İlkinin büyük başarısının ardından, BioShock 2 için de internette sayfalar dolusu spekülasyon yapılması kaçınılmazdı. Ancak asılsız dedikoduların yerini, Game Informer adlı yabancı dergide yer alan ve bizzat oyun yapımcılarının ağzından dökülen bilgilerle değiştirmenin vakti geldi.
2K Marin tasarım yönetmeni Jordan Thomas, ilk bombayı patlatarak, oyunda “ilk” Big Daddy‘i kontrol edeceğimizi gün yüzüne çıkardı. Kolumuzda bir matkap ile, diğer silahlarımızı ve plasmid‘leri de ilk BioShock‘taki gibi güçlendirebileceğiz.
Little Sister‘ları diğer Big Daddy’lerden önce buldukça, Harvest seçeneği ile güçlerini sömürebilecek ya da Adopt seçeneği ile bize yardım etmelerini sağlayabileceğiz. Ayrıca oyun yine Rapture‘da geçecek ama şehrin gün ışığı gören yerlerini de gezeceğiz.
PC, PlayStation 3 ve Xbox 360 konsollarına 1 Ağustos – 31 Ekim 2009 zaman diliminde çıkacak olan oyunun hangi platformda ne zaman yayınlanacağı ise bilinmiyor.
:: Karizmatik mi? Kesinlikle! ::
{pagebreak::Başka Neler Var?}
Doğrulanmamış Bilgiler
Henüz yapımcı firma tarafından doğrulanmayan ama sağlam kaynaklardan gelen bazı bilgiler ise şu şekilde:
:: İkinci oyun, BioShock’tan 10 yıl sonrasını konu alacak.
:: Çoklu oyuncu modu olacak.
:: Sürekli ensemizde hissedeceğimiz Big Sister, büyümüş bir Little Sister olacak.
:: Big Sister oyundaki “en zorlu şey” olacak, telekinezi özelliği sayesinde size objeler fırlatabilecek.
:: Matkabınız kullandıkça ısınacak, “sonsuz matkap” olmayacak.
:: Big Daddy olduğunuzdan, meşhur omuz atma hareketini yapabileceksiniz.
:: Geliştirme ağaçları daha detaylı olacak.
:: Hasar gören taret ve robotları iyileştirebileceksiniz.
:: Oyun, Adam‘ın Little Sister’lardan nasıl alındığını ortaya çıkaracak.
+