Yaklaşık 30 yıldır şirkette çalışan Bethesda emektarı Bruce Nesmith, Fallout 76’nın sorunlu çıkışını değerlendirdi ve bunu şirketin kendine aşırı güvenmesine bağladı. Bethesda’nın beğenilen oyunlardan oluşan bir geçmişi varken, Fallout 76 bunu başaramayanlardan biri olmuştu.
“Fallout 76’yı geliştirirken kendi kibrimize yenik düştük”
Nesmith, geliştirme sürecinde odak noktalarının dağınık olduğunu ve bu yönsüzlüğün piyasaya çıkışında açıkça görüldüğünü belirtti. “Bir dereceye kadar, kendi kibrimize yenik düştük” diye itiraf etti.
Stüdyonun çok sayıda Yılın Oyunu başarısı yaşamış olması, yenilmez olduklarına inanmalarına yol açmıştı. Nesmith bu şişirilmiş özgüvenin yanlış bir değerlendirme olduğunu vurguladı.
Şöyle devam etti: “Kendimizi yanılmaz olduğumuz, yapamayacağımız hiçbir şey olmadığı gerçeğine inandırmaya başladık. Açıkçası bu yanlıştı.”
Fallout dizisi çıkış tarihi sonunda belli oldu!
Sorunlu çıkıştan bu yana Fallout 76 önemli iyileştirmelerden geçti. Bethesda, haritaya yeni alanlar ekleyen genişleme paketleri ile önemli bir destek sağladı. Yıllar sonra bile oyuncu sayısı Steam gibi platformlarda hatırı sayılır bir seviyede seyrediyor ki bu da bu tür bir oyuna olan ilginin devam ettiğini gösteriyor.
Nesmith, Bethesda’nın bu deneyimden edindiği öğrenme eğrisini kabul etti. Alınan dersler sadece Fallout 76’nın toparlanmasına katkıda bulunmakla kalmadı, aynı zamanda Starfield’ın çıkışını da olumlu yönde etkileyerek şirket içindeki büyüme ve uyum yeteneğini gösterdi. Nihayetinde, çile olumlu bir sonla bitti.
Siz Fallout 76 hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi yorumlarda bizlerle paylaşmayı lütfen unutmayın.
Single player olsa daha iyi olurdu bağlantı hataları ömür tüketiyor…
Severek oynarım eskiden kalma hatalar çok azalmaya başladı oyunla ilgileniyorlar gerçekten ancak optimizasyonu bir türlü halledemediler olsun yine de hoş oyun seviyorum oynamayı