ChromaTabs 2: Firefox Eklentisi


17 Temmuz 2007 Salı 13:00
ABONE OL
ChromaTabs 2: Firefox Eklentisi

Firefox kullanıcıları bazen kendileriden geçip onlarca sekme açabiliyor. Tabii sekmelerin hepsi birbirine benzediği için de bunların sırasını yerini karıştırmanız çok olası. Eğer bu karmaşadan kurtulmak istiyorsanız bu eklentiyi denemenizi öneririz.

Renklendirin

Eklentiyi kurmak istiyorsanız dikkat etmeniz gereken bir nokta var. Eğer firefox’un kendi temasını değil de özel bir tema kullanıyorsanız eklentinin hata verme ihtimali var.

:: Eklentiyi kurmak için buraya tıklayın.

:: Benim kullandığım tema zaten janjanlı diyorsanız buyrun SDN forumlarına.


Bilgi için: ChromaTabs
Yazan: Burak Barbak
SDN –  http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
17 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

ne zaman şu firefoxa bi eklenti kurmaya kalksam bozuluyo inşallah bu sefer sağlam kalır

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

uzun süredir kullandığım colorful tabs adlı eklenti zaten bunu yapıyor bence gereksiz bir eklenti olmus

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Eski ve ayrıca son derece gereksiz bir eklenti. Kullanmaya başladıktan 10 dakika sonra kabak tadı veriyor. Ayrıca hangi tema ile kullanırsanız kullanın renkler hep uyumsuz şekilde tarayıcınızda sırıtıyor. Misal gri tonlarda bir temada o renkli tablar kelebek konmuş hissi uyandırıyor.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

benim için boş bişi

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Firefox un yüzlerce şık ve kullanışlı eklentisinden biri, diğerlerinden ne ayrıcalığı var ki, boş haber…
K. Okur

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

cool bişiye benziyo bakalım bakalım…

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Merhaba
Eklentiyi kurmak için linki tıkladığımda boş sayfa açılı***** bir sorun mu var?

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

denedim gayet hoş oldu.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

firefox 2.0.0.5 çıktı hadi sdn ilk benden duy 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

1 yıldır falan colorful tabs kullanıyorum hiç bir hatayla da karşılaşmadım.chroma tabs de neymiş 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

bu eklentiyi daha öncede kullanıyordum gerçekten çok güzell

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

güzel bişey bence deneyiniz özeliikle firefox devamlı kullanlar için

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Colorfultabs deneyin.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Link çalışıyor. Hep çalışıyordu, DNS probleminiz olabilir.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Tesekkurler, cok kullanisli;)

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

colourful tabs ı yorumlardan okudum. onu yükledim valla. üzgünüm sdn.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

en sağlamı int exp 7.0 ya bırakın bu fireworks ü opera yı falan arkadaşlar opera ile ” http://www.altivi.com ” bi girinde hatalarını görün fireworks de güvenlik açıkları bolca var sdn forumlarında yamaları geziyor ” http://shiftdelete.net/site/content/view/1820/1/ ” deki gibi yani bana göre int exp dan başka bi tarayıcı yalan…

" ChromaTabs 2: Firefox Eklentisi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere ChromaTabs 2: Firefox Eklentisi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda ChromaTabs 2: Firefox Eklentisi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Enfal Diner'in telefonuna baktık! Sürpriz hediyeli Enfal Diner'in telefonuna baktık! Sürpriz hediyeli
  2. 2 9 yıllık Samsung Corby inceleme! 9 yıllık Samsung Corby inceleme!
  3. 3 Windows'lu hava temizleyici Froumann N90SDS inceleme! Windows'lu hava temizleyici Froumann N90SDS inceleme!
  4. 4 1.500-2.500 TL arasında alınabilecek akıllı telefonlar! 1.500-2.500 TL arasında alınabilecek akıllı telefonlar!
  5. 5 Parasını hak ediyor mu? Nubia RedMagic TWS inceleme Parasını hak ediyor mu? Nubia RedMagic TWS inceleme
  6. 6 Ses çıkarmayan Logitech MK295 inceleme Ses çıkarmayan Logitech MK295 inceleme
  7. 7 Her telefonda internetsiz oynanabilen 5 oyun! Her telefonda internetsiz oynanabilen 5 oyun!
  8. 8 iPhone 6s'ten iPhone 12 Pro'ya geçince ne oldu? iPhone 6s'ten iPhone 12 Pro'ya geçince ne oldu?
  9. 9 İnternetçi abi Taylan Yıldız ile BMW i3s'te sohbet ettik İnternetçi abi Taylan Yıldız ile BMW i3s'te sohbet ettik
  10. 10 Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi! Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi!