukları doldurmak için botları eksilmesiydi bu hataları düzelterek yeni bir oyunla çıkış yaparlarsa ancak o şekilde battlefield serisi kurtarırlar

  2. İnsanların bu oyunlardan görmek istedikleri şey geniş haritada realistik cephe savunmasıydı. Yap koskoca bi harita sınırını ver 128v128. İnsanlar savaş alanı dendiğinde enkaz görmek istiyor, bir bomba atıldığında kameraya çamur parçalarının sıçramasını görmek istiyor

  3. Dice komple dökülüyor bf42 de öyle batırdılar ki hardline bile daha başarılı duruyor
    Adamlar cod kitlesini çekmek için arcade oyunu yaptılar düz sadece Bi fps oyunu gibi duruyor animasyonlar önceki serilere nazaran yarı yarıya düştü
    Para kazanmak için boş karakterlere battlepass ile skin eklediler
    Ben küçüklüğümden beri bf oynarım bütün seriye de sahibim ama bf42yi gördükten sonra mw3 bile daha kapsamlı ve detaylı geliyor
    Keşke respawn bf42 üzerinde çalışsa

  4. ne olduysa bf1 den sonra oldu 5 inanılmaz kötüydü aşırı hızlı hareket etme ,kaya kaya milleti öldürme ,takım değiştirmenin kalkması korkunç bişeye döndü oyun. ya ne güzel bf3 var üstüne bf4 ü koymuşsun harika gidiyorsun. tutan seriyi bozdular. bf serisi bf1 den sonra bitti çok net.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Exit mobile version