Okunma

Çakma iPhone’un İnceleme Videosu


23 Ekim 2008 Perşembe 21:31
Çakma iPhone’un İnceleme Videosu

Çin‘de üretilen taklit telefonlardan nasibini alan iPhone‘un başı, yeni çıkan modellerle dertte. Firmanın bile sunamadıklarını, taklitleri sunuyor. Örneğin; FM radyo, çift sim kart desteği, hafıza kartı, Türkçe dil desteği var. Bugüne kadar söylenti olarak ve ekran görüntüleri ile bilinen çakma iPhone‘un videolu incelemesini aşağıda bulabilirsiniz. Cihazın fiyatını da söyleyelim; her şey dahil sadece 150 Dolar. Çin’den sipariş verdiğiniz halde, kargo parası da istenmiyor. Gümrük sorunu olmazsa, ülkemize gelme süresi de 2 hafta.

Videoyu İzleyin

#cakma_iphone.flv#

:: Çakma iPhone’a el uzanır mı? Forumda tartışalım.

Bilgi için: Dealextreme
Yazan: Hakkı Alkan




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

33 yorum - “Çakma iPhone’un İnceleme Videosu”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Ben Çin malı iphone 6 plus aldım. Arkadaşın orjinaliyle karşılaştırdımızda, arada gerçekten büyük fark yok. Sadece parmak izi okuyucusuyla, Facetime gibi özellikler bulunmuyor. Gerisi hep birebir. Ayrıca, Çinliler olayı aşıp, artık kullanıcıya kendilerinin bile imei numarasını kaydetmesini öğretiyorlar, dolayısıyla kayıt sorunu da ortadan kalkıyor. Ben ***** denilen bir siteden aldım. Az buçuk ingilizceyle uygun fiyata edinebilirsiniz.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Abi ben birkez çin malı aldım hayatımda o bana yetti adamlar resmen eve gidene kadar idare edicek sağlamlıkta yapıyolar eve varır varmaz dökülmeye başlıyo, orası burası düşüyo kendi kendine, tamir ettireyim dedim tamir parası cihazdan pahalı 😀 adam diyo bozulursa git yenisini al, e oda bozulucak diyorum “ucuz etin yahnisi böyle olur” diyo 😀 ben şahsen tavsiye etmem ama 1500 tl de bi telefona verilmez buna kesinlikle katılıyorum, bence en pahalı telefon olsa olsa 350 tl olmalı, bundan fazlası geçekten fahiş fiyat.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    teknosada 99 tl ?

  4. SDN Okuru dedi ki:

    ben kullanıyorum tek sorun nete girdimi, hemen yetersiz bellek diyor

  5. SDN Okuru dedi ki:

    ya ben internete giremiyorum ayarları söylerseniz sevinirim

  6. SDN Okuru dedi ki:

    ben geçenlerde ıphone 4 aldım ama bilgisayar bağlantısı kuramıyorum yardımcı olurmusunuz ?

  7. SDN Okuru dedi ki:

    adres ….. çin çine git al

  8. SDN Okuru dedi ki:

    ya bendede vardı cakma ıphone ama tam 8 kez bozuldu ben sahsen kazık yedıımı dusunuyorum sakın almayın 500 tl ye ıphone 2 nin 2.elleri var bende ıphone 2 alacagım cakma sonucta cın malı sakın almayın !

  9. SDN Okuru dedi ki:

    gayet güzel ben memnunumm benimkide çakma ama aynı görevi gmrüyo bulutut bile varr fiyatı ise 140 tl

  10. SDN Okuru dedi ki:

    türkiyede olmazmı tahtakalede dolu

  11. SDN Okuru dedi ki:

    süpppperrrrrrrr

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Cinliler alevi kartonla örtüyorlarsa, bizde su diye mazot dökmeyelim aleve…

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ucuz mucuz da…
    Bu cihazlarda SAR değeri diye bişey var.
    Sahte cihazlarda SAR değerleri ***** Değerleri Yüzündenmi Acaba…
    Kullanıcının mahsur kaldığı elektromanyetik dalgalar 10-15 senede etkisini göstereceğine, 1-2 senede yolcu olmayalım.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    benim kuzenimdede çakması var bence harika bişey aynı özelliklerde fiyatı 190 tl çok süper bişey bence almalısınız bende alıcam 😀

  15. SDN Okuru dedi ki:

    boşuna izlemeyin birşey yok eleman tele batarya takıp açıyor. Buda haber diye eklemiş.
    Salatalık kokulu bir mevzu işte.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    çok ii

  17. SDN Okuru dedi ki:

    çin malı bir iphone aldım kablosuz baglantıyı görüyor,baglanıyor fakat bir türlü internete giremedim herhangi bi ayarı falanmı var yoksa benmi giremiyorum ne internete nede msn ye…???

  18. SDN Okuru dedi ki:

    hemen alallım nerde :D:D:D:D:D:D:d

  19. SDN Okuru dedi ki:

    dehşet derece araştırdım diyebilirim. 130-150 dolara satılanlar da wifi yok. ki bu telefonun en büyük özelliği wifi. ama üzülmeyin çinliler harika. bunuda yapmışlar. fiyat 220-300 dolar arası. telefonda yok yok. bildiğiniz iphone hatta daha fazla özellik var. bence ciddi ciddi düşünülebilinir. fakat bunların kalite kalite olanları var. bunlara dikkat edip almak gerek. şahsen çinli 8600 luna kullanıyorum herkes gidip en ucuzu aldı. sonra çok kötü denildi, yazılım, şarj sorunları flan. ama biraz daha dikkat edip, biraz daha fazla para verselerdi çok güzel telefon alcaklardı. ben 350 ytl ye almıştım. 200 ytl ye de var 8600 luna. yaklaış 7 ay oldu. sorunsuz kullanıyorum. demek istediğim alacak olan arkadaşlar gidip araştırsın, bakarak alsın

  20. SDN Okuru dedi ki:

    görüntüsü yeter be çalşmasada çalışmasın 1500 dolar vermektense 150 dolar vereyim aparatları 150 dolar yapıyor zaten

  21. SDN Okuru dedi ki:

    “Çakma” yerine sahte, kopya diyebilirdiniz. Başlık biraz argo olmuş.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    samsung omnia bundan daha iyi değil mi?
    ayrıca incelemeyi hiç beğenmedim:S niye sadece görsel inceleme olmuş ki?

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Kullanıcıları bilinçlendirmeli tabiiki.

    Sadece gösteriş ürünü olan. Alanın “Baaak bende iyfon var” dercesine kullandıkları ürünlerde nelerin eksik olduğunu. Aslında nasıl bişey olması gerektiğini göstermek gerekli.

    Verdikleri paranın heba olduğunu bilmeleir gerekli.
    Çinliler 150 dolara bu özellikler ile yapabiliyorsa. Adam akıllı üretilen versiyonu 250-300 dolar olmalıdır. Bunu anlamaları gerekli.

    Bir telefona milyarların aktarılmasının gereksizliğini. Heleki sunduğu işlevlerin yetersizliğini düşününce ne kadar saçma olduğunu bldirmek egrekli…

    Teşekkürler.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    150 dolar zaten alalım bozulursa yenisini alırız nolacak:D:D

  25. SDN Okuru dedi ki:

    iphone nin apple’ye maliyeti nekadar biliyormusunuzki =) 150 dolar olması normal..

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Almayı düşünen ruh hastaları gittigidiyor ve sahibinden web sitelerini gezebilirler fena halde satan var. Ama almak için ruh hastası olmak gereltiğini hatırlatıyorum sar değeri var mac osx i var appstoresi var var oğlu var. Iphone sadece şekli benziyor bi alakası yok.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    bunun yazarına sesleniyorum! çakma neymiş sahte ni yazmadın?

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Bu tür kalitesiz ürünler ne fiyat olarak ne de kalite olarak kesinlikle orjinaliyle karşılaştırılmamalıdır. Fiyatlarının düşüklüğünün en başlıca sebebi ürünün kalitesiz olmasından kaynaklanıyor. Bu noktada bu tür ürünlerin orjinali için bir problem teşkil etmesinin en büyük nedeni kullanıcıların bu konuda bilinçsiz olmasıdır.

    Bu konuda bilinçlendirici bir yazı yazmanızı da bekliyoruz.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Bi adres verinde bizde sipariş verelim SDN ekibi

  30. SDN Okuru dedi ki:

    nerden alabiliriz

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Ekran parlaklığı ve netliği iphone kadar iyi ise düşünülmeden alınabilir. Fiyat olarak arada bir uçurum var sonuçta 150 dolara satan adamda bu işten kar ediyor. Fiyatlar düşmeli.

  32. SDN Okuru dedi ki:

    türkiyede yokmu abi bunun satışı filan

  33. SDN Okuru dedi ki:

    çakma makma..canım çekti gene de..Tefeci ELMA

" Çakma iPhone’un İnceleme Videosu konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Çakma iPhone’un İnceleme Videosu ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Çakma iPhone’un İnceleme Videosu ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "