Okunma

Call of Duty 5 Onaylandı


10 Mayıs 2008 Cumartesi 21:00
Call of Duty 5 Onaylandı
2008 mali yılı raporlarını açıklayan Activision, yeni yıl ile ilgili planlarına da değindi. 31 Mart 2009’da sona eren 2009 mali yılı içerisinde çıkaracağını söylediği oyunlar arasında en dikkat çeken ise hiç kuşkusuz Call of Duty 5. Diğer bir deyişle, yeni Call of Duty oyununu en geç Mart 2009’da görebileceğiz.

Hangi Platformlara Çıkacak?

Yeni bir askeri senaryo ile, Call of Duty 4: Modern Warfare’deki heyecanı geri getirmeyi planladığını söyleyen Activision, oyunun çıkış platformları olarak da PC, Xbox 360, PS3, PS2, Nintendo Wii ve DS’i gösterdi. Kısacası bir yıl içinde çıkacak olan CoD 5 ile her kesimden oyuncu askerî FPS’ye doyacak.

Yazan: Erhan Kahraman
Bilgi İçin: Activision
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

71 yorum - “Call of Duty 5 Onaylandı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    zombi olsun

  2. SDN Okuru dedi ki:

    VALLA CALL OF DUUTTYİ OYNADIĞIM AN BAYILDIM BU OYUNU BENCE SİZDE OYNAMALISINIZ.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar ben cod 5 i yükledim ama oyuna başlamıyo ne yapmam lazım bi yardımcı be nolur allah rızası için be kardeşlerim askere gidicem gitmeden şu oyunun tadını çıkarmak istiyorum şimdiden tşkr msn m

  4. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaş lar böyle oyun yok muhteşem ötesi bir oyun akşam ışıgı kapatın sesi açın bide ekran büyükse sanki savaşın içindeymişsiniz gibi oluyo herkeze tavsiye ederim

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Arrkadaşlar ben Call Of Duty 5 i aldım oynuyorum sözlerle anlatılmaz bir oyun 2 .dünya savaşını konu alıo mükemmel bir grafik özellikleri var

  6. SDN Okuru dedi ki:

    call of duty 5 i bitirdim bile Rus bayrağini diktim Ha Ha ha haaaa

  7. SDN Okuru dedi ki:

    bn trailerını izledim nazi zombileri var bide silahlar eski silah ama grafik süper cod 4 ün grafik motorundan kullanmışlar

  8. SDN Okuru dedi ki:

    cod4 ü 5 kere bitirdim yeni oyunun konusuda heralde 2.dünya savaşında pasifik kıyılarında geçecek amerika -japonya savaşı ele alıncakmış zaten başka konu kalmadı amerika başka bir ülkeyle savşmadı zten :d

  9. SDN Okuru dedi ki:

    süper bi yorum bu yonuda cok seviyorum:D

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Call Of Duty serisinin bütün oyunlarını seviyorum. hepsini 6-7 kere flan bitirmişimdir nerdeyse
    *** Mc ERen***

  11. SDN Okuru dedi ki:

    otoritelerinde dediği gibi 2007 nin eniyisi 4 tü 2009 unda en iyisinin 5 olmasını bekliyorum…SERDAR TÃœRKSOY

  12. SDN Okuru dedi ki:

    call of duty 4 çok kolay 2 günde bititrdim call of duty cok zor olacakmış ama

  13. SDN Okuru dedi ki:

    aga ben tüm sürümlerini oynaya oynaya ezberledim,4 ün sniperle içeri sızma bölümü şahane call of duty 5 in öyle şahane bölümü olacağına inanıyorom

  14. SDN Okuru dedi ki:

    beyler be betayı yükledim ses va görüntü yok neden olabilir

  15. SDN Okuru dedi ki:

    MÃœKEMBEL BİR OYUN BEN CALL OF DUTY 4 Ãœ BİTİRDİM.TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM (CALL OF DUTY 5)İ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM

  16. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar call of duty 5 nasıl mı?hepiniz merak ediyonuz değilmi bu oyun öncekiler gibi geçmiş zamanda değilde gelecek zamana göre yapılmış mesela oyunda mekdanıs da var…meraklısına duyrulur…

  17. SDN Okuru dedi ki:

    böyle oyunu birde türkiye yapsa ne hoş olur

  18. SDN Okuru dedi ki:

    süper

  19. SDN Okuru dedi ki:

    hadi artık ya gelsin call 5

  20. SDN Okuru dedi ki:

    grafik özelliklerini yuksek olması ve oyunun surukleyici olması

  21. SDN Okuru dedi ki:

    eski bilgisayarımda call of duty oynayamı***** yi yeniledim call of duty 1-2 ve 4 ü bitirdim. 3 üde bitirmek isterdim ama cod3 pc ye çıkmadı oda şansımıza. eğer pc kaldırırsa cod 5 ide bitircem inş :):):)):):)

" Call of Duty 5 Onaylandı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Call of Duty 5 Onaylandı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Call of Duty 5 Onaylandı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "