Rekorlar kıran oyun “Black Myth: Wukong” için beklenen iki yeni özellik sonunda WeGame platformunda kullanıma sunuldu. Oyunu oynarken “Harita nerede, ben neredeyim?” diye düşünmekten yorulduysanız, kaybolma derdi sona erdi. WeGame oyuna canlı harita özelliği ekledi. Bu özellik sayesinde, oyun sırasında anlık olarak haritayı açıp nerede olduğunuzu görebileceksiniz. İşte detaylar…
Black Myth: Wukong: Canlı harita ve karakter yorum duvarı özellikleri geldi
Oyuna eklenen bir diğer güzel özellik ise karakter yorum duvarı. Bu yeni özellik sayesinde, oyuncular artık oyun içindeki karakterler hakkında yorum yapıp, kendi görüşlerini paylaşabilecek. Yani, oyunda karşınıza çıkan karakterlere dair diğer oyuncuların ne düşündüğünü merak ediyorsanız, bu duvara bakabileceksiniz. Aynı zamanda, siz de kendi deneyimlerinizi paylaşarak diğer oyunculara rehber olabilirsiniz.
“Black Myth: Wukong”, Ağustos 2024’te PlayStation 5, Steam, Epic Games Store ve WeGame platformlarında piyasaya sürüldü ve kısa sürede büyük bir başarı elde etti. Oyun, Çin’in ünlü eseri “Batı’ya Yolculuk” (Journey to the West) hikayesinden esinlenerek yaratılmış. Oyun, şu anda Steam platformunda %95’lik olumlu geri dönüşe sahip. Oyunun piyasaya çıkmasının ardından geçen bir aylık sürede satışlar hızla artmaya devam ediyor.
Black Myth kazandırdığı para dudak uçuklattı!
Bu iki yeni özellikle birlikte, “Black Myth: Wukong” sadece oynanabilirliğini artırmakla kalmıyor, aynı zamanda oyuncular arasındaki etkileşimi de güçlendiriyor. Canlı harita ile kaybolmak artık tarihe karışırken, karakter yorum duvarı ile topluluk daha da canlı hale geliyor. Özellikle karmaşık ve geniş oyun dünyalarında kaybolmayı sevmeyen oyuncular için canlı harita özelliği tam bir kurtarıcı olacak.
Siz ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmına yazabilirsiniz.
50 saat sopayla sürekli boss dövmek… Buna da başyapıt demek… Monoton bir orman manzarasına görsel kalite harika demek…Şu oyuna sırf grafik kalitesi ve sunduğu tek boyutlu (bence tek boyutlu, yüzeysel, derinliği olmayan ve monoton) boss dövüşleri için başyapıt dediniz ya! Başyapıt çok boyutlu olarak üst düzey kalite ve zengin içerik sunan, hikaye ile aksiyonu tam kıvamında sunabilen, kuvvetli bir senaryoya, sürükleyici bir aksiyona sahip olan yapımlara denir. (Last of Us, God of War, Detroit Become Human vs.) Böyle hikayesi zayıf, sürekli boss savaşları yaptırmaktan başka, doğru dürüst anlamlı ve kayda değer bir içeriği yoğun olarak barındırmayan ve sadece belli bir kesim insana hitap eden yapımlara denmez. Bu noktada sayı ve popülerlik de dikkate alınmaz. Böyle ölçü ve kriter olamaz.
Oynadın mı oyunu da böyle konuşuyosun god of wards da 50 saat balta ile oynuyorsun ne fark var ne alaka ?
Başyapıt denemez bence ama muhtemelen oyunu oynamadın yorumundan bunu anlıyorum ama oyunun hikaye sunumu sinematikleri PlayStation seviyesinde olsa başyapıt olmaya yakınsayabilirdi