Okunma

Bir YouTube Daha Çıkar mı?


17 Şubat 2007 Cumartesi 14:00
Bir YouTube Daha Çıkar mı?

Geçtiğimiz Eylül ayında açılan Soapbox, aynen YouTube gibi bir video paylaşım sitesi. Tasarımında Ajax kullanılan Soapbox, YouTube‘dakinden farklı olarak seçtiğiniz videoyu izlerken aynı anda diğer kategorilere göz atmayı da mümkün kılıyor. Şimdiye kadar sadece Amerikalı kullanıcıların davetiyeyle kullanabildikleri servis, artık denemek isteyen herkese açık.


Soapbox, basit kullanımıyla dikkat çekiyor.

YouTube’u alt eder mi?

Soapbox, Microsoft‘un Live adıyla, Google ve Yahoo! gibi rakiplerine karşı pastadan pay alabilmek için çıkardığı servislerin son halkası. Ancak şirket, bu kez Live değil MSN adını kullanmayı tercih etmiş.

Microsoft‘un sitede gösterilecek reklamlardan gelir beklediği kesin, ancak henüz kullanıcıyı alıştırma amacıyla olsa gerek, sitede reklam bulunmuyor.

Hız açısından da YouTube ile yarışabilecek olan Soapbox‘ı deneyen okurlarımızın yorumlarnı bekliyoruz.

Bilgi için: MSN Soapbox

Yazar: Saner Apaydın
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

20 yorum - “Bir YouTube Daha Çıkar mı?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    pardus ile denedim açılmıyor site:) Sakın pardus un kotu oldunu dusunmeyin çunku sorun pardus değil ***** bi site yaparken firefox da ve diğer işletim sistemlerinde çalısıyomu diye bakmaz mı ?YOUTUBE ye rakip olamaz!

  2. SDN Okuru dedi ki:

    linuxa laf yok

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Hızlı bir sistem işe yarayabilir

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Microsoftu eleştiren arkadaşların halen windows kullanıyor olması ne kadar tezattır? Mecbur değildir ki bedava linux kurabilir bilgisayarına. Benim evimdeki bilgisayarlarımda hem microsoft hem de türlü linux sürümleri kuruludur. Ve nedensen linux u çok nadir açmaktayım. Neden sevemiyorum acaba? Soapbox u beta iken test etmiş çok begenmiştim. Youtube de ne var? Koca bir hiç (: Bu arada MSDN premium kullanıcı olduğum için microsoftun ürettiği tüm yazılımları görebilmekteyim. Microsoftun ürettiği ve halen rakibi olmayan o kadar ürün var ki. Ön yargınızdan kurtulun arkadaşlar. Kravatı sevmeyip lise hayatı boyunca kravat takarsınız bir gün lise biter kravat biter dersiniz ama, windowstan kolay kolay vazgeçemeyecek aam daima laf atacaksınız.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    İzlemesi bedava yaniii :)))

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Bu arada Youtube, Google tarafından yapılmamıştır. Google tarafından satın alınmıştır.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Ajax ı kullanarak one geciyor ama microsft a olan onyargıları kırmak hakikaten zor

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Bir yandan video yüklenirken diğer tarafta kategorileri dolaşabilmek özgün bi fikir ajaxın nimetlerini en iyi şekilde kullanmış microsoft, google youtube ü aldıktan sonra adam akıllı bir değişikli bile yapamadığı gibi kendi google videosunuda youtube un kopyası yaptı google ın arama motoru ve mail servisi dışındaki servislerini beğenmiyorum (yazılımları değil servisleri) soapbox güzel olmuş ama youtube taki içeriğin 4 te 1 i bile olmadığı için uzun bi süre sıkıntı çekicekc

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Taklitçi Mikisoft!… Bir kere de orjinal bir fikrin olsun be!

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Messenger konusundada google ancak msn in nallarını toplar 😉

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ihtiyacınızı ne karşılıyorsa odur. Ben işime bakarım ne Microsoft nede Google beni bağlamaz, aradığımı veya istediğimi kim veriyorsa o o anlık iyidir, veremediği durumda eğer verebilen başkaları varsa o zaman başkaları iyidir. Rekabet biz son kullanıcılar için iyidir arkadaşlar, kaliteyi getirir. Birşeyi ilk düşünen veya ilk yapanın çok önemi yok bence.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    siteyi inceledim dizayn gayet hoş hız çok tatmin edici gayet güzel bir çalışma. Neden bunu ms yaptı bunu şu yaptı önyargısı var inceleme ve yorumlarda ?

  13. SDN Okuru dedi ki:

    O taklit degil rekabet tir arkadas hem ne olur yani ne kaybedersin girsen bi gir bak bakalım nasıl olmus site hemen microsoft diye on yargılı davranma bence

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Youtubela yarisamaz hayatta. Hayal yani

  15. SDN Okuru dedi ki:

    imkanı yok ozellikle arayüz bu olacaksa hiç ama hiç imkanı yok youtube a rakip olmasının

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Siteye ddirekt link koysanız iyi olur

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Çıktı çıkalı youtube çok sevmedim. Sırf google yaptı diye hoşuma gidiyor. Soapbox’a gelince oda reklam ve üyelik zımıbtırtılarıyla kullanıcılarını bezdirecektir. Neden mi? Çünkü microsoft yapmış.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Bu msn den ve microsof tan bi halt olmaz hiç bişeye benzemiyo bu site

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Video’yu izlediğimiz ekran kenarda kalmasa, videoyu izlerken solda koca koca videolar gözükmese kısacaı sayfanın görünümü biraz daha geliştirilse neden rakip olmasın?

    Ayrıca hız konusunda gerçekten iyi, youtube’daki şu an en büyük sorun olan hız problemi yok.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Yine microsoft yine taklit. Yeter artık biraz da kendin bul. Bıktım artık her yerde taklit görmekten. Girmeyeceğim işte. İnşallah rekabeti kaybeder.

" Bir YouTube Daha Çıkar mı? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Bir YouTube Daha Çıkar mı? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Bir YouTube Daha Çıkar mı? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "